De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah leuk dido! Wordt steeds echter he meis...:D
    Ik vindt de mutsy kinderwagens zo stoer!

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Leuk Dido al die aankopen! Wordt steeds echter en echter he...

Tja bouwjaar, ik weet het soms ook niet! Konden ze maar praten he...
    Fijn dat F zo lekker geslapen heeft in de bakerzak!
    Zou idd kunnen dat ze dan wat vaker wil drinken, ff de nacht inhalen!
    En ik zag op Facebook dat T ook lekker doorgeslapen heeft!
    Knappe kids hebben we! Nu E nog van Mamsie...

Lov, jemig zeg! Lekker dat je ha dat niet gezien heeft bij À! Heultjes controle voor J zeker ivm stuit? Gelukkig waren de bloedwaardes goed!
    Ziet ie echt een beetje geel of is dat niet gewoon z'n tint?

Voedingschema vandaag: 7 - 9.45 - 12.00 - 16.15 - 18.30 en dan straks nog een. Geen pijl op te trekken!

APK auto was drama.... Vertel wel in privé club!

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Heultjes = heupjes...

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Ohh leuk, leuk. Vind de die kinderwagen ook gaaf. Maar wij hebben er al 1 van de vorige zwangerschap. Toen op de kop kunnen tikken. Balen dat je zo'n hoofdpijn had op de beurs.
    Nog maar 2 nachtjes slapen tot je echo!!!

Joy. Hoe was je eerste werkdag? Beetje bevallen? Of viel het tegen. En hoe je het met je mannetjes? Voelen ze zich al wat beter?

Mamadj. Had je verhaal gelezen. Hopelijk snel opgelost!

Lov. Fijn dat alles goed was met J. Hopelijk de echo straks ook.

Hier. Weer een boring day. Ben een beetje teleur gesteld in mijn vrienden en familie. Niet echt iemand die belt of zo of langs komt.
    Tja we wonen wat verder weg maar dat is een half uur rijden nou. Verwacht ook niet dat hier elke dag iemand is. Maar valt me nu ook wel tegen. Alleen mijn vader, oma en schoonmoeder bellen zelf met regelmaat. Van vrienden nog niks gehoord :(:(

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, nou de hap zei dat ik vooral het drinken enzo goed in de gaten moest houden ivm uitdroging. Hij dronk namelijk ook amper wat en gaf over. Maar verder dus eigenlijk niks, ja dat ie misschien geen lucht door zn neus kreeg en daarom zo panierig deed maar dat ie nog wel zuurstof door zn mond kon krijgen. Ik had eigenlijk echt zoiets van waarom ben ik hier midden in de nacht naartoe gekomen want dat had ik allemaal zelf ook wel kunnen bedenken en dan heb ik geen studie van 10 jaar gevolgd!! Verder heeft ie dan wel ORS geadviseerd maar dat wil Jesse ook niet. Nu gaat het sinds vanochtend wel wat beter gelukkig.

@ MamavanDJ, had hem idd gewoon met zijn wiegje in de badkamer gezet met de hete kraan open idd haha... maar hielp niet erg veel naar mijn idee. Maarre we gaan niet voor nog een kindje hoor haha, door die banner kan ik een beetje mn cyclus in de gaten houden aangezien ik niet aan de pil ben of andere AC. Laatst hadden we het wel over een derde. ML vroeg of ik er ook 100% achter stond dat ons gezin nu compleet is. 2 maanden geleden zei ik volmondig JA, maar nu weet ik het eigenlijk niet zo goed. Het lijkt me leuk een derde, maar zie ook veel beren op de weg. Is het heel erg druk? Heb je dan nog wel tijd voor jezelf? Is het veel duurder dan 2 kinderen of merk je niet zo heel erg dat er nog een kind is bijgekomen? Ook qua ruimte gebrek, de jongens delen namelijk al samen een kamer. Nu zit het wel iin de planning om te verhuizen, het liefst zo snel mogelijk, maarja wie weet word ons huis maar niet verkocht en zitten we hier nog 3 jaar en dan vind er weer teveel tijd tussen met de andere twee. Hoe ervaar jij het een derde?

