@Lizzie Fijn dat je geen pijn hebt. Balen van de wasmachine! Wanneer heb je weer controle? Mooi kapsel inderdaad! Je ziet er stralend uit @Joy Fijn dat je ongi geworden bent! Ga je voorlopig verder met cyclus AC? Veel plezier in de efteling! @Ika Heerlijk zo'n relaxed kindje! Ik meld me over een paar maanden graag voor tips @lov Balen van je slechte nacht. Hopelijk kan je overdag wat bijkomen. Hoe gaat het nu met J? Nog krampjes? @Mamsie Wat jammer van je sollicitatie! Had je dat gedacht? Succes bij de tandarts. @Hier Gister gezellig dagje gehad met vriendinnen. Nog minder dan een weekje en dan mag ik weer naar ons kleintje luisteren @mgbk, losje en manouk Denk aan jullie
Lov, oh wat zielig zeg Hoop dat hij en jij vandaag wat bij kunnen slapen. Hier verslikt T. zich ook wel eens bij het drinken en spugen doet ze ook altijd wel, soms ook na 2 uur nog wat zoals Bouwjaar ook zegt. Kan inderdaad helpen om eerst wat te kolven of er met de hand uit te masseren zodat de snelle toeschietreflex weg is. Lizzie, balen van je vaatwasser! Mooi kapsel hoor Bouwjaar, gek hè van die wakkere dagen. Ging de nacht goed? Hier weer een relaxte nacht gehad Ika, geniet maar van zo'n makkelijke baby! Dido, fijn dat je dag leuk was Leuk weer bijna hartje luisteren! Joy, fijn dat je ongesteld hebt geworden! Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden, zeker met bv. kan dat wel even duren. Veel plezier in de Efteling! MamsieM, ah wat jammer dat je niet naar de volgende ronde mag Echt balen!! Succes bij de tandarts. Knuffel voor Mgbk, Manouk en Losje. Hier gebruiken we nu wel de Kruidvat luiers, vind ze net zo prettig als de Pampers eigenlijk. Zal wel aanbiedingen voor Pampers in de gaten houden. Wil straks ook over op de Lidl luiers, hoor daar goede verhalen over.
Thanks voor de complimenten over mijn kapsel. Mag zeker niet klachen voor dat geld. Joy. We willen het geslacht wel weten. Alleen ga ik er geen extra echo ofzo voor laten maken. Ik mag elke 2 weken bij ons kleintje spieken. Dan vraag ik het gewoon. Dido. Ik moet volgende week woensdag naar de gyn. Wou eigenlijk op maandag ivm het termijn maar dan zit hij al volgeplannend. Kon er ook niet tussen worden gepropt. Moet zeggen dat ze erg veel voor me doen in het ziekenhuis. En dan vooral deze gyn. Jij ook volgende week toch. Lov.. ohh balen dat je zo weinig hebt geslapen. Hopelijk kun je ergens vandaag nog wat slapen. En hopelijk worden de krampjes bij J. snel minder. Bouwjaar. Jullie meisje doet het maar met weinig slaap. Of slaapt ze dan meer in de avond/nacht? Ze wil gewoon graag alles meekrijgen. En lekker bij mama zijn. Mamsie. Succes bij de tandarts!! En super zonde dat je niet naar de volgende ronde bent. Komt vast snel eene andere baan langs! Hier. Net brief van cz gehad. En moet ff naar mijn werk bellen. Nog steeds een salaris gehad... pfffff...
Bouwjaar, niet alle kindjes slapen veel heb ik wel door. Kan dus maar zo dat ze wat meer wakker is. Zolang ze niet huilt, lijkt het me geen probleem. Lizzie, balen dat je nog geen salaris hebt. Weer zo gedoe hé! Al een beetje gewend aan het idee van zwanger zijn? Ika, bevalt het werken weer? Sollicitatie viel inderdaad wel tegen. Had er een goed gevoel over maar ja..... 16 sollicitanten bij speeddate en maar met 4 verder.
Mamsie. Er komt een andere baan voor je hoor!! Nu gewoon lekker genieten van je kleintjes. Soms denk ik wel is van: Ik ben gewoon zwanger en dan niet een paar weken maar gewoon al bijna 14. Nog steeds een beetje onwerkelijk. Weet het ook pas een weekje. En ik kan dus niet internetbankieren. Dat ding voor je kaart zegt elke keer kaartfout. Grrrrrrrrrrrrrrrr gisteren nog gebruikt om iets te bestellen.
