De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, ik kreeg ook zo'n vette rekening na de vruchtwaterpunctie en dan wordt er ook nog veel vergoed ook. Kun je zien hoe duur zo'n onderzoek is.

Sterke voor je schoonvader.

@ Mgbk, pff wat heb jij veel gewerkt. Maar lekker relaxen en bijkomen op je vrije dagen hoor.

@ Lies, de nutriton die ik aangaf, dat is johannesbroodpitmeel maar dat kun je gewoon gebruiken ook al heeft je kindje geen reflux. Het helpt echt goed zoals ik al zei bij Jesse. Heel fijn spul hoor.

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Nou ja lov idd word makkelijk gedaan over een inleiding :$
    Dan had ik hem ook al lang mogen hebben, zit er al ruim 4 weken door

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi,

We leven nog alhoewel...snak naar een 2-3 uur slaap naeen!
    Ik heb vrij weinig te melden buiten de heel zware dagen met N.
    En de anderen doen het vrijwel prima.
    Ik kom gewoon nergens aan, telkens als ik wilde komen lezen of posten dan ging de laptop uit want dan was het weer zover dat ze honger had, je legt haar neer en ze zet hem weer op een brullen....:(

Ik vind het jammer en erg maar ik kan nergens buiten snel op Fb wat neerzetten.

Denk vaak genoeg aan jullie enz.maar daar heb je weinig aan als ik niet dagelijks kom meekletsen.

X

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    heel begrijpelijk Lifoe, 'tis hier ook een beetje zo, met het werken erbij... en jij nog 3 extra kids, amai respect!!!!

kan wel lezen op ipad, maar antwoorden is moeilijker

denk ook aan iedereen!!!

wat ik onthouden heb:

lizzie: geen fijn nieuws voor je schoonvader...
    grote rekening inderdaad...

mgbk: zoveel werken meid

joy: toch netjes de kamers zo, choqueert me niet de 2 jongens op 1 kamer hoor

parel: nog even doorbijten, ja, ze hadden je dan ook al lang kunnen inleiden qua erdoor zitten... volgende keer babynieuws brengen hé?!

zo, ga subiet N.oémie terug in bed leggen, maar ze heeft nog geen boer gelaten!!!

5. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

ik moet ook bekennen dat de tijd die ik nog heb heel weinig is,.. heb voor mijn gevoel het idee dat ik steeds aan het voeden en verschonen ben, maar goed dat hoort erbij.

Parel ik hoop voor je meid dat het nu maar eens gaat doorzetten en dat je je kleintje in je armen mag gaan houden. Mij hebben ze ingeleid met een veter op 41 weken. Om 9 uur kreeg ik de veter en om half 4 in de middag kreeg ik weeen eindelijk.

Joy, niet elk kindje kan goed om met johannesbroodpitmeel, ik heb er een kindje tussen gehad die er enorme spuitluiers van kreeg en erdoor af ging vallen, en gevaar aanwezig was voor uitdroging en heb toen meteen ermee moeten stoppen. En zij was een enorme spuugert.
    Mooie slaapkamertjes hoor, ziet er erg netjes uit allemaal:)

Lief, hoe herkenbaar...de tijd... naast de kleine heb ik ook nog 3 andere kids die aandacht nodig hebben, dus ik snap wat je bedoel;)

lizzie jeetje, wat een rekening, ik zou me rot schrikken denk ik:$

de kraamverzorgster heeft mij geleerd hoe je baby massaege geeft, ik heb hier zoveel aan gehad! Zij geeft les in masseren voor baby's en de kleine had hier zoveel baat bij echt heel relaxt was hij, bleek dat hij best gespannen was na de redelijk zware bevalling en dat hij echt moest "dalen" met zo'n massage maak je dat echt goed.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Vorig jaar met *Ukkie hebben wij ook chromosomenonderzoek laten doen. We werden er toen al voor gewaarschuwd dat we ons eigen risico moeten betalen. Echter tot op heden hebben we dat nog niet terug gezien in de papieren, ook niet van de vlokkentest. Ik houd er echter nog rekening mee dat dat nog komt. De afrekening van de zorg mbt de hernia van vl kwam ook begin januari. Een keer kiest vl het max eigen risico omdat hij nooit wat had en prompt zijn we t wel kwijt.

Sterkte voor je s-pa!

@mgbk jeesus wat heb jij een uren gemaakt! :$

@joy ziet er prima uit zo de slaapkamers

@ika ja je zal heel wat mee moeten nemen

@lief nou sterkte. En ach wellicht lukt t later om weer meer mee te praten.

