De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Leuk trouwplannen! Ik wacht nog steeds op antwoord uit Aruba. Zwaar frustrerend! Leuk naar z-Frankrijk. Ook lekker met bekenden. Hebben jullie ook af en toe tijd voor z'n tweetjes. Kan je misschien tijdelijk autoruil met iemand doen? Lucht weer helemaal geklaard tussen jou en VL?

@mamsie 7 weken alweer! Gaat snel. Klinkt als een fijn ritme. Lukt het je wel weer na nachtvoeding lekker in te slapen?

@losje oehhh! Hopelijk blijft je ongi weg!

@hier Had al 2 tabbladen geopend, maar rustig dagje hier :) Beoordeling ging goed. Afgesproken dat ik eind van het jaar beslis of ik directeur wil worden. Nu lekker pompoensoepje aan het maken. Krijgen zo een eter. Morgen nog half dagje werken. Zaterdag lekker met z'n tweetjes uit eten alvast voor m'n verjaardag en zondag komen vrienden langs.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje toch spannend he:D

Mamsie vaak harde buiken die soms pijn doen.... Maar zal wel gewoon erbij horen deze zwschap ;)

Hief vandaag een dag waarbij ik me niet zo lekker voelde:( gelijk smorgens weer eens bandenpijn.... Gister toch te veel gedaan, laatste loodjes zijn in een keer goed aangebroken. En verder een beetje een vreemd gevoel in mijn hoofd;)
    Toch even naar de bristol geweest voor een broek en simpele truitjes voor in het zk en sloffen voor de oudste maar ja de zomercollectie is er al;) en die zachte sloffendingen zijn niks;) maar ik heb wel nu mijn kleding voor het zk bij elkaar.
    Gister even wat pakjes bij elkaar uitgezocht voor de kleine man. Moet toch eens langzaam de tas gaan inpakken he:D

Mijn man is nu de gestucte muren op de babykamer aan het schuren....aaaaaaaaaah zoveel stof. Ik ben er klaar mee:x maar wordt wel mooi:D vandaag de grijze kleur uitgezocht voor de muur. Morgen gaat hij verven en de vloer leggen en dan zijn we bijna klaar.

Geboortekaartjes zijn ook eindelijk af en we hebben een bord besteld voor achter het raam, die is hetzelfde als het geboortekaartje. Zal het straks even in de club zetten. ;)

Dalijk nog even snel de trap stofzuigen en dan ben ik klaar voor vandaag.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, spannend allemaal! Ga je nog testen?

@Dido, wow dat klinkt goed. Zie je het zelf ook zitten?

@Bouwjaar, hier kreunde M. ook, vooral in haar slaap. Het leek of haar voeding wat omhoog kwam, verborgen refluxachtige klachten. We hebben het bedje schuin gezet en de klachten hielden langzaam op.

@Mamsie, wat gaat het hard met E. En wat een lieve glimlach heeft ze.

Hier vandaag gewerkt. Net gegeten. M. ligt lekker in mijn armen te slapen. Nog een half dagje en dan weer weekend.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Leuk de geboortekaartjes af lov! Komt nu echt snel dichterbij hè! Ontzie je jezelf wel een beetje? Die trap loopt niet weg :) Hoop dat je morgen een beter dagje hebt.

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Jij ook nog een half dagje en dan weer lekker weekend!

Ik zit nog in dubio qua directeur worden. Lijkt me aan de ene kant leuk, aan de andere kant ben ik dan nog meer van huis en vind ik mezelf meer een manager. Nou ja...heb nog een klein jaar om er over na te denken.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dido maar ik moet alles schoon hebben weer:D is al gedaan :D

Wauw directeur....!! Wat goed!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Directeur Dido, klinkt goed! :D
    Ja inslapen lukt goed nu. Komt ook omdat ik natuurlijk al 7 weken geen nacht door heb geslapen. Gewoon moe dus ;)

Lov, de laatste loodjes meid..... zal zo eens spieken in de club!

Ika, thanks! E is een schatje en inderdaad een mooie, lieve lach :)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar, het is 10 uur vliegen. Over de airco... het is juist niet goed voor een baby om de airco aan te doen heb ik me laten vertellen. Wij hebben dus in de zomer toen Dilan nog een baby was nooit de airco aangezet maar gewoon 1 raam een stukje open.

@ Mamsie, met Jesse gaat het goed.. Het is een perfecte baby haha... Eten, slapen, soms eventjes rond kijken en meer doet ie niet haha :D Ik zei nog tegen ML, nou als hij zo blijft wil ik er nog zo eentje zoals hem hahahhah... vond ie niet zo'n goed plan :p

Lekker dat E zolang slaapt! Jesse komt weer iedere nacht stipt tussen 3 en 4.. ik had laatst bijna hoop dat ie al ging doorslapen maar helaas. Ik heb de kraamvisite nu bijna achter de rug gelukkig! Hier vliegen de dagen ook om...

