Ika heftig als je dat hoort dan he Bouwjaar ik moet zeggen dat ik hier pas een voeding geef als meneer zich meldt. Ik vindt dat zelf toch het makkelijkst ... De meiden sliepen door rond de 2 maanden laten we het nu hopen hahaha. Hij slaapt eigenlijk nooit boven dus we gaan het hu proberen, het wordt tijd. Dido heftig zo'n operatie, heeft mijn moeder ook gehad. Revalidatie is toch wel heftig altijd he.. Lieve Manouks ergens is het fijn dat ze zeggen dat alles goed is maar aan de andere kant.... Was het idd geluk ... Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken, en idd af en toe even langswippen he lieverd..... Gewoon even hallo zeggen. Losje spannend Hier is vannacht een brand gewest onderin de straat.... Heb nog buiten staan kijken. Lag in bed en hoorde 2 ambulances en 2 -3 brandweerauto's toen ben ik opgestaan want dat hoorde niet goed. Is er gewoon een vrouw overleden.... Bah...... Heftig. Dalijk kan ik alweer eens naar de ha, ik kom er echt te vaak, want J heeft beide oogjes ontstoken of er komt tenminste rotzooi uit. Gister begon het linkeroog en nu is het rechteroog ook vies. Wil het toc even laten checken zo voor het weekend.
Gisteren even hier niet geweest (wel mee gelezen), dus hopelijk vergeet ik nu been belangrijke dingen om op te reageren. MamsieM, hoe was je avond weg? Ika, wat een vervelend nieuws van je collega Dido, leuk dat jullie dit weekend de knoop gaan doorhakken met betrekking tot de locaties en ook leuk dat jullie hebben bedacht welke kamer in huis de babykamer wordt Wat balen van je moeder zeg! Lov, oh je treft het ook niet steeds met je zieke kindjes zeg! Hopelijk zijn de oogjes van J. snel weer schoon. Oh wat erg van die vrouw Lizzie, ik heb het voedingskussen van de Hema, bij het Kruidvat hadden ze 'm toen niet. In ieder geval is zo'n kussen echt heel fijn vind ik! Knap dat je nog niks koopt tot de 20 wekenecho hoor Losje, oh spannend hoor! Liefoe, helemaal begrijpelijk dat je het te druk hebt om hier te komen. Ik las net in de club jullie situatie, wat ontzettend fijn dat het opgelost is!!! Wat mij betreft blijf je welkom hier Manouk, ik kan me wel voorstellen dat het nieuws van maandag wat dubbel aanvoelt. Goed dat je even van alles afstand neemt denk ik. Een teken van leven af en toe zou leuk zijn, maar denk vooral aan jezelf. Ik wens je heel veel geluk toe dit jaar! Toeter, wat fijn dat de cb arts de voeding heeft voorgeschreven Jeetje 10-12 uur per dag huilen!! Lijkt me echt ontzettend zwaar. Hopelijk doet de nieuwe voeding veel goeds. Bouwjaar, jammer dat het niet wekken voordat je ging slapen toch niet zo goed beviel. Ik ga nu steeds om 21.00 uur naar boven, tot die tijd heeft T. vaak bij me gelegen vanaf het avondeten. Dan verschoon ik haar boven, baker ik haar in en krijgt ze nog wat te eten. Soms duurt het naar bed gaan ritueel vrij lang omdat ze dan even een huilmoment heeft. Meestal slaapt ze rond 22.00 uur. Daarna komt ze pas rond 5.00 uur weer. Jammer dat het stofzuigen niet gewerkt heeft, maar je huis was wel weer schoon Ben benieuwd of de jbpm over een tijdje resultaat geeft. Gisteren naar het inloopspreekuur van het cb geweest. T. weegt nu 4185 gram, 355 gram aangekomen in 2 weken Ze is nu 56 cm. Spugen wat ze doet is niet verontrustend omdat ze er niet bij krijst. Verder ook alles prima in orde. Heb soms het idee dat haar voeding haar wel wat dwars zit en ze heeft nu soms een krijdmoment op de dag die een kwartier of half uur duurt waarbij ze regelmatig gek slikt. De rest van de dag is er niks aan de hand, maar ik houd het in de gaten.
