De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Klopt inderdaad Ika, over dat wakker maar moe w egleggen. Doe dat ook altijd wel eigenlijk, T. wordt sowieso wakker als ik beweeg. Ze begon net weer te huilen, ze is echt aan het clusteren nu. Aankleedkussen zo maar proberen misschien, hoewel net bij ons liggend ook niet naar haar zin was.

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Even ego bericht. Gister op een heuvel met uitzicht op Den Haag nu ook officieel ten huwelijk gevraagd. Ging niet helemaal als gepland :) VL wilde eerst een wensballon oplaten, dan romantisch kijken hoe die weg vloog en dan door de knieën gaan. Het waaide alleen te hard. Dus ballon ging bijna niet aan en toen ie aanging stortte hij even verder in stekelbosjes neer waarna we ons toch wel zorgen gingen maken of we daarmee een grote brand gingen veroorzaken :) Maar licht ging gelukkig vanzelf uit. Daarna ging Vl een beetje gedesillusioneerd door de knieën :) Het is een beetje typerend voor ons leven samen. Je kan het perfecte plaatje in je hoofd hebben, maar het loopt altijd anders. En toch komt het altijd goed. Dat maakt het leven juist mooi :) Hij heeft 's ochtends eerst m'n paps om m'n hand gevraagd :) Zo blij :)

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Dido, wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd :D

Hoe zou het met Parel zijn?

M. is net wakker. Hier goed geslapen dus, ondanks verkoudheid. M. is het nog steeds niet. Fingers crossed dat het zo blijft.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihihi dido moet wel lachen om je verhaal.... Ontzettend schattig!
    Gefeliciteerd meid!

Lies heb je geen speen ?

Idd parel hoe is het?!

Ik moet zometeen naar het cb met de jongste voor de ogentest ... Geen zin. En dan eigenlijk nog even naar het kruidvat.

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido wat lief♥♥ gefeliciteerd!!!!!

Parel meid zet hem op!!!!

Rest een knuffel♡

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dido gefeliciteerd ♥ ♥ ♥

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, van harte gefeliciteerd:D Super leuk voor je en de manier waarop ook haha;)

Lov, ja uiteraard wel maar die slaat of spuugt ze er ook steeds weer uit. Vannacht toch heel erg het idee gehad dat de voeding steeds weer omhoog kwam bij T.:(

Knuffel terug voor iedereen:)

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Als je het niet vertrouwd kun je ook altijd ff langs de ha gaan, Lies. Soms schrijven ze een maagzuurremmer op bij refluxklachten. Ik ken meiden die er goede ervaringen mee hebben.

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ dido, wat leuk haha gefeliciteerd!

@ lies, ik zou niet meteen aan de meds gaan. Als ze heel veel spuugt en daardoor misschien ontevreden blijft erover nadenken om te kolven en flesjes te geven en nutriton toe te voegen. Ik geef dan kv maar Jesse begon na 3 weken ook veel te spugen en ben meteen dat spul gaan toevoegen en het is helemaal over. Zelfs geen spuugdoekje nodig ;)

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #830 Bouwjaar1979, 29 jan 2014
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
    @lies nou jippie zit ik echt op te wachten...
    hoe was je nacht?
    Hier na t voeden om 22.50 was ze na een tijdje stil (moest wel xe speen een tijdje vasthouden) en kwam ze pas om 3.50, 7.20 en nu ligt ze net aan (11.10) Slaapschuld inhalen?

In de nacht lukt t me vaak niet om haar te laten boeren en leg ik haar toch maar slapend weg. Overdag leg im haar wel wakker weg, soms valt ze meteen in slaap, soms duurt t een uur en soms blijft ze wakker. Zolang ze ook maar zelf in haar bed kan liggen, neem ik t maar voor lief dat ze snachts slapend in bed terecht komt.

@dido leukkkk! Gefeliciteerd!

Tja meds... Liever niet. Zit ook erg te dubben wel of geen infacol halen. Lees ook negatieve berichten. Maar als t helpt...
    Nu helaas huilen na t voeden :( ... Weet niet wat er is...

@parel... En?

@manouk moest je gisteren niet weer in t zh zijn? En?

@lizzie nog een weekje..

@mgbk hoest met je lieverd?

@losje druk?

@ika nog plannen voor vandaag?

@lov hoe is t met de zieke?

11. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Blijf de buikkrampen met pieken houden om de 6 a 7 min, verlies nu ook super veel slijm :$ Maar verder nog niet dat het verder doorzet. Maar VK zei al dat het even kon duren. Moet 48 uur rekenen vanaf het strippen dat het echt door kon zetten.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik dacht da je al bevallen was parel. Moet strippen niet binnen 24 uur doorgezet hebben?

