merci dido de ab slaat goed aan , geen koorts meer ! lizzie we wachten allemaal in spanning ons meisje is beginnen met glimlachen gisteren zo lief ♥
haha joy ik had dat niet eens in de gaten van die banner nee 43 weken is té haha... lov ik vond dat wel een verschil jongens en meisjes en al zeker met verschonen, ben nu al elke keer de pineut geweest, hij pist me telkens onder met een boog hij had me met de bevalling al bescheten...zat helemaal onder babypoep, haha letterlijk kwam ik er bescheten vanaf..lol lief, een borstontsteking lijkt me erg pijnlijk eigenlijk slaat de ab goed aan? onwerkelijk lizzie, en dat met spiraal losje hoe is het met jou? hier gaat het ff klote want D heeft verborgen reflux, hij heeft maagzurrremmers gekregen maar daar heeft hij nu krampjes van , heb gister de hele dag met hem op mijn arm gelopen en nu is hij weer rustig, hij moet even wennen aan de medicatie.
Dido. Tuurlijk laat ik iets weten. Denk rond half 4 weet rhuis te zijn. Maat jah weet niet of we echo hebben of niet. Anders mischien nog wel later. Laat zo snel mogelijk iets van me horen. Lief. Fijn dat de ab aanslaat. Hopelijk ben je er snel van af. Is N nog steeda zo veel snachts wakker? Ik ga me nog ff 1,5 uur bezig houden. Denk ff grote wandeling met Bullit.
@Lizzie, heel veel succes. Ik denk wel dat ze een echo willen maken. Ik duim voor goede berichten. @Toeter, jongetjes verschonen is idd wel anders Ik vind het toch een verschil om het ventje van mijn vriendin te verschonen dan M. Net de fiets opgehaald van de fietsenmaker. De hele binnenband moest vervangen, want er zat een scheur in Ik kan in elk geval morgen weer op de fiets naar mijn werk.
Ja logisch is het verschonen anders maar dat leek me wel duidelijk Oké nou ik ga maar voor het spiraal dan..... Wil toch de zekerheid hebben en manlief vindt het steriliseren toch wat definitief omdat hij nog jong is
@ika Gezien het weer hier vanochtend lijkt het me geen straf om niet met de fiets te hoeven maar niet fijn die reparaties. @lief schattig dat lachen. @lov Hoe snel na bevalling mag je spiraal laten plaatsen? Ga je dan voor koper of hormonen? @lizzie Duim...duim....nagel kauw...duim x
Ben in het ziekenhuis. Heb trillende handjes. Hoop dat R het ook haalt. Komt rechtatreks uit zijn werk.... Nu nog wachten bij de balie....
Ahh spannend Lizzie!! We denken aan je. Spiraal mag 6 weken na de bevalling. Sommige gyns willen liever nog even wachten. Ik heb hem met negen weken laten plaatsen na mijn ongi. Dan staat de bm mond nog ietsje open.
Dames zeker zwanger!!!!! Was al een kindje te zien met armpjes en beentjes. Krijg zo npg een echo om de teemijn te bepalen. Waarschijnlijk wordt er ook spoed achter gezet met de cerclage. Dr alles na vragen en moet daarna naar hem terug. Middagje ziekenhuis.
Wow Lizzie, wat geweldig!! Ik ben benieuwd op welke termijn je al zit. Als ze al armpjes en beentjes zien misschien dus al rond de 10 weken!!
@Lov, ik denk dat het te maken heeft met de genezing van je baarmoeder. De placenta laat immers een flinke wond achter.
Dat lachen smelte ook helemaal en vandaag deed ze het opnieuw. Ika ,morgen terug met de fiets ,moet jij ver rijden voor je job? Mamsie ,wanneer moest jij gaan voor je sollicitatie? Losje ,hoe gaat het daar ? Lizzie ,WOW FANTASTISCH !!! dus je sipraal is weg of gaan ze wegnemen en ineens een cerclage inplannen ,een zomerkindje in spè !! ♥
Heerlijk hè die lachjes Liefoe! Met de fiets naar mijn werk is ongeveer 10 km. Met mooi weer ga ik 's middags door de duinen. Echt een heerlijke fietstocht en een goede workout.
Oke. Ben weer thuis. 3 echos verder. Ik wordt geschat op 12weken en 4 dagen. Ik was dus al zwanger tijdens de ingreep aan mijn bm. Spiraal blijft zitten. Kunnen de touwtjes niet zien en willen niet te veel vroeten nu met mijn geschiedenis. Cerclage wordt morgen over gepraat. Heb nu een afspraak met mijn eigen gyn. Zo even tussen door. Hahhaha heb vandaag ook heee wat mensen latem wachten in de wachtkamer. Volgens mij heb ik ook alle gyns gezien. Ze vonden het zo wonderbaarlijk. Hahahha Maar tot nu toe is de ud 16 augustus. Maar is ook een schatting. Vind dit allemaal zo wazig ik dacht ben 6 weken of zo... pfffff Ga alles laten bezinken en zal nog kijken of ik een echofoto kan plaatsen heb er heel veel. Oke einde egobericht!
Ik blijf het zo bezonnen vinden Lizzie, echt speciaal! Maar dus helemaal goed nieuws tot nu toe en dat is h belangrijkste! Nogmaals gefeliciteerd! Toeter: ja had ook al op je banner gelet hihi... Ika: N heeft gist wel een huilmomentje gehad, maar voor de rest geen koorts, dus hoop dat ze voor de rest er geen last van krijgt...