De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik heb enorm veel respect voor u hoe je doorheen het leven vliegt en anderen bijstaat!

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoe sinds trip verlopen?
    En geweldig die giraffe <3

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier idem clustermoment en ze lijkt rustiger maar goed ook!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mgbk , Lizzie ,manouks hoe is het daar?

Dido , doe rustig aan hoor!

Hier een goede griep te pakken ,
    Niet leuk!
    Net deze week in alle afspraken bij dokters enz.

Fijne vond nog x

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @joy Leuk de Efteling!

@hier Nog steeds weinig energie. Vandaag datum geprikt voor ons trouwen, 23 mei. Morgen checken of die datum nog beschikbaar is. S-paps heeft aangeboden de receptie te betalen. Maar moeten even checken of hij zich beseft dat we rond de 70 personen uitnodigen.

@mgbk Morgen jarig toch? Nog iets speciaals gedaan dit weekend? Hopelijk wordt dit jaar echt jouw jaar lieverd!

@lizzie Morgen alweer 3 feb!

@manouk hoe gast het met de controles. Deze keer duidelijker je ei kunnen spotten?

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nog 2. Nu nog maar een paar en dan..... kan niet wachten. Zo ik ben ongeduldig. Ik ben werken dames. Fijne dag!!!

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Gaat nu snel lizzie! Dat wordt het bunnypakje weer afstoffen :)

@mgbk Gefeliciteerd met je verjaardag! Volgende verjaardag!

@hoe gaat het met de kersverse mama's? Hopelijk lekker aan het genieten op jullie wolkjes! Besef me ineens dat ik nu de volgende ben toch? Jeetje....lijkt nog zo ver weg.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

He he vannacht eindelijk een 3 uurtjes achter elkaar kunnen slapen ... :D de kleine man doet het goed. Maar hij heeft kwa eten net zo'n temperament als zijn zussen hoor :p mijn bv gaat super! Volgens het zk en de kraamzorg en de vk die langskwamen was dit best uitzonderlijk snel zo na een kzsnede. Tja mijn tieten zijn gewoon super :D heb nu stuwing auw auw....

De vk kwam de nazorg doen en zei ook al dat ik extreem snel herstel ... Tja ik voel me gewoon goed kan niet anders zeggen. Probeer wel oo zijn tijd te rusten hoor, gister lekker even geslapen in bed met J ... Heerlijk.

De middelste ( hey :D) is nog altijd ziekjes... Ze wilt niet eten. Straks komt de ha langs en gelijk even vragen om naar haar te kijken.
    Ook komen ze langs voor de hielprik en gehoortest. Gister kregen we een nieuwe kraamzorg en gelukkig maar ... Die eerste meid was echt niet mijn type! De kids kwamen even kijken op de badkamer wat ze aan het poetsen was ... Toen zei ze heel stom... Ga even een de kant jullie staan me ontzettend in de weg!
    Ik dacht gelijk....jeetje. Ook vertelde ze me maar even geen bv te geven want hij kan krampjes, dat zag ze omdat ze babytaal kon.
    Nouuuuuuu ik zei tegen J wil je lekker drinken schat kom maar....pffff hahaah wat een meid, nu is ze ziek en hebben we een super kraamzorg gekregen!

Lizzie ng even meid!

Joy zag je foto's idd .. Leuk he die uitstapjes...

Dido spannend een datum :D

Zo ik ga snel eten :D

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even!
    Drukke week hier. Zwager en schoonzus trouwen vrijdag, vandaag helpen met verhuizen. Hele week nog wat laatste dingen doen voor vrijdag enzo.

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk Gefeliciteerd met je verjaardag! Niet je werken vandaag? Of misschien vrij?

@manouk ben jij nog vaker naar t zh geweest? Is er al een eisprong geweest?

@lizzie heerlijk nog 2 daagjes

@losje nog steeds aan t heen en weer pendelen tussen 2 huishoudens?

