De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov ik moet t ook vaker doen maar ik denk dat t ook wel goed gaat. Vriendin zei gister owh wat kan ze haar hoofd al goed ophouden. Ze heeft er zelf 3 dus wel iets aan vergelijkings materiaal.

@ika M is lekker snel dus :)

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden, Lukt me even niet goed om bij te blijven. Heb nog steeds erg last van hoofdpijn :-s

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Ika, fijn dat het werken goed bevalt! Ik ga in april weer starten. Zie er ook wel tegenop om die klassen weer over te moeten nemen. Toch lastiger dan een heel jaar een klas draaien.

@Losje, ik vind het zo rot voor je, steeds die teleurstelling. Even een knuffel vanaf hier!

@Bouwjaar, oh wat erg he die mensen die zeggen laat maar huilen anders verwen je haar te veel. Nou ik kan je zeggen dat ik Fenne lekker eruit haal als ze huilt. Even troosten en dan slaapt ze vaak weer verder. Onzin allemaal!

@Joy, ik dacht ook even huh? Gaan ze voor een derde? Niet dat het gek is, maar vond het wel dapper zo snel na een tweede ;) Maar nu snap ik 'm

@Lov, fijn dat de heupjes goed waren!

Hier verder weinig te melden... Alles gaat lekker z'n gangetje. Donderdag krijgt onze meid haar tweede prikjes :(
    Lekker dagje samen thuis gepland dus.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Vanochtend nog wel even weer buikfoto gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      5
  5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, mooi buikje!

@Jaydee, spannend weer werken. Kom je fulltime terug of lever je uren in?

@Lov, hoe was het bij het cb?

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hey meiden,
    Lizzie en Dido fijn dat alles goed is met de kleintjes.
    Lizzie, ik hoop dat je ook van vrienden steun en bezoekjes gaat krijgen. Anders gewoon hen vragen om langs te komen. Niet iedereen is zo attent om er zelf aan te denken dat jij zeker nu wel wat steun en bezoekjes kunt gebruiken.
    Dido: mooie buik.

Losje, mn aapie, ik hoop dat ook jullie wens vervuld mag worden. Elke maand weer een teleurstelling. Hoop dat financieel zich alles oplost en denk een beetje aan jezelf. Want volgens mij vergeet je dat nog wel eens...

Manouk heel veel sterkte, Geniet van jullie weekje weg. Ik zou toch nog s een second opinion aanvragen. Zeker omdat niet zeker is of elke cyclus zo 'goed' is als afgelopen cyclus. 't Is ook gewoon kut, mooier kan ik het niet maken. Je wacht al zo lang en hebt zoveel tegenslag gekend. Wou dat ik iets zinnigs/opbeurends kon zeggen om het draaglijker te maken, maar helaas....

Dames met baby's: hoop dat alles goed is met de baby's en jullie zelf. Gelukkig kunnen jullie hulp en steun vinden bij elkaar.

Hier: er gebeurt nu zoveel dat ik me vooral richt op mn prive-leven. Ik kan jullie geen adviezen over slaapjes, voedingen, luiers, krampjes etc geven, dus meepraten lukt ook niet echt.
    Dikke kus voor iedereen!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe gaat het prive dan mgbk?

Jaydee lijkt me ook minder om zo middenin weer te starten.

Ika nou meneer weegt nu 5230 gram en is 57 cm lang, hij volgt het bovenste lijntje kwa lengte dus een lange meneer :D

Alleen heeft de arme man opeens de billetjes kapot :( zo zielig...

Dido wauw! Moooooi :D

Hier ligt meneer ook lekker op zijn buikje te slapen in de box...:D

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Fijn dat J het goed doet. Groot mannetje.

Dido. Mooi buikje. Balen van je hoofdpijn. Ik begin er ook last van te krijgen. Probeer dan altijd wat meer te drinken. Al moet ik daar weer van plassen hahaha.

