Nou hier is het weer raak de middelste heeft keelontsteking ... Jeetje ... Al een hele week niet gegeten vanaf toen ik in het zk was, vrijdag ng naar de ha geweest was nog niks en vandaag handig gebeld en er was geen plek, mocht om 16:30 maar snel teruggebeld want dat hield ze niet vol. De kraamzorg had ook zoiets van je moet gewoon nu kunnen gaan met een kind die zo slecht uit ziet. Ik zag de bui alweer hangen. Maar gelukkig is het te verhelpen met antibiotica ... En echt ik wil nu klaar zijn met dit zieke gedoe! In het zk maakte ik me zorgen om haar.... De hele kraamweek een beetje dubbel want ze was ziek en wat had ze nu, ze at niet niks. Nu hopelijk echt gaan genieten! Vandaag is de gehoortest gedaan en de hielprik, de ha langs geweest en morgen komt het eerste kraambezoek. Zondag wilde vrienden van ons komen maar dat vertrouwde ik niet want toen A 2 weke geleden de waterpokken had zijn we daar geweest en de jongste van hun heeft nog geen waterpokken gehad. Juist nu zitten we 2 weken later dus ik wil eerst weten of ze bij haar uitbreken, even geen waterpokken erbij hier he :x Vandaag is J echt meer wakker geweest overdag dus fingers crossed dat we vannacht weer een paar uurtjes slaap moge pakken. Manouks wie weet brengt het geluk die mooie vroege eisprong. Snap dat het moeilijk meekletsen kan zijn maar zelf ook gewoon vertellen he meid hoe het me je gaat! Joy succes met je dieet Lies oeh lekker meid! Nou als je ge oeh bijkomt lekker laten liggen hoor Bouwjaar dat is idd netjes hoor... Hier komen ze morgen weer wegen ik ben eens benieuwd! Voor de rest gaat alles wel goed met mij, de ha gaf aan dat ook hij ervan stond te kijken hoe ik al rondhuppelde thuis. Moest wel echt mijn rust pakken. Lig elke dag even een uurtje te slapen samen met J ... Zo ga mijn mannetje knuffelen!
Wow voor zo'n slaaptijd Hier tegen 23-00 uur slapen en dan afhankelijk wanneer ze wakker is voeden meestal 1 -2 x tot 6-7 uur. Maar ik heb wel dat ik ze dan liggend voed en merk dat wel werkt maar zit nu met een borstontsteking is het daardoor geen idee.
Joy, aanehet dieeten ? hoe gaat het met de zwangerschaskilotjes? hier al -16 kg ben er fier op dat wel heb er zelfs niets voor moeten doen. Aan alle terugwerkende en werkende mama's respect hoor, zou het jullie niet kunnen nadoen. Morgen op nacontrole gyne , donderdag cb en kapper en vrijdag naar de kinderpsychiater voor bespreking. hier is het clustermoment aangebroken , slaapwel en tot snel x
Idd mamsie, ik snap wel dat teen andere wereld is maar ik zou t jammer vinden als jullie zo wegvallen. Ik wil jullie zo graag blijven steunen. En ik ben ook serieus nog steeds geïnteresseerd hoe t jullie vergaat. @manouk je ei nog wel versierd? Hopelijk niet gemist omdat ie nu wat vroeger was. @ika band meteen geplakt? @lov nou zeg wat een pech zeg. Wat een gewakkel. Beterschap Wat fijn dat je zo goed hersteld zeg! (maar overdrijf t niet...) @ zwangerschapkilo's... Alles is weer normaal behalve de vetbubbel op mn buik :x. Ben net homer simpson...
Manouk ik snap wat je bedoelt. Denk ik. het gaat, terecht want iedereen is bevallen, in grootste deel vd tijd over babys en tips en adviezen die worden gedeeld. Daar kunnen we niet over meepraten en zitten in n heel andere wereld. Jullie wereld draait om de baby en die van ons niet. Ik sla die delen ook vaak over, ik weet toch niks zinnigs te zeggen. Die verschillende levels zijn lastig. wij zijn nog bezig met zkh bezoeken en eisprongen terwijl jullie midden in de luiers en voedingen zitten. Heerlijk voor jullie, ik gun het iedereen maar soms is meepraten dus niet makkelijk... Bouwjaar erg lief dat je dat zegt, je interesse is lief naar soms voelt t praten over mezelf ongepast. Weet niet goed hoe ik t uit kan leggen. Dat bedoel ik met die andere werelden. hmm nee ik krijg t denk ik niet goed op 'papier' wat ik bedoel. kus voor iedereen
Ik sluit me helemaal bij jou aan Mgbk! Ben heel blij voor iedereen maar voel dat de afstand steeds groter wordt tussen de werelden. Voor ons is er nog maar weinig om over mee te kletsen en het voelt idd niet gepast om steeds mijn tegenslagen hier te schrijven terwijl iedereen geniet van hun baby's. De werelden sluiten niet echt meer op elkaar aan waardoor wij ook niet echt ervaringen kunnen delen omdat jullie dat stadium al ver voorbij zijn. Hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten. Nogmaals ben heel erg blij voor iedereen en hoop dat het Mgbk, Lizzie, Losje & mij ook snel gegund wordt. Voor nu voelt het goed om afstand te nemen en af en toe te komen kijken hoe het met iedereen gaat. Geniet allemaal van jullie wondertjes & een dikke knuffel!
