De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga maar op tijd naar je ha daarmee losje;)

Lijkt me helemaal niks zo'n cursus maar daar moet je een type voor zijn:D

Pfffff ik heb honger en gewoon niks in huis:x

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Thanks meiden

Lov, nou omdat ik op het eind loop zouden ze dan geen risico's nemen en zouden ze meteen inleiden. Maar beval liever thuis.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké... Ja ik hoop voor je dat je niet overtijd gaat en gewoon thuis kan bevallen....:)

4. Parelbloesem

Haha ik hou gewoon rekening met overtijd lopen nu, heb onderhand alles wel gehad, dus kan er nog wel bij.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zou daar altijd rekening mee houden want je kan tot 42 weken lopen... Helaas...

6. Parelbloesem

Ja daarom, kan het altijd verder mee vallen toch ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja toch:D nu heb er daar deze keer eens geen last van... Mag ook wel eens:p

8. Parelbloesem

Haha gaat goed komen. Ga eens schrijven aan mijn blog met terug werkende kracht van 9 maanden :p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Schrijf ze

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tussen de 2 en de 4 uur, er valt geen peil op te trekken.

Zojuist weer gekrijsed na t voeden. Morgen de vk es bellen of ze toch niet pijn heeft van een reflux.
    Nu maar 1 borst gegeven, ze zocht daarna niet meer. Dus tevreden denk ik. Ze ligt nu te kreunen, smakt wat en ik hoor haar slikken. Af en toe een piepende inademing. Pfff... Lastig.

@joy toemaar florida... Wat een fijn vooruitzicht!

@parel nou spannend blijft t bij je

@losje balen van de wond

@dido ach ja een 'pufclub'. Ben er ook niet echt een type voor, maar ach t was wel gezellig. En nu hebben we met de meesten nog contact vua een besloten fb groepje. Wel leuk om te horen wanneer de kindjes geboren zijn en hoe iedereen zn kaartjes eruitzien.
    Oja kijk ff hoe laat t is, ik vond t een pokketijd

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Parel, nou spannend hoor!

@ Dido, ja met een heel kleintje zou ik ook nog niet echt naar het buitenland op vakantie gaan. Ik zou daar Jesse nu nog te klein voor vinden... maar een weekend samen weg is ook relaxed, vooral omdat daarna de hectische tijd eraan komt met de kleine haha :D

@ Lov, opzich breekt het dan wel even als je moet overstappen. Even stukje lopen enzo, is weer wat afleiding van de lange sleur. Mexico staat ook nog op ons lijstje :)

Ik zit nu op Jesse te wachten voor zn flesje, denk dat ik m maar gewoon wakker ga maken pff ben gaar. We gaan nu ook 3 dagen naar Miami en mn moeder zit me steeds hotels door te sturen, dus ik zit al een tijdje naar dat beeldscherm te turen haha!

Dus alvast welterusten meiden!

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Vervelend dat je dan niet weet wat er is lijkt me. Hoop dat de vk je wat advies kan geven. Tijden zijn van half 8 tot half 10 bij ons in de buurt. Dus dat wordt die avonden een snelle hap.

@lov Beide meiden weer helemaal beter? Pufclub is ook niet echt wat voor mij, maar ik wil gewoon advies voor tijdens bevallen. Ik weet nog dat tijdens m'n eerste miskraam de pijnde tijdens het verlies echt overviel. Ik weet dat bevalling niet vergelijkbaar is, maar wil gewoon goed voorbereid zijn. Vl bond zo'n groep wel leuk om ook weer wat mensen te leren kennen :)

@losje Hor gaat het met het litteken en je s-mams?

@parel ben zo benieuwd wanneer jullie kleine parel er gaat zijn.

@manouk en mgbk Hoe is 't met jullie lieverds? Wanneer verwacht je de uitslagen van de onderzoeken mgbk? Sterkte met het ziekenhuisbezoek manouk.

@lizzie Inmiddels wel ongi geworden?

@joy Miami is geweldig! Ik ben op vakantie geweest in Miami en Orlando. Ook zulk lekker weer!

Vandaag m'n beoordelingsgesprek. Ben benieuwd. Is al een loonsverhoging in de begroting meegenomen, dus dat zit wel goed ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou joy ik ben al eens erg lang gevlogen naar midden Amerika en nee dank je niet met 2 kids.