@Manouk, aan een kant fijn dat alles goed werkt, maar dat maakt het nu niet minder onzeker voor je gevoel. Ik hoop ook voor jullie dat 2014 het jaar mag worden!! Dikke knuffel. En wip af en toe langs om lekker even te kletsen over niet zwanger- of babygerelateerde zaken. Dikke knuf! @Lov, wat naar wat er bij jullie in dr straat is gebeurd Hoe is het met de oogjes van J? @Losje, wat spannend dit weekend. Ik duim voor je! @Dido, sterkte met je moeder. Altijd heftig zulke operaties. @Lies, mooi gewicht en lengte heeft T. Fijn als ze zo goed groeien. @Mamsie, hoe was je avondje uit? @Lizzie, hier gebruikte ik het voedingskussen ook af en toe in de box om M. lekker in te laten liggen. Nu rolt ze van rug naar buik terug en doe ik het dus niet meer. Mijn collega heeft ten tijde dat ik de mk had haar kindje met 23 weken verloren Het is zo dubbel. Wij zijn een jaar verder inmiddels... Wat een drukke dag vandaag, maar gelukkig nu een weekje vrij. Ik heb net mijn meisje opgehaald en boodschappen gedaan. Ze ligt nu lekker te slapen. Straks krijgt ze voor het eerste bloemkool. Ik ben benieuwd
Ika. Wat een naar bericht over je collega. Is dat die collega die al een keer een mk had gehad en ook een cerclage kreeg? Lov. Het is ook wat met die kindjes. Hopelijk heeft J er niet te veel last van en is het snel over. En is dit het laatste wat je kindjes hebben dit jaar. En dat je geen rittenkaart hoeft aan te schaffen voor de dokter. Mamsie. Jeeeeeej. Tv en internet.. We kunnen niet meer zonder he. Zag trouwens nog een hele schattige foto van E op fb. Een schatje is het! Manouk. Snap je gevoel helemaal meid. Het is zo dubbel allemaal. Ik snap dat je nu ff hier niet wil meelezen. Heb ik ook een beetje gedaan toen ik zo moest wachten. Ik hoop dat het mee gaat zitten en dat je cyclus mooi zo blijft. En snel ook zwanger mag worden! Hele grote knuffel voor jou meid!! Dido. Als het goed is hebben ze de kussen nog deze week. Een kleine aanschaf moet kunnen toch. Ook al wachten we tot de 20 weken. Hier. Buurvrouw is misschien zwanger. Nou ja ze zien iets op de echo. Ze ging eigenlijk controleren of er iets mis was met haar eierstok omdat ze last heeft van pijn in haar lies. Ze zagen iets in haar BM. Maar hebben haar ook meteen gewaarschuwd dat ze misschien ook wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft. Maar dan denk ik meteen dan zien ze toch niks in haar bm. Of ben ik nu dom. Haar NOD is zaterdag of zondag. Dus ja wat zie je dan in een bm op een echo.
Pffff die mensen waarbij het gebeurd is zag ik altijd in de woonkamer zitten als ik S naar school bracht... Heftig. De oogjes gaat wel, goed schoonmaken en bij de voeding doe ik er een druppeltje bv in. Vandaag een doop kado gekocht voor mijn nichtje... De farmkidzz koe is een skippybal die uitziet als een koe.
@Lizzie, dat klopt. Ze stond gepland om een cerclage te krijgen. Helaas ging het ervoor al mis Wat ik ervan begrepen heb had de cerclage dit niet kunnen voorkomen en had de mk een andere reden. @Lov, fijn dat het goed gaat. Mooi dat je daar de bv voor kunt gebruiken. Ik deed dat ook de eerste weken bij M. Ze had wat gevoelige plekjes op de huid en die waren heel snel weg.
