Heb ik iets gemist op fb? Hahaha ja losje normaal doe ik het eigenlijk niet voor een bevalling. Maar nu dacht ik er al langer aan en begint F opeens gister te vertellen dat hij mijn haren nu nie leuk vindt hahahaha. Straks ga ik maar even, vindt dat altijd zo leuk Fijn dat je er iets minder mee bezig bent ... Is moeilijk maar wel beter .... Maar als je weer naar nod gaat komt het toch meestal weer vanzelf ha hahaa. Had gister nog wat echo's gekregen zal ze dalijk in mijn album zetten. Ik heb toch wat onrustig geslapen... Ik wil me langzaam voorbereiden op de kzsnede maar ben toch bang dat de gyn maandag iets anders gaat zeggen
Dido, haha ja jij hebt ook zoveel krul inderdaad, dat is wel lastig. Mijn zusje stuurt me dan wel eens filmpjes van doe dit eens en doe dat eens, maar ben ik onderhand 3 uur bezig voor het zit. Manouks, ik heb vanaf 1.00 geslapen deze keer, maare wel heeeeeeeeeel erg onrustig. Manlief heeft tot 3.00 wakker gelegen, hij zegt je draaide je iedere 5 min om en dan zuchten je een keer. Voelde me echt heel schuldig, want hij heeft dus amper geslapen en hij mocht me gisteren avond al niet knuffelen, want alles deed pijn. Lies idd mooi filmpje wat E op FB heeft gezet Ik heb ff een verhaal in de club gezet kan ik hier niet type, weet niet of de lieve schoonzus hier op ZP zit en wil haar niet belasten er mee als ze hier kijkt bijv. Ga haar wel bellen of het zondag face to face bespreken, dan zie ik haar.
@lov Las op FB dat je kapsel beviel. Leuk. Foto! :-D @Eda en Ika Hoe was jullie eerste werkweek? @Manouk Wat goed al 1 kilo eraf! Netjes hoor. Hopelijk komen er snel juist kilo's bij Ik ben voor je aan het duimen hoor. @losje Jij ook weer wat gewicht kwijt, lekker! Ik heb hier vandaag een kaartje van s-ouders gekregen met een button erbij...'ik ben niet dik, ik ben zwanger'. Lekker dan @hier net thuis na kraamvisite. Echt een schattig mannetje. Mezelf na al jullie gekletst er over laatst getrakteerd op Mc Nu lekker languit op de bank. Hoofdpijn wil maar niet zakken. Morgen proefrit met de audi en mogelijk hebben we al een koper voor onze Ka.
Dat dacht ik ook maar de kraam hulp zei dat dat eigenlijk al te veel is. Ong 7% wordt aangehouden. Maar ze was vandaag 20 gram aangekomen tov van gisteren dus we zitten in een stijgende lijn, yeah!! En al een afspraak bij de kapper staan? @ika met die wind is je conditie weer zo op peil Hoe laat was t dat jullie haar wakker maakte? @dido owh balen dat je je zo naar voelt, beterschap! @eda fijn dat je toch hebt kunnen kolven, beetje geslapen @manouk fijn dat je lf al weer 1 dag langer is, hopelijk rekt ie nog wat op. Wanneer moet jij nou ook alweer naar het zh? Bij je nwe cyclus? Fijn dat dat lukt. Ben jij nou helemaal hersteld eigenlijk? Nergens meer last van? @mgbk hoe gaat het met jou? @lies filmpje...? Zal t eens opzoeken @parel zal zo ff in de club lezen @hier Redelijke nacht gehad voor 12 gevoed, om half vier en toen om half 8. Netjes zo dacht ik. Vanavond zal het even puzzelen worden met slaapjes en dat ze nog voldoende voedingen naar binnen krijgt. De bv komt goed op gang soms vind ik t nog ff lastig met aanhappen. Verder vliegt de tijd. Kraamhulp is er tm dinsdag.
