Hihi rouwkaarten Is het erg cru als ik daar stiekum even om moest lachen hahaha... Leuk die datum bouwjaar! Hier ook getrouwd op de dag dat onze relatie begonnen is. Zo onthou ik eindelijk eens die datum En idd welkom en de wereld van kinderen Joy hoop dat je die nieuwe functie wel leuk gaat vinden dan... Hoe zit het met de voorbereidingen van je vakantie? Wat gaan jullie nu allemaal doen? Ben jaloers hoor hahahaha Mamsie jeeeeeh Hier moeten we voor A ook naar de ogenarts... Het gekke is dat ze de eerste keer niet goed kon kijken met haar rechteroog en de tweede keer met haar linkeroog...dus ik vraag me af in hoeverre het nodig is ... Hier even naar prenatal geweest...die slaapzak van de aanbieding was zo dun... Heb m niet gekocht. Vannacht ging eigenlijk zo goed dat ik even wil afwachten. Wel een spiraal voor in de bv gekocht...zo'n ding wat je eraan hangt... Sokjes en een kubus voor in de box. Onze prenatal heeft niet superveel keus kwa kleding...wel iets leuks gezien maar ik heb nog genoeg wil nog even wachten.
@lizzie Je bedoelt denk ik erkennen Goed dat je het zegt! Ik moet nog even kijken of we dat gelijk met ondertrouw kunnen regelen. Niet leuk baar de bedrijfsarts... Ben ook erg blij met m'n tripp Trapp! Incl new Born set. @joy Bij mij klopt de kalender niet. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb nog geen idee qua jurk. Wel voor als ik niet zwanger was. Nu vooral kijken waar m'n buik mooi in uitkomt en wat nog mee rekt
Dido. Hahahhaha dat bedoel ik idd. Bij jullie is dat toch meteen geregeld zodra je getrouwd bent. Je kunt vast een mooie jurk vinden. Lov. Jammer dat de slaapzak zo dun was... wel leuk dat je andere dingen hebt kunnen kopen. Ik heb ook nog een bon liggen!
Dido als je trouwt voordat je kindje geboren wordt hoef je niet te erkennen Ga je voor een echte trouwjurk ? Lies meis hoe is het bij jou met de bv nu?
@ Lizzie, ja misschien moet ik het inderdaad als een compliment zien haha maarja... denk dat ik er gewoon even aan moet gaan wennen. Kan nooit zo goed tegen veranderen en vooral niet als er dan meer van me verwacht gaat worden. Hoop dat je wel een leuk persoon krijgt bij de Arbo. @ Lov, haha ja die ene letter wat een verschil qua betekenis van een woord kan het dan maken he We hebben nu bijna alles al wel geregeld. Kaartjes van Universal zijn binnen, de huurauto is gereserveerd, hotel in Miami is geboekt en volgende maand doen we dan de kaartjes voor Disney. We gaan dan 2 dagen naar Disney (niet achter elkaar want dan komt t al mn neus uit haha), 1 dag naar universal, 2 dagen naar Miami en voor de rest naar de shoppingmalls en lekker zwemmen op het resort en Orlando een beetje verkennen. We zijn er in totaal 11 dagen want met de vliegreis ben je al een dag kwijt heen en een dag terug. @ Dido, hoeveel week ben je zwanger als je gaat trouwen? Ben benieuwd naar de andere of de kalender klopte.... het is dus eigenlijk echt 50/50 he
Klinkt super joy! Disney lijkt me ook super! Maar alles wat je gaat doen zouden wij ook gaan doen....zo leuk!
Ja Ik wilde alleen ook graag naar Key West maar dat is gewoon echt niet te doen... Is 7 uur rijden vanaf Orlando en met 2 kleintjes lijkt me dat echt te lang... en dan moet je alles zo in die dagen proppen dat je dan denk ik ook niet echt het gevoel daarna hebt gehad dat je vakantie had haha
@joy Ow heerlijk! Wij hebben ook universal en Disney gedaan. Echt super leuk! Qua erkennen zei m'n zus dat je het wellicht nog voor het trouwen kan overwegen mocht er iets met 1 van beide ouders gebeuren voor het trouwen. Trouwen is over 2,5 maand, dus ben dan Iers van 30 weken zwanger....de tijd gaat hard!