Mgbk. Meid het is allemaal ook niet niks wat je nu allemaal meemaakt. Hopelijk kom je snel on rustiger vaarwater komt. Een hele grote dikke knuffel voor jou schattie!!!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk he al dat plassen :p

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heerlijk. Heb een abbo op die pot. Hahahha
    De thee laat ik ook maar staan. Moest er altijd al zoveel van plassen. Nu helemaal. Hahahha
    Moet er ook minstens 2 keer per nacht uit. :(:(

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, dikke knuffel! Sterkte met alles.

@Lizzie en Dido, niet fijn die hoofdpijn. Idd goed drinken, maar dat wordt alleen meer plassen hihi. En dat wordt alleen maar erger dat plassen :D

@Lov, een grote jongen die J. :) Mooi in verhouding toch met zijn gewicht en lengte. Wie weet hoe groot hij later zal zijn. Is je man ook lang?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie 2x dat wordt nog meer misschien :D

Mijn man is 1,85 en ik 1,69
    Maar mijn broers zijn bv erg lang...dus zit in de familie hahah

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Dan mag het meer zijn! ;) En als het te wordt dan kan ik R nog uit stampen. Hahahha. Papa moet er ook iets voor doen he. ;)

Ika. Nog erger. Ik ga al 20 keer per dag. ;) denk dat ik er dan ook een tv neerzet. Past handig op de badkamer. ;)

Vrienden. Heb er vandaag 1 gebelt superdruk op de achtergrond. Was gezellig om ff te kletsen maat hadden maar niks gezegt want ik kan toch niet langs komen. Nou lekker dan.... is waar natuurlijk maar we kunnen wel hier een gezellige avond hebben..

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bedoelde eigenlijk het plassen :p

Beetje stom idd om daarom maar niks te zeggen...

Joy ben benieuwd hoe het bij jou is?

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Knuffel voor MGBK, tis ook lastig omdat wij nu allemaal net in de poepluiers zitten om daar gezellig over mee te kletsen....
    Maar je weet dat je altijd je 'ei' kwijt kan he! Geldt natuurlijk ook voor Losje en Manouk. Voor jullie ook een dikke knuffel!

Lizzie, jammer dat mensen om je heen zo weinig moeite doen... Juist nu kan je wel wat mensen om je heen gebruiken! Lekker kletsen en afleiding. Heel de dag alleen is ook niks...

Lov, wat een knapperd die J! Hij doet het supergoed op je supermelkie! Wij mogen volgende week weer,ben zeer benieuwd! Ook de eerste prikjes dan...das minder....

Idd dat plassen, oei!! Ik heb tot het eind elke nacht 2x gemoeten, dus werd niet meer gelukkig!

De meiden hebben het weer goed gedaan! Hier ook, gister 22u en vanochtend 7.45!! Echt heerlijk zeg! Vanavond heeft ze om 20.30 gehad, kijken hoe we vannacht/morgenochtend uitkomen.
    Gister sliep ze wel moeilijk in. Beetje tutten en doen. Voor het eerst slaapzak aan, mss dat het daar aan lag. Maar ze duwt telkens de dekentjes weg met haar handen, dus daarom maar slaapzak aan,heeft ze het iig niet koud! Ik redelijk geïrriteerd kijken in het wiegje voor de zoveelste keer speen, krijg ik daar toch een bigsmile! Boefje...

Vandaag inhaal /slaapdagje. Vanochtend tot 12u getukt. Vanmiddag tot 2x toe in papa's armen. Vanavond is ze wel goed wakker geweest, maar gewoon gezellig erbij! Ze slaapt nu vanaf 22.30 ofzo, dus ik spring er zo ook maar in!

Allemaal een goede nacht gewenst! Vooral voor jou Lov, want jeetje dat is best lastig als je 's nachts een uur met hem bezig bent!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Precies dat werkt hier ook nog wel eens alleen snappen mensen dat niet

@dido ziet er goed uit :)

@mgbk ik dacht al dat je t op prive gebied druk had. Hoe gaat t met je vader? Nog veel in zh? Sterkte!!