Doen jullie iets voor valentijn? Ik heb voor R dit jaar alleen een kaartje. Gisteren ff stiekem gehaald. Hij zei voordat hij ging werken dat mijn cadeautje in mijn buik zit. Hoop wel op iets kleins....
Wat jammer mamsie.... Ja ik ga nu nog maar eens een borst geven per voeding... Eens kijken wat dit doet. Geef niks voorde krampjes omdat hij niet iedere avond en nacht last heeft. Ga eens wat venkelthee drinken. De mevrouw van het cb was geweest en de bengel is gewoon meer dan 500 gram bijgekomen. Heeeeeeerlijk Hij was wel nog wat geel zei ze en dat klopt wel. Maar hij heeft ook gewoon een tintje.... Heeft ie van papa niet dat hij nu zo donker is maar die hoeft maar een straaltje zon te zien en is gelijk belachelijk bruin.grrrrrr S heeft dat ook A niet zo helaas. Is toch handig voor een meisje he snel bruin worden Wat ik ook zo mooi vindt is dat J donkerbruine ogen heeft... Hij is net in de tummytub geweest en ligt nu lekker te slapen. Ga zelf ook even proberen te slapen dalijk. Lizzie oeeeeeh hier ook eens 2 weken geen vaatwasser gehad nou ik werd gek hahaha. En lekker dan nog geen loon?! Bouwjaar ze wordt natuurlijk steeds nieuwschieriger he Lies ik vindt de newborn best klein van de kruidvat maar ze zijn idd ook wel fijn, de Lidl zijn ook echt super. Ik doe daar de boodschappen dus ik neem die gelijk altijd mee straks. Ook de natte doekjes gebruik ik van daar
Lizzie is denk ik niet zo gek dat je het allemaal even niet beseft is ook nogal wat. Valentijn.... Nope we doen niet aan die onzin
@Lizzie Ik heb woensdag weer controle bij de vk. Voor de echo moet ik nog 1 weekje langer wachten. Over 2 weekjes precies. Wat raar dat je nog steeds je loon niet hebt gehad. Wij doen niet aan Valentijn. @Mamsie Helemaal extra balen als je er zelf een goed gevoel over had. Misschien wel goed om inderdaad nog even na te gaan waarom de keuze op anderen is gevallen. @lov Heerlijk dat je mannetje het zo goed doet. Leuk een tintje! @hier Eerste 2 offertes voor receptie binnen. Van de 1 schrok ik qua prijs. De andere was beter, maar daar duurt een receptie maar 2 uur. Vind ik wel er kort.
Hoi meiden, Even een update: Gisteravond ongesteld geworden op 14dpo dus heb een hele goede cyclus gehad. Heb aanstaande maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de uitslag van mijn bloed (progesteron). Ik weet de uitslag alleen al, schoonzus werkt in het zkhs en die heeft voor mij gekeken. De uitslag was 36 en dat is goed, het moet boven de 30 zijn om zwanger te kunnen worden. Ik ben blij dat alles helemaal goed is maar dit betekend wel dat we niet geholpen kunnen worden en het nog een jaar zelf moeten proberen. Als mijn cyclussen nu zo blijven als deze ben ik blij en moet het zeker lukken, maar ik ben bang dat het eenmalig was en we dus bijna geen kans maken het komende jaar. Helaas moet ik me daar bij neerleggen. VL is nog steeds positief en we gaan proberen het zoveel mogelijk los te laten het komende jaar, geen tempen en ovutesten. Genieten van alle andere dingen en niet bezig zijn met het zwanger worden. Ik hoop dat het gaat lukken, ben namelijk helemaal klaar met het zwanger worden! Voor alle kleintjes een dikke kus, voor jullie allemaal een dikke knuffel! Mgbk & Losje ik denk aan jullie ♡ Liefs
@Lov, hier zei de wijkverpleegkundige dat bv baby's vaak wat geler zien dan fv baby's. Het gele bij M. werd na de maand . @Mamsie, wat balen dat je niet door bent. @Dido, spannend al die voorbereidingen voor je huwelijk! Het is helaas allemaal best duur. @Lizzie, wij doen niets aan Valentijn. Althans ik heb niks hihi. Het werken is best leuk, maar ik merk dat parttime werken me wel zwaar valt. Ik heb constant het gevoel achter de feiten aan te lopen. Of het komt doordat ik halverwege een jaar weer binnen kom vallen. In elk geval kom ik er nog niet echt in.
