@lov ik weet ook niet of dat zo is hoor over de luieruitslag en bv maar ik dacht t. Hihi als tictac geweldig bedacht. Ik heb niks met carnaval, nooit gehad. Tja kom van boven de rivieren he. Al is er het dorp naast ons, waar ik ben opgegroeid altijd een grote optocht met wagens en leeft t wel. Ik vond t meestal verschrikkelijk als we weer verkleed moesten op de basisschool.
Ik heb altijd opgetreden tijdens carnaval met het dansen ... Optocht gelopen enz... Maar we gaan nooit zelf carnaval vieren... Ja die tictacs eten we in de auto hahaha.. Lizzie ik vindt zelf op stap gaan en dansen enz super maar carnaval nee... Iedereen is zo dronken en agressief altijd... Nou we zijn geslaagd ze zijn beide een prinsjesje
He meiden, vluchtig wat gelezen. Druk met de kids (E is flink verkouden, afgelopen dagen sprongetje gehad, was erg onrustig) Losje, balen van je ongi! Leek zo hoopvol! Mgbk, knuffel! Lizzie, hou je het nog vol? 16 weken komt al inzicht! Dido, wauw mooi buikje! Morgen spannende dag zag ik? Mama's, ben stiekem heuuuuuulllll erg jaloers op jullie nachten hoor.... Hier nog steeds een nachtvoeding. Ze slaapt al wel op tijd (sinds een paar dagen rond 19.00. Geen late voeding meer). Verder gaat het inderdaad goed met haar hoofdje! Afplatting was begin deze maand zeer ernstig, nu is deze mild. Ziet er dus goed uit! Vandaag laatste verlofdag gehad. Zoektocht naar een baan is moeizaam. Maar komt vast wat op mijn pad!
Hier gaat het sinds vandaag beter. Dilan ging sowieso al wel goed en Jesse kan vandaag weer meer ademhalen en zn verkoudheid lijkt ook flink terug te zijn gegaan. Gelukkig heeft ie de nachten wel steeds goed gedaan maar overdag wilde hij eigenlijk constant bij mij liggen. Lag ie in diepe slaap want ik kon alles met m doen.......... behalve wegleggen @ Jaydee, haha nee ik zou er nu toch niet aan moeten denken zo snel weer zwanger te zijn. Ben al zo'n lange tijd zwanger geweest @ Dido, dat wordt al een mooi buikje Leuk! @ Lov, mooi gegroeid! Hij wordt al een grote jongen hihi @ Mamsie, Jesse heeft ook een erge afplatting op zijn hoofd. Hoe heb jij dat weer goed gekregen? Het CB heeft me wel een verwijzing naar de fysio gegeven maar hij kan wel goed naar de andere kant kijken enzo, maar hij vindt het nu gewoon lastig omdat hij dan op een soort van 'bult' ligt wat niet fijn is dus dan gaat ie maar op de makkelijke kant liggen omdat ie dan gefrustreerd raakt. @ Hier, morgen heb ik mijn thuiswerkdag, ben benieuwd hoe dat zal gaan met 2 kinderen hihi...
Joy, E draaide in het begin haar hoofdje niet of nauwelijks naar links. Door oefenen nu wel. Sinds een week ligt ze overdag niet veelmop rug. Ze slaap beneden in box in zijligkussen of op buik. Soms slaapt ze in draagdoek. Ligt alleen op rug als ze speelt. Hoe minder ze op achterhoofd ligt, hoe beter.
Even snel bericht. We krijgen een jongen! Alles goed. Wel groot buikje. Hoeft niks te zijn, maar wordt voor de zekerheid gecheckt op bloedsuiker en placenta ligt nog laag. We krijgen gewoon een knulletje in ons leven
Dido, wat leuk! Ik dacht het al Mamsie, wat een goed nieuws! Hier gaat alles zijn gangetje. M. is vrolijk en slaapt heerlijk. Gisteren heeft alleen onze wasmachine het begeven. Dus mijn man gisteren met een vriend op stap voor een nieuwe. Fijn, want met een kleintje heb je toch meer was
@dido ah leuk hoor! @joy thuiswerken met 2 kids thuis?? Nou ben benieuwd hoe je dag is verlopen Hier weer een niet geweldige nacht, op zicht kwam ze maar 1x om 3.15. Valt ze in slaap aan de borst maar zo te kreunen en onrustig en blijven zoeken met haar hoofd. Weer aangelegd, drinken, in slaap vallen, weg leggen. Zelf naar bed. Weer zelfde geleuter. Terug, dikke vette smile. Andere kant aangelegd en daarna ging ze uiteindelijk slapen. Maar toen kon ik de slaap niet goed vatten. Gelukkig kon ik wel slapen tot 8.30. Vanmorgen naar een vriendin geweest daar heeft F een half uurtje geslapen en ze ligt nu in haar bed en ik heb t toch maar donker gemaakt in haar kamer. Ik heb haar al een aantal keer moeten sussen. Nu is t stil maar de vraag is altijd maar voor hoelang.