Zo hehe, eindelijk even tijd voor mijn Oempaloempa vriendinnetjes T. haar bilirubine was vandaag nog iets te hoog, dus we blijven nog een nachtje in het ziekenhuis. Ergens geeft het me ook wel rust om hier te zijn, naast het feit dat dit natuurlijk nodig is voor ons meisje. Ik word hier verzorgd en er wordt hier schoongemaakt, thuis had ik toch de neiging om teveel te gaan doen en ik vind het moeilijk om het huishouden uit handen te geven Omdat T. onder de blauwe lamp ligt bij mij op de kamer, heeft ze afgelopen nacht op de babyzaal geslapen zodat ik ook kon slapen. Door het felle licht zou ik geen oog dicht doen. Mijn bv komt onwijs goed op gang en ik kolf flink bij. Afgelopen nacht mocht ik een voeding overslaan om de nachtverpleegkundige haar een flesje afgekolfde melk heeft gegeven. Heerlijk om eindelijk wat te kunnen bijtanken. Vannacht gaan we het net zo doen. T. is nu wel wat te suf soms om goed uit de borst te kunnen drinken, vandaar dat vandaag is besloten om de ene voeding echt de borst(en) aan te bieden en de andere voeding een flesje met mijn melk. Dat laatste is voor haar minder vermoeiend. De verwachting is dat ze morgen wel naar huis mag Ik heb niet alles meer bijgelezen nadat ik maandagavond in het ziekenhuis ben opgenomen. Denk dat ik dan een paar uur aan het lezen zou zijn. Heb ik nog hele belangrijke dingen gemist? Bouwjaar, hoe zwaar was jullie meisje bij de geboorte? Fijn dat ze vanmorgen was aangekomen! T. gaat ook alweer richting haar geboortegewicht gelukkig. Ik vind het goed aanleggen ook soms lastig met bv geven, zeker nu ik wat last van stuwing begin te krijgen en mijn tepels daardoor wat vlakker worden. Gaat alles goed met jullie? Lov, fijn dat je tevreden bent met je kapsel Echt balen dat jullie mannetje nog in stuit ligt joh. Las dat je maandag dacht ik een afspraak hebt met je gyn. Manouk, fijn dit keer een langere lf! Parel, las dat jij het best zwaar hebt momenteel. Nog even volhouden meid, hoop dat jullie kleintje niet al te lang op zich laat wachten. MamsieM, volgens mij doet E. het nog steeds super als ik dat zo zie op facebook, echt fijn! MamavanDJ, hoe is het met jou en Y.? Losje, ah lief dat je dat zegt over het filmpje. Ik wist helemaal niet dat mijn man daarmee bezig was, ben er ook heel erg blij mee. Hoe is het met jou meid? Fijn dat je wat gewicht kwijt bent Dido, had geloof ik nog niet mee gekregen dat je laatste echo weer helemaal goed was. Ben heel blij voor je De hele wereld mag het nieuws nu weten toch? Lekker van genieten hoor, hoop dat je ook snel wat minder last van hoofdpijn etc. hebt. Lizzie, hoe voel jij je nu je gestopt bent met de pillen? Je spiraal gaat er bijna uit toch? Mijn geheugen lijkt wel aangetast sinds de bevalling, sorry hoor Liefoe, heb je al minder last van naweeen inmiddels? Las dat N. in ieder geval goed groeit op je melk Joy, hoe was de verjaardag van D. uiteindelijk? Hebben jullie iets moois gedaan? Je hebt het hier misschien al verteld en hoeft het natuurlijk voor mij niet te herhalen. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Eda, fijn dat je hebt kunnen kolven tussendoor. Lijkt me best lastig op werk, moet maar even kijken hoe en of ik dat ga doen in april. Ika, wat wordt je kleine meid al groot zeg! Ik zie mooie foto's van haar op facebook voorbij komen Bevalt het werken een beetje? Oh, ik hoop maar dat ik niemand vergeten ben anders sorry! Ik ga proberen het weer wat bij te houden hier, voelt toch als een gemis om niet op de hoogte te zijn van wat jullie hier schrijven
Dames, ik wil komen posten maar heb een dametje dat weet wat ze wil... Bekijk bijlage 370412 Heb weer bloedverlies maar geen naweeën , oedeem lijkt te slinken en ik kan terug in men gewone kledij (zit nu -1kg onder begin gewicht voor de zws). Ik kom zo snel ik kan bijeengaren , geniet alvast allemaal van het weekend !!! x
@lies F was 3510 gram De stuwing is bij mij niet erg pijnlijk en ik heb grote tepels dus gelukkig geen last van dat ze vlak worden. Lekker dat t bij ook goed op gang komt en hopelijk kun je morgen naar huis. Ik moet zeggen dat t me beter afgaat dan verwacht m overgeven aan de zorg. War een luxe heerlijk