Maar die ogentest leest T dan niet de goede lettertjes op of is t zo''n ding met cirkeltjes? @joy wezen sjoppen met mn ma De kalender klopte niet bij mij. Enne wat is er aan de functie dat je niet leuk lijkt? @lizzie tja heel sportief, ik sportte 2x per week. Dat hoop ik weer te gaan doen en snel ook. Ik wil as zaterdag weer beginnen bij mn sportschool en dan nog 5 weken na-gym op woe en daarna ook weer bij de sportschool. Balen van de bedrijfsarts maar ook wel logisch, zo werkt t nou eenmaal helaas. ? wat bedoel je? @dido je kan voor je jurk wsl wel op t laatste moment een passing doen. we waren tijdje geleden naar een trouwbeurs en daar kon t ook ivm een hopelijk wegtrekkende buik bij mij, vertelde ze. Qua jurk zal ik iets kiezen zonder al te veel tierelatijntjes. Maar ja eerst maar es die datum vastleggen. Je bent iig lekker bezig met regelen! Nou ik heb 2 broeken gekocht, 2 paar schoenen, shirt en een jurkje en piama voor F. Broeken niet te duur, hopelijk pas ik snel weer in mn oude kleding. Denk wel dat t dagje too much was voor F, ze had ook erg weinig geslapen. Ze was na 18u al aan t murmelen en later nog een tijdje lopen krijsen. Ze was gewoon moe, te moe, arme moppie. Uiteindelijk heeft vl haar toch weten te sussen en nu ligt ze sinds 20u op bed.
@ Erkennen, hadden wij meteen geregeld tegelijk met de ondertrouw Sloeg ook nergens op want wij trouwden 6 weken later haha maar die vrouw zei dat ze het dan net zo goed meteen ff kon doen. @ Bouwjaar, uhmm nou ja ze zijn van plan om de service ook internationaal aan te bieden.. heb een hekel om engels te moeten praten op mn werk, dat is punt 1 maar goed misschien gaat dat wel niet gebeuren. Sowieso dat gezeur met die adviseurs bah daar heb ik geen zin in Altijd van die discussies te voeren. Ja ik weet niet... voor de rest wacht ik het wel af hihi @ Lov, klopt ja we kunnen niet alles doen. Ben allang blij dat we daarheen kunnen gaan met kids dus heb me er maar bij neergelegd dat ik sommige dingen moet laten gaan. @ Zo, mijn werkdag zit er ook weer op! Ga zo maar even lekker in bad. Jesse zijn tas inpakken want hij gaat morgen voor het eerst een dag naar mijn moeder (samen met Dilan)
Whahahahahahahaahahha bv moet maxicosi zijn...alias mc. Joy ja joh je gaat al een hoop superdingen doen.... Ik ga slapen.... Over een paar uurtjes komt meneer weer. 12 years of a slave gekeken....heftig!
Ohhhhh Zo F meldde zich pas om 3.10 en is bezig wakker te worden nu, hoor of en toe wat maar nog geen gemopper. Nog ff mn 2e kop koffie opdrinken. Om uur of 10 ff koppie doen bij mn nichtje En wat een mazzel toch met het mooie weer hebben we toch.
Fijn. F is goed bezig!! Hopelijk vannacht ook zo. Hebben jullie leuke dingen gadaan vandaag? Ik heb huisje gepoest. Nou ja eat ik mag en de rwst R laten doen. En opziek geweest naar een box. Vind die krengen duur. Pfffff. Wil er persee 1 met la. Vanavobd komen mijn omas en vader op bezoek. Eigenlijk niet zo veel zin in maar ja. Voor die oudjes doe ik da wel. Oh een veel lasr van bandenpijn vandaag.
Naar de winkel geweest.... Wel weer heerlijk dat ik kan autorijden... Waarom wil je perse die la dam Lizzie ? Ik heb m persoonlijk nog nooit gemist?
Weekend! Klinkt goed, Bouwjaar. Hier ook geen box met lade. Ik mis hem niet. We hebben ernaast een mandje voor al het speelgoed. We hebben een witte bopita box bij de babydump gekocht. Was destijds in de aanbieding.
Hoi meiden, Hoe gaat het met iedereen? Lizzie & Dido fijn dat jullie mooie echo's hebben gehad! Hoop dat de angst langzaam naar de achtergrond verdwijnt en dat jullie kunnen genieten van alles. Heb vluchtig gelezen dat het goed gaat met de kleintjes. Hier vandaag cd 24. Had een paar dagen geleden het gevoel dat ik nog geen eisprong had gehad dus toch maar ovulatie testjes gedaan. Dat zorgt dan toch voor wat meer rust in mn kop. Gisteren een positieve ovu test dus waarschijnlijk vandaag mn eisprong. Dat betekent dus helaas weer een late eisprong en snap ook niet hoe het kan dat tijdens de analyse mijn eisprong mooi op tijd was. Heb het gevoel dat mijn lichaam me een beetje vern*ukt Helaas, we gaan ons best maar weer doen. Losje dikke knuf voor jou, denk aan je X Mgbk ♡ Knuffel voor iedereen! Liefs X