De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie fijn dat alles goed is gegaan! Hoe reageerden je s-ouders op het nieuws? Goed dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hopelijk kan je snel echt genieten.

@hier heeft de drukke werkweek iets te veel van me gevraagd. Ik wil er altijd voor iedereen zijn, ook op m'n werk, maar dat kost me nu even heel veel energie. Sinds gister ook weer hoofdpijn. Nu lekker naar m'n ouders. Fijn weekend meiden!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika het gaat hard ja, maar ook mooi om te zien toch die ontwikkelingen :)

@joy nou hopelijk een minder hangwrige dag vandaag

@mmvdj tja ons wuppie is overdag soms ook veel wakker (gisterenmiddag van 16 tot 22 bijv. ;) ) Maar soms ligt ze dan gewoon in de bak, het is niet zo dat ik haar dan altijd vast moet houden. Als je dan nog 2 kids hebt kan ik me voorstellen dat je tijd vol is.

@lizzie ohw niet goed geslapen dus... Hoe laat mag je naar huis?

Hier niet zon geweldige nacht gehad. Maarja ik had haar laten slapen na de voeding van 21u en tja toen kwam ze dus om 2 & 6.15u. Vanavond toch maar voor twaalven nog even aanleggen.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @MvDJ, fijn om van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het druk is met drie kids. Gewoon komen wanneer je kunt. Je hoeft ook niet op alles te reageren. Dat is een dagtaak ;)

@Lizzie, nog even en je mag naar huis! Je eigen bed is toch prettiger.

@Dido, veel plezier bij je ouder!

@Bouwjaar, hier plotseling ook een gekke nacht. M. kwam om 2.30 :( Ze ligt nu nog te tukken.

Vandaag is ze 4 maanden!!! Morgen heb ik een meeting met allemaal oktobermoeders en hun baby's. M. gaat ook mee. Ik ben heel benieuwd :D

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ika, wat gezellig en zal een drukke boel zijn met al die baby's :D

@ nacht, hier een geweldige nacht! Van 23.00 uur tot 08.30 uur! De kids lagen zelfs nog te slapen maar heb ze maar wakker gemaakt anders is het ritme uit de dag ;) Denk dat ze zelf ook moe waren van gisteren hahaha

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah dat is een fijne nacht, Joy!

Ja, hihi, zal lekker druk zijn met 10 baby's. Het is een groepje van zp. De meiden komen overal uit NL vandaan. We gaan hightea-en :)

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, fijn meid! Lekker naar huis en knuffelen met je schatjes! Blijft denk ik toch de hele zwangerschap spannend!

Lov, stomme krampjes he....

Joy, ben jaloers op je nachetn hoor ;)

Gister een geweldige dag gehad!
    Sollicitatie was spannend. Was een speeddate, moest mezelf in 15 min presenteren. Van de 50 sollicitanten waren er gister 16 uitgenodigd. Begin volgende week hoor ik meer.

Bruiloft was erg leuk! Bruidspaar straalde aan alle kanten! T vond het allemaal erg spannend maar deed het goed, begin van de avond opgehaald door mijn ouders. E deed het super, veel geslapen (wel in minn armen maar ach....) tijdens de kerkdienst werd ze wakker. Ben in een andere ruimte gaan zitten. T ook mee, kon hij mooi spelen.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @joy sooo relaxed zo'n nacht

@mamsie fijn dat de bruiloft leuk was. Spannend van je sollicitatie.

F dr luiken gaan maar niet dicht. Maar goed ze huilt ook niet.
    Hopelijk gaat ze zo na t voeden wel slapen

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie bizar he meid... Opeens zwanger en dat met een spiraal.... Gewoon gek allemaal dit.

Mamavandj rustig aan meid is ook druk ;) ik kom alleen hier nog kletsen hoor ;) heb ook geen zin meer in andere topics nu.

Bwjaar soms is het uitzoeken he. Hier willen we nu langzaam gaan beginnen met een beter ritme. Nu ligt hij gewoon lekker in de box en gaat hij pas in de avond mee naar boven. Wil toch langzaam beginnen met vanaf 20 uur na de voeding al naar boven.

Ika jeeeeeeetje 4 maanden al !!! Dat gaat snel! Leuk die meeting veel plezier!

Mamsie lekker zo'n uitstapje dan he :D weer even normale wereld :D
    Ga voor je duimen wat betreft je sollicitatie meid!