Lief haha ze heeft je nu al onder de duim Lies ik hoop dat kleintje er snel is want begint me wel erg zwaar te worden. Maar goed hoop het na geboorte snel te vergeten. Hoop alleen dat het voor maandag of na maandag komt. Wel fijn dat je je goed voelt bij het opnemen en dat je door dat flesje wat meer rust krijgt. Vervelend van het bloedverlies Bouwjaar, fijn dat het goed gaat met F en drinken etc Hier al de hele tijd menstruatiekramp ggrrr maar ja wen er ondertussen wel aan
Ik spring hier weer even in... We hebben woensdag een moeilijke maar ook een mooie dag gehad. In de middag zijn we naar de dierentuin geweest, daarna uiteten en 's avonds kwam familie langs met bloemen en cadeautjes en hebben we met hun wensballonnen opgelaten. Donderdag migraine maar dat zal misschien van alle emoties zijn geweest... nu gaat het weer goed @ Lov, hoe was je echo? Is babyboy gedraaid? @ Liefoe, je meisje heeft groot gelijk om lekker warm bij mama te liggen
Lies soms kan het ook best even fijn zijn om bij te komen in het zk he Snap ik best hoor. Hier denk ik ook wel eens dat die paar dagen even in het zk na een kzsnede best fijn kan zijn. Maar niet te lang ga mijn meisje missen. Joy nee helaas niet ... Daarbij wordt hij nu al 3495 geschat kwa gewicht ... Hij zit nu op de p99,8 lijn en dat hoort p50 te zijn. Maandag naar de gyn dus ben eens benieuwd wat hij te zeggen heeft. Klinkt wel als een mooie dag voor jullie meisje Parel nog even volhouden meisje... Laatste loodjes wegen het zwaarst
Dat wordt een flinke boy Lov, misschien dat je er rekening mee moet houden dat ze je toch eerder gaan inleiden of misschien wel een keizersnede
Lov moet zeggen dat kletsen met jullie me er wel door sleept. Vind alleen zo rot voor manlief want onbewust door de pijn etc kan ik soms erg fel uit de hoek komen wat niet zo bedoeld is. Kan weinig hebben maar hij lacht er wel om en kan het gelukkig goed hendelen en zegt dan hou van jou rn ondanks me bitchy gedrag schiet ik dan in de lach. Yeah mijn kinderwagen word maandag eindelijk verstuurt naar mijn thuis adres en ik hoef de verzendkosten niet te betalen. Was het nu zo beu dat ik een boze mail heb gestuurd vanmiddag
Lekker hier alles eruit gooien ach die mannen.... Voor de rest hoeven ze niks te doen toch Laatste loodjes zijn gewoon het zwaarst en de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas.... Hier gaat het allemaal eigenlijk zo goed ... En dat voor een derde keer hahaha. Wel meer last van voorweeen, dat had ik bij de meiden dus nooit. En he he dat werd tijd zeg van die kinderwagen
@Lies, hopelijk is haar bili snel goed en mag je vlot naar huis. @Bouwjaar, fijn dat alles zo goed gaat. Ik vond de kraamzorg echt genieten. De dag dat ze weg ging stond ik met tranen in mijn ogen. @Parel, hopelijk duurt het bij jou ook niet meer lang. Het is toch allemaal erg zwaar. @Lov, lekker nog ff naar de kapper. @Liefoe, mooie foto Hier de eerste werkweek gehad en moet zeggen dat het me uiteindelijk wel meeviel. Het is wennen zo zonder M. maar dubbel genieten bij thuiskomst. Het fijne van het werken is dat je wereld weer wat groter wordt. M. begint nu aanstalten te maken om van rug naar buik te rollen. Spannend. @Bouwjaar, we hebben haar vanochtend om 6.45 wakker gemaakt. Ze slaapt nu gemiddeld zo'n 11 uur door. Overdag heeft ze ook een mooie ritme met twee vaste lange slaapjes en twee wat kleinere tussendoor. Komende week naar het cb. Dan krijgt ze haar tweede vaccinaties. Gelukkig maar een prikje, want sinds november krijgen ze nog maar drie keer de pneumokokkenprik i.p.v. 4. Ik ben benieuwd wat ze weegt. Sinds deze week zijn we over op maat 62.
Ja die kinderwagen werd echt tijd indd Haha net in de auto zegt hij op eens ben zo benieuwd naar de bevalling en vind zo knap hoe je je er doorheen slaat. Hij zegt jij hebt meer last van je manier van reageren dan ik. Hij zegt daarbij jij draagt het kindje al bijna 9 maanden. Je hebt veel doorstaan en ik mag ook wel ergens last van hebbrn. Dat vond ik zo lief van hem.