Oh Parel, hopelijk zet het nu goed door! Lizzie, het schiet nu wel op, wow! Ik gun het jullie zo dat je maar weer snel zwanger mag zijn. Productief dagje. Veel wasjes gedraaid. Het huis gepoetst. Eten al klaar. Lekker met M. gespeeld.
Hi meiden, vandaag geen tijd gehad om alles bij te lezen. Ga zo een hapje eten met Vl. @parel Hopelijk is dat strippen niet meer nodig! @lizzie Nog bijna een weekje!
Heb wel buikkrampen die uitstralen naar mijn heupen. Net maar even gedoucht. Ben erg benieuwd of het ditmaal doorzet.
Dat klinkt als beginnende weeën. Ik heb ze allemaal voorbij voelen komen, buik-, rug- en beenweeën Hopelijk nu het echte werk, meid!
Ik hoop het, voelt niet prettig hihi. Toen manlief net onder de douche stond dacht ik, ik kruip er even bij, want is wel even fijn tegen de buikkrampen.
@ Bouwjaar, ja idd zoals we nu liggen is echt niet fijn. Dus morgen gaan we verschuiven, ml is dan vrij. Ga ik gelijk even langs de action om onze kamer dan wat op te pimpen hihi. En hopelijk staat het ook gewoon goed voor de kids in het kamertje, zien we morgen wel. J. gaat nu ook steeds de betere kant op met doorslapen, dat had ik 4 weken geleden ook niet kunnen bedenken hoor maar ineens is het zover en meestal is dat wel rond de 2 maanden. @ Jaydee, ze groeit goed hoor! Ik moet 7 feb weer naar het CB, ben benieuwd want J. is echt een beer aan het worden hihi. @ Lov, oh pff dat eten... hier iedere dag oorlog met D. @ Lizzie, nu is het echt aftellen voor jou!! @ Parel, hoe gaat het nu? @ Hier, mijn lichaam is echt raar aan het doen. Gister ochtend had ik bruin gespot dus ik dacht he he eindelijk mijn menstruatie komt eraan... het zet maar niet door, heb sindsdien wel zo tussendoor buikpijn enzo maar niks te zien. Toch weer een ovulatietest geprobeerd want ik dacht nou misschien is het dan alsnog een ei die ik voel maar die is nu witter dan wit dus dan moet het toch ongi zijn denk ik wat gaat komen. Laat maar komen dan ben ik van dat irritante gedoe af en kan ik mn cyclus weer echt gaan volgen
Ik heb iedere 6 a 7 min nu een kramp die een steek word en weg trekt, dus heb goede hoop. Vervelend dat je lichaam raar doet.
@parel succes!! Hoop snel mooi nieuws te lezen @joy owh irritant zo als je lijf raar doet Hier wordt een goede dag met F afgesloten met een k*tavond krijsbuien geen idee meer wat er is. Gevoed, verschoond, heb er 3x een boer uit kunnen "wringen". Zou denken dat ze moe is maar die luiken gaan vast niet dicht. Voel me een beetje een melkkoe vandaag, ze komt zo vaak. Ik had gister en vandaag geprobeerd wat te kolven na de voeding (tis nog weinig) maar dat lijkt de boel te ontregelen. Ben moe heb dorst en trek. Zo nog ff wat drinken, knagen en dan maar in bed. Vl zit nu met r op de bank, dan maakt ie me maar wakker als het weer tijd is.
Sterkte bouwjaar klinkt vermoeiend... Joy maar eigenlijk is het ook niet echt veilig om ze aan ac te beginnen. Zo vaak dat er zogenaamd een ei zou springen en dit niet gebeurt en een week later springt je ei wel opeens en jij hebt dit niet in de gaten... Ik persoonlijk zou het op die manier niet aandurven als ik echt niet zwanger zou willen worden. Parel oeh ik hoop het voor je meid... Zet m op he!
