Mijn zwager werkt ook in de kinderopvang (op de groep) en merkt dat het inderdaad lastiger is in deze tijd. Mensen kijken toch anders naar hem terwijl hij echt super met kids is! Hoe zag de invaller er trouwens uit? Misschien is het mijn zwager wel
Net even met de peuterjuf van me jongste even overlegd over de spraak van J. Ze herhaald het eerste woord van haar zin heel vaak (tot wel 10 keer aan toe) Dus soort van stotteren.... ze gaat nu maandag kijken of ze haar moet door verwijzen..... iemand hier ervaring mee?
@lov Vervelend van je nacht. Slim dat jullie oma al laten oefenen. Kan je vandaag nog een beetje bijkomen? Vervelende van pompoensoep vind ik alleen die pompoen schillen :-s @joy Helaas hoor je veel slecht nieuws over mannen in de kinderopvang. Jammer dat zij het verpesten voor de toppers die er ook tussen zitten. @losje Heb ik geen ervaring mee. Pfff....eindelijk weekend! Ben er echt aan toe. Mezelf straks lekker verwennen met een broodje van de Subway en dan lekker bank hangen. Moest op het werk nog snel een vacature uitzetten. Dus flink later dan ik had gehoopt.
Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, s heeft een meester als stagiaire en hij is zo leuk! Gevaarlijk is het juist als je denkt dat vrouwen onschuldig zijn Dido geen idee maak het zelf nooit ja heb wat genikst F is trouwens de babykamer aan het verven Losje ai nee geen ervaring mee, weet wel dat het niet leuk is als ze dit vertellen over je kindje
Ja lov ik had het zelf aan haar gevraagd want thuis is het niet normaal hoe erg het is, maar haar viel het dus ook al op helaas
Oooo dus het is wel te verhelpen? Ik zat me al helemaal zorgen te maken over hoe ze dan gepest zou worden op school
@lov lekker dat t einde in zicht is mbt de babykamer En fijn dat de geboortekaartjes af zijn Tja hier staan de wieg en haar bedje al schuin, hopelijk houdt t hier ook op. T wisselt ook zo, de ene dag verloopt gladjes om de volgende dag er weer geen pijl op te kunnen trekken @joy owh airco niet goed voor een baby? Zal eens opzoeken dat had ik nog niet gehoord namelijk Lekker dat je zo'n regelmaat hebt. Maar als je Jesse weglegt om te gaan douchen gaat hij dan nooit huilen? Of net al je beneden bent? Hier blijft madame soms ook gewoon wakker, til je dr op boertje. Denk ik oke, maar dan 10 min later is t weer huilen. @losje Geen ervaring mee. Hopelijk kan het stotteren snel verholpen worden. Heeft ze het niet met klanken, dus enkel de begin van een zin? @dido bank hang ze en fijn weekend @lizzie druk met t werk? Nog steeds geen vette ongi? @manouk was jij nou nog naar t zh geweest? @mgbk hoe gaat t bij jou? Nog leuke weekend plannen iedereen Vanmorgen is F naar haar overgroot oma geweest. Even 4 generaties op de foto gezet (zie album). Bij oma lekker blijven doorpitten op schoot. F begon daar tegen 12 te sputteren (honger), nou zijn we met 10 min thuis, maar sinds dien is het hommeles. Ze blijft wakker huilen tot dat ik denk is t weer tijd om te eten. Na een aardige nacht, komt ze sowieso vandaag om de 2-2,5 uur. Waardoor ik me afvraag of dan 1 borst niet genoeg is, al koppelt ze zelf los. Net zelf maar de 2e borst gegeven omdat ze onrustig bleef en niet content leek. Nu weer huilen. Zelf ook niet kunnen slapen, ik ben moe en emo. En dan morgen is t de 25e... de afscheidsdag van *Ukkie.