Zat er aan te denken om eens wat te kolven en op de plekjes bij A te smeren... Hier trouwens opeens weer meer bloedverlies... Ook een wat zeurderig gevoel.... Vandaag het recept voor de Mirena al gevraagd bij de ha. Ben een mietje maar ik ben bang dat het pijn gaat doen straks... En dat na 3 bevallingen hahaha
Lov. fijn dat het niks ernstig is. En dat het maar snel over mag zijn! Ika. Wat balen voor haar zeg. Wat moeten sommige mensen toch veel meemaken. Het is gewoon niet eerlijk soms.
@ika Jeetje, weer die zelfde collega. Wat verschrikkelijk. Weeg je hoe het kwam dat ze haar kindje toen met 23 weken verloor? @lizzie Dat kussen binnen snerken moet vast nog wel lukken @lov Jeetje wat heftig van die brand! Vreselijk. Fijn dat het met dd ogen van J beter gaat....hahaha je moet er wel erg tegenop zie als je inderdaad al 3 bevallingen hebt doorstaan. @hier Net 2 gerechten gekookt omdat het vlees bijna over de datum ging. Bij het snijden alleen met een mes per ongeluk een groot deel van m'n nagel eraf gesneden. Auw!! Nu ligt het vlees onder m'n nagel bloot. Hebben jullie trouwens nog tips tegen ischias? Volgens m'n zus heb ik daar symptomen van. Pijn in onderin en felle steken in bil en heup.
Ja oke. F had om 20.00 gegeten sliep om 21 en werd 1.15 wakker @manouk Afstand nemen betekend eigenlijk wel wegblijven hier ja. Sterkte lieverd en blijf hopen je snel terug te zien met mooi nieuws. @dido veel plezier opd e beurs, getwijfeld of ik heen zou gaan maar laat t maar aan me voorbij gaan Balen van je moeder. Sterkte voor haar Enne auw van dat mes. @lov gadver dat wat er in je straat gebeurd is, verschrikkelijk. Hoorde t vanmorgen op t nieuws @lies jeetje zeg relaxed dat T al best lang doorslaapt Mooi gewicht, klinkt wel alsof F een dikkerdje is met haar 4,5 kilo (lengte weet ik niet maar zal niet groter zijn dan T Dat wat jij beschrijft over t wegslikken heeft F ook. @ika jeetje zeg wat ontzettend verrot voor je collega. Wat hebben sommige mensen toch dikke pech. @lov maar dat meer bloedverlies kan dat alweer van een cyclus zijn. Ik ben nog neit uit over de anticonceptie. Ik heb maar wel condooms in huis gehaald. Hmm F heeft ook een snotterig oogje, nooit aangedacht er bv in te doen (druppeltje dan he) Hier 2 taarten gebakken omdat vl morgen zijn verjaardag viert. Boter laten aanbranden omdat ik F ging troosten, slagroom doorgeslagen (of hoe noem je dan) al met al voel ik me gesloopt met die wakkere F. Ze heeft een uur geslapen toen kon ik taart 1 maken bij 2 ging alles mis. Weer naar de winkel... gelukkig was t mooi weer. En dat jbpm ben ik mee gestopt, het zint me niks dan ze nu na t starten plots al voor de 2e dag niet gepoept heeft. Gewoon geen goed gevoel bij
Zo! Na 6 dagen geen tv, internet en telefoon én enorm veel frustraties naar KPN zijn we weer online! Yihaa! Dido, heerlijk meid, dat alles goed was. En dan al bijna de 20 weken echo! Voor de balans hier zou een jongen wel leuk zijn hé Lizzie, wauw meid, wat een fijn moment moet het zijn geweest. En dan morgen 15 weken! Die gevreesde 14 weken achter je gelaten..... Wel balen dat je niet meer mag werken hoor! Tuurlijk heb je alles over voor dit kindje maar dat neemt niet weg dat het niet makkelijk zal zijn, al die weken thuis.... Heb bijna alles van de afgelopen dagen gelezen maar teveel om nu te reageren Hier gaat het aardig. Maak me wat zorgen om T. Hij oogt al een aantal weken niet fit, is moe, wallen onder ogen etc. Hij slaapt wel 11-12 uur iedere nacht. Denk volgende week maar eens huisarts bellen. E heeft een voorkeurshouding. Helaas nu ook erg plat achterhoofd (uit de meting kwam "zeer ernstige afplatting achterhoofd en stand oren). Probeer haar nu overdag zo min mogelijk te laten liggen op rug maar is lastig. Slapen in box in zijligkussen of op buik (vind ze allebei niet fijn maar ja...) Draag haar ook meer in draagdoek.