Hier vandaag de kraamzorg uitgezwaaid, ga haar wel missen was een leuke meid. Ergens is het wel fijn je normale leven terug maar ook weer eng want niemand meer om te vragen of sommige dingen wel normaal zijn. Want die zorgen heb je net zo goed bij een derde :D

Vannacht ging het wel eens beter, bv gegeven rond 23:30 uur en hij is lekker gaan slapen, om 3:30 kwa hij pas weer......wauw! Daarna had hij wel weer even moeite. Maar dat komt vaak omdat hij toch wat moe is en minder goed eet en leg ik hem in bed gaat hij huilen en weer zoeken. Dan leg ik hem maar weer aan. Nu ben ik zelf ook erg moe waardoor ik dan minder goed zorg da hij goed eet;) dat zal vanzelf beter gaan als hij meer uren ertussen laat en ik minder moe ben.

Zo genoeg geklets over mij...

Hoe is het met de rest? Mgbk hoe is het met je vader?
    Manouks hoe is het bij jou....en losje hoe voel jij je?

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ika, leuk higtea-en maar of dat nou echt te doen is met al die baby's erbij..... succes! Haha.

@ Mamsie, spannend ben benieuwd of het wat gaat worden met je sollicitatie!

@ Bouwjaar, heb je een muziekmobiel ofzo? J was rond 1 maand ook wel meer wakker en lag ie gewoon te kijken in de box.

@ Lov, oh is ze vandaag voor het laatst? Ik dacht gister.... Ja tuurlijk heb je die zorgen weer bij een derde.. zodra je kids weer iets groter zijn ben je ook gelijk helemaal uit de babytijd zeg maar en moet je het weer ff uitvinden haha. Ik vond t ook wel erg wennen toen onze KZ weg was, ook om het huishouden en alles er weer bij te doen in combi met een kindje erbij. Maar das nu ook goed gekomen :p

@ Ika, M mag trouwens al bijvoeding, ga je daar al aan beginnen of wacht je nog even?

Mijn nacht was inderdaad super relaxed haha.. wil vanavond proberen om om 22 uur al de fles te geven en dan naar bed te doen. Vanaf wanneer zouden ze eigenlijk rond 8 naar bed gaan tot de volgende dag 7 uur ofzo? Ik zit nu trouwens ook nog op 6 flessen van 150 per dag, soms een fles van 180... moet ie er dan nog 6 hebben of is 5 genoeg? Het CB heeft het gister wel gezegd, maar heb eigenlijk niet goed geluisterd aangezien J zn prikjes moest krijgen hihi.

Vanochtend weer op de weegschaal gestaan en 1,5 kg kwijt :D Gaat goed zo. Vanavond trakteer ik mezelf op een frietje!!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Wat leuk een high-thee. Maar met 10 kindjes.... Ohhh hoop niet dat ze allemaal tegelijk gaan huilen. Al kan het ook een mooi koor zijn :p

Lov. Nu al de laatste dag. Pffffffffff wat gaat de tijd snel. Heb jij nog iets speciaals op 16 augustus. Want wij hebben een dingetje met datums ;)
    Eigelijk is het nog waziger dat zwanger met spiraal. Ik was gewoon al zwanger voordat ik een spiraal kreeg. Al is het wel goed dat de verklevingen weg zijn.

Parel meissie hoe gaat het met je? Lekker druk met jullie meisje?

Losje. Hoe gaat het herstel van je schoonmoeder? Wil het een beetje vlotten? Of ben je nog veel daar?

Hier. Vandaag weer een echo gehad. Hartje gehoort. Zeiden meteen dat het een sterke hartslag was. Doet me wel goed.
    Merk dat R en ik onze zo aan het beschermen zijn tegen een eventuele klap dat genieten gewoon niet gaat.
    Ohh en bij mij in de kamer in het ziekenhuis lag een meisje dat niks binnen kon houden. Vond haar zo zielig. Ze is helemaal uitgedroogd. Kreeg vanaf vandaag zonde voeding.

En kreeg bericht van mijn leidinggevende dat mijn collega die zwanger dat ze slecht nieuws hadden gehad dus hij had niks verteld over mij. Weet niet wat er was maar weet wel dat ze rond de 2o weken is.. Hoop niet dat ze iets gezien hebben wat niet goed was.
    Zou mijn gevoel dan gelijk krijgen????? Hoop zo van niet!!!!!

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    trouwens.
    Joy je bent ook goed bezig zeg. Al 1,5 kilo. Alleen frietjes he geen mayo dat vind Sonja niet goed. ;)
    Geniet er van!

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Even snel:

Lizzie ben je nu ook weer lekker thuis? Fijn dat je zo'n sterke hartslag gehoort hebt. Hoop dat jullie toch snel echt kunnen gaan genieten. Je zei dat een poos geleden toch al, dat je een slecht gevoel had bij de zwangerschap van je collega? Hopelijk valt het mee.