@eda get lukt me vaak niet om F te laten boeren, uiteindelijk leg ik r dan maar weg. F is een kleine gevangenis voor boertjes ;)

@toeter babymassage lijkt me ook wel wat. Een vriendin van mij geeft zwangerschapscursus en daarin ook babymassage, ze gaat t me leren. Hopelijk vind F t fijn.

Toch maar flesje infacol gehaald. Over t spul wat jij hebt lies las ik op internet ook nog een artikel dat t twijfelachtig is wat t doet. Ach misschien werkt t allemaal wel niet. De ene baby heeft ook meer last van kramp dan de ander.
    Gisterenavond een huilende T door vl in de tummy tub en ze werd relaxed en zat heerlijk. :) Tot ze er weer uitmoest dan, daar protesteerde ze tegen. Hihi

Zat wel weer 5 uur tussen de laatste voeding gister en de nachtvoeding.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Toeter, dat klinkt goed die babymassage. M. vindt het heerlijk als ik haar met babyolie masseer.

@Bjoujaar, geen wornder dat ze huilt. Je moet van een badje in de klapkou ;)

@Liefoe, dat zijn zware tijden. Het wordt gelukkig uiteindelijk makkelijker.

@Parel, hoe is het met jou?

@Eda, oei heftige nacht dus gehad. Hier is het altijd even brullen als ze moet boeren. Daarna één en al tevredenheid als die is geweest.

Hier net het eten klaar. Manlief komt zo thuis met M. Dan nog even de laatste dingen in de koffer en dan kunnen we morgenmiddag gaan rijden :)

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Jeetje wat naar voor je s-vader. Hopelijk is afzetten niet nodig. Hoe oud is hij? Wat raar dat jullie dat zelf moeten betalen! Ik heb geen enkele rekening gehad voor alle onderzoeken.

@mgbk Fijn even 3 dagjes vrij. Nog leuke plannen? Heb je al een idee wanneer jullie de uitslagen van het onderzoek krijgen? Ik duim voor je op goed nieuws.

@joy Mooie kamers! Leuk die kapstok en hartjes in de slaapkamer.

@toeter, lief en Eda Geniet lekker van jullie kleintjes!

@bouwjaar Fijn dat de Tummy tub zo goed bevalt!

@hier Wil niet klagen, maar afgelopen dagen erg moe en vandaag nergens zin in en kort lontje. Vl is laat thuis, dus vanavond even relax avondje voor mezelf op de bank.

9. Parelbloesem

Ika het gaat redelijk vandaag veel buikpijn. Morgen vroeg vk bellen om te strippen in de hoop dat het nu wel doorzet.

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah ik hoop het voor je, Parel! Zou zo fijn zijn als je snel je kleine mag begroeten!! Ik duim!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeej, ipad terug! Hoop snel bij te lezen.
    Nu knuffelen met E. Heeft prikjes gehad en er last van......

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido pak voldoende rust he. Relax ze vanavond.

@ika succes met de reis morgen

@parel wordt je er al helemaal gek van ? Vind t eigenlijk maar raar dat je voor de 4e x gestript wordt terwijl t 3x niks gedaan heeft.

Hier heeft F nog niet gehuild door krampjes. Nu 3x infacol gegeven. Zou t nu al werken? Het is gewoon raar ik wordt er bijna ongerust van ;)
    En ze heeft erna nog geen poepluier gehad en ik heb gelezen dat sommige kindjes last kregen van obstipatie door de infacol. Dus dan maak ik me daar weer zorgen over. Aargh :(

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah zo sneu, Mamsie. Heeft ze koorts of last van de prikplekjes?

Oh Bouwjaar, zo herkenbaar. Hier poept ze soms om de dag en dan ineens n'a elke voeding een mosterdluier. Bij bv kan het zelfs toen 10 dagen duren tot ze poepen...:$

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie oja wilde nog op jou reageren. Sneu dat ze er last van heeft. In welk opzicht merk je t? Huilen?

@ika F heeft tot nu toe elke dag wel 4-6 poepluiers gehad, dus 2 vond ik weinig. Gelukkig heeft ze alweer geknetterd en net met verschonen was ik dus wat gerustgesteld. Zucht die onzekerheid of t allemaal wel t beste is voor ons moppie ;)
    Ik moet oppassen dat ik niet zo'n irritante overbezorgde mama ga worden :)

15. Parelbloesem

Mamsie wat sneu voor E

Bouwjaar, ze wil toch nog even de "natuur" proberen te helpen zonder inleiding, vooral omdat ik graag thuis beval en het doet wel iets, maar niet genoeg om door te zetten tot nu toe. Hoop dat morgen wel wat meer doet.

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Toeter, dat is meer een uitzondering dan denk ik want toch wel veel kindjes krijgen jpbm en gaat 9 van de 10 keer goed. Je kunt het ook zelf doseren natuurlijk.

