Haha Ika sta je versteld dan Fijn dat alles goed gaat! Dido die onzekerheid hou je toch wel.... Dalijk voel je je beeb en dan ga je je weer druk maken of je haar of hem wel vaak genoeg voelt. Heb je trouwens al een idee kwa geslacht? Lizzie hihi stouterik Hier even geslapen.... F is eten aan het maken en de kids vallen hem lastig.... Wat een bengels ook
@ika Fijn dat M het zo goed doet! @lov Dat is ook zo. Lekker genieten van je bengels Ik denk jongen en VL denkt meisje
Lizzie, heerlijk met Bullit op de bank een filmpje kijken Ika, fijn dat M. het zo goed doet, je zal vast trots zijn Dido, even gokken.. Ik denk een jongen We hebben toch meet jongens nog nodig niet hoor Lov, fijn dat je even hebt kunnen slapen Haha beter papa lastig vallen dan jou T. ligt weer heerlijk in de draagdoek te slapen. Wil haar niet te erg laten wennen aan het in slaap vallen in de draagdoek, straks wil ze niet meer in slaap vallen in haar bedje. Of zou dat zo niet werken?
Lies tja ze zeggen wel eens dat je een baby kan verwennen al maak ik me daar bij de derde niet meer zo druk over hahahaha. Hier nog geen draagdoek geprobeerd... Ben het al een paar dagen aan het doen hihihi. En idd beter papa dan mij arme papa
In het begin kun je een kindje niet verwennen hoor je ook veel. Dus tja wat is wijsheid. Ik denk dat je naar je eigen gevoel moet handelen. Ze is nog zo klein en heeft mama gewoon nodig. Ik heb haar de eerste tijd veel bij me gehad overdag. Nu slaapt ze ook net zo makkelijk in haar eigen bed.
@lizzie mooi zo lekker relaxen jij @ika mooi dat ze goed groeit en de prikjes meevielen @dido ik voelde F ook nog niet met 17wk,maar zoals ika al zei je weet in t begin ook niet goed wat je moet voelen @lies tja verwennen kan pas vanaf 6mnd maar idd gewenning schijnt wel eerder te kunnen. Maar ach hoe oud is ze nou. Beetje in de gaten houden dat ze niet alleen nog maar in de draagdoek doek wil liggen. Ik had F lekker stevig ingepakt in de wikkeldeken. Is nu aan t wakker worden. Ze woog 4300 gr vandaag. Ze groeit goed, helaas is mama geen gaan afgevallen tov vorige week.
Lov. Ik mag dat he. Heerlijk lui zijn. doktersrecept. Idd beter papa pesten dan mama. Hahah straks doen ze dat met zijn 3tjes. Hahhaha Ika. Fijn dat ze het zo goed doet! En dat de prikjes achter af mee vielen. Die zijn nooit leuk. Heeft ze er nu ook geen last meer van. Bouwjaar. Ohhh die kilos gaan er wel af joh. Nog ff geduld en je kunt weer gaan sporten of in ieder geval buikspier oefeningen enzo. Wel fijn dat F wel is aangekomen. Hier. R. Kreeg net telefoon. Zijn tante of ze op bezoek mochten komen. Das ook de eerste keer dat we daar iets van zien of horen sinds wij samenwonen....
Lizzie misschien iemand wat doorverteld? Ja heerlijk straks met zijn drietjes...joepie Niet leuk bouwjaar dat je niet afvalt Hier hebben we dus de doop binnenkort ... Ook geen zin in met mijn 20 weken zwangere lijf
@bouwjaar Jammer van het afvallen. Als je weer gaat bewegen ben je het vast snel kwijt! @lov leuk een doop! @ lizzie Apart dat ze nu ineens wat van zich laten horen. @hier 8 maart ga ik met m'n mamsen naar dreamdresses in Arnhem om jurk voor trouwerij uit te zoeken!
Hihi de meisjes zijn hier ook zwaar in de meerderheid Bleghhh M. had de poep tot op haar rug, dus maar ff door het sop gehaald. Straks de laatste fles en dan naar bed. Ze heeft gelukkig geen last van de prikken.
goede morgen meiden oh wat herkenbaar dat verkleden, mijn kleintje heeft het voor een handje dat wanneer hij een schone luier krijgt om hem dan vol te poepen daarna.. kost me een godsvermogen aan luiers Soms moet ik hem 3 x per dag verschonen, soms helemaal niet hij kan zo met je vechten als hij wakker wordt voor zijn flesje. Ik doe hem dan eerst even verschonen... en ja dan vecht hij wat hij kan haha schoppen en slaan en ja dan gaat de luier weleens scheef waardoor hij zich helemaal onder pist of poept (ligt aan onszelf) Dido wat leuk dat je het geslacht wil weten ik denk een jongetje ik ga maar eens zijn flesjes en spenen uitkoken nu hij nog slaapt
Hahaha ja toeter hier ook zo'n mannetje met temperament. Kwa karakter is hij gewoon precies zoals zijn zussen hoor.... Iedereen riep maar... Jongens zijn relaxter.... Nou nee geen verschil. Tja Latino he Zo ga me douchen dalijk komt een vriendin op bezoek..
Hahahhahha. Wat een manmetje is D. Hij houd jullie lekker bezig zo. Wel duur geintje aan luiers. Ahh komt vast goed als hij wat ouder wordtm ligt hij wat stiller. Lov. Ook zo'n pittig mannetje. Heerlijk. Iedereen een hele fijne dag. Ik ga me vervelen denk ik. R moet werken van 13.00 tot 23.00. Dagje alleen.