Goedemiddag! Lov, lekker komen klagen hier hoor Voor je het weet is het zover en komt jullie mannetje Verveel je je ook meteen niet meer haha. Parel, ik kan me goed voorstellen dat je geen energie hebt voor dingen als je zo rot slaapt. Echt onwijs vervelend voor je! Hoop echt dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op jullie kindje, wie had gedacht dat jij overtijd zou lopen hè? Joy, wow wat een heerlijke nacht J. klinkt als een ideale baby, fijn hoor! Oh echt leuk die voorbereidingen op jullie vakantie Ika, gezellig dat jullie Griekse vrienden er waren gisteren Fijne werkdag gehad vandaag? Dido, trek jij het een beetje op je werk? Ik hoop dat je niet je hele zwangerschap hoofdpijn zult houden hoor! Bouwjaar, wij hebben ook een tummy tub te leen en vanochtend heeft T. er weer in gezeten. Ik voed nu ook eerst, dan badje en dan weer voeden. Eerst bad en dan voeden is geheid krijsen. Nu was T. alsnog aan het krijsen toen ze uit de tummy tub werd getild, maar het was snel over MamsieM, oei hoop dat je gauw betere nachten gaat krijgen hoor! Sterkte met het slaaptekort. Jaydee, logisch dat je weinig tijd hebt hoor. Ik ben hier zelf nu ook een stuk minder. Af en toe gewoon wat van je laten horen en elkaar op facebook volgen is ook leuk Lizzie, geniet van je vrije dagen! Hier hebben we ook geen al te beste nacht gehad. T. deed het op zich super, heeft helemaal niet gehuild en kwam op nette tijden voor haar voedingen. Ze maakt alleen zoveel herrie bij het (in)slapen! Ze knort, snurkt, zucht, steunt en kreunt en probeerde zelfs een geit te imiteren geloof ik Zelfs mijn man werd er wakker van en normaal slaapt hij bijna overal doorheen. We hebben dus na elke voeding zeker een half uur wakker gelegen omdat mevrouwtje zo luidruchtig was. Was bijna in staat haar met wieg en al naar de babykamer te verplaatsen Tja, slapen is inderdaad voor mietjes Ze doet het er ook om volgens mij, overdag maakt ze lang niet zoveel geluidjes tijdens het slapen
Lies, sorry maar je omschrijving is geniaal over waarom je wakker ligt van T Lov, ja dat zal ze toch wel aanvoelen indd. Ja niemand had het verwacht en de baby heeft ook echt vrij weinig ruimte. Ik heb ook bijna geen eetlust, want kindje duwt voortaan overal tegen aan. Alles doet hierdoor ook pijn. Moet morgen bij de VK zijn om 11.30u ze zei afgelopen dinsdag nog voor de formaliteit zullen we die afspraak maar maken, maar ben bang dat hij gewoon werkelijkheid word.
Lies ja nog even En over dat voeden na het badje, vaak zijn ze dan ook te moe om goed te eten he... Gaan jullie kindjes elke dag in bad trouwens? Parel zo zie je maar weer dat het allemaal weinig te zeggen heeft. Een baby komt als hij/zij er klaar voor is en gelukkig maar. Alleen is het voor mama gewoon niet leuk. Maar nog even... Gaat de vk weer strippen?
Lov, ja inderdaad dat ook. Kraamzorg had aangeraden een half uur voor de voeding T. in bad te doen. T. was alleen continu aan het krijsen dan omdat ze al eten wilde en ze werd inderdaad te moe om goed te drinken. Vind mijn oplossing prima zo Nee T. gaat zeker niet iedere dag in bad. Vind dat niet nodig voor haar en eigenlijk vind ze in bad zitten ook maar leuk voor 5-10 minuten. Was haar soms ook gewoon even lekker met een washand. Parel, haha ja het is ook wel grappig dat zo'n schattig klein meisje die geluiden kan maken! Alleen 's nachts is het wat minder leuk Zwaar hoor voor je, hoop echt dat het niet lang meer gaat duren!! Word je inderdaad weer gestript denk je?