@lies ja raar. Nouja misschien had ik verwacht dat ze me zou slapen. Aangezizijn volgens de boekjes ze een wakker cyclus van een uur hebben. Stomme boekjes @lizzie tja in de nacht slaapt ze meestal wel aardig. Gisteren 22.30 ongeveer, ze kwam om 2.35 & 6.05u en vervolgens geslapen to 9.00. Misschien maakt ze toch dan genoeg uur. Begin vd middag in de draagdoek gehangen en daarna bij papa op de bank. Dat zijn korte slaapjes, met huiltjes die vanuit t niets lijken te komen en niet lang duren. Ze laat zich echter niet wegleggen. Misschien ben ik te veel een softie. Oja en na onrustige slaapjes lijkt ze ook onrustiger te drinken. Ik vind t dus maar zozo dat slaapgedrag. Tja lizzie het lijkt me ook raar dat je al zover bent terwijl je t pas net weet. Wij doen nooit wat aan Valentijn, morgen gaan we samen lunchen maar dat is toeval. Mn moeder komt ff oppassen. @lov fijn dat hij weinig last heeft van krampjes Tja nieuwsgieriger.. Das waar, maar vlgs mij hebben we een ouwe teut @manouk Nou wel fijn dat je een mooie cyclus had. Duim voor je dat t zo blijft, nouja eigenlijk dat t een 9 mnd cyclus wordt natuurlijk. Tja dubbel fijn dat alles goed is maar wel verrot als je t gevoel hebt dat je een jaar weggooit Hmm weet ff niet wat ik moet zeggen. Ben benieuwd wat er maandag verder nog gezegd wordt @Dido leuk he hartje luisteren Morgenochtend zullen we de gastouder ontmoeten.
Manouk, fijn dat alles goed lijkt. Ook al weet ik uit ervaring dat het dubbel is hé. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant, waarom lukt het dan niet? Hoop dat het lukt om alles los te laten! Bij mij lukte het maand 5 van de 6 die we hadden. Toen ook zwanger van T geraakt. Knuffel!
Manouk. Ooh hoe dubbel. Zouden ze dan ook niet naar je vorige cyclus gaan kijken? Ik bedoel die was niet helemaal volgens het boekje. Hoop wel voor je dat je cycles nu zo blijft. En anders misschien naar een ander ziekenhuis nog een keer alles laten checken. Bouwjaar. Misschien is dat genoeg voor haar idd. Hopelijk ook voor papa en mama. Spannend dat je de gastouder gaat ontnoeten. Hopelijk een hoes gevoel bij en een klik. Hier. Verveel me dood. Pffff hoe ga ik dit nog een half jaar volhouden. Vandaag besloten met R dat we niks kopen tot dat we een goede 20 weken echo hebben gehad.
Ah Lizzie, lastig he meid! Leuke tVserie ofzo kijken? Je weet waar je het voor doet maar makkelijk is het zeker niet. Ben je nu in de week dat het de vorige keren mis ging?
Manouks idd stom dat ze dn gelijk zouden zeggen...probeer het maar zelf. Dan zou ik vragen of ze we de moeite willen doen... Wel positief dat je cyclus nu goed was. En dat jullie er even genoeg van hebben al dat getemp enz... Logisch! Hoop dat je het los kan laten want dat lijkt me ook moeilijk. Bouwjaar hahaahah een ouwe teut Lizzie is ook saai niks doen he.... Ika idd bij bv mag het langer duren. Misschien moet je je draai nog vinden meis.... Hier een baby die de speen niet pakt en dan boos wordt... Soms doen ze zo moeilijk om is he. Wel weer wat last van krampjes.
Mamsie. Die periode is bijna Eerste mk was mrt 14.1 en de 2de met 14.3. Vind het wel heel spannend. Hopelijk volgende week woensdag goed nieuws van de gyn. Ben dan 14.4 weken. Lov. Hopelijk gaat hij niet veel last krijgen van krampjes. Arme J.
Hij slaapt nu lekker naast me gelukkig.... Lizzie ik denk dat het deze keer helemaal goed gaat komen! Wat voel je zelf? Heb je een goed gevoel?
@manouk Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Moeilijk hè, want je zou zo graag willen. Ik hoop zo voor je dat je cyclus goed blijft en dat het toch echt snel raak mag zijn. Overweeg je nog evt alternatieve therapie zoals acupunctuur. Heb al eerder gezegd, is geen wondermiddel. Maar hielp mij vooral rustiger te worden. Dikke knuffel! @bouwjaar Spannend gastouder ontmoeten! Hoeveel dagen gaan jullie gebruik maken van opvang? @lizzie Spannend meis. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Gaat snel vervelen hè thuiszitten.