Ik koop waarschijnlijk ook nog wel een hoes. Of 2. Moet het ook kunnen gebruilen als de hoes wordt gewassen. Heb wel besloten nu niks meer te kopen tot na de 20 weken echo. Moet me inhouden. Ik ga nu eten maken. Heerlijk makelijk spagetti.
Dat kan ook natuurlijk. Is eigenlijk ook wel genoeg. Kan altijd nog 1 kopen als ik dat nodig vind. Ga zo samen met R Wiien hahahaha hebben we al zo lang niet gedaan. Samen bowlen hahaha.
Hahhaha tja met zijn 3tjes ja. Hahahhaha Al moet die kleine het wel doen met de belabberde prestaties van zijn of haar moeder. Hahhaha
@lizzie vl vind t nog moeilijk oordelen na een weekje maar t lijkt oke. Ik heb ook de bvkussen van het kruidvat, gekregen van s-zus, maar daar zat nog een extra grijze hoes omheen. Wie heeft gewonnen met bowlen? Ik moet spammen hoor. Om 21u F ff gewiegd paar keer slaap kindje slaap gezongen, wakker in bed gelegd, nog paar keer gezongen over haar hoodje geaaid en ze is gewoon gaan slapen. Ik ben trots op haar
Super bouwjaar! Lizzie de beeb vindt het vast fijn dat gewiebel hahaha. Hier heb ik ook de kleine man in zijn bedje gelegd nu. Normaal is hij gewoon beneden ... Maar hij moet meer in zijn eigen bed liggen. Hij vindt het niks aan hahaha
@lov is hij meestal dan alleen boven als jij ook gaat slapen? Dat heb ik ook wel met F hoor. Maar zo hebben wij ook nog even avond.
@Bouwjaar, super dat ze meteen ging slapen! En het kan idd wat Lov al zei dat ze gewoon minder slaap dan gemiddeld nodig heeft. Die lijstjes zijn ook maar gemiddelden. En soms hebben kindjes het ook nodig om zich wat in slaap te huilen. Wij passen soms nog de 10 min. regel toe. Uiteraard niet als ze over de rooie is. Maar op de klok kijken helpt. Soms huilen ze maar een paar minuten terwijl het eeuwen lijkt. @Toeter, fijn dat je meteen de pepti krijgt. Wordt die ook vergoed, want ik lees soms dat er een provocatie moet zijn i.v.m. de verzekering? @Lizzie, gezellige avond zo op de Wii @Liefoe, wat een schrik. Gelukkig is alles opgelost. @Dido, ik ben echt benieuwd wat je krijgt. Ik denk een jongetje Gisteren een etentje met het team gehad. Alleen hoorden we op het eind dat een collega die nu 10 weken zwanger is, haar kindje die avond is verloren. Pffff het kwam even hard binnen
@ika owh dat is geen leuk nieuws over je collega. Even huilen is geen probleem maar mijn stop is nog bij 5 min en ik hoor vaak al meteen of t kan of niet. Ik probeer oppakken en troosten zonder te praten. Hihi zelfs vl heeft al gevraagd of de babyfoon wel aan staat, of t geluid wel aanstaat en is net even gaan kijken of ze t nog wel deed. De vraag is nu of ik haar wek voor een voeding voor t slapen of afwacht wanneer ze gaat komen. Ze heeft trouwens niet gepoept vandaag... Ik ben wat huiverig voor obstipatie door t jbpm en durf t nu eigenlijk niet meer te geven. .. Hopelijk snel weer gele mosterd. Nog ff grappig een vd pufclubbers gebruikt ook jbpm. Haar man had een flesje gemaakt maar kind dronk niet kreeg. Bleek later dat hij 2 schepjes erbij had gedaan met de flessenvoedingschep ipv t kleine schepje dat erbij zit. De voeding was zo ongeveer cement geworden. Hihihi. Gelukkig had t kind er niks van binnen gekregen. @manouk... Nogmaals voor als je t gemist heb: hoe was je gesprek maandag? (of wil he t er niet over hebben)
@Bouwjaar, misschien kan je bij huilen ook troosten zonder op te pakken. Bij M. werkt dat momenteel prima. Even een aai over de bol, sussende woordjes en een kus. Vaak slaapt ze daarna weer snel. Ik zou haar niet wakker maken voor een voeding. Dat deden wij ook nooit. Om uiteindelijk door te slapen moeten kindjes de verschillende slaapcycli achterelkaar leren 'plakken'. Qua jbpm is het misschien niet verstandig steeds wat anders te doen. Misschien even doorgaan op de ingezette weg? Bij fv zeggen ze bijvoorbeeld ook dat je minimaal 2 weken moet geven alvorens je op iets anders overgaat. De darmen moeten de tijd krijgen om te wennen. Wie weet werkt dat ook zo voor jbpm. Overigens kan een baby plots een paar dagen niet poepen. Dan halen ze alle voedingsstoffen uit de voeding. Misschien ook weer een groeispurtje?