@lov jammer nog je middelste nog niet lekker is, zit er wel een stijgende lijn in?
    Wat een onaardige opmerkingen van de eerste kraamhulp en vaag dat ze dat zei om m maar niks te geven. Gelukkig is t niet je eerste en doe je lekker wat he zelf denkt dat goed is. :)

@mamsie ik zwaai terug :D

@toeter juistem nou ik houd mn hart vast als de prikjes komen...

Gisteren naar mn ouders gewandeld en uiteindelijk daar blijven eten. Nou de meest rustige avond met F ooit. Ik zei al: beetje de schijn ophouden bij opa & oma, tsssss. ;)
    Brr koud hier, maar wel mooi weer. Vanmiddag naar t cb

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dank u bouwjaar en dido.
    Ja ik moet eerst met ml nh zkh. Daarna late dienst.

mamsie alvast n fijne bruiloft en succes met je sollicitatie.

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, ook via hier gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je moet werken, hopelijk toch een fijne dag:)

Bouwjaar, haha leuk zo de schijn ophouden hè. Doet T. altijd als er visite is:p Succes bij het cb, ik moet donderdag.

Lizzie, yeah nog maar 2 nachtjes!!

Dido, leuk een trouwdatum:)

Losje, hoe is het met jou?

MamsieM, succes met je drukke week!

Manouk, hoe gaat het met jou meis?

Lov, wat balen van jullie middelste zeg:( Wat super van je bv!

Liefoe, hoe slaap jij nu 's nachts?

Joy, leuk de Efteling:D

Gisteravond lag T. om 23.00 uur te slapen. Ik heb haar wel een paar keer een geluidje horen maken door de babyfoon (ze slaapt niet meer bij ons omdat ik niet door haar kon slapen), maar op een gegeven moment was het ineens al 5.00 uur! Toen heb ik haar maar wakker gemaakt voor de voeding. Helaas wilde ze daarna niet meteen weer slapen, maar wat een genot om 6 uur achter elkaar te slapen! Denk alleen dat het eenmalig was, daar stel ik me maar vast op in;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies relaxed zeg zo'n nacht! Ik hoop op herhaling voor je.
    Hier ben ik al blij als er überhaupt 5 uur tussen de laatste avond- en nachtvoeding. Al slaapt ze na de nachtvoeding zo door, meestal maar een half uurtje op. Waarom heb je haar wakker gemaakt? Volgende keer laten tukken, ze zal zich vanzelf melden toch?

@mgbk succes in t zh, jammer dat je moet werken op je verjaardag?

Fwoog 4080, 270 erbij tov vorige week dinsdag. En nu ong 54 cm lang

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow en dido natuurlijk van harte met je trouwdatum!!

Lizzzzzie nog twee nachtjes meis!!!

manouk succes woensdag in het zkh!

thanx vd felicitaties en nee vind t niet erg om te werken op mn verjaardag. Vier het toch vandaag niet aangezien fam en vrienden toch moeten werken.

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, nou met soms 5 uur ertussen mag je ook niet klagen hoor! T. komt normaal gesproken toch echt wel iedere 3 of 4 uur. Wist ook echt niet wat me overkwam vannacht. Misschien ben ik in de nachten hiervoor ook wel te snel geweest met reageren op geluidjes van haar. Ik denk wel vaker via de babyfoon aan alle geluiden te horen dat ze wakker is, maar soms slaapt ze toch nog. De reden dat ik haar wakker maakte was omdat ik dus dacht te horen dat ze al lang wakker was. Toen ik toch al was opgestaan en besefte dat er al 6 uur tussen zat, dacht ik dat het toch echt wel tijd was voor een voeding. Ben geloof ik bang dat ze niet genoeg aankomt;) Volgende keer laat ik haar inderdaad tukken als het weer voorkomt.

Wauw wat een mooi gewicht van F.! Hoop dat T. ook zo goed groeit:)

Mgbk, gelukkig maar dat je het niet erg vindt om te werken op je verjaardag. Hoe was het in het ziekenhuis?

