Ehmmm als de ouder worden bewegen ze nog veel meer hihihi. M. is goed de prikjes heengerold. Ik moest haar vanochtend zelfs wakker maken Nu voorlopig pas weer een prikje met 11 maanden.
oeh latino ja die zijn erg temperament vol!! haha ja hij is erg beweeglijk, maar daarintegen was mijn andere zoontje heeeeeeeeeeeeeel rustig die vond alles wel best..en die is nu een doerak geworden "stille wateren hebben diepe gronden" Dus lizzie misschien heb je idd gelijk nee hoor lov, jongens zijn niet relaxter dan meisjes, meisjes zijn alleen iet wat meer kattekoppiger dan jongens, maar wacht maar tottie kan lopen.. want dan kan hij ook erg goed klimmen en klauteren en denken dat ze dingen al kunnen (die ze nog niet kunnen) sjucht haha ook denk ik dat het verschilt per kind hoor, ik heb 4 kids en alle 4 verschillend, en dat maakt het dan toch weer leuk als ik die kleine al zou kennen zou ik ook niet leuk vinden, dan is het zo saaaai de oudste was hier ook temperament vol pff herinner me de peuterpuberteit nog zeg,..jezus wat was dat een drol van een meid, maar als je nu kijkt ze wordt bijna 16,.. en een lievere meid als zij komt er niet uit er ligt er hier weer 1 zijn broek vol te schijten dus ik ga maar weer eens aan de verschoon
Ja baby's hebben aandelen bij pampers. Hier vliegen ze er ook doorheen. Whahah hier om 6.15 verschoond en bij t voeden om 8.30 bleek dat ik met mn slaperige hoofd de luier ook niet goed had omgedaan Nouja ze moest toch al schone kleding aan @ika fijn dat de prikjes gladjes zijn verlopen Ik geloof dat we vandaag weer een wakkere dag hebben, ent maar een croissantje gehaald. Ze was wakker/huilerig en t was mooi weer. Via een omweg naar huis, maar zodra we thuis waren gingen de luiken weer open. Ze is eigenlijk moe... Ik geloof dat ik nu dan toch een bepaald huiltje hoor.
ik heb 2 foto's in mijn privealbum erbij gezet.. hij is best wel aangekomen aangezien het een lange magere was vrijdag ga ik even langs cb om hem te wegen,..ben benieuwd.. ja bouwjaar, en dan heb ik ook nog dé pampers, geen goedkoop spul dus.. en dit omdat zijn naveltje deed nabloeden soms, die randjes van de pampers waren van de goedkope pampers te hard en schuurde eroverheen, dus gekozen voor de echte pampers voorlopig.
Wij bestellen de pampers via amazon.de. Er is altijd wel een goede aanbieding en je hebt ze binnen een paar dagen in huis.
@toeter wij hebben idd ook pampers. Ik heb de kruidvatluiers uit zo'n doos gebruikt maar ik vond de pasvorm minder goed. Wij hebben tot nu toe alle pampers nog bij de etos tijdens de 50% korting actie gekocht. Er is nog een site: Luier aanbiedingen vinden? Luiers in de aanbieding vind je hier | luierinfo.nl, die laat acties zien van luiers. @ika thx Zal ook eens op amazon kijken
@lov Veel plezier met je bezoek. Leuk die temperamentvolle mannetjes @toeter Hij is zo te zien al lekker gegroeid! Mooi ventje hoor. @lizzie Lekker tijdschriftjes pakken en Dr. Phil kijken @hier Weer een slechte nacht gehad. Om 3 uur klaarwakker en daarna slecht kunnen inslapen. Vanavond gezellig met vriendinnetjes uit eten. Merk wel dat m'n buik vandaag flink aan het trekken is. Weer lekker aan het groeien dus Heel zielig trouwens. De buren hebben gister hun kat moeten laten inslapen. Hij had een vechtwond en heeft daarbij waarschijnlijk een infectie opgelopen die niet te bestrijden was. Was nog helemaal niet zo oud. En laatst is er een konijn door een vos uit het hok gesleurd en aangevreten. Ik hou m'n katjes maar even binnen. Gelukkig vinden ze het nu toch te koud en regent het veel.
dank je dido.. wat vervelend zeg van die nachten! oh dan ga ik eens kijken tussen die aanbiedingen thx! Die van de kruitvat hadden een hele harde rand, ze zijn relatief goedkoop maar hij piste zich met die pampers vaker onder dan met de echte pampers. Idem met die van de c1000.