Nee deed ik hier ook niet elke dag is ook helemaal niet goed. Je foto's zij. Prachtig op FB! Parel wie was het nu van mijn feb topic. Ik ga soepje maken
Lov, ik hoop dat ze me wil strippen weer. Even kijken wat ze doet. Lies, haha lijkt me niet fijn maar wel heel grappig. Mooi foto's trouwens van je meisje.
Nou moet ik zeggen op dit moment zou ik zelfs in het ziekenhuis bevallen met inleiding niet zo'n ramp vinden. Nou dan moet ik er wel erg doorheen zitten, want dit weigerde ik voorheen echt. Afgelopen woensdag hadden ze het bijna gedaan als ik wel vruchtwater verloor. Migske uit jou februari topic
Parel: ja, is zo echt niet leuk voor je! Hier ook bitter weinig tijd om te reageren, als ik zat moet werken is weekend zooooo vlug om! En altijd lekker druk.... Knuffel aan iedereen!
@ Lies, hahaha ik moest ook lachen om jouw omschrijving. Waarom laat je dr snachts niet op haar kamertje slapen dan? @ Bad, de mijne gaat om de dag in bad. Oudste wel vaker iedere dag omdat hij het leuk vindt, maar de jongste vind het vreselijk haha. @ Parel, logisch dat je er doorheen zit joh, je bent de 40 weken al gepasseerd dus het mag nu wel gaan gebeuren toch Sterkte nog met de laatste dagen. @ Hier, wij gaan zo lekker een broodje shoarma eten... nu kan het nog. Vanaf 1 feb ga ik aan de Sonja Bakker Hieronder nog even een foto spammen van mijn prulletje
Aah Joy, wat een schattig ventje Shoarma, jammie! T. op haar eigen kamer laten slapen. Tja ik vind het zo snel haha. Ik vind het fijn om te horen als ze spuugt (doet ze nogal veel) en om de eerste hongersignalen te horen. Ben bang dat ik die mis als we de babyfoon gebruiken en dat ik pas wakker word als T. al huilt. Daarbij moeten we soms meerder keren achter elkaar de geluidsdemper (speen) weer in haar mondje doen, dan is het wel makkelijk dat ze naast ons bed staat... Maar na nog meer van dit soort nachten gaan we T. denk ik toch maar 's nachts verhuizen.
@joy jeetje wat een nacht. Hopelijk herhaald deze zich Tja onze F is ook een watje hoor. Ze houd ook wel van warmte (al is t bij mij soms wat te warm, gister weer natte haren van t zweet in mn nek, whoops) ze krijgt na t badderen zelfs voorverwarmde kleren @jaydee ik snap wel dat je weinig tijd heb hoor. Hier krijgen de katjes helaas ook minder aandacht en vl is nog thuis dus die spreek ik meer. Maar zo nu en dan een teken van leven is fijn. FB ben ik niet zo heel actief op qua plaatsen van berichten @lov tja met 36 weken is lekker snel, toch ben ik (achteraf) blij dat F de 40 weken vol heeft gemaakt bij mij. 36 is me te vroeg. @parel mooi waardeloos die voorweeen. Je hoopt dat t doorzet en dan is t helemaal lang wachten. Sterkte! @lies haha wat een beschrijving Die geluiden zijn hier ook hoorbaar, werd ik wakker van om 2u en 3u terwijl ze pas 4u honger had. Ik ga morgen bij t cb inloopspreekuur, wil haar laten wegen, eens navragen of t nou normaal is. F lijkt een complete worsteling te houden maar waarmee? Enerzijds lees je op t net dat t veel voorkomt en anderzijds wordt er ook vaak gezegd dat t niet normaal is. Bad en eten verhaal is hier t zelfde hoor. Badderen vlak voordat t etenstijd is werkt ook niet. F sliep alleen helemaal enit zo lang door als verwacht. 12u na bad en voeden in diepe slaap. Denk ik mooi kan ik ff de stad in die slaap wel tot 15u. 14.15 belt vl dat t code geel/oranje is en toen ik thuis kwam was t diep rood. Dus voel ik me weer schuldig maar ja aankoppelen en t was meteen stil. Ik dacht vannacht ook van hmm als t zo gaat moet ze maar naar haar eigen kamer, maar vind t ook heerlijk om r naast me te hebben.