Losje maak je geen zorgen. Dit komt vaker voor met peuters en gaat ook heel vaak vanzelf weer over zonder therapie. Het kan soms ook komen door over enthousiasme waardoor haar mond sneller wil dan haar hersenen. Soms is het ook gewoon een fase en is het na een paar weken of maanden weer over. Het is zeker niet dat ze voor altijd blijft stotteren, het kan natuurlijk wel maar in de meeste gevallen is dit helemaal niet zo. Balen van je ongi lieverd. Knuff X Mgbk voor jou ook een dikke knuffel X Lizzie hoe is het meid? Nog even volhouden X Toeter gefeliciteerd! Voor alle kersverse mama's succes met de kleintjes en hun ritme X Voor de rest ook een knuf X Afgelopen woensdag zkhs geweest cd 9. Niks bijzonders te zien.. in elk geval nog lang geen eisprong. Maandag weer heen. Fijn weekend allemaal X
Hehe eindelijk weer tijd gevonden voor hier. Bouwjaar, zo herkenbaar wat je schrijft. De ene dag en nacht doet T. het prima en een andere keer blijft ze maar wakker en huilen, soms tot krijsen aan toe. Woensdagavond was drama, ze bleef dus wakker en huilen en zoeken naar een tepel. Eerst niet aan toegegeven want ze had echt genoeg gehad en aan de borst deed ze niet zoveel. Info opgezocht via borstvoeding.com, madame was dus gewoon aan het clusteren. Als ik dat zo lees begrijp ik T. ook beter en geef ik gewoon toe aan het feit dat ze soms ieder uur aan de borst wil. Gisteravond en vannacht deed ze het weer super, best goed geslapen allemaal. Het is gewoon lastig om nog niet te weten wat je kindje wil hè. Mooi die generatiefoto!! Sterkte morgen. Lijkt me best lastig. MamsieM, lekker dat E. je steeds meer laat slapen Joy, wat een heerlijk ritme zeg! Om 11.00 uur ben ik net pas een beetje opgestart en moet ik alle huishoudelijke klusjes nog doen haha. Super zo'n reis in het vooruitzicht Dido, heerlijk dat je het hartje van jullie kindje hebt gehoord! Fijn weekend! Lov, babykamer bijna af, super zeg! Niet teveel doen hè zo met die laatste loodjes. Parel, al bevallen meid? Manouk, echt vervelend zo vaak naar het ziekenhuis moeten. Ik hoop dat de cyclusanalyse goed gaat dit keer. Losje, vervelend van je jongste. Denk dat je je inderdaad nog niet teveel zorgen hoeft te maken nu. Hopelijk kan het 'probleem' verholpen worden Oh ruk dat je ongesteld bent Mgbk, hoe is het met jou? Lizzie, ben ook wel benieuwd of je inmiddels ongesteld bent? Sorry voor degenen waarop ik niet reageer. Ik word momenteel echt zo geleefd, kom gewoon niet aan simpele dingen toe. T. komt soms ook alweer na 2 uur voor een voeding, best tijdrovend zo'n baby
Hey snel een updateje dan. Zo veel nieuwsgierig maar nog steeds niks te bekenen. Heb de hoop ook opgegegeven en hoor 5 feb wel wat ze er van zeggen. Moet nu rennen. Moet werken om 18.00. Lees alles zo van tijd tot tijd maar omdat het hier allemaal stil staat reageer ik ff wat minder. Tel alleen maar af tot 5 feb. Gaat niet snel genoeg.
Logisch Lizzie, voel je niet verplicht om hier vaak te schrijven. Dikke knuffel en ik hoop dat devtijd snel voorbij gaat voor je tot de 5e.
