Lief. Ohhh pittig hoor. He je geen draagdoek. Dan kan ze lekker bij je zijn en heb jij je handen vrij. Lov. Lov je hebt ook nog maat 2weken geleden een operatie gehad. Je lichaam heeft nog wat meer tijd nodig. Herstel daarvoor is eigenlijk ook 6 weken toch. Parel. Hoe gaat het met jou? En je man? En kleine L. Hopelijk alles goed en ben je lekker druk met haar. Losje. Geniet van je dag! Hier. Ohh allemaal steken links in mijn buik. Denk van groeien bm maar ben zo snel ongerust. Geen beste dag vandaag. Heb al 2 keer staan kotsen. Pfffff. En dat allemaal omdat ik een vitaminepil heb gepakt... vind het zo vies..
Is ook zo Lizzie maar het is moeilijk voor mij om rustig aan te doen. Maar ik moet. Snap dat je gelijk ongerust bent nu... Maar dat spugen klinkt heerlijk zwanger dat wel. Maar als jij denkt dat er iets niet goed is gewoon het zk bellen he meid
Jah dat spugen wel hahaha. Het liefst voel ik niks natuurlijk maar de bm moet ook groeien. Ik denk dat dat het is. Voel het maat aan 1 kant.
Komt goed hoort er allemaal bij en dat onzekere herkennen we allemaal... Hier onverwacht een lief boeketje gekregen met mijn lievelingsbloemen. De lieverd.
Lov, wat ben je toch een lekker ding! Je bent pas 2 weken geleden geopereerd hé! Ks is niet niks...... Maar snap wel dat het lastig is om aan toe te geven. Dat leren kennen kost echt tijd hé! Heb sinds een paar dagen echt het idee dat ik haar ken en weet wat ze wil, al blijft het soms echt nog zoeken. Vanochtend erg onrustig etc. Vanalles geprobeerd, dacht dat ze moe was. Bleek ze gewoon moeite met poepen te hebben. 2 spuitluiers en een stuk beter te spreken.... Lizzie, haha kotsen van een vitaminepil..... Snap je onzekerheid. Denk dat wij dat allemaal herkennen maar kan me voorstellen dat het voor jou, op dit termijn, alleen maar meer moeilijk is. Vertrouwen in je lichaam is beschadigd hé. Lies, lekker nachtje hoor!
Ja heel erg. Merm zo goes dat ik er geen vertouwen in heb. Zo wazig. En dat terwijl ik me vaker goed voel dan slecht ofzo. Probeer nu maar zo te denken zo lang ik geen krampen heb of bloed. Dan staat er ook geen druk op de cerclage. Helemaal niks voelen gaat gewoon niet in een zwangerschap. Steken in mijn zij zijn nu ook weg dus jah gewoon te veel schrik in mijn lijf zitten.
Hahaah dank je mamsie Ja dat maakt ook verder niks uit hoeveel kindjes je hebt he kwa leren kennen. Wel is het iedere keer steeds makkelijker kwa onzekerheid in het begin, je weet nu gewoon dat sommige dingen normaal zijn en erbij horen. Zo heb ik net toch maar weer 2 borsten gegeven hij had nog honger dat terwijl ik nog maar een wilde geven. Hier krijg ik langzaam het gevoel terug in mijn buik, na een kzsnede heb je een verdoofd gevoel in je onderbuik en nu komt dat gevoel langzaam terug. Ook weer snel want normaal duurt dat wel even, wat dat betreft ben ik trots op mijn lijf! J is veel wakker gister en vandaag.... Wel leuk. Ook kijkt hij al echt geïnteresseerd naar zijn mobiel al.... Nieuwsgierig Aagje is het volgens mij Oh ja wel fijn als ze het kwijt zijn he hier ben ik gewoon blij voor hem als hij goede scheten laat en goed poept hahaha
Komt goed!! Heb af en toe R ff nodig die me weer met 2 voeten op fe grond zet en niet alleen aan doemdingen denk. Al heb ik voot mijn gevoel gewoon een check up nodig in het ziekebhuis. Kan niet wachten tot het woensdag is.... Hahahha 1x per 2 weken is nog niet genoeg.