Fijn maar o zo moeilijk meid! Je weet dat ik in hetzelfde schuitje heb gezeten. Ik hoop echt dat jullie wens heel snel vervuld zal worden lieverd! Dikke kus voor jou!
Ika oh wat erg was het voor de tweede keer die mk overheen gelezen sorry... Dido hahaha belachelijk eigenlijk he maar wel superfijn dat ik 5 jaar lang nergens aan hoef te denken en hopelijk weer totaal geen ongi. Bouwjaar nee denk het niet alhoewel het eigenlijk meer slijm is met bloed Maar om de hoeveel uur komt ze ongeveer? Hier ook wel om de 3 uur....jbpm kan idd verstoppend werken.... Mamsie oei dat is minder die afplatting moet ze een helmpje of is het nog zo te doen? Hier moeten we maandag naar de kinderarts en dinsdag naar het cb ... Ben weer eens benieuwd hoe het allemaal is ... Kwa gewicht enz.. Ik was nog even lekker met J in de kinderwagen naar de winkel geweest, loop je zo langs dat huis...bah vreselijk om een afgebrand huis te zien en te weten dat daar iemand is overleden Maar toen ik thuiskwam van de winkel was ik gewoon kapot hahaha...pfff echt voel me net zo'n of vrouwtje.
@mamsie owh vervelend van de voorkeur snijding en t plette hoofd, hopelijk trek t snel bij. Aaagh ik wordt gek al googlend , t niet slapen overdag en wakker schrikken en snachts wel goed slapen lees ik vaker icm reflux, t slikken past erbij. Lees dan toch weer div goede berichten over het jbpm....zucht wat moet ik nou. Niet poepen kan normaal zijn maar ook door t jbpm komen. Ze krijst niet continu (Dusngeen pijn of last?) en komt ook voldoende aan. En daarmee wordt t af gedaan als wat normaal is bij babies, tja is dat zo. Ze heeft 1 uur aan een geslapen, verder een paar korte hazeslaapjes en een half uurtje bij papa. Sorry voor gezeik, maar ja om weer voor niks naar de ha te gaan is ook niet m'n ding
Bwjaar als ze last zou hebben zou ze dan niet ook krampjes hebben? Hier heb ik het beide keren best lang gegeven
@lov ze heeft ook krampjes. Elke avond is t huilen geblazen, dat lot erger geworden. Vraag me zelfs af of we de infacol net zongoed kunnen stoppen. Ik heb t idee dat ze probeert te persen maar er niks komt. Ze laat wel windjes Gister was ik ff snelle boodschap, kijk ik in de MC rood hoofd, rode ogen, tranen in haar ogen maar niet huilen. Ze trekt ook vaak haar wenkbrauwen naar beneden. Ze kijkt vaak gewoon zo sip, niet ontspannen, maaien met armen en benen, vaak gebalde vuistjes. Het lijkt wel of over al een dubbelen verklaring voor is.
Lov, helmpjes worden sinds dit jaar niet meer vergoed. Helm kost 1100 euro. T heeft er 1 gehad destijds. Tja, onze ervaring is niet super.... De komende weken kijken we het nog even aan. Misschien neemt de afplatting af. Zo niet, dan is de keus aan ons of we een help willen. Bouwjaar, ik heb weinig verstand van huilende kids (klinkt gek maar beide kids zijn/waren erg rustig en tevreden). Hoor wel goede verhalen over osteopathie. 1 van de decembermama's had een meisje met darmprobleempjes en is er echt mee geholpen (had veel krampjes, obstipatie etc)
Zou het toch eens aankaarten bij een ha of cb bouwjaar... Klinkt alsof je meisje zich niet helemaal happy voelt. Al vindt ik dat wel moeilijk te beoordelen vanaf hier... Jeeeeetje wat belachelijk duur mamsie!