Dat klinkt als een fijne nacht, Bouwjaar! Echt zelf zitten kan M. nog niet. Je moet haar rug nog goed vasthouden, maar haar hoofd houdt ze helemaal zelf omhoog. We spelen sinds kort (nog heel rustig) 'zo gaat het damespaard'. Dan giert ze het uit
Ika wat goed van M.♡ Wauw bouwjaar wat lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen! Hoe zou het met parel gaan?
@ika ah zo, lekkere sterke nek dus al. Fijn hoor dat hoofd is altijd zo "eng" in t begin. Nou iig wel goed geslapen nu weer afwachten wat de dag brengt @lief hoe gaat t bij jou eigenlijk en t voeden?
Ja, in het begin zwiept dat hoofd alle kanten op. Nu is ze zelfs zo sterk dat ze haar spieren in de nek aanspant als je haar neerlegt. Ze tilt haar hoofdje soms al iets op als ze ligt. Ik heb haar ook vaak in de actieve buikligging. Dat vindt ze heel leuk, vooral als ze iets te kijken heeft. Ik ben overigens groot fan geworden van Lamaze speelgoed. M. is echt dol op die speeltjes. Ik heb nog wat speelgoedbonnen liggen van de kraamtijd. Ik ga die zeker nog inwisselen voor wat Lamaze
@bouwjaar Fijn dat je een beetje hebt kunnen bijkomen. Hopelijk gunt de dame je wat meer rust. @ika Wat een spannende tijd voor je collega! Wat fijn dat M zich zo goed ontwikkelt. Ben ook benieuwd hoe het met Parel gaat. @hier lekker uitgeslapen en nu afwachten wat Vl in petto heeft voor de dag. Heb wel weer hoofdpijn :-s Vl is er nog niet uit of hij pret echo wil. Hij vindt het moment uitstellen ook wel wat hebben...
Bouwjaar, ja wel over clusteren gelezen uiteraard maar T. gaf niet echt duidelijke signalen dat ze nog aan de borst wilde. Bleef alleen huilen na een voeding en heel onrustig. Dacht er gewoon niet aan dat ze opnieuw aan de borst wilde worden omdat ze echt goed gedronken had daarvoor. Ze wilde gewoon lekker dicht bij mij zijn, ze viel bijna meteen in slaap aan de borst. Alleen wegleggen in haar eigen bedje wil ze dan niet Gisteren weer tot 1.30 uur met een wakkere T. gezeten. Daarna gelukkig een prima nacht gehad. Vind het clusteren wel zwaar zo laat, ben dan eigenlijk gewoon te moe waardoor ik geen zin heb om T. steeds aan de borst te nemen. Van liggend voeden gaat mijn arm ook slapen haha. Fijn zo'n goede nacht zeg! Vandaag de newborn fotoshoot gehad en we zijn zo trots op ons meisje! Ze was steeds heel wakker en alert en heeft amper gehuild. Foto's zijn prachtig geworden, volgen op facebook Ika, wat spannend voor je collega! Wat super dat M. zo sterk is en zich zo goed ontwikkelt Dido, nog wat leuks gedaan? Balen van je hoofdpijn. Persoonlijk zou ik geen pretecho meer doen voor de geslachtsbepaling. Zou alleen weer een 3D/4D echo doen later in de zwangerschap. Lastige keuze hè
Ika, knappe M hoor! Lies, dat clusteren doet en deed E ook. Zeer vermoeiend..... Ben benieuwd naar de foto's! Lov, hoe is het? Hou je het nog vol?
Dido ik heb een pretecho gehad toen de tijd met 24/25 weken dan is alles het mooist te zien.....ze zeggen na 28 weken worden ze te groot om het mooi in beeld te krijgen! Ik zou zo ie zo wachten tot na de 20 weken echo, dan heb je nog wat tussen de 20w echo en de bevalling! Ik heb bij me jongste gekozen om het niet te doen omdat ik voor dat geld wel veel leukere dingen kon kopen, maar dat is drie jaar geleden. ..toen was het veel duurder allemaal. Dames bedankt voor jullie info in verband met J. Nu ga je er heel erg op letten natuurlijk, maar het is wel erg hoor....ze doet het bij elke zin (dus niet alleen de eerste) en stopt af en toe haar verhaal omdat ze er niet uitkomt, en dan weigert ze verder te gaan, heel zielig!
