De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lizzie haha ja zo zie je maar dat niet alles klopt.

Maare zie club ;)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oh dat is inderdaad wel laat lies, hier wisselt t maar vaak slaapt ze wel voor 0.00u

@joy hij gaat 17 fwb beginnen, dus hij heeft nog 2 weken vrij en ben ik alsnog 6 wk alleen. Zal ook wel raar zijn aangezien we vanaf mijn verlof al samen thuis zijn.

@losje hoelang heeft je vriendin bij jullie gewoond?

@lizzie nog 4 nachtjes!

Ff de club lezen.

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Gisteravond een goede avond gehad. T. wil na het avondeten meteen clusteren, dus daar geef ik maar steeds aan roe. Voorheen legde ik haar tussen de voedingen dan weg en bleef ze onrustig. Nu heb ik haar de hele avond bij me gehad en ze sliep steeds tussendoor als een roosje. Zorgde er ook voor dat ze minder behoefte had aan de borst en T. sliep al lekker vroeg:) Nu gingen wij laat naar bed en was het alsnog laat dat ik sliep, maar dat was onze eigen schuld. Na de laatste voeding rond 0.00 uur kwam ze om 3.30 uur en daarna pas om 7.00 uur en toen om 10.00 uur. Heerlijk, hopelijk is dit de oplossing!

Lizzie, helaas kan mijn man niet echt wat van me overnemen 's avonds omdat T. echt bij mij wil clusteren en liggen. Met een flesje afgekolfde melk is toch lang niet zo tevreden.
    Jee nog maar 4 nachtjes! Echt fijn voor je:D

Lov, lekker naar huis vandaag?

Parel, gelezen in de club:)

Bouwjaar, dat zal wennen zijn voor je als je vriend weer aan de slag gaat. Ik vind de weekenden toch wel heel chill als mijn man thuis is en we de zorg kunnen delen voor T.

MamsieM, fijn dat E. geen last meer heeft van haar prikjes:) Las dat je een goede nacht hebt gehad, fijn!

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

ooh ja die prikjes die gaan ook weer komen,..pfff zo'n hekel aan.

dank je lizzie ik maak elke dag wel foto's van mijn manneke is zo leuk om te doen ook. en ja was een hele pittige nacht voor ml maar ik heb hem vannacht gedaan, kon ml ff doorslapen dat kon hij wel gebruiken;)
    We lossen elkaar af en dat is wel handig als die mogelijkheid er is.

kwam eigenlijk even spieken voor parel,..maar ik lees nog niks ..hmzz.. moeten we nog geduld hebben denk ik ... pomtiedom:p

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Kwam ook al spieken voor parel...

@lizzie ik hoop dat t de oplossing is. Ik heb vaak dat iets de volgende keer niet meer werkt ;)

@toeter prikjes zijn vaak ellende?

Hier met de trein naar de binnenstad geweest (das 1 station verder 3 min) net zo makkelijk. Na t voeden, F heeft mooi getukt. Nu ligt ze echter met open ogen een beetje te liggen. Snap echt niet waarom ze niet in slaap valt maar ach ze is stil

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hallo meiden.....

Hier idd thuis gekomen vandaag.... Gelukkig kwam de kinderarts al vrij vroeg dus waren we al snel thuis.

Maar het viel toch even tegen hoor... Op zo'n kamertje in het zk is toch anders dan in de auto zitten en thuis zijn, dat merk je gewoon wel even ;)
    Maar ik ben superblij dat ik thuis ben....heerlijk straks in mijn eigen bedje slapen.

Het gaat goed, de bv loopt nu erg goed gelukkig. Heb megastuwing gekregen vandaag. Dat schijnt snel te zijn zo na een kzsnede...
    Alleen is de jongste niet lekker helaas ... Vrijdag toch even naar de dokter geweest met haar. Zal dalijk het bevallingsverhaal schrijven in de club.