Bouwjaar, haha hier ook hoor heb een oudjes buikje Verrimpeld vel enz Mgbk en manouks , vergt veel moed om dit te komen neerpennen. En dat begrijpen we ook maar wil jullie ter wereld niet missen of opgeven, Jullie zijn me allemaal te dierbaar. Ik zal af en toe komen meepraten en de rest wat achterwege laten praten over het gewone enz. Daarom ik ook wat langer wegbleef het schoot me ook telkens door men hoofd : Wat ga ik daar vertellen dat ik het zwaar heb met de kleinste terwijl ik gezegend ben met 4 kinderen, over de slapeloze dagen enz. Komt niet netjes over of hoe moet ik dat omschrijven. Jullie weten wel vermoed ik. Als ik jullie 1 voor 1 kon afgaan ik nam jullie eens goed vast! x Ga me klaarmaken se me nogeens laten nakijken , hopelijk lijkt de borstontsteking weg te ebben. Tot later x
@mgbk en manouk doe vooral waar jullie je goed bij voelen. Dat vind ik t belangrijkste. Ik snap dat jullie niks met t babygebrabbel kunnen en dat overslaan. Ik heb eerder ook wel in een ander topic geschreven waar ik ook niet meer echt aansluiting voelde. Toch zijn jullie altijd welkom ff lekker te mopperen bij tegenslagen, voor mij voelt dat niet raar (of ongepast). Ik zal namelijk nooit vergeten dat t geen vanzelfsprekendheid is. Maar goed, ik houdt eroverop. Jullie weten mijn insteek en die veranderd niet. Dikke knuffel voor jullie. Ps mag ik wel zo af en toe vragen hoe t gaat met jullie? Of vinden jullie dat vervelend?
Thanx bouwjaar. Maar natuurlijk mag je ernaar vragen. Ik heb niet gezegd dat ik niet meer mee klets. Manouk neem afstand zoals ze schrijft, ik klets mee als ik me er goed bij voel, zin en tijd heb.
@ Liefoe, ja ben aan een dieet. Ik was bij J maar 9 kg aangekomen en dat was er eigenlijk na de bevalling al af. Maar na de zwangerschap van D heb ik wat kilootjes overgehouden en van D* ook, en gewoon nog tussendoor eraan gegeten haha... Nu is het weer tijd om terug in shape te komen @ Mgbk, snap wel denk ik wat je bedoeld. Dat degene met een baby nu weer in een andere fase zitten dan degene die nog proberen zwanger te worden. Maar ik hoop net als de rest dat alle onderwerpen gewoon besproken kunnen worden. @ Manouk, jammer dat je afstand wil nemen. Maar ook jij, of het nu een tegenslag is of niet, kan gewoon je verhaal kwijt over je cyclus en het zwanger worden. Ik leef namelijk ook met jou mee en ik hoop dat het jou ook snel gegund is. Ik vind dat niemand zich in moet houden, of het nu over zwanger worden gaat, de zwangerschapskwalen (voor Dido) of af en toe het klagen over gebroken nachten etc van de baby's. Als we er nu over moeten gaan nadenken of we iets wel of niet vertellen, dan is het forum ook niet meer leuk en we hebben juist zo'n fijne groep wat alles met elkaar deeld en kan delen. Laten we dat zo houden?
Maar joy over je laatste stuk, dat heb ik toch ook helemaal nooit gesteld of gezegd dat ik dat van jullie verwacht?? Dat is volgens mij ook totaal niet ter sprake gebracht door manouk of mij.
@ Mgbk, Manouk houdt zich in om niet haar tegenslagen te vertellen omdat ze het ongepast vindt en Liefoe wil haar beklaag niet doen over de baby omdat ze dat ongepast vind.... dat bedoel ik eigenlijk... dat hier dus gewoon alles besproken kan worden zonder dat iemand erover na hoeft te denken om het wel of niet te posten, wat het ook is
Dames.... Dit was niet volgens planning...... Bekijk bijlage 375595 De cb is nog aan het denken..............