Ja hoor mamsie vandaag weer erg moe geweest en voel me minder fijn. Is ook een beetje opeens de klap van al het verbouwen de kindjes en zwanger zijn. Jongste heeft de verkoudheid goed te pakken zit alweer de hele dag aan het pompje... Kan daar zo slecht tegen om haar benauwd te zien. Hoop dat het morgen beter gaat. Ben zo klaar met dat ziek zijn en onrustig slapen, zorgen om de kindjes en hormonen Maaaaaaar de babykamer is zo goed als af nu nog de trap en de gang en dan is het eindelijk af ... Geen stof meer en rotzooi:x alles af. Ik lees wel mee maar had even geen zin om te reageren..... iets met de laatste loodjes
Op zich wel goed alleen heeeel erg moe. Zit veel bij mijn ouders nu mijn man daar aan het werken is Vandaag EINDELIJK met mijn vader de kinderwagen opgehaald. Maar is niet zonder slag of stoot gegaan en ben met het bedrijf nog niet klaar Mijn excuus voor het afwezig zijn, maar ben echt op en kan amper slapen, dat het kindje nu maar komt.
Ik hoop het. Nu is de datum die ik zelf berekend heb 26 januari dus ben benieuwd. Nu maar proberen te slapen in de hoop dat...
Nog even Parel! Hier een beroerde nacht. Vanaf kwart over 2 niet veel meer geslapen. beide kids en ikzelf niet fit. Kids wisselden elkaar fijn af met wakker zijn. Gelukkig een rustig dagje vandaag.....
@lov Fijn dat de kamer bijna af is! Ben benieuwd naar het resultaat. Sneu dat je jongste weer ziek is. @lies Leuk zo'n fotoshoot! Ben benieuwd naar de foto's. @losje Ik ben ook gewoon ongeduldig dat we nu pas over een maand ons kleintje weer gaan zien. Misschien moet ik gewoon afwachten. @parel hè hè Eindelijk je wagen. Hou vol meissie, hopelijk ligt jullie kleintje snel gezond en wel in je armen. @mamsie Jammer van je beroerde nacht. Ging juist de goede kant op toch? Gelukkig dat je vandaag niet veel hoeft te doen. @hier Gister lekker gewandeld en uit eten geweest. Had zo'n zin in sushi. Goed opgelet wat ik wel en niet mocht. Heerlijk! Straks nog even beetje opruimen. Krijgen vanmiddag vrienden langs met hun 2 zoontjes en misschien dat m'n s-ouders nog langskomen. Voor alle meiden die hier nu niet zo veel schrijven omdat het soms pijnlijk of confronterend is, weet dat ik aan jullie blijf denken en voor jullie blijf hopen. Knuf.
Dido ja alleen jammer dat er geen meubels op staan nu hahahah. Hij slaapt eerst bij ons. Wauw meid nog even en je zit gewoon al op de helft! Bizar he zo opeens allemaal. Ben superblij voor je! Parel eindelijk je kinderwagen he he! Hier is de jongste een stuk beter ... Gelukkig zeg. En nu wil ik geen zieken meer!!!!!!!! Morgen komt een vriendin van me de geboortekrans langsbrengen die ze gemaak heeft voor ons. Ben zo benieuwd. We hangen die natuurlijk aan de deur als hij geboren is. Het geboortebord komt donderdag dus voor die tijd mag hij niet geboren worden Dalijk lekker ontbijten.... Bruine bonen met tortilla's hmmmmm
@lies leuk zeg een newborn shoot. Ik probeer zelf een goede foto te maken, maar dat is behoorlijk moeilijk. F laat zich ook niet altijd wegleggen in haar bedje hoor. Ja dan is t 10 min stil om vervolgens te gaan huilen. Mn eind vd middag en 's avonds. De fijne nacht van gister werd zoals verwacht niet herhaald. Na de voeding van 23.30 was t 4u en 6u en dan 9.15 weer. En slaapt nu nog niet Liggend voeden lukt bij mij vaak niet, terwijl t me zo relaxed lijkt s nachts @lov sterkte met de laatste loodjes, hopelijk is de babykamer nu snel definitief af dat zal ook wel wat rust geven. @parel fijn dat je kinderwagen er is..nu je kindje nog Ik ahd eigenlijk verwacht dat je t al vast had kunnen houden @mamsie balen van je slechte nacht. Gelukkig dan een rustige dag vandaag. Als t goed is staat er zo kraamvisite op de stoep. Vanmiddag komen er ook nog mensen. Wellicht geen tijd om naar buiten te gaan vandaag, jammer tis wel aardig weer.
@Lov, fijn dat alles bijna klaar is. @Parel, oh eindelijk de kinderwagen! Laat de kleine maar komen. @Mamsie, sterkte vandaag. Rust lekker uit. @Dido, Mmm sushi Als het vers bereid is mag het wel. @Bouwjaar, herkenbaar die wisselende nachten. Maar er komt een moment dat je denkt 'Huh? Ze heeft doorgeslapen!' M. is bijna 16 weken en die gebroken nachten lijken alweer zo lang geleden. Vandaag om 9.00 opgestaan. M. de fles gegeven en daarna in badje. Toen in de box gelegd terwijl wij lekker gingen ontbijten met een muziekje aan op de achtergrond. M. valt dan altijd standaard in slaap op zondag. Vanmiddag krijgen visite van vrienden uit Corfu! Zo leuk!