Ik heb alleen even weinig tijd nu voor het forum...maar ik probeer vaker bij te lezen ;) denk aan jullie hoor ;)

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Even spieken naar Parel maar zie een berichtje van Lov!
    Fijn dat jullie thuis zijn en dat bv goed loopt! Geniet ervan meid

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, jeeee we zitten in de maand feb! Eindelijk kun je er over een paar dagen voor gaan :D

@ Bouwjaar, ja zal denk ik ook wel wennen zijn, maar ook dat je er dan alleen voor staat met F. Komt goed!

@ Lov, hoe gaat het nu verder met jou?

En de jongste? De middelste nu zal je bedoelen haha ;) Maar balen dat ze nog niet lekker is en vooral nu, lekkere timing. Geniet lekker van je gezinnetje en ZP komt wel weer ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha joy is al de tweede keer dat me dat vandaag gebeurt jeetje...
    Ze is nu de middelste ja:D
    Met mij gaat het wel... Doet nog veel pijn dat wel maar ik slik paracetamol .. Had ook diclofenac maar die wilde ik niet meer ivm bv...

Zo we gaan lekker naar bed.....

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ons dochtertje is om 17.46 geboren. Ga straks even verhaal schrijven in de club staat nu een klein stukje. Het is gisteren allemaal zo snel gegaan.

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje Parel:D Ga de club eens lezen:)

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeeeeehhhh gefeliciteerd parel!!!!!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jippie, Parel gefeliciteerd met jullie dochter!

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Gefeliciteerd parel! Daar is ze dan eindelijk! Geniet er van!

@lov fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk neemt de pijn snel af en is de jongste ook snel weer beter!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Parel, yeahhhh!!! Gefeliciteerd met jullie dochter.

Wij zitten inmiddels alweer dik een uur in de auto en zijn inmiddels bij Arnhem. M. deed het het super. Lekker doorgeslapen in de nachten en ook overdag geen problemen. Ze is echt zo'n makkelijk en tevreden meisje.

16. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    parel van harte met je dochtertje!! Eindelijk is ze er dan, lekker genieten van die kleine!:):):)

Ja bouwjaar die prikkes maakt bij vele kindjes dat ze hangerig en koortsig worden (koortsig hoeft niet altijd) die prikjes krijgen ze in hun bovenbeentjes en op de plek waar ze geprikt worden, vormt dan een harde "schijf" dat wat stijdfheid kan veroorzaken....sjucht ik zie daar altijd zo tegenop ook omdat ik het zielig vind en vroeger kregen ze die prikken veel later dan 4 weken.

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, haha ja is weer ff wennen denk ik voor je dat nu J. de jongste is ;) Hoe gaat het met hem? Wel goed rusten he met je buikwond want dat is niet niks hoor.

@ Parel, hier nogmaals gefeliciteerd!! Hoe gaat het met je? En met de kleine meid?

@ Geslacht, er worden echt veel meisjes geboren in dit topic joh... tot nu toe maar 3 jongens? Die hebben de meiden straks voor het uitkiezen hahaha...

@ Ika, fijn he dat M zo makkelijk is... zo kun je toch gezellige uitstapjes maken. Heb dat nu met J. ook, met D. deed ik dat echt niet, want dan zat ik al op hete kolen bij de eerste kik want dan wist ik dat er daarna een hoop gekrijs zou komen hihi... Ook niet fijn als je dan niet thuis bent.

Veel plezier nog!

@ Prikken, ik kijk er ook zo tegenop pff.. einde van de week is het hier feest. D. heeft er eigenlijk nooit last van gehad, maar wij masseerde dan ook gelijk de beentjes al bij het CB. Maar toen hij die prikjes kreeg wel heeeel hard huilen, dat vind ik nog het zieligste. Maarja, het hoort erbij. Liever dat, dan een ziekte oplopen.

@ Hier, wij zijn vandaag naar de Efteling geweest. Het was echt zooo'n lekker weer joh. Alleen de verkeerde dag uitgekozen... er was een event van de Lidl ofzo? Het was dus superrrr druk, maarja we hebben toch alleen maar door het sprookjesbos gewandeld dus niet veel van gemerkt.

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd Parel met jullie meisje !!!
    Hopelijk is alles goed gegaan :)
    X

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd voor je vriend !

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Niet aangenaam ja is er al wat veranderd?

Deel Deze Pagina