De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov even gekeken de mijne zijn van Meyco. Gewoon zo'n echte deken zeg maar. Maar ik heb al t beddengoed van mn broer overgenomen (heb dus ruimvoldoende)
    Hoe ging t slaapzakje?

@ika leuk hoor die hapjes

@dido ah druk bezig met het trouwgebeuren.
    (wij hebben t erover maar nog niks geregeld..;) 10/10 moet de datum worden)

@lizzie Gefeliciteerd dat alles goed is!! En mooi dan toch dat je elke 2 wk op controle mag. Als jij gerustgesteld wordt is alleen maar beter voor je kleine denk ik

@lies wat vervelend dat je je zorgen maakt. Hopelijk kan de lactatiedeskundige je helpen.
    Oja en dat geen idee waar je zorgen mbt de groei vandaan komt... tja dat zal dan wel dat moedergevoel zijn ?
    Hopelijk kun je wat dat betreft gerustgesteld worden morgen

Ik heb t idee nu ik relaxter ben het ook lekkerder gaat met F.
    Ze heeft 2 dagen een goed middag slaapje gedaan, maar vandaag dan natuurlijk weer niet ;)
    Vanavond de babyavond van de pufclub, ik gok alleen dat ik qua voedingstijden niet goed uit kom, nouja ik zie t wel.

Morgen met mams naar Alkmaar, sjoppen. Ik heb een broek nodig want van mn oude broeken kan ik wel in behalve dat de knoopjes net niet dichtgaan :(

Er knort wat hier in de bak. Ze mag weer aan de tap.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ik heb de appel even kort gekookt tot een moesje. Ze vond het erg lekker. Tot nu toe nog niets tegen gekomen wat ze niet lekker vond. Zal geen garantie voor de toekomst zijn.

@Bouwjaar, fijn dat het wat relaxter gaat. Die kleintjes voelen stemming goed aan.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika hier als baby ook altijd goede eters gehad nu is dat helaas minder....

Bouwjaar kwa terugleggen wel fijner heb ik het idee maar volgens mijn man had hij het te warm in bed....

Hier moet ik ook eens gaan shoppen... Veel plezier morgen bouwjaar!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Lizzie, wat leuk even samen uit eten! Wel vervelend dat je nog zoveel vel op de buik hebt zeg. Je was veel afgevallen toch? Vind je het lastig om nu weer aan te komen (ook al is het vanwege een prachtig kindje in je buik)?

Lov, lastig he, inschatten of het niet te warm of te koud is.... E slaapt ook in een slaapzak (vandaar een blauwe met auto's ;)). Ook onder dekentje. Gaat prima nu.
    Vond het vandaag wel weer lastig. Had haar in draagdoek (geen jas oid aan). Ik heb dan jas van ML, die kan dicht. Twijfel, wel of geen mutsje etc....

Ika, heerlijk hoor, dat jullie meisje het goed doet! Leuk he, die hapjes!

Bouwjaar, veel plezier vanavond!

Dido, wanneer trouwen jullie ook al weer? Heb je al een jurk?

Hier vandaag even op werk geweest. Gesprek met manager gehad. Het is allemaal moeizaam hoor, een baan vinden. Pffff.....

5. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Had J wel goes geslapen met een slaapzakje? Hoop het!! Had dat dekentje ook gezien bij leen bakker. Vandaag geweest voor een slaapbank. ;)

Mamsie. Irritant he werk zoeken. Pfffff en van de ww wordt je ook niet vrolijk... Hopelijk ben je snel weer aan de gang!

Ika. M een alles etertje. Alleen maar handig toch.

Bouwjaar. Veel plezier voor vanavond en morgen!

Hier. Genoten van ons uitje. Was heerlijk. En R helemaal gelukkig dat hij oranje niet mist. ;)
    Is een avond deze week in het ziekenhuis. Bevallen in het ziekenhuis. Baal er van.Kan ik niet maar toe en de volgende is pas in november. Iemand van jullie op zo'n dag geweest.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Nee nooit geweest Lizzie.
    Waar heb je gegeten? Durf je al wat vooruit te kijken? Stiekem wat nadenken over namen, een kamertje etc?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja mamsie het is wel lastig omdat hij huilt als hij terug in bed moet na de bv ... Is slopend voor papa en mama dus wil het graag opgelost :D

Lizzie ja dat wel hij sliep wel goed.... Ga morgen die leuke slaapzak met sterren kopen bij de prenatal...is nu in de aanbieding en hij is zo leuk!

Nooit geweest naar een cursus...geen zk cursus of pufcursus... Geen behoefte aan hahahaha...

8. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Kamer weten we al. Hahahha alleen ff bestellen. ;) vonden die al mooi bij de eerste zwangerschap dus die wordt het ook. ;)
    Durf het wel hoor vooruit kijken. Ben toch al bijna halverwege. Als die echo goed is durf ik denk ik echt te gaan genieten.
    Namen praten we al wel over maar dat gaat nog moeilijk worden...

Lov. Ohh die ken ik niet maar leuk met sterren. Vond de hema ook wel een leuke hebben maar die was meer voor een meisje ;)
    Hahahha doen we J maar niet aan.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah nee liever niet :p

Hier kijken we trouwens ook voetbal

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Ika, ja best wel al weer gewend aan het werken.. En het is meteen druk haha maar dat vind ik wel fijn dan gaat de tijd snel

@ Lov, Jesse ligt in een slaapzak van puckababy met dat teddy dus en daarover nog een (dubbelgevouwen) wiegdekentje van baby's only ook met dat teddy aan de binnenkant. Maar oke hij ligt in zijn rompertje in de slaapzak

@ Lizzie, fijn dat de echo weer goed was en jammer dat ze het geslacht niet Konden zien.