Hetzelfde voor jou Lov?

Ik heb trouwens Friso, denk eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt welke voeding je geeft. Friso schijnt wel wat zoeter te zijn als Nutrilon. Je kunt een smartpack kopen en daar de poeder in doen (dan heb je hetzelfde als Nutrilon, met een afschaafrand).

@ Hapjes, ik weet het ook nog niet wat ik ga doen... misschien er tussenin met 5 maanden haha. Denk wel dat Jesse eraan toe is met 4 mnd maarja bij Dilan ook slechte ervaring met vroeg beginnen.

@ Dido, was wel lekker eigenlijk om weer te werken, wat een rust als je daar zit haha! Met de jongens gaat het wel redelijk. Jesse doet het al beter en Dilan was vanavond weer hangerig en wat warm maar heb m niet getempt.

Leuk al die dingetjes kopen he. Maar indd die grote stukken daar kun je al wel voor kijken en eventueel kopen toch, dat is ook niet geslachtsgebonden. Ik moet nog de babyset van stokke aanschaffen maar ach hij kan er toch niet eerder in als 7 mnd :)

@ Lov, wat fijn dat alles goed gaat met de kinders. En waterwratten? Hoe komt ze daar nou aan?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Schijnbaar is het een virus wat je van iemand anders krijgt... Maar niemand hier heeft het? Bizar dus, vindt het ook belachelijk dat die ha het niet gezien had. Die hoef ik dus niet meer. Mijn eigen ha heeft gewoon nog iemand in zijn praktijk erbi zeg maar en die mevrouw had ik.

Lizzie komen zo normaal wel vaker op bezoek dan? Niet leuk om zo teleurgesteld te zijn he meid :(

@derde kindje... Tja hier was het gewoon een grote wens van mij, mijn man zag ook wel wat beren op de weg maar ik ben meer van het.... We leven maar een keer ;) hij denk altijd erg ver na. Niet verkeerd natuurlijk maar ach is een derde dan nu zoveel duurder? Ja kwa studies enz wel. Maar voor de rest.... Dan heb ik maar wat minder als het zou moeten :D het is gewoon een keuze die je zelf maakt. Al is het nu voor ons wel genoeg :p

Als we het financieel nog beter hadden dan we het nu al hebben wilde ik nog wel een vierde kindje. Maar dat wordt dan wel echt iets wat nu gewoon geen optie is. Een derde kindje kan nog wel maar een vierde wordt voor ons wel te moeilijk. En dan doe ik mijn andere kindjes te kort dat mag niet ;)

Echo is idd voor de heupjes ... ;) gewoon even een check, maar nu zag alles er prima uit.

Geelzucht ja hij ziet nog geel, je ziet het ook aan de oogjes ;) maar een tintje heeft hij ook. De oudste had dit namelijk ook als baby al, zij heeft nu ook een andere huidskleur dan A bijvoorbeeld, die is echt een bleekscheet zoals mama :D

7. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Joy beterschap met je kindje, is altijd zo vervelend he voor die hummeltjes:(

haha bouwjaar, alsof je om elke scheet idd rent naar je kind,... weet je dat is het niet het is gewoon dat je er wilt zijn voor je kindje. Tegen mij wordt dit ook heel snel gezegd van hij mag best huilen hoor;) grmbl@@#! ja... dan zeg ik dat weet mun kont ook wel.. ppf haha

oh dido wat leuk, en fijn dat je een babykamer voor een leuk prijsje heb kunnen kopen. toppie:)

mvdj het is altijd even zoeken naar de juiste voeding voor je kindje. Nu zeker je gaat overstappen van bv naar fv zou ik friso kiezen omdat die nutrilon zwaarder is dan friso. Zodat ik weet is bv licht verteerbaar en dat is friso ook.

