Hier vandaag visite gehad van Griekse vrienden. Morgen weer werken. Komend weekend gaan we naar mijn oma in Duitsland. Het eerste grote uitstapje voor M.
Thanks voor je lieve woorden lov. Heel lief. Wat leuk een eigen gemaakte geboortekrans. @ika Spannend zo'n eerste buitenlands uitstapje. Is het lang rijden? @lizzie Heerlijk 2 dagen vrij. En deze week "al" februari! @bouwjaar Leuk gehad met de visite? @hier Duik zo m'n bedje in. Hoofdpijn is weer flink aanwezig. Was wel gezellig met al het bezoek, maar ben nu toe aan m'n bedje. Welterusten lieverds.
Het zo'n 2,5 uur rijden, maar we lassen sowieso een tussenstop in. Ze mag immers niet te lang in de maxi cosi.
@ Bouwjaar, Jesse huilt eigenlijk bijna niet... Tot nu toe heb ik 1 keer gehad dat ie wat begon te huilen als ik ging douchen, maar eigenlijk nog niet echt krijsen ofzo. Dus toen ben ik maar snel snel gaan douchen, snel handdoek om me heen en zn tut erin en toen was het goed haha. In bed heb ik eigenlijk nog niet gehad want hij slaapt overdag beneden in de box en gaat 's avonds met ons mee naar boven. Vanavond heb ik hem eigenlijk voor het eerst op bed gelegd, samen met Dilan op 1 kamer Is trouwens ook goed gegaan, sliepen allebei binnen 15 min. @ Losje, heeft dilan ook wel eens dat stotteren als hij snel of enthousiast iets wil vertellen dan komt ie er helemaal niet uit haha @ Manouk, succes morgen in het ziekenhuis en hopelijk een ei in zicht. @ Lies, de eerste weken ik ook hoor Maar ik vond het zo zonde van de dag, want dan kan je smiddags aan t huishouden beginnen en dan voor je t weet sta je weer te koken en is de dag weer om en dan ben je niet eens buiten geweest. Dus toen heb ik het schema ff omgegooid zodat we 's middags alle tijd hebben om iets te doen haha. @ Dido, en heb je vl overgehaald voor een echo? @ Ika, goed van M zeg. Ik moet zeggen dat Jesse eigenlijk vanaf dag 1 een sterk nekje had. Hem heb nooit echt erg moeten ondersteunen, bij Dilan wel anders zou hij bijv zo met zn hoofd naar achteren ofzo gaan maar bij Jesse is dat niet. Hij is meer zo'n hondje die je op het dashboard in je auto zet hahaha... Van links naar rechts bengelen. Maar nu til ik hem eigenlijk ook 'gewoon' zonder zijn nek te ondersteunen. IK heb gister trouwens EINDELIJK een nieuw speelkleed ontvangen... alleen Jesse werd er een beetje dol van (hij was alles met zn ogen aan het volgen), al die bewegende beestjes dus ik zet m nog niet aan en laat de beestjes stil hangen, anders teveel prikkels nog denk ik. @ Lies, wat gaaf een newborn shoot! @ Iedereen met rot nachten, dikke knuf... hier ook nog altijd een nachtvoeding pff begin er ook klaar mee te worden. Al hadden we vannacht niet te klagen, van half 2 tot 8 uur. @ Hier, gister avond feestje gehad van mn moeder ze was jarig. Vandaag de laatste kraamvisite gehad, jeeee!! En daarna ben ik met de kids naar mn moeder geweest en hebben we daar gegeten... ML moest werken en had daarna een etentje van zn werk. Oh ja en een tip voor de kleintjes die nog in luiers maat 1 of 2 zitten, op 31 jan en 1 feb zijn de New Baby pampers in de aanbieding met 50% korting bij de Etos
@joy Wow...heerlijk hoe goed het gaat met kleine J. Ik heb Vl helaas nog niet over kunnen halen. Hij vindt het leuker de spanning er nog even in te houden. Kan ik me op zich ook iets bij voorstellen. Maar ben gewoon zooo nieuwsgierig Nog gefeliciteerd met je moeder! Haha...ik werd ook al getipt bij de Etos om alvast wat in te slaan. @hier Beroerde nacht met veel hoofdpijn en plassen achter de rug. Ga wel naar m'n werk, maar weet niet of ik de hele dag red. Morgen jarig
Succes met werken Dido! Ika, leuk hoor zo'n uitstapje. Ook wel een beetje spannend hé Joy, ik gaap gezellig met je mee....... Lov, fijn dat de meiden weer fit zijn! Bedacht me gister dat het voor jou echt niet lang meer duurt! Manouk, alweer in zh geweest? Heb je binnenkort nog weer een gesprek met arts of pas als deze cyclus voorbij is? Lizzie, bijna meid, bijna! Mgbk, knuffel! Hier weer een beroerde nacht. Ach ja, slapen is voor mietjes he Straks naar tandarts voor een klein gaatje.
