De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Tja heel irritant maar ja.
    Heb ik weer een uitje. Lol.
    Maak me er niet druk om. Gyn is heel duidelijk geweest dus ja.
    Van de verklaring vind ik ook wat raar. Vraag ik morgen gewoon even.

Smakkelijk!! Wat ga je eten? Wij rijst met iets erbij. Dat ga ik zo nog ff zoeken in de kast hahahha

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lizzie heeeel veel succes en plezier morgen!! Ben benieuwd of ze t geslacht kunnen zien ♥ wat denk je zelf?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah idd heb je weer iets te doen :p

Hier gaan we aardappeltje en wortels uit de oven eten en schouderkarbonade...hmmmmmmmm

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat klinkt lekker, Lov.

Ik ga zo zelf nasi maken met saté :p
    M. ligt alweer 1,5 uur te slapen. Moe van al het rollen hihi

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mgbk. Ik heb het gevoel jongetje. Eigenlijk iedereen die gegojt heeft hahhaha. 1 zegt een meisje. Ben zeer benieuwd. Te nieuwsgierig. ;)

Lov. Klinkt goed maar ik hou niet van wortels die warm zijn dus ik ga bij ika eten. ;) hahahhahha
    R ia bijna klaar met koken maar ik heb geen zin in iets. :(

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Is toch ook een momentje. Het zwanger worden afsluiten. Was je daarvoor ook aan de minipil?

@bouwjaar Klinkt leuk zo'n babymassage! Op het onderplassen na ;) Ik wil ook een halfjaar bv. gaan proberen.

@lizzie Vervelend dat je weer het hele verhaal moet doen! Waar blijft de buikfoto!? :) Ik denk ondanks de roze wolkjes hier dat jij ook een meisje krijgt.

@hier Vandaag ondertrouw geregeld. 27 mrt is het zo ver. Zijn allebei een dagje vrij om er een dagje voor z'n tweetjes van te maken.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #1687 Rylie, 4 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
    Oh buikfotos maak ik geen. Ziet er niet uit bij mij... :(
    Sorry!! Maar ja dat is iets wat nog op het lijstje staat. De boel weer strak trekken
    ;)
    Dido. Denk je een meisje ja. Je bent de 2de. ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie met kleren dan? Hier ook geen fan van buikfotos maar met kleding vond ik het altijd wel te doen...

Dido alleen als ik bv gaf ;)

Hier veel last van de wond iets te veel gedaan vandaag;)
    En opeens weer meer last van de keel en oren

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik ben hier even wat minder omdat ik me niet zo fijn voel. Maak me wat zorgen over T. en de borstvoeding. Lijkt soms echt alsof ze pijn heeft bij het slikken ofzo. Donderdag haar maar wegen bij het inloopspreekuur op het cb, heb het idee dat ze ook te weinig groeit. Weet niet waar dat idee vandaan komt verder, maar goed. Maandagavond komt de lactatiekundige bij ons aan huis. Hopelijk gaat het daarna beter.

Lizzie, succes morgen en ik denk ook een meisje;)

Kus voor iedereen.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. De zorg voor je kleine meissie gaat voor!! Hopelijk valt het allemaal mee. En is ze toch goed gegroeid en aangekomen.

Lov. Tja dat is een puntje waar ik onzeker over ben. Is er niet zomaar uit :( Baal er ook wel is van dat ik geen mooie babybuik heb. Hahahha al zal hij nog flink groeieb. Nou ja hoop ik dan toch.

Ik ga zo een poging doen tot slapen. R is net ziek in bed gaan liggen... Hoop maar dat hij morgen gewoon mee kan. :(

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    sterkte lies...niet fijn die zorgen.

@lov Moet ik jou nu ook zeggen het rustiger aan te doen ;) Beterschap!

@lizzie Succes morgen!

@hier Ik duik lekker m'n bedje in...nu geen hoofdpijn maar maagzuur...lijk wel zwanger ;)

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Lizzie Hoe was het?

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier alles is goed!!! I'm so happy!!! Hahahaha

Wel geen mooie echo maar goed. Hartje klopt. ;) kleintje ligt helemaal onderin verscholen kijkent naar mijn rug. Dus we hebben de achterkant van het hoofdje gezien en zijn beentje en hoe die op en neer lag te dansen.
    Voor het geslacht heeft ze ook gekeken maar kon ze niet zien. :( we moet nog even geduld hebben.
    20 weken nog geen datum voor mogen prikken. :(
    En heb weer bloed moeten laten prikken. Ze gaan kijken of mijn ijzergehalte wel omhoog gaat en of ik genoeg vitamines heb.
    Zal wel niet ben soms heel duizelig....

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lies, niet leuk hoor, je zorgen om je meissie! Lactatiekundige al gesproken?

Lizzie, jeej! Weer een goede echo, top!

Dido, grootverpakking Rennies inslaan dus :D

Losje, hoe is het? Weer energie voor de nieuwe ronde?

Mgbk, knuffel!

Manouk, hoe voel jij je? Goed gevoel nu om ervoor te gaan? Lukt het wat om het los te laten?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super Lizzie! Jammer dat ze geen geslacht kon zien...

En ik snap je wel hoor..... Vroeger was ik een stuk slanker voel me nu ook niet op mijn gemak...

Dido hahahahah :D luister toch niet :p
    Bah is een vies kwaaltje voor jou hoofdpijn.... :(

Lies waarom denk je dat ze pijn heeft bij het slikken dan? Wat doet ze?

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Fijn dat alles goed is Lizzie!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Super, Lizzie!! Geniet lekker van je goede echo. Hopelijk groeit ook je vertrouwen.

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    R en ik hadden het er net over. Dat elke goede echo toch een boost zelfvertrouwen geeft. :)
    Maar ik ben ook heel blij dat ik elke 2 weken weer op controle mag. Heb ik echt nodig.

Lov. Geen last meer van oor en keel pijn? Hopelijk niet. En ben je er al over uit met je dekentje?
    Bij mij is het anders om. ;) Ik ben nu slanker dab vroeger maar dat vel is zooooo lelijk. Zo'n groot nadeel. Tja Bmi is goed maar ja het ziet er niet uit. Heb al een mooi spaarpotje voor de operatie.

Hier. R wil uiteten. Vieren dat de echo goed is. :) Hij mag vaker met dat soort ideeen komen. Nu al zin in. :)

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh lekker uiteten, Lizzie!

@Lies, wat naar dat je je zo onzeker voelt. Hopelijk krijg je snel geruststelling.

Hier net de hele badkamer gepoetst. M. krijgt zo voor het eerst appel en dan gaan we nog even naar buiten :)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja Lizzie dat snap ik dan ook wel... Ga je een buikwandcorrectie doen? Zou ik ook wel willen..

Dekentje... Net bij de leenbakker een dekentje gekocht... Soort wafeldeken in het grijs, leg die gewoon eens eroverheen. En dan morgen even een slaapzakje kopen, ze hadden leuke bij de prenatal. Nu heeft hij een rode aan van zijn zussen...minder leuk hahahaha..

Oor en keelpijn gaat wel beter, alleen mijn oren helemaal dicht...
    Tijdens en na een zwschap is. Mijn afweer gewoon zo slecht.

En Ika hoe vond ze het? Rasp je de appel ?

Deel Deze Pagina