Ik ben sinds vandaag overgestapt naar friso.
    Ik werd het beu met die nutrilon. Hij had pepti de afgelopen week maar ik merkte geen verschil, sterker nog hij spuugde meer en kreeg pukkels in zijn gezicht en was niet verzadigd pfff en werd niet rustiger wat een gedoe.

Vanmorgen verwijzing gekregen voor de ka vanwege zijn reflux en vermoede koemelk allergie. Maar ik moet zeggen dat ik zelf denk dat het geen koemelkallergie is. Ik denk dat hij niet tegen de nutrilon kan. (had ik misschien eerder moeten bedenken, maar overstappen op andere voeding doe ik liever niet zomaar) Nutrilon is wat zuurder dan friso, en met die reflux is dat geen succes.

Intussen heb ik ook de jbpm eraf gehaald omdat de friso extra zelf al wat dikker is van zichzelf, en ik moet zeggen hij heeft nog niet gespuugd, dus ben blij tot nu toe en hij drinkt de voeding heel erg graag, dat valt me enorm op en volgens het cb is het zo bij kindjes dat wanneer ze het lekker vinden het ook beter bij hun past, we zullen zien hoe het nu gaat.

Ze wilde D opnemen in zkh zodat wij rust hadden, nou geen sprake van ik heb helemaal geen rust meer als hij niet bij ons is:$ ben benieuwd wat de ka zal zeggen en of gaat doen.

@hapjes, ... tja ik denk dat je kindje het zelf aangeeft wanneer hij of zij eraan toe is. Meestal kluiven ze dan op de handjes en kwielen ze en dan stoppen ze eigenlijk alles in de mond , daar zie je het vaak aan maar ook elk kindje is hierin anders. Ik wacht ook met 6 maanden en al zeker vanwege de twijfel van kma

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach joy. Jij als moeder weet wel wanneer je aan de bel moet trekken ;) je niet gek laten maken, kijk maar naar ons. Omdat ik mijn gevoel vertrouwde lagen we een uur later in het zk. Stel je voor ik had me ingehouden want je moet niet zo snel bang zijn als ouder. Nee hoor hier zit ik nu zo bij de ha...

Ors schijnt vies te zijn he?

Toeter oh ja doe maar zeker voorzichtig bij KMA !

Hapjes ach iedereen moet doen wat jou het beste lijkt toch... Kwa sabbelen en toestanden lijkt me ook zo gek want sommige baby's doen dat al extreem vroeg....

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja lov daar heb je een punt, sabbelen doen ze idd al snel. Ik vind 4 maanden ook te vroeg. en ja of hij echt kma weet ik dus niet. Stel dat hij echt moeite heeft met nutrilon en krijgt van de ka een andere voeding speciaal voor kma voorgeschreven waar hij dan voortreffelijk op reageert dan wordt de diagnose kma gesteld, terwijl het weleens anders zou kunnen zijn.

De reden waarom ik twijfel is omdat hij geen exceem heeft, alleen enorme darmkrampjes en zijn poep die enorm stonk maar dat kan ook van de voeding zijn, dus ik ben benieuwd, heeft altijd paar dagen nodig om te wennen (ik haat overschakelen op die voedingen grrr)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hier heeft een vriendin van mij een kindje die ooit bloed bij de ontlasting had, ook speciale voeding gekregen ... Geen eczeem niks maar wel KMA waarschijnlijk ;)
    Dus of je dat perse moet hebben?

Ja 4 maanden.... Misschien ook erg verschillend per kind .., maar toen vond ik die van mij echt te klein... Maar ik geef ook bv en dan vindt ik dat zo belangrijk om dat genoeg te geven zeg maar. Want nodig hebben ze dan nog niks anders dan melk. Dus voor mij persoonlijk is die voeding kwa melk belangrijker...

