De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mooi is dat met het rollen. Als ze het doorhebben gaan ze helemaal los hihi. Jullie krijgen volgens mij een lange knul, Lov. Hier zit ze qua bovenkleding in maat 62, maar broekjes in 68. Ik heb een heel lief spijkerrokje in 62, maar die glijdt nog steeds van haar billen.
    Ik ben benieuwd qua kruipen. Ik heb zelf nooit goed gekropen. Ze maakt al wel bewegingen als ze op de buik ligt.

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika dat is ook al op tijd.

Lov, ze slaapt in wiegje bij ons op de kamer nog ivm bv. Ik werd in het begin heel slecht wakker waarschijnlijk bij werking van mijn injectie tijdens bevalling. Gelukkig reageerde manlief accuraat wanneer ze geluid maakte. Nu hoor ik der zelf. Denk dat ik der vanaf volgende week op der eigen kamer leg

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie meisje, Parel.
    Heeft pethidine zo'n lange uitwerking? Ik heb er verder geen last van gehad.

4. Parelbloesem

Volgens mijn VK kon dat even duren heb ook altijd veel last van bijvoorbeeld narcose.

Zal zo foto in mijn album plaatsen maar haal hem er zo ook wel weer uit zal hem tot half in laten staan ;)

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk!
    Ah okee, dat wist ik niet. Hier werkte die ook niet lang, want tijdens het persen zat ik echt op en top op de adrenaline hihi.

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat een schatje, Parel. Daar mag je echt trots op zijn.

7. Parelbloesem

Ik heb hem gekregen en toen zat ik binnen 1 uur van 4 naar 9,5 cm en toen 31 min persen. Dus hier ook binnen 1,5 max 2 uurtjes al dat hij weg was, maar de na sleep duurde bij mij wel wat langer. Is niet erg hoor, verder goed gegaan en mijn man is echt een topper ;)

Dank je wel :D

8. Parelbloesem

Heb er nog paar bij gezet ;)
    Zal ze tot morgen laten staan en dan afhalen. Anders krijg ik toch de vraag of ik ze nog keer terug zet :p

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Fijn dat het toch die laatste grote zet heeft gegeven. Die ontspanning is zo belangrijk. Hier haalde het niks uit. Het gaf alleen rust. Maar beter dit gekozen te hebben dan een ruggenprik, anders had ik niet vanaf 7 cm kunnen persen.

10. Parelbloesem

Ja dat is wel fijn dat je deze keuze hebt gemaakt.
    Hier vroege ze ruggenprik of pethidine. Denk niks biet ruggenprik.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Manouks, balen van je late eisprong maar hij is onderweg dus doe je best! :)

@ Lizzie, ik heb ook geen box met lade maar soms mis ik het wel om er bijv een reserve boxkleed in te leggen. Speelgoed enzo hebben we in een boxzak.

Wat zijn jullie kindjes allemaal snel. Jesse niet hoor.. Hoofd omhoog enzo dat wel vanaf geboorte, heb z'n nek nooit echt hoeven te ondersteunen en nu dus al helemaal niet meer.. Maar rollen nog lang niet denk ik want hij probeert het niet eens :p Vind t ook niet erg, alles op z'n tijd en alles gaat al zo snel.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, alles op zijn tijd idd. Er zijn zoveel verschillen tussen kinderen. De kleine van mijn vriendin loopt met hulp bij 11 maanden terwijl het zoontje van mijn collega met 11 maanden ging kruipen.

M. is vandaag 5 maanden :D Ze heeft van mijn moeder een mega nijntje gekregen haha...

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy is ook zo ..zo snel hoeft het allemaal niet.

Parel waarom plaats je niks op FB eigenlijk?

Ika ze zeggen wel eens dat kruipen echt iets is wat je moet doen? Dat het niet goed is als je het overslaat? Weet even niet meer precies waarom...

Hier vannacht eens zonder bh geslapen... Niet gelekt, sta er zo van te kijken deze keer. Andere keren lekte ik extreem in het begin. Drijfnatte pads als ik moest voeden.

J huilde weer na de voeding van 3 uur maar heb m gesust en hij is gaan slapen.

Gister hadden we een fietsje gekocht voor de oudste via mp. Fietsen kopen wij nooit nieuw, ze groeien er snel weer uit zeg maar en ga niet zoveel geld uitgeven aan fietsen ... Ze gaan er zo slecht mee om.

Ze is er verliefd op :D ze fietst al een tijd zonder zijwieltjes maar de fiets werd te klein. Dus nu heeft zusje die van haar...iedereen blij :D

Zo ga verder koffie drinken :D

Losje hoe is het bij jou?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
  15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat een prachtig weer he meiden! Heerlijk! Vanochtend al een stuk gewandeld met E. T. speelt buiten in zijn nieuwe zanbak. Ik lekker tussen het voeden door buiten gezig. Wasje hangt buiten. Fijn!

Manouk, wat onwijs irritant zeg, weer een lange cyclus!

Parel, mooie meid heb je hoor!

Lov, T heeft ook een tweehands fietsje. Fietst nog wel met zijwielen maar hij is er helemaal happy mee.
    Fijn zonder bh slapen. Hier lukt dat echt niet ;)

Ika, wauw, alweer 5 maanden. Gaat snel he!

E gister geen goede dag. Last van inenting. Veel huilen en erg onrustig. Vandaag weer oke gelukkig!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    E rolt ook niet hoor. Komt vanzelf wel!

17. Parelbloesem

Lov onderandere omdat er sommige nog niet op kraamvisite zijn geweest en ook omdat ze gewoon niet op fb hoeft ;)

Mamsie, Dank je wel

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaa parel vraag me dan altijd stiekum af wat mensen met FB moeten als ze zo anoniem willen zijn :p

Mamsie lekker weer he. Heb gewoon al buiten gevoed vandaag, natuurlijk had hij zijn jasje aan maar lekker in de zon gevoed.

Ika hahahahahaha zie je nu :D

Hier ook net even een lekker stukje gewandelt....heeeeeerlijk! Ik ga balen als het volgende week opeens superslecht weer gaat zijn

19. Parelbloesem

Omdat ik niet wil dat mensen mijn dochter overal te pas en te onpas kopiëren. Mijn trouwfoto's stobden ook allemaal bij vriendin van ons op fb. Ze hoeft dat niet met de kleine te doen bijv.

Ik wil niet anoniem zijn maar niet alles hoeft op fb ;)

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Heel mijn fb staat vol met foto's van de kinderen :D Heb er ook geen moeite mee als ooms tantes opa's of oma's de kinderen op fb zetten hoor wat maakt het uit.... We leven in 2014 :p

Deel Deze Pagina