De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oja m'n pa was aan t behangen en er staat een cm verdeling op z'n behangtafel dus kon F mooi even meten, want ze ging relaxed liggen: 59 cm.
    (Ben benieuwd wat het CB er maandag van maakt.)

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi,

D doet het super zei de kinderarts. Ik ben zo trots meiden want nu kan ik eindelijk wat meer rust en ritme vinden. Hij groeit heel erg hard en snel omdat hij een inhaalslag heeft gemaakt volgens de kinderarts.

Ik heb gevraagd of dat wat hij drinkt per dag teveel is , en hij heeft het berekend en dat is gewoon normaal. Ik dacht dat hij gewoon teveel voeding kreeg, maar dat is helemaal niet zo (hoezo twijfelen aan mezelf;))

Hij weegt nu 4200gram en is 54,5 cm dat is zo'n enorme sprong geweest voor hem en hij zit nu met alles op het gemiddelde.

Voor de reflux heeft hij nu nexium gekregen, hopelijk helpt dit beter dan de ranitidine(zantac) morgen ga ik daarmee starten en ka advies was, doorgaan met waar ik nu mee bezig was, voeding en hoeveelheid, en vooral veel liefde blijven geven:):)

lizzie, ik heb nooit voor bv gekozen omdat ik rook. Maar als je niet rookt, is bv gewoon beter voor het kindje want het krijgt veel betere ondersteuning van imuumsysteem mee met bv. Ik vind zelf dat het zowel voordelen als nadelen heeft,(zoals dat met alles zo is) het is een keuze die je af kan wegen en daar kun je nog lekker even de tijd voor nemen om er over na te denken.

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, haha dan zet ik m gewoon in een wipstoeltje met een dekentje een beetje opgerold en daar leunt de fles dan op ;)

@ Ika, bij Jesse is de verkoudheid ook weer helemaal terug met een snotneus etc. Ik heb zo'n slangetje van Otrivin Baby gehaald en dat werkt echt super! Jesse begint nu zelfs te lachen als ik met dat ding aan kom hihi zoveel fijner voor hem.

@ Toeter, fijn dat het een stuk beter gaat met D! Geeft jezelf ook wat meer rust

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hier druk weekend met m'n nichtjes. Helaas nog steeds hoofdpijn :-s Ik meld me na het weekend weer. x

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, beterschap met J. Die zelfbedieningsfles :D Hier houdt M. de fles soms zelf vast.

@Dido, sterkte met de hoofdpijn.

@Lov, wat een lieve prinsesjes op fb.

M. is onwijs snotterig. Gelukkig helpen de zoutoplossing en het neuspeertje goed, maar man wat kan zo'n baby een snot hebben. Ze heeft gelukkig geen koorts. Ze is vrolijk en slaapt verder goed. Vanmiddag ff op verjaardagsvisite bij opa :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet leuk als ze ziek zijn he meiden...! Hier is S eens flink ziek geworden toen de Mexicaanse griep was....dat was zo erg. Papa was eerst behoorlijk ziek, Mexicaanse griep waarschijnlijk maar dat deden ze toen al niet meer testen.

Fijn dat al die dingen werken meiden, zelf geen ervaring met zo jong ziek zijn, hier werden ze altijd de eerste keer ziek rond 1 jaar.

Joy hahahahahaa op die manier.

Toeter heerlijk als alles eindelijk goed gaat. Jeetje als ik soms hoor hoe groot en hoe zwaar jullie en andere kindjes zijn van dit forum, en hoe groot die van mij nu al is....😳

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het ziek zijn kon niet uitblijven. Vorige week bij het zoontje van een vriendin geweest die snipverkouden was. Dat kereltje was al met twee weken voor het eerst verkouden. En de laatste paar maanden is hij ook al zo vaak ziek geweest. Zo sneu :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje dat is veel idd :(

En oh ja thx voor je compliment nog :D

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Beterschap voor jullie kleine meissie. Hopelijk is de snotneus snel weg! Wel fijn dat ze er niet veel last van lijkt te hebben.

Bouwjaar. Groeit goed! En top van je vader dat hij doet behangen. Wil hij mij ook komen helpen. :p Wil een nieuw behangetje op de babykamer maar R is het er niet mee eens. Hij vind het nog goed genoeg.