Maar ja met 5,5 maand langzaam beginnen is ook niet heeeeeel veel later he hahaha :p

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Zo T. is alweer eventjes onder zeil, ben benieuwd naar vannacht. Afgelopen nacht dus echt een super nacht gehad:)

MamavanDJ, wat heerlijk dat jullie meisje al 4 nachten doorslaapt! Wel weer vervelend dat Y. dan vervolgens niet of amper slaapt. Moet je haar dan ook vooral bezig houden of laat ze zich ook wel even weg leggen? Als dat laatste het geval is lijkt het me erg vermoeiend. T. was vanochtend weer gaan slapen na de voeding van 10.00 uur, maar niet heel lang. Rest van de dag veel wakker geweest en ze wilde inderdaad ook wat vaker een voeding. Lijkt inderdaad op inhalen van de nacht.

Bouwjaar, lekker zo'n nacht zeg! Heeft F. in de avond ook dat ze echt heel veel wil drinken? Ik zit iedere avond alleen maar met T. bij me. Niet leuk voor mijn man als hij na een dag werken T. niet eens echt kan vasthouden.

Lizzie, wat jammer dat niemand langskomt:(

Toeter, ik hoop dat de overstap naar Friso goed doet voor je kleine man!

Lov, jeetje wat is J. al zwaar:$ Heerlijk dat het zo goed met hem gaat en dat zijn gele kleurtje niet te ernstig is. Vervelend dat A. waterwratjes heeft en stom dat je huisarts dat niet herkende.

Dido, klinkt goed die 9 maanden beurs! Onze Tripp Trapp komt ook van marktplaats, ideaal.

Joy, ah wat zielig dat J. zo verkouden is:( Hopelijk gaat het snel over. Heeft de HAP het nog over het gebruik van een zoutoplossing/neusspray gehad of niet?
    Fijn dat je eerste werkdag mee viel!

MamsieM, hoe zijn E. haar nachten nu ongeveer? Las dat je jaloers bent op mij;) Hopelijk dat E. ook wat langer achter elkaar gaat slapen.

Wat betreft hapjes, ik heb me er nog niet in verdiept. Ga langer bv geven denk ik dan ik eerder gepland had. Wilde gaan afbouwen voordat ik weer ging werken maar wil nu op mijn werk gaan kolven. Er is daar een kolfruimte en ik heb er recht op. Verder gaat de bv in principe super en is er geen reden voor mij om er mee te stoppen. Zie wel wanneer ik hapjes ga geven, denk wel later dan met 4 maanden maar ik zal me er eerst in moeten verdiepen:p

Welterusten allemaal!

12. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Klopt is idd een kenmerk van kma, maar ook luchtwegproblemen. Vaak is het een combinatie met elkaar dan hebben ze bijv luchtweg en darm problemen, of huid en luchtwegproblemen. Dat heeft D gelukkig nooit gehad bloed in zijn poep, anders trek ik meteen aan de bel. die nutrilon smaakt heel anders dan friso dus ik ga nu op zijn poep letten vandaag en morgen want dat zegt heel veel over een baby. Als hij weer zo erg ga stinken dan ja.. kan ik dat voorleggen aan de ka. Ik kan niet terug vinden ergens dat stinkpoep (rottend) terug te leiden kan zijn naar kma vandaar mijn twijfel.

Ja 5.5 maand haha is bijna:D

15 jaar gelee was het nog met 4 maanden beginnen met de hapjes. Dus er verandert elke keer zoveel. Dan wel een dekbedje, dan weer een dekentje, dan weer dit dan weer dat.