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Bijna alle baby's zijn geboren, hoop dat jullie allemaal lekker kunnen genieten van de kleintjes.

Dido nog de enige zwangere, ik hoop dat er snel meer zullen volgen. Geniet ervan meid!

Mgbk (voor de 3e keer ;)) gefeliciteerd lieverd X

Lizzie nog 2 dagen meid! Hoop dat jullie veel duidelijkheid krijgen woensdag en dat jullie er snel weer voor kunnen gaan! P.s. hier kreeg ik afgelopen weekend ook een rekening van €337 eigen risico van alle onderzoeken in het zkhs :( X

Losje hoe is het meis? Hoop dat je weer een btje rust hebt. Wanneer gaat je vriendin weg? X

Poos niet geschreven hier. Is nu toch alsof ik in een hele andere wereld leef als de meeste van jullie. Jullie zijn bijna allemaal bevallen en hebben een kleintje waar jullie het druk mee hebben, hier ben ik nog niet eens zwanger dus lastig om mee te kletsen.
    Ik ben 4x in het ziekenhuis geweest en wonder boven wonder was er afgelopen woensdag op cd 16 te zien dat ik mn eisprong heb gehad. Was flink verbaasd aangezien dit al een jaar niet eerder is geweest dan cd 20. Het was nu ook aan de rechter kant en alle andere keren altijd links. A.s. woensdag heen om bloed te prikken voor progesteron en die uitslag duurt ongv 10 dgn. Aan de ene kant natuurlijk blij maar ook dubbel aangezien het ook eenmalig kan zijn dat mn ei optijd is en nu is er straks nog steeds geen oorzaak gevonden waarom het nu al meer dan een jaar niet meer wil lukken. Ben benieuwd naar mn progesteron waarde. Afwachten maar weer.

Knuffel voor iedereen & geniet van jullie kleintjes!

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, leuk dat jullie een datum hebben geprikt... kun je nu gaan aftellen :)

@ Lov, wat fijn dat je zo goed hersteld!

@ Mgbk, gefeliciteerd met je verjaardag, nogmaals ;)

@ Bouwjaar, hahaha ja dat is altijd he, dat ze dan ineens voorbeeldig zijn.

@ Lies, oh wat een fijne nacht! Hopelijk volgen er meer haha.

@ Hier, heb niet veel te melden... vandaag begonnen met Sonja Bakker ;) en een vriendin is vanmiddag op visite geweest. Ga nu maar eens aan het avondeten beginnen, ml is over een half uurtje thuis... aardappelen, bloemkool en kipfilet staat op het menu :D

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dames ik zet even mijn verhaal in de club, dan begrijpen jullie misschien waarom ik afwezig ben!

Manouk lieverd ik begrijp je helemaal......&#9825;
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat deze maand!

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, ook vanaf hier gefeliciteerd met je verjaardag!

@Manouk, hopelijk is deze serie ziekenhuisbezoeken de laatste keer en ben je snel zwanger. Het is allemaal ook niet makkelijk en begrijpelijk dat de werelden zo uiteen liggen. Dikke knuf.

@Lov, beterschap met je meisje. Hopelijk wordt J. niet ziek met jullie ziekenboeg steeds.

@Dido, wat leuk de trouwdatum!! Aftellen geblazen.

@Bouwjaar, mooi gewicht!

@Lies, wie weet wel een nieuwe tendens met slapen.

Hier niet veel nieuws. Vandaag gewerkt. Mijn band bleek lek, maar kon gelukkig thuiskomen met tussendoor een keer oppompen.

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, fijn dat je ei nu eerder was! Spannend weer meid!

Lizzie, bijna meid, bijna......

Mgbk, waar zit jij nu in je cyclus?

Losje, knuffel meid!

Hoop toch zo dat jullie heel snel mee kunnen kletsen meiden! Het voelt een beetje alsof we twee groepen worden. Maakt me soms wat verdrietig. Waarom jullie niet en een ander wel....
    Dus dikke knuffel voor jullie. jullie zijn toppers!

Deel Deze Pagina