Joy goed bezig met afvallen. Hier ook al 3 kilo kwijt. Ben 6 januari begonnen. En heerlijk die nachten van J!

Lov jammer dat de kz weg is. Nu moet je alles weer helemaal zelf doen. Lijkt me wel zwaar maar gaat vast helemaal goed komen. Geniet van de kleine.

Ika leuk zo'n meeting. Wel gedurfd om te high tea-en met zoveel kleintjes. Veel plezier!

Mamsie fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

Dido denk goed om jezelf!

Losje hoe is het?? Knuffel!

Mgbk ik denk aan je! Knuffel!

Ik heb afgelopen woensdag bloed geprikt. Uitslag duurt ongv 10 dagen. Vandaag 10 dpo. Vanavond een thema feest van vrienden. Andere vrienden blijven hier slapen dus net even boodschappen ingeslagen en gepoetst.

Fijn weekend allemaal! X

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hier ook ff een update.
    Ik reageer ff niet op iedereen.

Maar lizzie ik snap jullie angst en mechanisme om een evt klap alvast op te vangen maar meis ik vind t zo geweldig voor jullie!!
    Hoop dat er n moment is waarop je kunt gaan ontspannen en ontdpannen.

Fijn dat t met de kindjes hier goed gaat. ♥

losje en manouk dikke knuffel. Tis niet makkelijk he meiden? :(

Hier niet zo best. Vader gaat niet heel goed. Hij gaat niet oud worden vrees ik. De medicatie lijkt nu iets aan te slaan maar beter dan dit gaat t niet worden. Dus veel in het zkh en veel om te regelen.

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Oohh mgbk wat een rotnieuws om te moeten horen. Geweldig dat je alles kunt regelen voor hem. Ik zou dat niet kunnen.
    Hoop dat er toch nog wat verbetering gaat komen met se medicijnen.

Sterkte meissie!!!!! Ook voor je vader

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Mgbk, heel veel sterkte!

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lizzie, het gaat wel goed. Ons meisje doet het super ze zit al boven haar geboorte gewicht. Alleen kan ze soms erg jengelen. Vandaag was de kraamhulp er voor het laatst ergens wel blij dat ze weg is weer mijn huis voor mezelf. Anderzijds ga ik der ook wel missen.
    Hoop alleen dat manlief zich beter gaat voelen. Hij heeft een nachtmerrie gehad over zijn zus van de week en sindsdien is hij vrij down. Ik zie dat hij van mij en zijn dochter houd maar hij kan soms best lullig uit de hoek komen op het moment :(
    Dat dat mens zoveel te weeg brengt doet wel pijn.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, idd zorgen horen erbij. Dat maakt je een moeder naar mijn idee.

@Lizzie, wat fijn dat de hartslag stevig is. Heel begrijpelijk dat jullie nog niet kunnen genieten. Het is ook een soort zelfbescherming.

@Manouk, veel plezier met het themafeest!!

@Joy, M. mag idd eerste hapjes. Van de week had ik al eens een papje van rijstebloem geprobeerd, maar dat was geen succes. Vandaag nog een poging gedaan en ze vond het zowaar lekker!! Ik ga dit de komende dagen eens volhouden en dan misschien eens een groentehapje proberen. Het is uiteraard puur om smaakjes te oefenen :)

18. Parelbloesem

Mgbk sterkte meid!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie idd normaal dat je niet durft te genieten. Maar die operatie en zwanger zijn, hoe kan dat dan? Die verklevingen halen ze toch weg he? Hoe kan er dan een kindje gezeten hebben? Of zat hij misschien in de eileider onderweg naar je baarmoeder?

Joy geen idee hoe het zit met Fv, lekker dat je zo af valt!

Mgbk jeetje meid :(

Manouks klinkt superleuk zo'n feest! Geniet meid!

Ika zag de foto ze had er zin in geloof ik he :D

Parel nou dat gaat goed met je beeb :D
    Maar waarom zou down zijn dan :( heb ik iets gemist..? Hij moet nu aan jullie denken en in een roes zijn wat betreft net papa zijn toch?

Net kraambezoek gehad van vrienden was gezellig... Nu lekker frietjes eten

20. Parelbloesem

Ja dat is hij verder ook wel. Hij is echt lief voor ons en doet alles voor ons. Maar er zit hem meer dwars uit zijn verleden dan hij laat merken en door de emoties van de laatste week is dit in een nachtmerrie naar boven gekomen sindsdien is hij wel blij met ons maar soms is hij verweg in zijn gedachten. Doet me pijn hem zo te zien. Ik heb besloten haar ook geen kaartje te sturen.

Deel Deze Pagina