De dag was leuk en t ging prima met F. @lov F niest wel dagelijks. Fijn de melkpurken naar buiten blazen... (melk komt soms via haar neus naar buiten...) @lief N groeit lekker
Lizzie heel veel succes vandaag!! Mamsie heel veel plezier vandaag!! En succes bij je sollicitatie gesprek! Mgbk denk aan je X Voor de rest een dikke knuffel!
Lizzie heel veel succes vandaag! Mamsie succes bij sollicitatie, en heel veel plezier op de bruiloft! Hier me oudste letterfeest op school (wat ze nog niet weet) want ze kennen nu alle letters! Ben nu al twee avonden om 22:00 gaan slapen, en begin me iets beter te voelen gelukkig..... kus voor alle baby's♡ Mgbk denk aan je! Manouk knuffel!
Dank jullie wel dames. Rij zo aan. Heb geen nagels meer over. Haat dit soort dingen. Pffff al die naalden weer... Mamsie. Succes bij je sollicitatie. En heel veel plezier met de bruiloft. Losje. Leuk zo'n feestje. En gelukkig begin je weer op te knappen. Manouk. Hoe gaat het met jou en je ziekenhuis verhaal. Hoop zo dat je hulp gaat krijgen. Gun het je zo. Heb je al bloed moeten laten prikken. Ik ga nu. Doei doei. Ohh en ze gaan kijken of zw dw spiraal er toch niet uit krijgen. Ligt heel ver naar onder. Voel het soms ook.
Oké herkenbaar dus dat niezen.... Hier een moeilijk nachten achter de rug, tot 2:00 bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Toen maar gewoon het bedje naast me gezet en mijn pink gegeven... Wilde gewoon slapen. Waarschijnlijk heeft hij wat last van krampjes de arme schat vanmorgen ben ik dus blijven liggen tot 9:00 en werd wakker met barstende koppijn, door de kzsnede is het gewoon allemaal net eve wat zwaarder omdat je toch een stuk vermoeider bent omdat mijn lichaam moet herstellen. Dat merk ik zo goed. De kraamzorg heb ik vandaag eerder naar huis gestuurd en morgen komt ze pas om 10 uur en als ze haar dingetjes gedaan heeft mag ze lekker naar huis. Krijg he toch vergoed en zo kunnen wij lekker blijven liggen morgenvroeg. Wat een leuke vrouw hebben wij toch! Echt een superfijne kraamtijd gehad. Ik mag van haar een tummytub lenen die ze heeft, J vindt het zo lekker en zo kan ze weer even over een paar weekjes komen spieken hoe het gaat hier Lizzie hoe laat mocht je eigenlijk? Mamsie wel minder weer vandaag voor een bruiloft maar wens je toch een moóie dag toe! Hier zijn de meiden iets leuks aan het knutselen voor de kraamzorg
@ Lov, bij mij staat het bedje ook naast mij maar stopte dan steeds zn tut erin... toch handiger dan steeds uit je bed te stappen en 1 stap te zetten naar het wiegje he. Fijn dat je kraamhulp goed was en je er goed op terug kunt kijken naar de eerste week. @ Hier, J heeft vandaag zn eerste spuitjes gehad, vind ik altijd zo zielig daardoor is ie vandaag ook wat hangerig denk ik... wil de hele tijd bij mij liggen en als ik al op sta dan begint ie al te zeuren hihi. Hij woog nu trouwens 5490 gram en was 59 cm. (vorige keer 4400 en 56 cm)
@losje ah fijn dat je je wat beter voelt. Leuk dat ze dat doen een letterfeest. @lizzie alles goed gegaan? Hebben ze t spiraal er nog uitgekregen? @lov owh die kl*tekrampjes he Fijn dat je een leuke kraamhulp hebt! Ik heb ook wel op bed gelegen (en doe t soms nog) met de wieg strak naast t bed en mn arm in de wieg om te voorkomen dat die tuut er elke keer uitviel... @joy J groeit lekker! Aargh begin helemaal op te zien tegen die stomme prikjes! Ik moet 3 maart weer naar t cb dan zal ze ze wel krijgen.