Leuk baby massage! Ik weet niet of het iets voor J. is, want hij vindt het ook niks als ik hem insmeer met babyolie of bodylotion.

@ Ika, spannend jullie eerste trip met M. Succes en vooral veel plezier!

@ Dido, ja die kapstok is eigenlijk dat plankje boven de commode hahaa... heb t laten hangen want vond t wel leuk dus om er dingen aan te hangen :D

En lekker toegeven aan je vermoeidheid, je lichaam is druk bezig een mensje te maken. Ik vond de tekst laatst van Lov op fb wel leuk!

@ Parel, oh ik hoop het zo voor je dat het eindelijk eens gaat doorzetten. Jouw beebje heeft er maar weinig zin in hihi eigenwijsje!

@ Mamsie, aahh zielig voor E! J. moet volgende week, kijk er nu al tegenop..

@ Bouwjaar, hopelijk werkt het spul en wordt F een stuk rustiger, ook wel fijn voor jou. Je hoeft je geen zorgen de maken, dat ze niet huilt is juist een goed teken :D Is ze tevreden. Kan ook wel vaker dat ze geen poepluier hebben, 1 keer in de 3 dagen moet het.

@ Kamertje, dus jullie vinden het wel kunnen zo voor de jongens?

@ Hier, bij de rabobank hebben ze tegenwoordig zo'n tool voor je inkomsten en uitgaven zag ik toenstraks op internetbankieren, die berekent dan alles nav je afschriften met 1 druk op de knop. Maar ook waar het geld aan uitgeven wordt, kleding, uiteten, kinderen, woonlasten etc.... maar pfff jeetje ben me toch wel geschrokken hoeveel we uitgeven aan onzin dingen! Dan zie je toch ineens de cijfers naar boven komen. Dat kan wel een heeeel stuk minder!

Morgen ochtend gaat D weer naar school en mn moeder gaat hem ophalen... dus kan ik weer lekker tutten in de ochtend met J :D Nu al zin in!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @joy ja ik vind de kamer voor je jongens zo prima kunnen.

Handig he zo'n tool, abn heeft ook zoiets.
    Ik moet zeggen dat ik al redelijk bewust ben en vaak denk heb ik t echt nodig.

Vanmiddag waren de buren nog ff op bezoek geweest. Ze zijn heel aardig maar ik wordt ook priegel.
    Ik lag ff met F op de bank. Ze komen binnen, kijken, F slaapt net, ik draai bij, wil de buuf haar pakken terwijl ze zegt 'oh ff hoor'. Ik kon nog net zeggen ik ga haar in de bak leggen want ze slaapt net. Gelukkig bleef F braaf slapen daarna.
    Buuf mag F best es een keer vasthouden, maar waar ik me aan stoor is dat ze F zo wilde pakken zonder ff te vragen.
    Ze hebben zelf 2 zonen, een met kleinkinderen maar die spreken ze nooit meer en de ander is ongewild kinderloos. Vlgs vinden ze t erg jammer dat ze geen kleinkinderen om zich heen hebben. Maar F heeft toch echt al 2 opa's en oma's.

@parel succes morgen

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, wauw wat gaaf zeg! Officieel gevraagd! Super gefeliciteerd!

Mgbk, zo dat zijn een hoop werkuren. Pfffff..... Geniet lekker van je dagen vrij!

Losje, je bent goed bezig met hardlopen zeg. Top!

Bouwjaar, bloedirritant als mensen F zomaar pakken! Ik snap ook nooit waarom iemand dat doet.....
    O en dat poepen, E poepte in het begin ook een keer of 4 per dag maar slaat nu weleens een dag over. Moest ik ook aan wennen.

Joy, leuk geworden zeg, die kamers! En die geldzaken: hier is dat ook zo'n vervelende spiegel wat dat betreft....

Lies, prachtige foto's van jullie meisje zeg!

Lizzie, jeej nog maar een paar dagen!

Hier een goede nacht gelukkig. E heeft nog steeds wat verhoging door prikjes maar is wel rustig. Gisteravond een uur flink onrustig geweest.

Knuffel voor iedereen!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie lekker een goede nacht!

Hier heeft F minder geknord en gekreund dan gisterennacht. Tov gisteren genoeg te doen vandaag. Vanmorgen pampers halen (pm: etos 50% korting), vanmiddag komt een collega met zn kindje en vanavond 5 dames van mn sportclub.
    En ben overdag voor t eerst hele dah zonder vl, hij heeft een sollicitatiegesprek (eindelijk, duimen dus) en gaat daarna door naar mn broer om zn laptop af te gooien.

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Duim voor vl Bouwjaar!

Parel, respect hoor meid. Wat een lang en onrust einde van de zwangerschap zeg!

Deel Deze Pagina