Ik heb wel echt regelmaat hier op een dag. Dat vind ik zelf ook fijn. In de ochtend krijgen Jesse en Dilan allebei een flesje op bed, daarna staan we op en dan gaat Dilan eerst in bad. Ondertussen ga ik boven de was enzo bij elkaar rapen, bedden opmaken etc zodat boven alles netjes is. Daarna gaat Jesse in bad (om de dag) en gaat Dilan op ons bed tv kijken en na het bad gaat Jesse slapen en ga ik douchen. Als ik klaar ben ga ik samen met Dilan naar beneden en dan doe ik beneden dus dat wasje draaien, stofzuigen dweilen de vaat etc. en rond 11 uur ben ik helemaal klaar en dan komt Jesse weer voor een fles en daarna gaan Dilan en ik eten en dan gaan we altijd wat doen. Of even wandelen, naar de winkels of thuis spelen ofzo... Vind dat nu wel lekker zo, maarja moet nog maar zien wat voor schema ik ga maken als ik straks weer moet werken ;)

@ Ika, hoeveel werk jij nu?

@ Dido, wat voor werk deed jij ook alweer?

@ Mamsie, die nachten zijn wel pittiger nu he... bij Dilan kon ik na de ochtendfles ofzo ook weer even een paar uur slapen of in de middag maar dat gaat nu allemaal niet meer met een rondlopende peuter.... Ik ben ook echt zo moe, overdag gaat het nog wel maar als ik na het eten op de bank plof dan pff zou ik zo kunnen slapen maar vind dat dan ook weer niet gezellig dus ik hou mezelf altijd wakker tot de laatste fles voor de nacht.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik werk maandag, donderdag en vrijdag. Vrijdag ben ik rond 15.00 thuis. De woensdagochtend heb ik voor 2,5 jaar ouderschapsverlof waarvan 1 jaar betaald.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik krijg het niet geüpload dus jullie moeten nog even geduld hebben;)

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lekker hoor Ika, ik ga straks ook minder werken :)

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Joy wat een lekker schema heb jij in de ochtend, ik hou zelf ook van regelmaat!

Nou me jongste is slapen bij me vriendin (hahahaha in ons eigen huis dus)
    Morgen mag me sm naar huis, ik in de ochtend werken en dan 's avonds een hele lange avond werken.....
    Maar dan lekker weekend!!!
    Me sm lekker verwennen met eten, maar voor de rest ga ik lekker relaxen hoop ik hahahahaha.....

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @joy Wel lekke zo'n ritme inderdaad. Ik ben operationeel manager bij en koepelvereniging voor zorg- en welzijnorganisaties.

@ika Wel echt super fijn dat je betaald ouderschapsverlof hebt! Onze cao doet daar niet aan.

@losje Drukke werkdagen voor de boeg dus...hoop dat je een beetje aan relaxen toekomt. Fijn dat je s-mams naar huis mag. Nu revalideren?

@hier Pompoensoep was goed gelukt :) Gisteravond ook nog even gezellig gemaakt met vl. Nu alleen heel erg last van opgeblazen buik en pijn in m'n zij :-s

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou meiden dag 30 ongi.......:(

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Nou :( Wou dat ik even door m'n schermpje kon duiken om je een dikke knuffel te geven!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Stom Losje :(
    Bah! Weer een ronde verder.....

Lov, ben nog steeds benieuwd :D

Joy, lekker schema hoor! Wanneer moet je weer werken?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja het is een PDF bestand en mijn man moet m omzetten maar die kan ik nu niet lastigvallen even ;) zal het dalijk nog eens vragen.

Losje bah :(

Dido pompoensoep ... Heeeeeerlijk! Maakt mijn schoonmoeder ook wel eens, hmmmmm..

Hier voel ik me weer niet goed, vannacht kwam ik maar niet in slaap. Wilde vroeg gaan slapen, maar nee ging niet en toen weer 100 plassen en toen weer buikpijn ;) dus ik heb heel de morgen geprobeerd op de bank te gaan slapen maar dat gaat zo moelijk met die kleine erbij. Nu toch iets geslapen maar ik moet dan nu weer een uur bijkomen;)

Straks pannenkoeken bakken, de laatste keer met de oudste naar de zwemles. Oma gaat haar van school halen zometeen;)
    We laten haar oefenen voor als we naar het zk moeten.

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ mamsie, mijn eerste dag is 24 feb.. Dus ik heb nog precies een maandje maar ach zoveel ga ik nou ook weer niet werken.

@ Lov, ohh lekker pannenkoeken!

@ hier, zo ff Dilan ophalen. Ze hadden vandaag een mannelijke invallen niet zo happy mee eerlijk gezegd maarja. Daarna ff babyspullen weer in slaan en nog wat boodschappen doen. Vanavond gaan we bij m'n moeder Chinees eten voor d'r verjaardag.. Ze is morgen pas jarig maar dan ga ik alleen naar d'r feestje.. Wil nog geen oppas voor Jesse hihi.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat is er mis met een man dan joy?

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik weet niet Lov... Vind t gewoon niet zo fijn hihi maar komt misschien door wat je de laatste tijd allemaal hoort op het nieuws

Deel Deze Pagina