Klinkt een beetje raar maar ik lust die babyvoeding ook de gewone fv bedoel ik, en ik merkte ook dat nutrilon verandert is die smaakt veel anders dan vroeger, vroeger heette die trouwens almiron... ook weer verandert;)die friso smaakt veeeeeeeeeel lekkerder (vinden de oudere kinderen trouwens hier ook) ahaha even steekproef gedaan..lol

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ach dat er dingen veranderen omdat onderzoeken aantonen dat het beter anders kan vindt ik niet erg. Maar hoe kan iets voorheen met 4 maanden echt slecht zijn dat je er juist allergieën van krijgt en dat is nu juist het omgekeerde, dat is gek :D
    Trouwens ik volg liever het WHO ;)

Lies en was je nacht weer super? Wat goed van je dat je doorgaat met de bv. Is ook nog lekker goedkoop hahaha :D

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dingen veranderen inderdaad continu en ik denk dat je ook gewoon je eigen verstand en intuïtie moet volgen met dingen, naast het feit dat je je wel moet inlezen. Ik volg trouwens ook liever WHO adviezen op, de groeicurve is ook anders dan die van het cb bijvoorbeeld. Past beter bij borstgevoede kindjes.

Toeter, haha zelf geproefd dus:p Ik ging laatst checken of mijn afgekolfde melk met jbpm wel door de speen van het flesje kon. Op mijn pols kwam er niet veel uit, dus ik probeerde het met zuigen. Kwam er een hele slok in mijn mond, heb het toch snel uitgespuugd haha. Was niet heel vies maar ook niet bepaald lekker.

Lov, ja weer een super nacht gehad:D T. sliep van 22.30 tot 6.15 uur en daarna is ze weer snel in slaap gevallen tot 10.15 uur:) Echt ideaal, heb gewoon rustig kunnen ontbijten, douchen, me op kunnen maken en al kunnen kolven voor de voorraad.
    Ja goedkoop is het ook zeker, is ook wel een reden om er mee door te gaan;) Belangrijkste reden is uiteraard dat het hele goede voeding voor T. is:)
    Hoe was jouw nacht? Las op Facebook dat je moe bent. Weer krampjes?

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ach ja inzichten en meningen. Ik volg mijn eigen weg. Trouwens dat gezeur over groeicurves. Ik zie het terug bij de mensen om mee heen. Het zijn maar gemiddelden. Dat is wat ze bij het cb ook al zeiden. De groei van een kindje is wel vaker grilliger. Daar doen ze hier niet moeilijk over. Bij drie maanden was het hoofdje van M. kleiner dan gemiddeld. Met vier maanden zat ze weer op de gemiddelde lijn. Ontwikkeling fysiek en geestelijk is nooit volledig lineair. Het blijven slechts momentopnames. Hier groeit ze nu wat meer in lengte dan gewicht. Momenteel voeren papa's genen dus de bovenhand :D
    De ene ouder stimuleert het kind nooit in de actieve buiklig en het kind ondervindt daar geen problemen van, terwijl de ander zich kapot werkt met het kind en de kleine tilt nog steeds zijn hoofd niet op. Elk kind is anders en je moet vooral zelf ingaan op wat nodig is.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou Ika je kan wel aam een curve zien of je kindje het goed doet vindt ik. A had ook een minder goede groei van haar hoofdje en toen moesten we toch even naar de kinderarts. Het kan namelijk zijn dat de schedelnaden te vroeg gesloten zijn.

S spuugde zoveel dat ze niet meer goed bijkwam en toen moest ik echt maatrregelingen nemen.

Dus nee eens wat minder goed aankomen hoeft niks ernstigs te zijn maar kan wel een waarschuwing zijn.

Op borstvoeding.com kun je volgens mij ook een curve invullen voor bv kindjes.

Maar ik ben het met jou eens lies.... Volg je eigen ....met feiten en onderzoeken die je kan inlezen, maar ja die veranderen zo vaak :D

Hier straks naar het cb.... Ben eens benieuwd.