Snelle opdate. Cerclage zit er om. Spiraal helaas niet kunnen verwijderen. Is gedraait en kunnen niet bij de touwtjes en kindje zit er voor. Hopelijk vanavond naar huis.
Fijn dat de cerclage geplaatst is Lizzie! Balen dat ze de spiraal niet konden verwijderen, brengt het nog risico's met zich mee tijdens de zwangerschap als ie blijft zitten? Hoop dat je vanavond naar huis mag en vanaf nu kunt genieten! Dikke knuffel X
Wel risico op infectie. Sta nu ook onder extra controle. En moet helaas ook blijvenvannacht. Uit voorzorg. Dat ik toch niet weeen krijg. Ze hebben er toch van alles mee gedaan.
O lizzie fijn dat het achter de rug is! Balen dat je moet blijven, maar laat maar lekker voor je zorgen! Dikke knuf♡
@Lizzie, fijn dat alles goed os gegaan. Toch wel een veilig idee dat ze je een nachtje willen houden. Je bent liever thuis, logisch, maar is wel verstandig. @Joy, wat een mooie groei. Die prikjes zijn nooit leuk M. moet dinsdag weer. @Lov, heerlijk zo'n goede kraamhulp en wat leuk dat je de tummytub mag lenen. Ik ben weer opgeknapt. Het was volgens mij echt iets wat ik gegeten had. Ik ben vandaag weer wezen werken. En..... M. rolde daarnet voor het eerst van rug naar buik!!! Pfff wat gaat het hard.
Lizzie: rust maar goed uit! Idd herkenbaar van de tuut vasthouden.. Dat is de taak van mijn man: hy heeft langere armen en wieg staat aan zijn kant!
Eda, dan heb jij het beter bekeken hahaha.. maar als we dan 's ochtends wakker worden ligt ie wel gezellig naast mij heerlijk wakker worden zo! Lizzie, rot dat je moet blijven maar beter dat ze alles nu goed in de gaten houden. Hoop dat deze keer alles goed gaat en je minstens de 37 weken zal gaan halen Ikapika, oh wat goed dat ze al rolt. Ja ineens gaat het hard, je moet echt zo genieten dat eerste jaar (andere natuurlijk ook, maar eerste vind ik het speciaalste) want de tijd gaat echt zo snel. Hier, ik heb mn handen vol gehad vandaag aan de kids. J wilde dus heletijd bij mij liggen en daardoor wilde D natuurlijk ook extra aandacht Straks lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag!
@lizzie fijn dat t achter de rug is en ik vind t een prettig idee dat ze je vanavond nog extra in de smiezen houden. Hopelijk kun je goed slapen
Lizzie, wat een fantastisch nieuws zeg! Ben zo blij voor jullie! Dames met pasgeborenen, respect dat jullie hier te zien zijn. Ik voel me best rot dat uk zolang niks van me laat horen, maar vind het toch wel erg druk! Ons meisje doet het s nachts heel goed, overdag minder. Veel wakker en last van krampjes. Dus dan is het best druk met 3 wakkere kids overdag! Beloof niks, maar probeer snel weer in te stappen! Liefs voor jullie!,
Ika. Fijn dat je weer beter bent. En wat super van M. dat ze zelf is omgedraaid!! Weer een grote stap. Joy. Haha je mannen houden je bezig! Ach ook van die momenten genieten. Mamadj. Gewoon lekker komen kletsen als je tijd hebt hoor! Is geen verplichting he. Hier. Al wakker vanaf 3 uur... ligt er hier 1 te snurken. Hahaha. Gisterenavond de dokter nog langs geweest. Omdat het spiraal is blijven zitten heb ik de hele zwangerschap verhoogde kans op infectiegevaar en vroeggeboorte. Maar ze zien het wel positief in anders had ik nu geen cerclage gekregen. Straks lekker naar huis. Nooit gedacht dat ik omze bullit zo zou missen.