Dido zeker meid als je dat fijn vindt;)

Bouwjaar zou het wel eens navragen idd, kan erg pijn doen;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #674 Bouwjaar1979, 23 jan 2014
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
    Moguh, nou na een wat onrustig middag/avond gister. Heeft madame het weer prima gedaan vannacht. Ze heeft op 1 borst toch weer tot 3.30 doorgeslapen (maar misschien erg moe door de middag/avond), kwam om 6.30 weer. En na die voedingen gaat ze zonder huilen weer t bed in. dat kreunen en slikken hoor ik nog wel. Het wisselt zo.

@dido succes bij je gesprek
    Half 8 is nog wel een redelijke tijd. Bij mij begin t kwart voor 7, takketijd

@joy hoe lang is t vliegen eigenlijk?

Qua vakantie willen wij naar Z- frankrijk naar een huisje waar ook fam zit. Alleen is onze auto een puntje.. geen airco (voor ons jammer maar voor de kleine te warm?) en de ruimte.. wandelwagen mee en de auto is vol. Aanhangwagentje kan (helaas beperkte snelheid dan) en dan moet er eerst nog een trekhaak gemonteerd.
    Tja we willen wel een andere auto, maar als vl geen baan heeft voelt dan niet goed en dan willen we eigenlijk ook nog trouwen dit jaar met een feestje en dat kost ook genoeg.

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido succes met je gesprek!

Hier nog geen ongi;)maar misschien een langere cyclus, heb hem nu op 28 gezet maar dat was misschien te optimistisch;)

dames succes met de kleintjes!
    Parel denk aan je!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    T kijkt tv en E slaapt dus eindelijk tijd om hier even bij te lezen! Ipad wordt vervangen dus hoop zsm 's nachts weer te kunnen posten (nou ja, tenzij E doorslaapt natuurlijk :D)

Parel, had gehoopt dat je je kleintje al kon vasthouden. Je maakt het wel spannend zo zeg. Pfff.....

Toeter, gefeliciteerd met jullie mannetje. Heerlijk dat hij er is!

Lov, nog veel last van voorweeën? Meiden opgeknapt?

Dido, jammer dat je geen echo had maar hartje luisteren is ook fijn en mooi hé!
    Hoe was je gesprek?

Losje, drukke week zo zeg met je sm erbij! Zag dat je overtijd bent? Nog niet getest?

Lies, dat veel eten had ik ook. Wordt nu minder gelukkig. Je lichaam werkt ook hard he met die bv!
    Hoe doet T het verder?

Eda, weer gewend aan het werken? Ander ritmeweer hé?

Ika, mooie foto van M.! Gaat lekker zijn gangetje bij jullie?

Mgbk, weet het even niet meer maar gaan jullie er weer voor nu? Ben je al helemaal hersteld van de mk en ongeluk? Sorry als je het al verteld hebt.

Manouk, hoe is het? Veel in ziekenhuis geweest?

Lizzie, 5 feb komt snel dichterbij. Nog even meid!

Joy, heerlijk vooruitzicht jullie vakantie! Hoe is het met Jesse?

Bouwjaar, blijft zoeken he met borstvoeding. Ik leg E ook vaak nog aan. Nu weet ik (en zie ik) als ze genoeg heeft gehad maar de eerste weken is dat echt lastig.

Hier gaat het goed. Wel druk met 2 kids. Ook deze week vaak kraamvisite. Dagen vliegen om. Ben al blij als het ik de was en het huishouden wat bij kan houden......
    E is alweer 7 weken. slaapt de laatste dagen van 21.00 tot 4.00, even voeden en dan weer slapen

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie ik voregme maatstaf hoe mensen t doen die al een kindje of kindjes hebben rondlopen. Maar goed ook dat zal wel weer wennen zijn

Lekker tijd slaapt E al door trouwens

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie heerlijk druk dus, maar wel lekker dat je zolang kan slapen!
    Fijn dat alles goed gaat!
    Ik heb net gekeken en ik zit nu op dag 29 dus ik wacht nog wel even af, vorige maand was het 36......
    Was wel vandaag even heel emotioneel om iets heel kleins, maar ja dat kan ook zijn omdat ik zoveel aan me hoofd heb deze week.
    Verder ook wel moe maar dat ik ook te verklaren;)
    Ik wacht het weekend even af denk ik.......

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja bouwjaar daar rol je ook in vanzelf ......:D

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Losje, ben benieuwd dan! Inderdaad, die klachten kunnen vanalles zijn hé maar wie weet! Duimen draaien weer meid!

Bouwjaar, het is echt even zoeken vind ik maar wat Losje zegt, daar rol je vanzelf in. Ik hou de was goed bij en de boodschappen. Verder zie ik wel wat ik op een dag kan doen. T is 2 dagdelen weg. Gister dankbaar gebruik van gemaakt en de woonkamer even flink gepoetst.

Deel Deze Pagina