Pff nog hele tijd ook nog dus voor je het weet. Ach ja we wennen er aan om weinig tot niet te slapen en ook de buikkrampen zullen wel wennen. Enveloppen zijn nu allemaal geschreven.
Middag , Bouwjaar ,aambeien jup idem hier ,pijnlijk en sinds paar dagen naweeën doe gewoon niet rustig aan men eigen schuld. Lukt het voeden goed? Mamsie ,ik ben JALOERS 7 uur slaap !! toppie !! Hier liggen ML en N. te slapen ,doodmoe...als dat eens s'nachts zou kunnen lol. Mgbk ,Manouks ,Lizzie en Dido denk aan jullie ,die speciale dagen ja doen zelfs nog na jaren pijn.Wij hebben voor onze engeltjes 1 beeldje bij de geboortekaartjes gezet ter herinnering. Hoe is het met de anderen ?? De hoogzwangeren ? De mamaatjes?? De vv van gisteren maande me aan voor men oedeem toch eens niet beter volgende week naar de ha.te gaan. Kreeg ik ineens enorme pijnen aan men bm gisteravond.naweeën mja echt pijn ,hoop na vandaag goed gerust te hebben dat het wegebt anders morgen een telefoontje doen naar de gynè. Liefs x
Weer een baby geboren in het feb topic... Er zitten 2 tweelingmamas en die bevallen maar niet je zou denken dat die het eerst zijn ... Nou ja dat zeg ik verkeerd, een tweelingmama is met 26 weken bevallen
@mamsie Hoe was het gesprek op de basisschool? @losje Thanks lieverd! Gun het jou, mgbk, lizzie en manouk ook enorm. @bouwjaar Thanks voor de tips. Heb nu op m'n bureau een kan water gevuld die ik elke dag leeg moet drinken. Benieuwd of dat helpt. Wat naar van je aambeien! Hoe gaat het voeden van F? @parel hahaha...met je slaapdronken koppie. Douchen heeft dus niet echt geholpen? @lov Vervelend pas zo laat op de middag...heeft jullie ventje nog een paar extra uurtjes om goed te draaien. Hoop zo voor je dat hij er goed voor ligt. Heb je afspraak bij vk of gyn? @lief Ik wist nooit dat je zo lang na de bevalling no naweeën kon hebben. Sterkte er mee. Ik denk dat ik op het geboortekaartje een kleine verwijzing maak naar de 3 sterretjes. @hier De 18e heb ik kennismaking met gastouder. Hoop dat het klikt! Zou zo fijn zijn een overbuurvrouw als gastouder.
Lov, ja ligt er een beetje aan. Ze kunnen strippen vanaf 1cm ontsluiting. Dinsdag gaan ze daar naar kijken. Dido, haha mijn man heeft zo hard gelachen en vanmorgen zat hij nog te grijnzen erom. Hij zegt je word wel grappig zo. Dat is wel fjn als je de overbuurvrouw als gastouder hebt. Lief, lastig die naweeën. Ja hier alles helemaal gereed.
Lov ben zo benieuwd.......kom straks nog even spieken! Hier bij me schoonouders, me sv is jarig....straks er even tussen uit want moet namelijk weer werken....bleh
Ja zit te wachten tot de tijd omgaat...grrrrrr 17 uur gaan we weg.. Succes met werken... Jongste is trouwens veel aan het hoesten vandaag, zou het beginnen?
Lov. Hoop dat je mannetje dadelijk is gedraaid is en misschien moet ze het maat krijgen. Ben je er van af. Loshe. Succes met werken. Ik mag ook zo Mamsie. Hoe was het gesprek gegaan voor T zijn school? Ika. Hoe was je werkdag. Went het al een klein beetje? Hoop dat het fietsen ook meeviel. Stond hier een flinke wind. Hier. Vandaag beetje geshopt voor het werk. Broeken en werkschoenen. Gelukkig krijg ik het geld wel terug. En bij de hema 2 riemen gekocht voor R. Hij wil hem passen voor het opmaat te maken. Hij past de kleinst riem niet hahaha En trekt zo de riem kapot. Kan ik morgen weer terug pffff Nu werken. Moet over 5 minuten in de auto zitten maar ik heb zo geen zin. Hahahah
Helaas ... Nog steeds in stuit... En een beetje te groot 3495 gram nu al. Hij zit met zijn hoofd en buik op de p99,8 lijn, dat is een groeilijn van de echo, en hij hoort p50 te zijn. Vruchtwater was nu bijna 8 en dat is mooi want dan is het afgenomen tegenover de vorige keer. Dat deze grote jongen nu nog gaat draaien lijkt ons sterk. Dus ik moet serieus aan de kzsnede gaan denken meiden .....
Hè bah...niet het nieuws waar je op gehoopt had Kan je helaas niet adviseren. Gezien de stuitligging kan ik me die overweging heel goed voorstellen.
Nope...... Tja hij beslist wat er gaat gebeuren en daar moet ik als mama me bij neerleggen maar... Stuitbevalling wil ik iig niet en een draaipoging... Helemaal niet.
Ah bah, Lov! Niet leuk zeg! Tja, ik heb ook geen ervaring maar als ik het zo lees heb je je keus al gemaakt. Wel erg jammer hoor, dat je niet vaginaal kan bevallen. Had het je gegund meid!