@ Bouwjaar, volgens mij zit je er ff doorheen zo te lezen. Dikke knuf en even slaap zal je vast goed doen! @ Lov, de Persona meet volgens mij ook je oestrogeen ofzoiets? Dus daaraan leest ie denk ik af of je echt een eisprong hebt gehad. Het is inderdaad niet de meest betrouwbare AC maar we willen het risico wel nemen. Hij is voor 94% betrouwbaar. Ik was eerst sterk van mening er nooit meer aan te beginnen. Nu is de zwangerschap achter de rug en dan vergeet je het ook weer zo snel he... Vind het soms wel jammer dat het dan weer zo snel voorbij is gegaan, achteraf gezien. Maarja heb het sowieso uit mn hoofd gezet om ooit weer zwanger te worden want ML wil het absoluut niet. We hadden toenstraks bezoek en degene vroeg of ons gezin nu compleet was of dat er nog ooit een kindje bij komt. Hoor ik hem ineens zeggen dat ie een knoop erin laat zetten, maar dat ie daar nog een jaar ofzo mee wacht totdat ik echt zeker weet dat ik geen kinderen meer wil....Dat ie zelf niet meer wilde maar misschien nog wel overgehaald kon worden. Uuuhhh??
Oké dan wat moet je daarmee idd..... Ja hier kon ik me nu al laten steriliseren na de kzsnede ... Maar ik wil dat nog niet . Nee we willen geen kindjes meer maar stel je voor er gebeurt iets met mijn man, ik ontmoet een nieuwe partner... Gekke gedachte natuurlijk... Maar hey ik ben pas 30 he. Hij laat maar wat doen ik slik niks meer, alhoewel ik die controle wel ga missen van doorslikken als je eens niet ongi wilt zijn bv
Ja dat is hier de reden dus ook, ik wil geen troep meer in mn lichaam. Dus of een condoom, of een knoopje. Condoom vind ie dan eigenlijk niks, en toen is het idee van de Persona erbij gekomen... dan hoeven we dus eigenlijk maar 1 week per maand met condoom te doen. Snap jou ook wel hoor en ik zou zelf nooit kiezen voor een sterilisatie. Bij een man is dat veel makkelijker en hallo jij hebt al 3 kinderen dadelijk op de wereld gezet... Mannen mogen ook wel wat doen toch
Ai Bouwjaar, moeilijk dat soort momenten. Hopelijk kun je wat bijtanken. Ik ben tevreden over de mirena. Ik merk er niks van. Ik heb net de eerste ongi ermee gehad. Die viel erg mee. Geen buikpijn of hoofdpijn en weinig bloedverlies. Ik voel me goed. Van alle ac heeft deze de minste hormonen.
Nou ik zit er ook ff doorheen hoor Vandaag is T. de hele dag onrustig geweest en heeft amper geslapen en vrij veel gehuild. We gingen vroeg naar bed maar zijn nog steeds wakker. T. blijft ook krijsen, alleen aan de borst is ze stil. Zei toevallig ook dat ik me een koe voel nu, vreselijk. Steeds valt ze in slaap aan de borst maar dan moet ik haar niet weg willen leggen. Pfff. Ml is nu maar gaan slapen, ik zit op de babykamer. Bouwjaar, sterkte ermee. Vanaf drie weken gaan baby's meer huilen. Fijn hè Parel, klinkt goed meid! Hoop dat het doorzet. Joy, hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt Lov, vind ook dat de man zich maar moet laten steriliseren hoor! Hier gaat er na 2 kindjes een knoop in bij mijn man. Lizzie, jee echt aftellen nu! Dido, was je etentje geslaagd? Nou zo maar voorzichtig proberen of madame blijft slapen als ik haar in bed leg. Irritant dat ze dan nog moet boeren, leg haar het liefst zo slapend weg...
Lies, je kunt haar ook op het aankleedkussen tussen jullie inleggen. Dat deden wij veel de eerste weken. Zo kom je zelf aan je slaap en heeft je kleintje jullie toch bij je. Slapend wegleggen is niet ideaal. Slaperig maar wakker in bed is uiteindelijk toch beter. Zo leren ze langzaam in slaap te komen. Je leert op een gegeven moment de slaapsignalen van je kindje. Nu is dat dag- en nachtritme nog behoorlijk omgedraaid.