Goedemorgen lieverds.... Dido ben ook lief Balen van je hoofdpijn zal het jouw'n kwaaltje gaan zijn ? Wel eens aangeven, je bloeddruk was gewoon iedere keer goed? Ika leuk he zo'n eerste uitstapje en ach van een keer wat langer in de mc houdt ze niks over hoor ik zou lekker doorrijden als ze blijft slapen... Joy laatste kraamvisite al? Lekker!! Hier gaat het wel, wil niet te veel zeuren maar ik heb er langzaam toch wel genoeg van. Terwijl ik ook zo wil blijven genieten maar het is langzaam goed zo. Ik wil hem ontmoeten... en nog steeds besef ik niet dat we dalijk een zoon erbij hebben is zo gek! Een mannetje......... Droomde vannacht dat ik bv gaf maar dat hij niet goed kon aanhappen Komt misschien omdat ik denk dat zo na een kzsnede het soms moeilijker kan gaan bv. Ook heb ik vaker last als ik moet plassen s'nachts... Zo'n druk is niet meer fijn en een zeurderig gevoel. De harde buiken komen ook erg vaak. Dalijk even aangeven. Ben wel blij dat ik weet dat het volgende week klaar is als dit zo doorgaat. Iedere keer zo vaak harde buiken is niet meer fijn. Onderin doet het dan echt pijn Zo genoeg geklaagd weer dalijk komt een vriendin Dus met de krans... En 12 uur gyn.
hoi meiden, hoe is het met iedereen? Het valt me eigenlijk best wel op dat de tijd vliegt, ik zie net lov 38 weken en parel die op het punt staat te bevallen Wat gaat de tijd snel, en dan niet te vergeten de meiden die allemaal al bevallen zijn waarvan het kleine prulleke al flink gegroeit is Merk het ook hier kleintje is al weer meer dan een week oud. De nachten zijn hier best zwaar ml en ik zijn best wel uitgeput haha maarja dat hoort erbij inderdaad mamsie,.. slapen is voor mietjes ik ben al blij dat de krampjes nu wat minder zijn en dat de baby een beetje "geland"is hij had echt de eerste dagen nodig om toch echt te wennen aan de komst op de wereldbol maar hij doet het goed, morgen komt de wijkverpleegkundige van het cb langs, ben benieuwd. lizzie geniet lekker van je vrije dagen heerlijk.
@joy thx voor de etos tip @mamsie tja slapen is voor mietjes @lov klaag maar lekker hoor, ik weet het zat zijn gevoel me nog goed te herinneren @toeter nou wel lekker dat hij t goed doet @hier een gelukkige mama F gevoed en na ff wachten ipv in bad in een emmer gedaan, gewoon huis, tuin en keuken emmer. Ze vond t heerlijk blijkbaar, ze was de hele tijd stil en zelfs bij t afdrogen was t geen continue gekrijs. Daarna nogmaals gevoed en nu is ze in dromenland. We kunnen een tummy tub lenen dus die hoop ik straks meteen te kunnen ophalen.