@bouwjaar Sterkte voor morgen. @manouk Hopelijk leuke plannen dit weekend een beetje leuke plannen om af te leiden voor het ziekenhuis bezoek. Dikke knuf @lies Kan me voorstellen dat het tijdrovend is Doe rustig aan. @lizzie Wat kunnen dagen langzaam gaan hè. Kan me voorstellen dat je hier wat minder schrijft. Straks verwachten we wel weer mooie eitjes versier verhalen hè...niet te veel, want hopen dat het natuurlijk snel raak mag zijn. @mgbk Hoe gaat het met je? Knuf @hier Broodje Subway was erg lekker. Darmen zijn alleen erg van slag. Probeer nu VL over te halen voor een pret echo
Pfff de dagen gaan veel te langzaam. Maar moet wel veel werken gaat de tijs toch net wat sneller. Dido hoop ook niet op te veel verhalen hoop dat het snel raak mag zijn. Maar ja dat is niet alleen aan ons. Hopelijk hoeven we niet langer als 4 maanden te wachten. Was elke keer vrij snel zwanger. Maar je zult zien dat het nu niet zo is. Hahha
Manouk bedankt voor de info lieverd!! Lizzie ik hoop dat je echt snel zwanger bent! !! Kijk hem even zwoel aan dido mijn vriend kan daar niet tegen als ik met me puppyogen kijk, dan krijg ik alles voor elkaar! Voor de rest een dikke knuf♡ Ga weer verder met de afwas
Hier ook lekker weekend! @Losje, balen van je ongi Qua spreken kan het een fase zijn waar ze wat begeleiding nodig heeft. Stottertherapie zullen ze vast nog niet gaan geven aangezien ze nog in de gevoelige fase zit. Als leerkracht ben ik altijd wel pro logopedie. Ze kijken behoorlijk breed en je kunt heel veel dingen voor zijn met simpele tips en oefening. @Lizzie, hopelijk mag je snel een mooie test showen. @Dido, hmm broodjes van Subway @Lies, ja een baby houdt je lekker bezig. De dagen vliegen om. Voor je het weet is je verlof voorbij. @Bouwjaar, hier had ik ook het aankleedkussen en de wiegbak van de wagen schuin. Mooie foto in je album! @Lov, ik ben ook benieuwd @Mamsie, lekker zo'n ritme. Ook fijn voor als je straks weer moet werken. @Manouk, dikke knuffel. Ik duim dat deze reeks ziekenhuisbezoeken je veel meer gaat opleveren!! Gisteren een emotionele dag op het werk. Collega vertelde dat ze weer zwanger is. Zij is haar zoontje met 23 weken zwangerschap verloren in de tijd dat ik de mk had. Ze is nu 7 weken en krijgt een cerclage met 12 weken. M. ligt alweer 1,5 uur op bed. Vanmiddag had ik haar bij mijn moeder opgehaald. Nog ff gezellig koffie gedronken daar. Oma geniet van het oppassen. M. vindt het heerlijk om rechtop te zitten. Ze houdt haar hoofd goed omhoog en heeft geen ondersteuning van de nek meer nodig.
@manouk vind je t irritant om naar t zh te gaan? Als je eisprong pas rond dag 20 ofzo komt voelt t misschien als zinloos? @lizzie je bent idd niks verplicht te schrijven maar vraag me gewoon af hoe t met je gaat. Nog 11 dagen... @lies over dat clusteren had ik wat gelezen in dat gele boekje over borstvoeding. Heb je die niet gehad? Wel fijn als je dan een verklaring hebt he? En er gaat idd een hoop tijd zitten in t zorgen voor zo'n kleine. @losje fijn weekend @ika wat lekker dat M al goed kan zitten. T lijkt me zo leuk als je met je kleine kan fietsen. Hier viel mn mind open van verbazing. Na de rommelige middag/avond laatste keer gevoed om 21.30, wordt ik net wakker van dr (nog niet eens huilen ofzo) is t al bijna 3.30?! Wow, als ze dit nou ff vast houdt... Maar dat zal wel niet. Igg zelf ook een goede ruk kunnen maken wat ik erg nodig had. Hopelijk tukt ze zo verder.