@lov he F lag gister om de zelfde tijd ook op haar buik te slapen in de box. :) Sneu dat zn billen kapot zijn, dacht dat bv poep vrij zacht was en de billen dan niet zo snel er last van hadden.
    Wat is zijn geschatte eindlengte? Bij F 1,71m, ik ben maar 1,69 namelijk

@lizzie en ook maar kleine beetjes? Dat had ik iig op t laatst drang hebben en dan er maar piepklein beetje uitpersen
    Was na de bevalling zo blij dat ik weer normaal kon plassen :D
    Jammer dat ze dan maar niks zeggen.

Hahaha dat had ik vannacht

Nou helaas vannacht geen doorslaapnacht. Ik had 20.30 gekolfd maar dat was eigenlijk wat weinig tov de dagen ervoor. Dus 20.45 gegeten, ze ging ongeveer 21.30 slapen, zonder morren eigenlijk dus dat wat top.
    Maar ik hoorde haar dus wel om 2.45, ik hoor haar nu ook voordat ze huilt.
    Na 1 borst leek t klaar, maar later toch weer geteut. Dacht boertje, kijk ik (in de schemer) een dikke vette smile. Tja dan smelt je alweer. Bleek dat ze haar armen toch uit de band had weten te wurmen. Erg wakker dus ook maar andere borst gegeven en toen geslapen tot 8.00.

Ze heeft zojuist ook een uur geslapen (jippie). Ervoor wel gewroet, denk toch dat ze niet lekker zit door haar darmen. Windjes laten, poepen (met ff een ontspannen gezicht erna ;)). Ze werd wakker en had meteen de hik. Zal blij zijn als die maagafsluiting goed werkt en de darmen gerijpt zijn.

Hmm etenstijd denk ik, laterz

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gister om 22 uur al bv gegeven en toen kwam hij om 2:00 weer. Dan denk ik echt....nu al?!
    Maar hij ging daarna weer lekker slapen gelukkig, en als hij dat maar doet dan is het goed. Vanmorgen om 6:00 kwam hij dan weer.

Hier krijg ik ook steeds meer reactie van hem op mij. Zo leuk :D als ik zijn naam roep zoekt hij me gelijk....

Thx mamavandj :D

Bouwjaar oh geen idee of dat zo is met bv en luieruitslag? Zou fijn zijn als je eens door mocht slapen in de nacht he :p aaaaahhhhhhhh.

Hier sliepen de meiden door rond de 2 maanden..... Ben eens benieuwd.

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Hoop dat je mannetje dat ook gaat gunnen. Leuke foto van J met zijn nichtje op fb!!

Dido. Had je vandaag niet je echo? Hoop dat alles goed is gegaan.

Mamsie. Las ook goed nieuws over E. Mooi dat jullie harde werkeb beloond wordt!

Bouwjaar. Ohhh dan smelt je hart toch als je zo'n kleine zich lachen.

Hier. Heb wat extra hulp. Mijn zusje woont even tijdelijk hier ivm stage in het ziekenhuis. Breng en haal haar. Is goed te doen. Is maar 5 minuten.
    Eerst zou het niet door gaan maar heb nu toch genoeg tijd. ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je wat te doen he hahahaha...

Ja leuke foto he! Nichtje is nu 2 maandjes... Precies een maandje ouder.

Hier dalijk de oudste oppikken bij een speelvriendinnetje en dan kijken voor carnavalspakjes voor de meiden....

Eerst wilde ze een prinses zijn, toen een aardbei...toen de jongste een tic tac...:D ja die snoepjes :p hahahaha

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahahah een tic tac hoe komt ze er toch bij. Hahahah is wel super leuk carnaval vieren. Baal er een beetje van dat dit jaar alleen optocht kijken is.
    Ga nooit alle dagen maar 1 dag is altijd wel leuk.
    R gaat wel. Die is piloot.

Deel Deze Pagina