Bouwjaar opzich positief allemaal toch ? Hier voel ik me niet zo lekker, last van mijn keel J ligt al een paar uur in zijn bedje Ika als je het kan betalen zeker een miele kopen hier zoooo tevreden!
Fijn Dido, dat alles goed is! En leuk een jochie! Goed voor de balans hier Wanneer moet je weer voor het buikje? ika, balen van je wasmachine. Hopelijk snel een nieuwe want wat een was he, van zo'n klein wurmpie.... Bouwjaar, vermoeiend he die nachten....
Dido jeetje meis jullie krijgen een mannetje.....zoooo leuk♥ Hier gaat alles wat minder, maar ach we slaan ons er wel weer doorheen.... Ik ben naar de huisarts geweest voor me rug, en moet 9 april weer naar de neuroloog, twee jaar geleden ook geweest maar toen geen scan gehad, dit keer waarschijnlijk wel.... Toen werd er gezegd "het is chronisch leer er maar mee leven" Dikke knuf voor jullie allemaal♥
Dido, een jongetje, echt super leuk Ik had dat idee ook al bij jou Hele mooie zwangere buik ook op de foto! Lizzie, balen van je hoofdpijn en het vele plassen joh! Helaas twee herkenbare dingen en dat veel moeten plasseb heb ik nog omdat ik nu steeds zo'n dorst heb. Moet nog steeds 2 keet per nacht plassen helaas maar dat komt ook omdat ik zo licht slaap. Ben vast bang T. niet te horen.. MamsieM, wat een goed nieuws over de verbetering van de afplatting! Ika, flink balen van je wasmachine. Lov, haha een TicTac Prinsesjes zijn gelukkig ook leuk! Mgbk, hele dikke knuffel voor jou. Meid wat gun ik jou meer geluk. Losje, ook voor jou een knuffel. Hoop dat er toch iets aan je rugpijn gedaan kan worden. Bouwjaar, jammer dat F. nog niet consequent doorslaapt. Is ze na je bericht nog even stil gebleven? Joy, hoe ging het thuis werken? Fijn dat het weer goed gaat met je jongste man! T. lijkt het doorslapen toch echt onder de knie te hebben. Ze slaapt nu al een paar nachten heerlijk door en vannacht zelfs in haar ledikantje. Hiervoor sliep ze nog in het wiegje. Hoop echt dat ze dit blijft volhouden Ik heb bedacht dat het overdag niet of nauwelijks slapen misschien ook komt door het feit dat ze zo onrustig is. Ik wilde haar eerst alleen 's nachts inbakeren maar heb haar net na de laatste voeding toch ingebakerd. Ze is nu gewoon al een half uur stil!! Hopelijk slaapt ze vannacht dan wel weer goed Ik ga even gauw aardappels schillen in deze rust.
@ Dido, gefeliciteerd! En ik kan je vertellen dat een jongen heel leuk is Jesse had trouwens ook een groot buikje, dat heeft ie nu nog steeds in verhouding met de rest hahaha... @ Mamsie, toch maar een afspraak maken met de fysio dan. @ Bouwjaar, ik heb het bijna overleefd haha... nee gekheid. Ging hartstikke goed. Hoef wel pas om 12 uur te beginnen. Maar Dilan ging lekker spelen (is net in slaap gevallen) en Jesse heeft een zelfbediening fles gehad in zn wipstoel en is daarna ook gaan slapen, hij slaapt al de hele middag eigenlijk. En over een uurtje komt ML weer thuis. Moet nog tot 21.00 uur.
Wat fijn Lies! Lekker van genieten. Gister is Jesse van 20.30 uur tot vanochtend 07.45 gaan slapen Heerlijk!
Joy, heerlijk zeg en fijn dat het vandaag ook zo goed ging! Nou het inbakeren overdag is dus niet de oplossing
Hoop dat ze je kunnen helpen Losje! En "leer er maar mee leven" pfff... lastige opmerking zeg! Lies, is ze de hele dag onrustig? Huilt ze veel? Nu eerst gtst kijken en dan wie is de mol! Yeah!