Manouk en mgbk, als ik me in jullie situatie indenk dan snap ik goed dat jullie afstand nemen van het forum of alleen mee kletsen als dat goed voelt. Jullie zitten helaas in een totaal andere fase dan de meesten van ons en dat lijkt me heel erg moeilijk Het is zo oneerlijk dat we niet allemaal lekker kunnen kletsen over zwangerschappen en baby's en ik hoop dat die tijd wel snel gaat komen. Ik ben het met Joy eens dat ik vind dat iedereen wel moet kunnen schrijven over de dingen die hen bezig houden en dat geldt dus ook zeker voor de niet zwangeren! Ik zou het heel erg vinden als ons groepje uit elkaar zou vallen Joy, succes met je dieet! Bouwjaar, netjes dat je de kilo's er al af hebt! Ik moet nog 1,5 kilo maar ik snoep ook best veel nu Mijn buik is gelukkig wel weer bijna plat, hopelijk gaat jouw vetbubbel ook nog weg Ika, vervelend zon lekke band. Gelukkig toch nog thuis gekomen Lov, beterschap voor jullie kleine grote meid! T. heeft vannacht weer zo goed geslapen, dit keer van 23.00 uur tot 4.30 uur Jammer dar ze niet voor 23.00 uur al wil slapen en na 4.30/5.00 uur ook niet meteen. Vanochtend sliep ze weer om 6.45 uur, ben zelf toen ook nog even gaan liggen. Ik moet er nog wel aan wennen dat ze een groot deel van de nacht doorslaapt. Ik word steeds wakker omdat ik dat nu gewend ben. Slaap ook heel licht em rust niet echt goed uit. Maar ik mag niet klagen
Ooooooooooooooooooooo lizzie!!!!!!!!!! Jeeeeeehhhhhhhhhhh.............♡♡♡♡♡♡♡♡
Wow ik plaats mijn bericht en had jouw bericht nog niet gezien Lizzie!!!! Meid gefeliciteerd Vandaar dat die ongi toch niet kwam!!! Wauw, sprakeloos! Ik hoor toch best vaak dat vrouwen door de spiraal heen zwanger worden. Ik wil niet aan de pil meer, maar een spiraal gaat 'm ook niet worden
uhmmmmmmmmmm hopelijk kan jij mij dat vertellen...... Heb het ziekenhuis net gebelt. Morgen gewoon op gesprek bij de gyn die mij heeft geopereerd. er is een aantekening gemaakt voor hem. Ik heb zoveel vragen in mijn hoofd rond spoken.. Ik kan het nog niet geloven. De cb...
Tja alsof jij ervoor gezorgd hebt dat die spiraal z'n werk niet goed gedaan heeft haha Ben wel nieuwsgierig, waarom besloot je om te testen? Om een zwangerschap toch nog uit te sluiten voor je spiraal eruit mag? Hoe reageerde je vriend? Ben zo blij voor je, hopelijk mag het dan dit keer goed gaan!!
Idd om toch een zwangerschap uit te sluiten. Lov zei het al een keer toen ik niet ongi werd door de pillen. Was nu bij de action zag die testen liggen en dacht voor 1,50 waarom ook niet. R is helemaal onderste boven van het nieuws. Hij heeft ook allemaal vragen maar ja die kan ik niet beantwoorden. Wel is hij heel terug houdend en wil hij alles stapje voor stapje bekijken. (ikke ook) Hij zou eigenlijk ook niet mee gaan morgen omdat hij nachtdiensten heeft deze 2 dagen maar nu moet hij mee. Slapen doet hij wel weer in zijn weekend zei hij.
Zo ben effe uit bad gestapt, want door jou foto liet ik bijna me telefoon vallen morgen kan je al je vragen stellen lieverd. ...pffff wat zul je er veel hebben! jeetje wat retespannend
Lizziiiieee!!!! Wooww gefeliciteerd en zelfs al op 3+ hahaha ben benieuwd hoe ver je dan bent! Laat het even landen en geniet ervan!
Idd lekker laten landen...samen met R. vol verwondering naar de testen kijken!! Ben heeeel benieuwd hoe ver je bent. k zit hier met een grote glimlach! ♡♥♡♥
Wauw Lizzie wat een verrassing super gefeliciteerd!!! Wat denk je zelf hoe lang je nu zwanger bent?? Wat spannend zeg. Kunnen ze je spiraal nu wel verwijderen?
Eerst ff whaaaaaa lizzie!! Ik geloof mn ogen niet . Ik wil ff een rondje dansen in de woonkamer GEFELICITEERD!!
Wow lizzie!!!! Wat een prachtig nieuws. Sta ik vermoeid uit het werk even bij te lezen en zie ik daar een super mooie foto voorbij komen! Wow! Het is jullie zo gegund! Ben benieuwd hoe ver je bent en ik hoop natuurlijk dat jij de aftrap hebt gedaan voor heel veel mooie zwangerschappen voor alle lieve nog wachtende oempaloempa's!