Sterkte voor je schoonvader lizzie!! Wil nog even zeggen dat ik veel respect voor je heb, hoe je de afgelopen maanden met het verdriet en het wachten bent omgegaan samen met r. Je bent een sterke vrouw! Nog een weekje en dan eindelijk nh ziekenhuis. Wat duurt wachtrn lang. parel succes. Hoop dat t doorzet. hier geen bijzonderheden. Afgelopen drie weken meer dan 150u gewerkt. Dus ben kapot. Morgen nog en dan eindelijk drie dagen vrij.
Ja lizzie wij moesten ook het eigen risico in een keer betalen voor de onderzoeken. Komt omdat t bloedonderzoeken zijn en niet onder daadwerkelijke verloskundige zorg valt maar onder het zkh en dat moet je deels zelf betalen... weet je nog dat ik een half jaar geleden die oorlog heb gevoerd met de verzekering en zelfs het college van zorgverzekeraars. Toen heb ik dat te horen gekregen naar aanleiding van.mijn bezwaar.
Jah weet waar voor het is en zal allemaal ook wel heeeeel duur zijn om te doen maar ja. Is ook gewoon balen dat het allemaal in 1 keer komt en gelukkig kunnen we het ook gewoon betalen maar jah. Zo zuur he zo'n bedrag. De rest is eigenlijk alles vergoed bij mij. Alleen mij opname van 5 dec ff afwachten. mgbkDank je!! Erg lief van je om te zeggen. . Wat een tijden. Lekker gaan genieten van je vrije dagen!
Ohh voor 1 persoon is het onderzoek 822, 49. Maar jah als je niet met zijn 2en bent valt er ook niks te vergelijken... Dus 1644.49 om dingen te vergelijken...... denk dat ik ergens ieta fout heb gedaan met school enzo. R zei net al. Gelukkig hebben wij genoeg geld om dit te kunnen betalen. Hoe moeten mensen dat doen die een minimun loon verdienen.
Bouwjaar, Infacol schijnt totaal niet te helpen. Verhelpt wel enigszins de klachten maar niet het probleem. Wij gebruiken nu ABC Dophilus poeder van Solgar. Werkt in het algemeen heel goed voor het verteringsstelsel. T. heeft ook nooit last van darmkrampjes. Bedankt voor alle adviezen trouwens. Denk niet dat T. echt reflux heeft maar dat ze gewoon veel spuugt. Deed ik vroeger ook en dat is altijd zo gebleven trouwens Ze heeft volgens mij ook geen pijn, is meestal goed te troosten en stil te krijgen. Vandaag heeft ze weer een super dag, heerlijk aan het slapen tussen de voedingen in en we zijn lekker naar buiten geweest. Ze gaat ook echt meer tijd laten tussen de voedingen merk ik Medicijnen zou ik ook niet snel naar grijpen hoor! Zou eerst ook zeker willen weten dat het om reflux gaat. Lizzie, foto's zijn van T., dank je voor je compliment Pff zoveel appelflappen vouwen! Echt onwijs balen van dat geld, maar je weet inderdaad waar het voor is. Sterkte voor je schoonvader! Mgbk, goed wat van je te horen Gelukkig nog één dagje en dan vrij! Lov, fijn dat het goed gaat met de ziekenboeg! Haha rustig aan doen is niks voor jou hè, zo herkenbaar Parel, jeetje nog niks! Hoop dat het toch echt nog snel gaat doorzetten hoor. Sorry voor wie ik vergeet, ik ga nu voeden
Lies hier ook gewoon spugers gehad en geen reflux jhbroodpitmeel hielp hier wel altijd goed moest ik ook wel echt gebruiken zo veel spuugde ze Jeetje in mijn feb bevalt gewoon niemand normaal iedereen wordt ingeleid is echt bizar gewoon.
Waarom worden ze ingeleid, Lov? In het oktobertopic waren veel meiden met hoge bloeddruk. Net even de tas voor het weekendje weg ingepakt. Hihi wat een volksverhuizing met een baby
Nou meerdere suiker.... Of erdoorheen zitten..... Hoge bloeddruk niemand eigenlijk.... Nu net kwam er weer iemand bij omdat ze het zwaar had. Tegenwoordig zijn ze wel snel met inleiden....
Omdat iemand het zwaar heeft vind ik wel raar. Kunnen ze dan niet beter strippen? Met suiker of hoge bloeddruk kan ik me voorstellen dat ze niet te lang willen wachten. Je zit ook niet te wachten op een insult.
Ja is bizar hoeveel er makkelijk worden ingeleid.... Ja 2 weken geleden wel en denk nu ook nog, zo voelt het wel iig. Ik voel hem vaak op mijn heupen en bekken duwen, de botten zeg maar