36 weken is ook te vroeg ... Vindt ik ook ... Ach ja bwjaar dat moet soms wel eens kunnen hoor dat ze even moet wachten, maar bij je eerste is dat idd moeilijk...
@mamsie hahahaha....dan zijn hier weinig mietjes met al die slechte nachten Tandarts weer overleefd? @lov Je bent ook lief inderdaad Bloeddruk was inderdaad gewoon goed. Deze avond gelukkig weer hoofdpijn vrij. Nu hopen dat het zo blijft. Klagen hoort er af en toe bij toch? Helemaal zo op het einde. Raar idee dat je op hele korte termijn jullie mannetje in je armen hebt. Voor je het weet is hij er. Heerlijk vooruitzicht! Wat mooi die krans! @bouwjaar Heerlijk al die cadeaus Fijn dat ze de emmer lekker vond. Lekker genieten van dat soort momentjes. Wij hebben gister van vrienden hun tummy tub gekregen. Ik zou me er niet te schuldig om voelen (ik heb makkelijk praten) maar jij hebt ook af en toe een break nodig. @Toeter Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet! @Jaydee Geniet lekker van je meisje! Leuk om af en toe wat van je te lezen @joy Mazzelaar met zo'n lekkere nacht Wat heb je een prachtig mannetje! @parel Sterkte meissie! Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten! @Lies Mooi resultaat van jullie shoot! @eda sterkte met je drukke dagen! @hier Werkdagje overleefd. Constant in de weer geweest. Merkte wel dat het hoofd niet helemaal mee werkte...echt rare uitspraken vandaag gedaan...."de handen uit de arm steken" ...."an sec"....Ernstig geval van acute dementie Gelukkig hoofdpijn nu weer weg. Ik heb trouwens haarverf gekocht. Nu mag ik van vl m'n haar niet verven omdat hij bang is dat het schadelijk is, maar het kan geen kwaad toch? Morgen alweer 32!!
Nou hier zit de oudste beneden ... Buikpijn diarree en gespuugd. Meiden waar gaat dit heen?! Alweer ziek.....
Bouwjaar, ben benieuwd wat ze van die geluiden/worsteling zeggen op het cb. Had ook gelezen dat het bij reflux voorkomt en onze dame spuugt ook nogal veel. Vind het lastig of het gewoon spugen is of dat er meer aan de hand is. Herken T. verder niet in de meeste symptomen van (verborgen) reflux. Laat je weten hoe het was op het inloopspreekuur? Echt jammer dat het cb voor mij te ver weg is zonder auto, inloopspreekuur kan ik gewoon niet heen. Ik moet er 6 februari pas weer heen. Lov, ook hier beterschap voor je meisje gewenst! Wat een pech heeft ze Hoop dat de jongste dit bespaard blijft. Dido, dank je Haha leuke uitspraken had je! Die dementie komt natuurlijk ook omdat je weer een jaartje ouder bent, van harte gefeliciteerd Eds, succes met de drukte!
Dido, gefeliciteerd! Enne sommige kunnen tijdens de zwangerschap allergisch zijn voor haarverf. Maar hoor persoonlijk alleen mensen die zonder problemen hun haren verven. Hier weer een k nacht dus ik ga straks echt even overleggen met vk