Joy. Denk dat ik die zelfbedieningsfles hier ook die invoeren tegen die tijd. hahahaha Lekker handig! Hoe beviel je eerste werkweek?

Lies. Laat T jullie nu lekker doorslapen? Hopelijk heeft ze een ritme gevonden en krijg je weer wat meer slaap. :D

Lov. Wat een prachtige prinsesjes heb je. Mijn neefje was een ridder. hahahah Hij stond hier toch te zwaaien met dat zwaard. LOL Zijn hier in Eindhoven naar de grote optocht geweest. Helemaal gelukkig.

Hier. Wou naar de carnavalsoptocht gaan kijken maar toch niet gedaan. Durf niet hahahahaha
    Bang dat ik te ver moest lopen. En dan te lang zou moeten staan. :(

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh en ik doe een 16 wekendansje voor mezelf.. ben zo blij met elke week die er bij komt. :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeh Lizzie ☺️ en thx!!! Hier gaan we morgen de optocht hier. In het dorp kijken

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Gefeliciteerd lizzie!!! Lukt t wat om iets meer vertrouwen te krijgen of overheerst de angst nog?
    Heb je al contact gehad met vrienden? Heb je nu wat meer aanloop?xxx

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Leuk!! Mogen ze hun prinsessenpakkie weer aan. ;) Morgen bij mijm vader in het dorp kijken. Komen langs zijn huis en ik moest op een stoel gaan zitten als we gingen kijken. ;)

Mgbk. Nee het is hier nu carnaval dus dat wotdt geviert. Mischien komt er donderdag iemand langs. :)
    Ach ja eigenlijk kun je ze het ook niet echt kwalijk nemen. De tijden die ik alleen ben hebben hun ook werk enzo. Of savonds sporten ofzo. Dus ja...
    Het vertrouwen groeit langzaam aan. Durf ook niet te positief te zijn. Bang dat er bij de volgende echo toch iets fout is. Ben bang dat dit zo blijft...
    Hoe gaat het met je vader? En met jou natuurlijk?

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Snap dat t moeilijk is maar knap dat t vertrouwen wat grpeit, ook al is t langzaam.
    Tja ik vind dat men niet altijd kan terugvallen op een druk leven. Ze kunnen ook een keer savonds niet gaan sporten of n andere avond komen. Al is het een uurtje.

Hier? We hobbelen voort. Weinig verandering maar dat gaat ook niet meer gebeuren.

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat is minder om te horen meid. Had gehoopt dat hij nog meer vooruitgang zou boeken. :(
    Helpt de situatie helemaal niks maar het liefst zou ik je nu willen knuffelen!

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, ja super handig hoor die flesmethode :) Maar dan moet het kindje wel makkelijk zijn met drinken. Bij Dilan hoefde ik dit dus niet te proberen haha!

Wat fijn alweer 16 weken! Wat gaat het toch hard maar dat is gevoelsmatig misschien sowieso bij jou omdat je al 12 weken was voordat we uberhaupt wisten van de zwangerschap haha....

De eerste week zit er al op maar heb niet zoveel gewerkt hoor haha.. 16 uurtjes ;) Had vrijdag vrij genomen omdat Dilan voor het eerst carnaval op school had en wij als ouders mochten komen kijken en dat wilde ik niet missen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Was het leuk joy? Leuke foto op fb trouwens!!

Lizzie lief dat hij zo voor je zorgt :)
    Ja ze hebben vandaag ook heel de dag in hun pakje rondgerend hier😃 verkleden doen ze wel vaker...

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Thanks! :) Het was super leuk, maar best wel een lange loop voor de peuters. Ze begonnen allemaal te gapen en niet eentje die nog vrolijk keek haha..

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Toeter, super dat hij net zo goed doet zeg! Mag je ook trots op zijn.

Ika, arme M...... Dag goed doorgekomen?

Lizzie, *danst voorzichtig mee met je*

Mgbk, niet leuk allemaal. Maar je bent een topper meid! Hang in there!

Joy, maar werken gingel weer? Voelde goed?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha :D lekker vroeg naar bed dus :p

Hier vannacht oorpijn gehad.... Lekker dan, J deed het wel goed gelukkig... Vaak wilt hij na de bv van 3 uur niet meer slapen... Vannacht wel dus heb beter kunnen slapen

Deel Deze Pagina