@lief wat sneu dat ze zware refkux heeft en verrot hoor zulke nachten. Sterkte. @toeter jij ook sterkte. Balen vd diarree, hopelijk is t met de barleduc weer snel weg. @losje gefeliciteerd!! @lov tja wakkere kindjes fijn he maar goed zolang ze niet huilen Ennuh rustig aan hoor. Een kz is een zware buikoperatie! @lizzie misschien maar geen pil dan maar gewoon fruit eten? Slikte je trouwens foliumzuur? Je onzekerheid is toch logisch? Wel vervelend misschien maar ik im kan t me goed voorstellen. Sterkte @mamsie stiekem vind ik t wel geruststellend voor mezelf dat jij t ook nog zoeken vind. Wel lekker dat je al beetje idee hebt dat je dr snapt. @hier Gastouder ontmoet. 1,5 uur zitten babbelen. Wij vinden t een geschikte vrouw. Is 5min fietsen bij ons vandaan of 5min met de auto. Lekker even met vl gelunched. Moeder paste op maar die zag nu ook hoe F af eb toe is en bevestigde dat t lijkt alsof ze zich o gemakkelijk voelt. Maar ja nu 1 borst viel ze in slaap en ze ligt nu te tukken dus mn luiken gaan ook even dicht. T was namelijk geen beste nacht. F sliep om 23.30 nog, dus denk ik pak haar voorzichtig op en zal haar voeden (anders zou ze uur later wsl wel komen), nou ik weet niet in wat voor slaap ik haar gewekt had maar twas krijsen alsof er brand was. Na t voeden wel rustig maar de hele nacht was weer een kreunconcert. 3.00u wat laten drinken maar was niet veel wat ze wilde en dus kwam ze 6u weer. 7.30 ging onze wekker omdat we 9.15 bij de gastouder moesten zijn. Pff ff tukje doen nu
@lizzie Daarom ben ik zo blij dat m'n beste vriendin ceremoniemeester is M'n vriend denkt echt wel mee over het trouwen, maar het echte regelwerk is niks voor hem. Hij heeft gister in ieder geval input geleverd voor wat andere bedrijven om offertes op te vragen. We hebben nu 2 goede aanbiedingen binnen. Ik kan me dat gevoel van het nog niet kunnen geloven goed voorstellen. Ik had bij elke echo het stemmetje in m'n hoofd 'en nu gaan ze zeggen dat het mis is'. Die zorgen blijven helaas. Hier ook af en toe steekjes en krampjes. Hoort er allemaal bij. Kan niet wachten woensdag ons kleintje weer te horen. Ben ik toch weer even gerustgesteld. @losje Ook via deze weg gefeliciteerd met je verjaardag! Wat bijzonder zo'n tatoo. Ik wil 1 van m'n tatoos nog bijwerken met 3 vlindertjes er bij. Ben benieuwd naar het resultaat zaterdag! De duimpjes draaien weer voor je. @Joy Vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Jeetje dat gaat echt hard inderdaad! Wel weer een beetje zin in? @lov Vervelend dat hij zo'n last houdt van krampjes. Ik wist niet dat venkelthee kon helpen...Ik moet een lijstje gaan bijhouden met alle tips Lief zo'n bosje bloemen! @Bouwjaar mooi schema voor opvang. Fijn dat jullie tevreden waren over de gastouder. 5 minuutjes is een prima afstand! @Toeter Vervelend van de diarree. Hopelijk snel over. @Lief Vervelend van de zware reflux. Kan me voorstellen dat het veel van jullie vraagt. Helemaal met nog 3 andere kindjes. Sterkte lieverd. @hier Blije doos bij de Etos opgehaald. AL 1 van de 1 alcoholvrije drankjes op
Klinkt vermoeiend bouwjaar....misschien idd niet wakker maken dan... Moeilijk he. Maar ze komt toch prima bij kwa gewicht of niet? Lizzie ja soms hebben we die mannen nodig he... Hier ligt J voor de eerste keer lekker in de draagdoek... Wat is dit heerlijk
Dido ja kan helpen ... Ik drink het en zo komt het in de bv Joy viel me iets in.... Jij gaf aan dat je nu de persona kon instellen... Maar aangezien je cyclus onregelmatig is is het dan betrouwbaar?
@lov tja de laatste voeding gisterenavond was 20.00, dus ja ik dacht anders komt ze wel om 01.00 dus drm om 23.30 gevoed. Maar goed volgende keer laat ik haar echt tukken. Lijkt erop dat haar langste slaapje al halverwege de avond start. We zullen eens zien wat komende nacht brengt. Net wel een klein uurtje gelegen. College mailde nog terug en schreef dat ze de eerste weken niet echt genieten vond maar meer overleven..
Dido. Is het iets die doos? Ik zit echt nog te twijelen of ik ze wel aan moet vragen. Ja ik weet het de steekjes horen erbij. Eigenlijk pok wel een teken dat het daarbinnen goed gaat. Hoe laat moet je woensdag? Ikke om 9.40 Bouwjaar. Hoor wel vaker dat er iemand zwgt dat de eerste welen zo zwaar zijn en het pas echt leuk wordt als ze iets ouder zijn. Lov. Lekker dichtbij mama!! Weey zeker dat J daar geen moeite mee zal hebben! Hier. Mijn moeder belde net. Ze wordt maandag geopereerd. Naar baarmoeder gaat er eindelijl uit. Dus mijn moeder maandag. Schoonvader dinsdag en zelf woensdag naar het zielenhuis. Gezellig.
@lizzie Ik heb om half 9 een afspraak. Gelukkig ook in de ochtend Jeetje...drukke boel voor je familie.
Heel de family in het zk Lizzie ... Heel leuk Bouwjaar nou dan zou ik het idd eens uitproberen wat ze zelf doet veranderen kun je het nog altijd he. Dido scheelt altijd als je lekker vroeg mag
Dido. Altijd fijn in de ochtend. Ik ben al zenuwachtig Is wel voor alle 3 een ander ziekenhuis. Hahahahaha Lov hoe vond J de draagdoek?
Heb een echofoto geupload waarop je ook het spiraaltje ziet. Sorry van al mijn gespam ik verveel me dood.