Lies supernacht!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #1557 Ikapika, 25 feb 2014
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
    Dat is wat ik bedoel, Lov. Een tijdelijke dip is niet verontrustend. Het kan zelfs een meetfout zijn geweest. Een dalende tendens daarentegen is iets anders.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido je neit laten verleiden tot de aankoopt van gadgets op de beurs? ;)

@lov zo je mannetje groeit hard!
    Waterwratten? nog nooit van gehoord (zo es googlen), maar lekker duf dat de ha dat niet wist dan.
    Slordig als de hoofdomtrek verkeerd genoteerd is

@mmvdj owh dat zijn wel onregelmatige tussentijden, ja. Maar ach bij F weet ik t ook niet hoor. Lastige is dat ze gister zelfs na t eten
    weer op haar knuistjes aan t sabbelen was, dus of dat dan nog een teken van honger is of het wat anders is...

@lizzie jammer zeg dat je vrienden niks van zich laten horen. Wsl heeft iedereen t druk met zn eigen dingen en denken ze er niet aan dat je wel wat gezelschap kan gebruiken. Misschien toch gewoon eens opnoemen of iemand nog wat tijd overheeft om gezellig met jou te spenderen?

@joy hoe gaat t bet de kids?

@toeter D enkel opnemen voor jullie rust?! Nou zou je m toch liever even bij goede vrienden of familie stallen.

@hapjes, nou F die vreet nu al haar knuistjes op.... dus als dat een teken is voor bijvoeden. Haha, geen idee wat we gaan doen denk aan pas na 6 mnd.

Nou ze komt wel sneller bijv om de 2 uur maar niet dat ze continue wil drinken hoor. Het is altijd wel rommelig, maar ja kan ook zijn door alle indrukken vd dag en krampjes en soms weet ik t ook niet.
    Ik kolf vaak 's avonds 1 voeding zodat F uit een flesje leert drinken en vl geeft die dan. Voor hem even een moment met F en ik heb even de handen vrij.

@kma zag nog een site waar je een test kon doen: Koemelkallergie
    Maar dat kennen jullie wsl wel

Ik ben ook nog niet overtuigd ;)

@lies ik heb ook eens de bv geproefd. Yuk :p
    Relaxed weer zo'n goede nacht

It's me.. :):) Ik vergeet t heeeel vaak om F op haar buik te leggen. Maar ja ze ligt vaak wel op mn schouder als ik wat achterover zit. Ik deed t laatst op t aankleedkussen en toen hield ze haar hoofd een klein tijdje hartstikke goed omhoog. Dus ik denk dat t wel goed gaat

@hier
    Nou ook ik heb een mooie nacht gehad. Ze sliep om 22.30 en om 6.40 weer gevoed. Alleen moet mijn eigen biologische klok nu nog aangepast, wat ik ben wel een paar keer wakker geworden. Ben om 6.10 weer gaan kijken en ademde weer zo zacht dat ik echt ff schrok. Ik denk dat hier t inbakeren wel helpt.

Gister laatste controle bij de vk. Die noemde nog babymassage op tegen de onrust overdag. Gister zag ik dat er vannochtend een cursus (4x) startte was van 9.15-10.45. Om 8.45 gebeld en er was nog plek, ze doet t namelijk met max 3 cursisten per keer. We waren met zn 2-en overigens.
    De uitwerking moet nog blijken F viel wel in slaap in de auto maar was ent weer wakker. Even kijken of ze weer in slaap valt.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar en Lies, mooie nachten!

Qua buiklig zijn de verschillen ook erg groot. Bij M. hoef ik niet veel te oefenen. Ze vindt het erg leuk op haar buik. Ze kan inmiddels zelf van rug naar buik. Dat hoeft ze nog niet eens te kunnen haha.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier houdt mijn mannetje nu al zijn hoofd omhoog en dat doet hij al een tijd.

Bouwjaar zou het wel eens vaker doen op de buik leggen, is wel goed voor het nekje;)
    Wat een goede nacht zeg! En die babymassage hier ook vaker geprobeerd maar mijn kindjes vinden dat geen zak aan :D

Slapen in de auto doen ze hier ook allemaal :D vinden ze heerlijk.

Deel Deze Pagina