Ja vinden ze vaak heerlijk zo'n tummytub bouwjaar!! Lekker he om je kindje zo te zien genieten.. Toeter ja ik geniet nog even van het "slapen" buiten alle plasjes en laatste loodjes hahahaha... Net terug van de gyn, echo gemaakt nog steeds in stuit. Harde buiken...tja moet rustig aan doen. Hij zei al ook in week 38 kan een kzsnede maar voor de baby is week 39 toch echt het beste. Maar wie weet beval ik wel gewoon ergens deze week en anders zeker volgende week.... Ik ga de tas maar eens inpakken... Alles opladen kwa camera enz... De laatste dingetjes poetsen...ach die week is zo om
Lieve meiden, Ik merk dat ik te weinig tijd heb om steeds hier bij te lezen. Overdag aan het genieten van onze dochter, savonds als ze op bed ligt dan verdienen mijn hondjes ook wat aandacht, manlief heb ik ook nog en soms vind ik tijd voor mezelf ook wel erg fijn (in bad, wat lezen etc.) Ik houd het dus simpelweg niet meer bij hier.... Natuurlijk volg ik wel alle grote gebeurtenissen. De meiden die nog zwanger willen worden, de zwangeren en de geboortes! Maar de "gezellige praat" die gaat aan me voorbij, sorry. Ik hoop dat jullie het begrijpen en dat het met iedereen goed gaat!! Hier gaat het iig toppie. Vind het ook fijn om sommigen van jullie op facebook te hebben, ik merk dat ik het daar allemaal iets beter kan bij houden dan hier (via de app op telefoon) In ieder geval een dikke knuffel van mij!
Jaydee, logisch toch meisje. Ik heb het kindje nog niet en merk al dat ik het gewoon niet meer bij houd. Ik lees het wel, maar ik kom er gewoon niet aan toe om op iedereen te reageren etc. Gewoon weg ook veel te moe. Geniet van je gezinnetje
Idd jaydee gewoon lekker af en toe een schreeuwtje geven hier heb i jou op FB eigenlijk? Parel hoe is ie? Jeetje bij mij op FB vandaa een meid bevallen... Ze is bijna 36 weken zwanger, ja hoor
@ Nacht, wij hebben een hele goede gehad van 12 uur tot half 8 whoeehoeee!! @ Bouwjaar, het is even zoeken naar foefjes waardoor je haar wel weg kan leggen hihi. Zo hebben we bij Jesse gevonden dat hij graag ingewikkeld ligt en vooral lekker warm. Dus hij ligt best strak opgerold in de Puckagogo en daarover nog een deken Slaapt als een roosje. Als ik dat niet doe, dan begint ie ook te jammeren en te huilen. @ Jaydee, logisch toch, geniet lekker van je meisje. Het is ook gewoon drukker thuis met een kindje. @ Hier, pff Jesse groeit als kool joh. Ik was pas overgestapt naar maat 62, maar sommige dingen zijn nu alweer te klein. Verder beetje bezig met de vakantie te plannen, we gaan ook een paar dagen naar Miami Beach, dus vd week een hotel geboekt aan het strand... Kan niet wachten, lekker in de zon liggen hmm!
Lov jij hebt Jaydee ook online Heeft een mooie natte hond als profiel foto Meisje uit jou februari topic is ook al bevallen met 36 weken, dat was die vriendin van mij. Hier gaat het redelijk, slaap amper. Vooral als je van die leuke voorweeën hebt die niet doorzetten Dus daarom ook mijn afwezigheid. Daarbij zie ik iedereen om me heen die na mij uitgerekend is bevallen en dat terwijl je zelf ondertussen gewoon gesloopt bent van maar 2 tot max 4 uurtjes slapen op een nacht.
Wie dan parel? Ja is frustrerend om dat te lezen allemaal he meid.... Maar langer dan 2 weken duurt het voor jou ook niet meer. Dat dan weer wel maar daar heb je nu geen zak aan. Maar hier in ons topic moet ie gewoon komen spuien he! Joy ja dat zijn leuke dingen om te plannen he.... En wauw dat is gewoon doorslapen!
Haha wat bende ook een lieverd hihi. Ben zo moe door die weinige uurtjes. Zit beetje spelletjes te spelen op FB en verder doe ik vrij weinig. Heb je even een prive bericht gestuurd, ook zo iets om der naam hier zo te melden
Ja ik verveel me ook en dan heb ik 2 kids! Maar ja die amuseren zichzelf he.... De oudste gaf aan niet zo graag naar school te willen, ze bleef liever thuis. Ze voelt het aankomen de lieverd.... Want naar school wilt ze altijd! Ze weet zelf niet de dag dat hij geboren gaat worden, als het niet eerder gebeurd, want ze gaat zich dan druk maken de arme schat. Merk dus nu dat die keuze goed was. En jaaaaaaaaaaa ach ik ben zo lief