Lies je kan ook johannesbroodpitmeel kopen en daarvan een lepeltje geven voor de bv en erna ;) maar dan moet ze wel echt spugen. Of ze heeft verborgen reflux dat bestaat ook nog.

Met de zieke gaat het goed, morgen weer naar school! Ik ben terug van het cb, nu zag ze weer minder met het andere oogje, je kan je afvragen of ze echt niks ziet ... Ze is gewoon een bengel die geen zin meer had en dan geen moeite meer doet. Maar we gaan voor de zekerheid toch even naar het zk om het te laten nakijken.

Van te voren was ik nog even snel wat dingen gaan kopen... Douchegel en tandpasta voor het zk. Maar jeetje autorijden gaat gewoon niet meer en ik ben op.... Nee ik ben wel blij dat ik volgende week mijn mannetje in mijn armen heb.

Maaaaaaar toch ga ik nog even snel de deuren naar de tuin poetsen... Ik moet het gewoon doen! Nesteldrang he

13. Parelbloesem

Binnen 48 uur, als dat niet gebeurd dan gaan ze weer strippen, dus vandaar dat ik dan vrijdag gestript word, kwam beter uit. En als dat niet werkt daarom maandag dan plan de campagne inleiding. Misschien bevallen we dan wel tegelijk ;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff jeetje hoe vaak willen ze nog strippen.... Idd wie weet parel ;)

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @parel maar dan zou je vrijdag voor de 3e of 4e keer gestript worden?
    Hoop dat t niet nodig is.

@lov fijn dat t beter gaat met je dochter en jij rustig aan he met je nesteldrang ;)

Ons wuppie is toch wel weer braaf gaan slapen na de voeding. Blijft apart. Vanmiddag en vanavond zullen wel weer rommelig worden.
    Doe de luiken ook maar even een uurtje dicht

16. Parelbloesem

Voor de 4de keer is dat dan vrijdag.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Parel, ik had zo gehoopt dat je al was bevallen.

@Lov, verborgen reflux kan heel naar zijn voor die kleintjes. De kleine van mijn collega had het. Hij krijsde na elke voeding. Drinken verlichtte het wel. Naast alles schuin zetten en indikken hebben ze een drankje gehad.
    Je zou eens met de jbpm kunnen starten. Kijken hoe ze erop reageert.

Net ff lekker gewandeld met M. , maar pfff wat is het koud!! M. had er geen last van. Die ligt nog steeds in de wagen te slapen. Ik laat haar maar even :D

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Gefeliciteerd wat leuk!! Wel jammrr dat zijn plan dan net iets anders ging.

Lies. Wat naar dat ze zo huilt. En zeker snachts. Hoop voor jou dat ze niet is zo als ik vroeger was. Ik heb maanden snachts gehuilt. Overdag lag/hing ik vaak bij mijn moeder. Of ik de box tegen een trui van haar.
    Ik was dus allergisch voor melk.....

Had ook hele mooie babyfotos op facebook gezien. Weet niet meer van wie maar ze waren prachtig.

Lov. Fijne dat ze zich al wat beter voelt. Hopelijk nu niemand meer ziek. En kan de kleine man komen! Niet te veel doen he. Je MOET rusten van de dokter. ;)

Hier. Vandaag een piepdag op het werk. Heeeeeel de dag appelflappen dicht gevouwen. :(
    En ze worden een beetje nieuwsgierig wat ik toch allemaal doe in het ziekenhuis. Hahhaha
    Ohh en mijm schoonvader heeft slecht nieuws gehad. Hij heeft aderverkalking in zin been. En de slagader daar is zo goed als dicht. Hij moet binnen 2 weken eholpen worden daaraan. In de hoop dat het lukt. Andera zal zijn been vanaf de knie worden afgezet. Brrrrrr......

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Lizzie.... Heftig nieuws.... :(
    Klinkt idd erg leuk appelflappen vouwen :D

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou 10 is leuk. Maar 10.000 niet meer. ;)

Maak net een brief open van cz. Met de mededeling dat er 635 euro wordt afgeschreven. Is voor het chromosomenonderzoek. WTF!!!
    Is ons eigen risico. Pfffff betaal 1200 euri per jaar maar vraag me af waarom. Wij hebben een goede verzekering met korting via de Mars...

Iemand hier ook moeten doen?

Deel Deze Pagina