@dido owhh wat naar van die kat De kat van mn ouders hadden ze bijna in moeten laten slapen, die ze net 2 weken hadden (andere was verdronken met O&N ). Beestje had 41 gr koort. Gelukkig toch iets gekregen en even afgewacht. Nu gaat t goed maar rond scrotum/kont stierf huis opeens af. De da had t in zijn 20 jaar als da nog nooit gezien. Kat gaat goed nu maar heeft wel nog grote open wond tussen de benen. @luiers Ze zouden eigenlijk een soort proefpakket meoten hebben, met een aantal luiers van div merken. Dan zit je niet meteen met een heel pak als ze niet bevallen. Gaan straks nog even op verjaardagsvisite. Zit te dubben om alleen de mc mee te nemen, we blijven niet heel lang. Anders moet de reiswieg mee en die zet ik dan liever niet op de grond dus moet t onderstel ook mee. Dan wordt t weer zo'n halve volksverhuizing voor een bezoekje. Hoe doen jullie dat?
@bouwjaar Jeetje wat zielig voor de kat van je ouders. Ze hebben wel pech met hun katjes Goed plan van de luiers zo'n proefpakket! @hier weer een stukje verder met de trouwerij. Zus en mams gevraagd als getuige. M'n paps gaat me weggeven
@Dido, wat zielig van die kat. @Bouwjaar, ik heb altijd een dikke babydeken bij me. Als we ergens zijn leg ik die op de bank en kan M. erop liggen naast me
Bouwjaar. Wat zielig voor dat katje. Gaat het wel goed komen of heeft de dierenarts daar niks over gezegd? Dido. Ohh stapje voor stapje wordt het helemaal geregeld. Voor je het weet is het zo ver. Ben je al wezen shoppen voor een jurk? Volgens mij wordt jij een heel mooie bruidje met een mooi buikje! Ohhh damn ik ben alles weer kwijt. hier. Net een thuiskapper geweest. Helemaal happy met mijn kapsel. En dat voor 12 euro. hahahah is 3x zo weinig als normaal bij mijn kapper. Nu rusten en dan klein rondje met Bullie.
Thanks lizzie! Ik ga 8 maart met m'n mamsen in Arnhem shoppen voor jurk. Ze raden bij zwangerschap aan de jurk pas een maand van tevoren te kopen, maar daar ben ik te ongeduldig voor Goed prijsje voor de kapper! Rust maar lekker uit jij! Geen pijn gehad vandaag? Ik ga nu lekker met vriendinnetjes eten. Fijne avond lieverds!
Heel veel plezier!! Geen pijn gelukkig. Voel me goed. De druk op mijm bm ia nu ook helemaal weg dus hoop dat ik niet heel de zwangerschap weeenremmers hoef te nemen. Net afwas mey de hand gedaan. (Machine kapot gegaan gisteren) en voel me goed al mag ik dat eigenlijk niet. Nu weer lekker op de bank met bullie.
