De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook gemeen dit. Manouks....:(

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hier idem dito

@manouk jesus zeg wat k*t. Zul je altijd zien he. :(:x
    Maar als dit zo blijft trek je toch wel weer aan de bel voordat er een jaar voorbij is of niet?

@lov heerlijk dat je weer kan auto rijden :)

Nou bij mn nichtje was F redelijk zoet, maar niet slapen natuurlijk.
    Dacht nou die gaat dan hopelijk begin vd middag wel slapen, ja 45 min, daarna ontzettend huilen, in de box onder mobiel ff stil, weer huilen (moe zijn maar niet gaan slapen...) uiteindelijk haar in slaap gezongen maar dat duurde ook maar een half uurtje en toen was weer t hek van de dam. Begin vd avond na t eten tijdje stil en toen weer bingo. Samen in t grote bad was oke, maar eruit was weer heisa. Vl zit nu met haar en t is wel stil.
    Geeeeen idee wat er is, maar sjonge sjonge wat een rukmiddag. :(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bouwjaar zo'n dagen heb ik hier ook meisje.... ;) je hebt gewoon een pittig meisje. Mijn meiden waren ook zo en meneer is anders ook een aanwezige :D

Het kan soms zwaar zijn he meis.... Een voordeel als je straks gaat werken.... Je hebt dan even rust.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Klinkt als sprongetjes gedrag, Bouwjaar. Zit ze nu qua uitgerekende datum niet ook in sprong 2?

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh bah Manouk. Wat moet je hier nu weer mee :( Hopelijk is je cyclus volgende keer weer normaal.

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Pfff manouk hoe balen is dat. Heb veel aan je gedacht. Ik zou na 2 rare cyclussen gewoon naar een ander ziekenhuis gaan. Second opinion. Hopelijk snel weer veter meissie. Hoop het zo voor je.

Bouwjaar. Dat is een zware dag meid. Jullie kleinje is idd een pittig meissie. Hopelijk morgen weer beter.

Lov. Eigenlijk wil ik wel een la ja. Had ook gedacht aan een mandje of zo langs de box maar ik heb hier een nog al nieuwsgierig hondje rondlopen. Hij zal er mischieb wel vanaf blijven al ik er bij ben maar denk als ik ff weg bem dat hij dan toch op onderzoek uitgaat... hahaha

Hier. Omas en vader zijn weee naar huis. Was toch wel gezellig. Hahaha zo veel zorgen. Al die medische dingen zegt hun niks. ;)

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov ben er maar mooi klaar mee zo'n dame ;)
    Wat dat betreft is t fijn om weer te werken

@ika hmm ja ze is nu ff ruim 8wk. Zal t boek eens lezen (geleend bij bieb)

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Manouks, wat vervelend dat je, je zo voelt. En je cyclus zo lang blijft.

Sorry meiden, schiet er telkens bij in om hier te reageren enz. volgens de CB arts hebben we een dominante baby :$
    Moet zeggen ze is wel erg eigenwijs, slapen vergeet het maar overdag is ze liever wakker. De nacht gaat wel goed. Handjes vol dus

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou parel doe mij maar zo'n baby ... Overdag wakker en s'nachts slapen. Hier helaas andersom.

Bouwjaar ja naderhand wordt het wel steeds leuker :D nee ik snap dat het zwaar is meid... Knuffel!

Lizzie ik he geen tas niks aan de box hier eigenlijk... Ook nooit gemist

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de sprongen wekker op oeiikgroei site maar even geactiveerd.
    Scheelt misschien frustratie en irritatie

@parel oh gezellig. Maar wel fijn dat ze snachts slaapt. Dat doet F ook en is wel reuzefijn. Ik vind alleen vervelend dat je overdag nergens aan toe komt.
    Gaat t verder oké?

11. Parelbloesem

Lov, dat is niet fijn!

