Ja weet je ... Stuitbevalling met een groter kindje is al een risico....weet niet eens of ze dat aandurven met mij. Hoor t maandag maar nu ben ik wel teleurgesteld dat ik niks kan bespreken.
Wat balen Lov dat jullie eigenwijze mannetje nog steeds in een stuit ligt Klinkt raar maar misschien kiest hij er wel voor om mama weer zo'n heftige bevalling te besparen aangezien jullie kanjer ook al zo groot is. Ik kan me voorstellen dat een ks niet iets is waar je op hoopt maar misschien is het wel de beste keuze voor jou en jullie mannetje. Waarschijnlijk gaan ze de ks dan ook eerder inplannen dan de 40 weken vanwege de grote? Ik hoop dat je het maandag allemaal kunt bespreken met de gyn en dat er een goede oplossing komt. Dikke knuf X
Lov het is jammer maar ik denk dat je je er bij neer moet leggen, Je heb twee meiden op de wereld gezet met een vaginale bevalling dus je hoeft niets te bewijzen....het is geen falen!!!! Meis het zal een nieuwe ervaring zijn....maar laat het maar over je heen komen. sorry als ik te opdringerig reageer
Parel heb de vv opgebeld en ze gaf me dit als uitleg : Vv zei dat rond dagen 10/14 de kans groot is dat naweeën terugkomen dankzij de hongerdagen lede dan de bm meer en meer samentrekt en dan het laagje wat over de placentawonde sluit terug los kan komen. Heb ik geen koorts, ruikt alles slecht beneden , in 2 uur tijd imens bloedverlies enz.is het ok Kan ze altijd opnieuw bereiken op hoop van niet natuurlijk!
Als ik me post teruglees staat het er een beetje bozig....... maar zo bedoel ik het absoluut niet natuurlijk, het is juist lief bedoeld!
Manouks ik heb dat ook al gezegd ... Misschien is het beter zo hij maakt idd die keuze voor mama . Ergens ben ik ook ergens blij eb gerust want op de normale manier??? Brrrrr nee Losjes haha gekkerd zo las ik het helemaal niet lieverd . Vindt het juist wel lief gezegd.
Lov jeetje flinke heer. Misschien is een ks dan de enige verantwoorde mogelijkheid na alles wat je mee hebt gemaakt. Jammer dat hij niet gedraaid is. Lief, ja klopt maar wel vervelend. Pff kan amper lopen vanavond. Moest voor manlieg ff twee dingen doen maar van de bank zelf komen is al een ramp en lopen pfff.
@lief hun nu nog naweeën? @lizzie werk ze. Fijnndat je je werkkleding vergoed krijgt trouwens @lov oh jammer dat hij nog stuit ligt. En een flinke jongen wordt t dan zeg. Tja als je een stuitbevalling niet wil en ook geen draai poging , beiden kan ik me goed indenken dat je dat niet wilt, dan is er mi nog 1 oplossing. Met zo'n reus scheelt dat misschien wel aan de onderkant Sorry als ik niet op alles reageer hoor, ik lees t wel. Maar de tijd ontbreekt. Voeden gaat wel goed , vanavond pijnlijke boobies. Ze was wel 2 ons afgevallen, dus hoop dat ze genoeg binnenkrijgt. Zal haar zo ff ontkoppelen eens kijken wanneer ze dan weer komt. Oja vk adviseerde curanol voor de aambeien, heb nu zalf en pillen. Hopelijk werkt t snel want ik voel me best oké maar zitten of verzitten is pijnlijk
Lov. Eigenlijk misschien dan ook wel fijn een ks. Voor jou en baby. Hoop dat je een goed gesprek hebt met de gyn as maandag. Lies. Las op fb dat T terug moest naar het ziekenhuis omdat ze te geel zag. Hoop dat ze snel weer thuis is met jullie. Bouwjaar. Auww. Aambeien lijken me geen pretje. Hier. Ik heb nu pauze. Heb zo geen zin. Gelukkig is er iekand extra dus hopelijk optijd naar huis. Fingers crossed.
Tja de kraamhulp zei dat t nog mee valt, ze heeft wel eens een hele tros gezien. @lizzie hopelijk kun je eerder weg
Bouwjaar dat ze eerst afvallen klopt hè! Ik hoop dat de pillen en zalf snel werken, wel fijn dat je je opzich goed voelt (niet denken dat je al alles aankan hè) Kan je niet een foto in de club plaatsen, ben best nieuwsgierig oei parel jeetje wat vervelend meid, het zit niet mee voor je hè. ..dikke knuf! Lizzie ik hoop dat je optijd weg kan! Hier wordt me sm deze maand geopereerd, ze krijgt een nieuwe knie! Dus gaan we daar weer in huis, want me sv is invalide....wordt weer druk maar ach alles voor die lieve mensen♡
Bouwjaar ja oke maar lijkt me wel erg lastig hoe groot of klein het ook is. Losje, gaan jullie hun dan verzorgen. Dank je wel. Begin er bijna aan te wennen. Hang nu op de bank met een potje thee. Denk op tijd naar bed want pff alles doet me pijn. Me pizza kwam net ook al terug Me moeder zegt je bent er echt klaar mee he, kreeg traan ogen toen ze dat zei. Zijn daar begin van de avond geweest omdat ML de tuin van mijn ouders gaat aanleggen en ik had een ontwerp idee voor gedragen aan hem (hij heeft er 3 getekend) en ze hebben mijn ontwerp idee iets aan gepast of ja eigenlijk naar hoe ik het al zei en goed gekeurd dus binnenkort kan hij daar aan de slag. Morgen gaat hij project afmaken waar hij nu bezig is. Al hoop ik ergens van niet haha. Maar me moeder en zusje waren heel lief. Mijn zusje word "knuffel tante" van ons kindje.
Ja parel me sm moet vier dagen in het ziekenhuis blijven, dus moeten we me sv helpen....en als ze terug komt kan ze niets dus blijven we ook nog even. we hebben dan de zolderverdieping. ....
@parel dat klaar mee zijn gevoel herken ik, al dacht ik tijdens de bevalling nog ff waarom wilde ik dit. @losje toevallig net nieuw album aangemaakt met t geboortekaartje en een kiekje. Lukte alleen niet om een fatsoenlijke foto's via foon te plaatsen (te groot) dus ff andere oplossing gezocht. Dus zie album
Hahahaha bouwjaar. Gelukkig ben je dat snel vergeten zeggen ze. Maar pffff... Ben de lichamelijke klachten nu echt zo beu. En ben nu wel benieuwd naar het kindje