@ hier, gister op m'n werk een meeting gehad en ik ga een andere functie krijgen. Weet nog niet of ik er zo blij mee moet zijn. Volgens m'n baas is het een mooie nieuwe uitdaging, een 'avontuur' zoals hij het noemt maar ik hou niet zo van avonturen :D haha! We zien het wel, is per 1 april met nog 3 andere collega's.

Gisteravond lekker uiteten geweest met vriendinnen was wel lekker ff eruit.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,990
    75
    48
    Female
    Pijnacker
    @bouwjaar Mooie trouwdatum! Fijn dat je je relaxter voelt. Kan me er wel iets bij voorstellen dat dat ook invloed heeft op F. Veel shopplezier! Dat laatste knoopje gaat je vast nog wel lukken.

@mamsie wij gaan 23 mei trouwen. Dus nog 2,5 maand om alles te regelen. Ik ga deze zaterdag met de moeders een jurk uitzoeken bij een winkel in Arnhem. Hoop dat ik iets leuks zie!
    Vervelend van je werk. Weet helaas hoe slecht het gaat op de arbeidsmarkt. Ben nu onderweg naar een symposium om er een presentatie over te geven...

@ika Dat doen jij en je meisje goed al die hapjes!

@lizzie Heerlijk even uit eten! Op de open dag van zorg en welzijn15 maart zijn er ook een aantal ziekenhuizen open. Misschien kunnen jullie dan een kijkje nemen?

@joy Verandert er veel in die functie? Gefeliciteerd in ieder geval!

@hier Gister adressen voort rouwkaarten geschreven en m'n stokke tripp Trapp opgehaald via mp. Echt super mooi. Meneer heeft al een stoel en aardige garderobe :-D

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Dido, rouwkaarten? Heb ik iets gemist?

Ik weet nog niet precies wat het gaat inhouden, dat zal de komende tijd pas duidelijk worden. De basis is in ieder geval dat ik en de andere collega's aanspreekpunt voor adviseurs zullen worden. Maar zij willen altijd het onmogelijke voor hun klanten dus dan kun je altijd van die constructies bedenken.. Maar dat zal wel zo blijven denk ik en wat er verder dus gaat veranderen of erbij gaat komen dat is nog een verassing ;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    @joy ik denk dat dido de 't' gemist heeft ;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido tja dat is onze startdatum, dan kennen we elkaar precies 15 jaar en dit jaar valt t op een vrijdag

Nou F is klaar met eten, jurk alweer bespuugd :(.
    Ik ga zelf wat eten en inpakken om op pad te gaan

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,990
    75
    48
    Female
    Pijnacker
    @joy Lekker kleine lettertjes en snel typen op IPhone werkt niet :) Gelukkig moet er trouwkaarten staan.
    Dat is dus nog even spannend die nieuwe functie...wel positief dat ze jou daarvoor willen toch?

@hier Presentatie op symposium ging goed. Nu weer snel naar kantoor.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Bezoekje cb gebracht. E goed gegroeid!
    T alleen doorverwezen naar oogarts. Ogentest 2x niet goed.....
    Nu gauw even lekker naar buiten. Kom vanavond even kletsen!

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    @ Dido, ja trouwkaarten schrijven is een leukere bezigheid hihi.

@ Bouwjaar, fijn is dat he... heb je ze net aangekleed en dan is het alweer vies... welkom in de wereld van baby's/kinderen :p Ga je wandelen? Het ziet er wel lekker uit buiten.

@ Mamsie, fijn dat E het goed doet! Voor T is het wat minder :(

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Even vraagje;

Bij wie klopt hier eigenlijk de chinese geslachtskalender?

Mijn eerste is een twijfelgeval, verwekt rondom mijn verjaardag en rondom de overgang van juli/augustus.

De tweede zwangerschap werd een jongen voorspelt en is dus een meisje geworden.

De derde keer was het wel helemaal juist.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    bij mij klopte hij beide keren Joy!

20. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Heel veel plezier met shoppen. Niet te veel, de broeken die je nu thuis hebt pas je vast ook snel weer. Gaat helemaal goed komen! Jij bent heel sportief toch?

Dido. Leuk hoor al die voorbereidingen. Het is ook al best snel. Super spannend!! En je jurk uitzoeken. wow. Weet je wat je ongeveer wil?
    Trip trap wil ikke ook!! ;)

Mamsie. Fijn voor E maar minder voor T. :( Ziet hij niet goed of zijn de testen niet goed als in mislukt? Veel plezier buiten.

Joy. Promotie? Wel een groot compliment dat ze je voor de functie willen hebben! :D

Parel. Meissie hoe gaat het met je? Lekker druk met je meisje? En hoe gaat het met haar? Hoop snel een kleine updateje van je te lezen. :)

Hier. Net geregeld dat R maandag het kindje gaat herkennen. Hij zei wel dat hij er nog is goed over moest denken ;) hahahha
    Ook de oproep gekregen voor de bedrijfsarts. Volgende week woensdag om 16.00... pffff zo geen zin in. :(

Share This Page