Hmm, tja wbt het jbpm heb je een punt. En zou een spurt kunnen zijn We gaan haar idd niet wakker maken. Thx voor je input! Truste allemaal
Hmm de beslissing om niet te voeden vind ik geen succes. Nu is mn nachtrust 2x verbroken, 1.15 & 5.20. Na die laatste val ik veel moeilijker in slaap en de wekker van vl gaat al om 6.30. @ika tot hoe laat sliep M dan door? Misschien toch verschil met fv en bv.
Aan het eind van de eerste maand toen ze nog bv via fles kreeg sliep ze van 23.00 tot 5.00 uur en dan tot 8.30. Nu slaapt ze 12 uur door.
Het was een kort gesprek afgelopen maandag. Ben ook alleen heen gegaan. Ik heb een mooie cyclus gehad en mijn progesteron waarde was voldoende dus ze gaan niks voor ons doen. We moeten het een jaar zelf gaan proberen en mogen in februari 2015 pas terug komen. Aan de ene kant voelt het wel als een opluchting dat mijn lichaam het dus wel kan. Aan de andere kant ben ik bang dat het iets eenmaligs was. We gaan het zien het komende jaar. Geen ovu testen en temperatuur bijhouden en het zoveel mogelijk los laten. We gaan ons best doen en proberen positief te blijven. Ik hoop dat mijn lichaam ons niet in de steek laat het komende jaar en dat het gewoon gaat lukken in 2014. Jullie snappen vast wel dat ik hier ook afstand ga nemen omdat het anders niet gaat lukken om het zwanger worden los te laten. Alle kleintjes & mama's, dikke kus en knuffel voor jullie! Geniet van het geen wat jullie hebben. Dido & Lizzie, geniet van jullie zwangerschap. Ik blijf voor jullie duimen dat alles helemaal top blijft gaan en jullie over een paar maanden een gezond kindje in jullie armen hebben. Knuf! Losje ik blijf voor je duimen dat het in 2014 gaat lukken en dat alles privé ook helemaal in orde komt. Dikke kus! Mgbk voor jou blijf ik ook heeeel hard duimen dat het in 2014 gaat lukken en dat jullie geen tegenslagen meer krijgen. Dikke kus! Ik zal af en toe een teken van leven geven en volg jullie op fb! Liefs X Mij
Lieve manouk♡ Ik hoop met heel mijn hart dat het gaat lukken voor jullie! Tuurlijk snap ik dat je afstand neemt..... Laat het los en wordt maar snel zwanger lieverd!!!!!!!!
Mmmmm hier nog niets, maar had volgens mij een cyclus van 28 ingevoerd. .... dus dit weekend wordt spannend! Heb wel het gevoel dat er vanalles uitloopt hahahahahaha dus ben weer aan het pendelen tussen wc en bank
@Ika Wat vreselijk voor je collega. Helaas weten we hier allemaal hoe dat is @Bouwjaar Wat goed dat ze zo snel in slaap viel. Vervelend dat de nacht minder was. Oei...dat cement verhaal zie ik mijn vriend ook nog wel overkomen @lov Wat een prachtig stoer mannetje hebben jullie! @lizzie Dat is wel een goede prijs dat voedingskussen! Hier wil VL ook wachten met inkopen na de 20 weken echo. Lieve Manouk, ik weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen. Behalve dat ik aan je blijf denken, voor je blijf duimen en hopen. Ik besef me maar al te goed hoe gelukkig ik mag zijn met het kleintje in m'n buik en gun het je enorm dat het jou ook snel gegund is. Keep your head up and your heart strong lieverd. Dikke knuffel! @hier Gister slecht nieuws vanm'n moeder. Ze heeft heel veel pijn en moet nu ook aan haar andere heup geopereerd worden. Ze heeft al aan een kant een kunstheup, maar moet nu dus ook aan de andere kant. Heup is in 2 jaar tijd zwaar verslechterd. Wordt weer een pittige operatie en ze maakt zich nu zorgen om ons trouwen, oma worden en hun huis staat ook nog te koop...wou dat ik haar zorgen weg kon nemen. Gister ook leuke dingen gelukkig. We zijn bij 2 locaties voor de receptie geweest en gaan dit weekend de knoop doorhakken. Zondag naar de 9 maanden beurs met m'n vriendin die ook ceremoniemeester is, dus daan ook het trouwen doornemen en dan de uitnodigingen regelen