Bouwjaar, ja heerlijk heb een voeding snachts maar ze slaapt meteen weer in na die voeding ideaal. Alleen overdag en vooral rond avond eten pff

Verder gaat het zeker oké :) ze groeit erg goed op mama's melk. Morgen is ze 5 weken oud en ze woog gisteren 4530gr (3595 bij geboorte) en ze is 56cm (51 bij geboorte) en ik maar denken dat ik haar niet genoeg voeding kon bieden, wel dus. Ze ligt volgens cb wel al wat voor op ontwikkeling en ze zit tegen bovengrens van goede groei ;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super dat ze zo goed groeit parel! Ook een lang meisje he...

Oh maar wat doet ze dan al allemaal waardoor ze voorligt?
    Hier eigenlijk nergens over gehad tijdens het gesprek bij het cb?

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Parel, wat fijn dat ze het zo goed doet!!

De verkoudheid van M. is gelukkig weer over. Het viel trouwens wel mee. Ze was wat snotterig, maar voor de rest vrolijk en ze slaapt nog steeds goed.
    Sinds deze week heeft ze per dag echt één vaste lange slaap in de middag. Dan slaapt ze bijna 3 uurtjes en in de ochtend zo'n 1,5 uur. Ik heb een beetje idee dat dit haar vaste ritme zal blijven.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is fijn Ika en ook belangrijk voor haar en jullie....

Hier is J ook een beetje verkouden .. Alleen in zijn neusje voor de rest merk ik ook weinig. Ja hij niest en hoest soms...

15. Parelbloesem

Ze kijkt je al echt aan en glimlacht dan. Hoofd optillen deed ze al vanaf geboorte maar ze steunt ook echt op haar armen. Ze is ook gigantisch sterk in benen en armen vond ze, maar dat wisten we al luier verschonen en kleding aan is een ramp haha.

Ja ze vinden haar lang en slank. Der benen moeten in maat 56 anders heeft ze hoogwater. Maar om haar buikje zit dat weer los. Maat 1 luiers zijn te klein maat 2 past alleen etos (en pampers maar is ze allergisch voor) ze heeft dus vooral lange beentjes der armen zijn wat kort voor 56 maar der rompje past 50 niet meer. Haar hoofd was weet kleiner dan gewoonlijk maar was niet erg.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoofdje optillen doet J ook al zo goed idd... Maar ook al gelijk na de geboorte .. Maar dat deden de meiden ook ;)

Aankijken doet J ook en hij doet al een tijdje in de box naar alles kijken en de mobiel. Vond ik ook al snel...:D

Hier kwam J ook tegen de bovenlijn aan met gewicht en lengte, maar was vorige week 5280 gram en 57 cm :D

Lachen doet hij sinds deze week :D so cute!

Kwa kleren is het hier zo dat bovenlijf 56 maar ook nu 62 past en broekjes 62:cool:

Pampers heb ik nu ook maat 2 van aan maat 1 was echt te klein nu..maar ze moesten eerst op:D

Ook zijn poep is verandert...wordt wat steviger;)

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Herkenbaar wat jullie schrijven over het hoofdje, aankijken en de beentjes.
    Hier loopt ze voor met rollen. Met 2 maanden van buik naar rug en met 4 maanden van rug naar buik. Ze probeert nu soms omhoog te komen naar zitstand. De motoriek heeft ze niet van mij :p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Er begint er iemand te zeuren hier...volgens mij heeft hij honger :D

Ligt jullie meiden trouwens s'avonds in haar bedje parel?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaa Ika jullie meisje is idd ook snel he...

Van de week lag hij op de buik en echt hij probeerde met alle kracht om te draaien alleen werkte zijn beentjes even niet mee maar ik stond echt te wachten en riep F om snel te komen kijken... Ik dacht echt even dat hij ging omrollen. Dat belooft nog wat :D

Ben benieuwd wanneer jullie meisje gaat kruipen....vast snel :D

20. Parelbloesem

Haha ze lopen ongeveer gelijk dus. Allebei wat voor op de richtlijn. J echt een flinke jongen en L een flinke meid.
    Ze is ook al echt met de tut en knuffel bezig, knuffelen enz
    Dat glimlachen doet ze hier al een weekje nu super lief. Ze kan ook al doel gericht boos kijken haha.

Deel Deze Pagina