De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mijn bevallingsverhaal staat in de club, niet schrikken van de enorme post;)

Ik wil heel graag alles bij lezen en op iedereen reageren, maar dit is het eerste moment van de dag dat ik plat lig en ik ben helemaal op.

Ik denk in ieder geval aan jullie allemaal, dikke kus voor iedereen:)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar idd ze vallen eerst af .. Dat mag niet meer dan 10% zijn meen ik toch?

Ja ben ik blij dat ik laatst dat shirtje geruild heb van noppies hahaha...
    Ben al iets meer gerust nu meiden... Het moet gewoon even zakken allemaal. Ben wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen maandag.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    ff kort want ik ben kapot van deze werkdag. Was even flink bikkelen met de fiets door regen en wind.

@Lov, wat balen dat hij nog steeds in stuit ligt. Maar misschien is wat velen hier zeggen een ks beter voor jou en je zoontje. Het is nu al een flinkerd en ook al zou hij niet in stuit liggen, dan nog is het best wel een risico voor je bekenbodem lijkt me gezien je geschiedenis.

@Bouwjaar, wat een lieve foto's van F. En wat een leuk kaartje.

@Lies, ik heb je verhaal gelezen. Je hebt het niet cadeau gekregen. Ik herken je verhaal. In bepaalde opzichten hebben we dezelfde dingen meegemaakt. Hopelijk is haar bili gauw goed en mag T. snel naar huis.

M. ligt alweer een uur te tukken. Vanonchtend moesten we haar wakker maken aangezien we beiden moesten werken. Klein slaapkopje ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika flinke wind he!
    Lekker dat ze zo goed slaapt... Deed de eerste hier ook wel altijd maar de tweede helaas niet :p

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jij hebt volgens mij twee hele verschillende meisjes, Lov. Ik ben benieuwd hoe je knulletje zal zijn :)

M. deed het ook goed bij oma vandaag. Ze is voor het eerst wezen pronken met dehaar in de kinderwagen.

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Alles bijgelezen, maar voel me even zwaar beroerd. Hoofdpijn en oorsuizen. Net warme douche gedaan, maar helpt niet. Zo dus maar weer bedje in.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido ga lekker liggen meid ;)

Ika ja echt zo grappig altijd .. De een lijkt kwa uiterlijk op papa en kwa karakter en de ander op mama :D

Laatst zei ik nog tegen F ... Ik besef nog altijd niet dat we echt een zoon krijgen nu

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov lijkt me ook wel raar. Je derde zwangerschap maar totaal anders en van een jongen.

Lies jeetje wat een verhaal

Ika snap dat je moe bent

Dido Beterschap

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden ik heb besloten om mijn haar te knippen....

Ben helemaal klaar met mijn lange haar waar ik niks mee kan. F zei vandaag ook al dat mijn haar zo saai is nu, nou dat hoef je tegen mij maar een keer te zeggen:D wel een beetje zonde van die extra pakking haarverf:p
    Dit wordt het

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      5
  10. Parelbloesem

Hahaha lov. Is wel leuk. Heb je stijl haar?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee niet helemaal.... Maar wel een stijltang en föhn :D

Maar heb alleen slag...dat kan bij zo'n kapsel ook leuk zijn als ik daar zin in heb:D

12. Parelbloesem

Hahahhaha ja dat is waar. Ik zat net te kijken op je FB want de dames hebben van die mooie krullen.

Met mijn krul is maar weinig te doen heb het nu in laagjes maar ja echt veel kan ik er niet mee. En mijn haar is van blond rossig naar kastanje bruin gegaan uit zichzelf sinds de zwangerschap.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja de oudste heeft bijna niks meer over... Alleen nog in de puntjes. De jongste die heeft wel veel krullen idd :D
    Ik had ze vroeger ook maar nu zijn ze weg.

Helaas kun je idd niet veel met krullen he .,. Is wel jammer.

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Even zwaaien, alles bijgelezen maar moe na een lange werkdag... Ben wel blij dat ik 3x heb kunn kolven, ong 290 ML

Lov: een beetje wat je verwacht had hè dat hij nog in stuit ligt...

Ga proberen de club beetje bijlezen...

Lies:jammer dat T weer opgenomen is..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd Eda... Nou lekker naar bed hoor ;)

16. Parelbloesem

Eda netjes het kolven en snap dat je moe bent.

Lov ja is echt heel erg jammer. Heb ook nog een "zeaar" haar, dus zakt snel uit model of moet er dagelijks een volledige bus moes in doen.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Mooi kapsel!

@parel Hier ook weinig variatie met m'n krullenkop.

@eda Fijn dat je hebt kunnen kolven. Verder je eerste werkdag een beetje doorgekomen?

@hier Ook weer met hoofdpijn opgestaan. Ik heb het er natuurlijk voor over, maar fijn is anders. Vanmiddag op kraamvisite bij vriendin/collega.

18. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Morning,

Dido hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht. Vandaag een half dagje toch? Succes.

Lov mooi kapsel, even een frisse coupe voordat je gaat bevallen ;)

Parel hoe heb je geslapen vannacht?

Ika succes weer vandaag met werken en fietsen.

Lief hoe voel je je vandaag?

Lies ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen. Kun je eindelijk lekker genieten van jullie meisje.

Eda fijn dat je tussendoor hebt kunnen kolven.

Bouwjaar fijn dat het goed gaat met jullie. Balen van die aambeien, lijken me pijnlijk. Hopelijk werkt de medicatie snel.

Mgbk hoe is het met jou lieverd? Hoe was het gesprek?

Losje enn heb je je eisprong al gehad denk je?

Lizzie moet je vandaag weer werken? Ik hoop dat de weken snel voorbij gaan.

Mamsie hoe was de nacht? E weer lekker doorgeslapen?

Alle andere mama's hoe gaat het met jullie en de kleintjes?

Hier vandaag cd 33 7 dpo dat is in elk geval al 1 dag meer dan de vorige cyclus. Vanochtend op de weegschaal en ben al ruim 1 kilo afgevallen :) Joepie. Voel me er ook lekkerder bij door op mn calorieën te letten en gezonde tussendoortjes te eten. Vandaag half dagje werken en dan weekend.

Fijne dag!

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen,

Lov leuk kapsel, zelf ook elke zwangerschap een nieuw kapsel voor ik ging bevallen......hihihi meestal korter.

Manouk nou toevallig ben ik ook weer 1,4 kwijt....ook gewoon gezond eten!

Dido balen van je hoofdpijn, hoop dat het snel beter gaat!

Eisprong, geen idee eigenlijk ik denk het wel.....dus gewoon weer afwachten!
    Ik ben er wel mee bezig geweest deze dagen, maar nu merk ik dat ik het weer van me af zet.....gelukkig!

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk ik ben zo benieuwd wat je cyclus deze maand doet!
    Voel je al iets van een ongi aankomen, of juist niet?
    En wat was er nou ookal weer met je bmslijm? Is dat genoeg voor een goede zwangerschap?
    Sorry als je het al hebt uitgelegd. ...:)

Deel Deze Pagina