@ Toeter, ik geef ook fv en voed ook op verzoek. In de eerste twee weken kwam ie wel eens om de 2 uur, maar dan dronk ie niet steeds een hele fles leeg hoor. Nu zit er steeds meer tijd tussen. @ Lov, bij dilan werkte de speen ook niet en ik was inderdaad ook super blij dat hij zijn duim zelf in zn mond kon stoppen want joh, zelfs dat is een kunst haha! Gelukkig houdt jesse wel goed het tutje in maar hij zoekt ook niet naar zn duim of vingers. Dus ik denk dat hij een tutjesjongen wordt @ Dido, heb alleen een aankleedkussen gekocht voor beneden op het kussen. Want die hoezen van boven passen niet (te groot) en had er nu maar 1tje voor beneden haha. Had verder nog wel kleertjes enzo in mn handen maar had het terug gelegd.... heb genoeg nu. En bewaar de rest voor de buggy. Ik wil er nog 2 aanschaffen voordat we op vakantie gaan. @ Ika, fijn dat M weer door de APK heen is haha. Blijft zielig de prikjes maar gelukkig was ze het snel weer vergeten. Verder er ook geen last van gehad? @ Dido, ik denk ook een jongen bij je @ Lies, ik denk dat het nog wel meevalt met dat wennen waar ze slapen. Hou ze lekker bij je als je dat zelf ook fijn vindt. @ Bouwjaar, ben je ook echt aan het lijnen, of meer opletten? @ Verschonen, hier ook altijd met de beentjes en alles bewegen, zo irritant @ Pampers, ik koop ze altijd in de aanbieding bij Bol.com of Wehkamp, een maandbox voor 35 euro. Is Amazon.de nog goedkoper Ika? Ik vind de etos luiers tegenwoordig ook goed, die zijn ook niet zo duur. Gebruikte ze bij dilan en waren gewoon goed, de rest niet hoor, kruidvat, jumbo etc. Bij jesse ook gebruikt met maat 2 maar hij lekte steeds door dus was niet zo'n succes. Nu zit ie in maat 3 en heb ik een luiertaart van etosluiers en nu gaan ze wel weer goed. Scheelt een hoop, 7,50 euro per pak en vaak in de aanbieding voor 6 euro. @ Dido, fijn die groeispurtjes he... NOT! @ Lizzie, willen jullie ook weten wat het geslacht is? @ Hier, ik ben vandaag voor het eerst ongi geworden yay! Verder niet echt veel te melden... morgen gaan we weer naar de Efteling
@Joy, bij amazon.de kan het gauw meer dan 50% schelen en je hebt geen verzendkosten. Er is meestal wel een fijne aanbieding en ik vind het ideaal om ze via de post te krijgen. Zo hoef ik er doorser niet mee rond te sjouwen M. heeft verder helemaal geen last van de prikjes gehad. Vannacht heeft ze goed geslapen en overdag was ze ook heerlijk vrolijk. Eigenlijk is ze altijd vrolijk. Ze is zo'n relaxte baby. We genieten met volle teugen van haar. Van een lieve foto van J. op fb. @Lizzie, mooi kapsel! Hopelijk hoef je geen weeënremmers meer. Ik duik mijn bedje in en wens iedereen een fijne en rustige nacht toe.
@ Ika, fijn dat ze er verder geen last van heeft gehad en indd relaxt dat alles goed gaat en ze het zo goed doet. Zeker van genieten! Ik heb net indd even gekeken op de site van Amazon, maar als bol.com een aanbieding heeft zijn ze toch net wat goedkoper. Ook geen verzendkosten en op werkdagen besteld volgende dag al in huis dus ik heb mijn luiers eigenlijk ook meestal daar vandaan, al vanaf Dilan. Meestal komen ze zo de derde week van de maand met die aanbieding een maandbox voor 35 euro en je doet er echt de hele maand mee.
Goedemorgen.... Ben kapot en heb hoofdpijn....J heeft heel de nacht gehuild want hij had krampjes.... Arm mannetje. Ik heb soms ook te veel bv, hij spuugde vannacht een paar keer. zo zielig dan he. Hij verslikt zich ook als hij bij me drinkt.... Ik hoop dat het snel gestabiliseerd is ... Ika heeeeeerlijk toch dat M zo heerlijke baby is maar wie weet wat ze gaat worden als ze straks eens gaat lopen enz hahahaha. Luiers... Ik ga straks over naar de Lidl luiers, goede luiers voor een goede prijs. Zo ga dalijk even bv geven aan J en dan douchen, strakjes komt de mevrouw van het cb. Gister belde ze en ik vroeg of ze een weegschaal wilde meenemen, de kraamzorg en vk tipte me dit. Nou ja normaal deden ze dat niet zomaar zei ze aan de telefoon. Wat een onzin. Ach ja
Hai, Ook hier drukke dagen! Haak hier even weer aan oke? Lov, bijslapen vandaag? Niet leuk he die krampjes! Sollicitatie, ben niet een ronde verder helaas..... Hier gaat het goed. Vannacht maakte ze weer een ruk van 20.00 tot 5.00. Alleen was T weer wakker. Nu snel naar tandarts! Fijne dag meiden!