De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar gewoon doen ; gek mens..... Idd doet eigenlijk niemand, mensen die dat wek doen zijn een beetje gek :D

Joy je hebt tickers waar je meerdere dingen in kan zetten maar geen verjaardag en cyclus denk ik idd....

Mannetje slaapt nog altijd hier... Lekker dan mama wilt slapen aaaawhhh

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov net gedaan dus :)

Truste dames!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook een opdringerige buuf. Ze wilde twee dagen na mijn bevalling al met alle buren op kraambezoek komen.... Hmmm even wachten nog. Eerst de familie hoor. Ze is nooit meer geweest. Kennelijk beledigd, So be it...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeh :D

Hier begint hij wat te kreunen en zeuren dus zo eten geven denk ik

Pfffffffff Ika echt waar ... Jeetje

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb t gevonden Lov :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Zo t was dus 1.30 dat ze zich meldde. En 4.30 weer. Nouja een en al vrolijkheid net bij t wakker worden, wat een heerlijkheid is t toch :)

We krijgen nog een tante van vl op bezoek, aardig mens. Ben echter eigenlijk wel klaar met kraambezoek.
    Wil ook wel echt van t mooie weer gaan genieten.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk joy :D

Hier kwam hij nadat ik later gevoed had pas om 4:00 nou heb niks te klagen :D

Hier komt vanmiddag een tante en oom van me op bezoek. De enige familie waar we wel altijd contact mee gehad hebben.
    Ze zeggen altijd dat de middelste op me lijkt ... Dan ben ik zo trots :D niemand anders kan me dat namelijk nog vertellen.... Dus ik vindt dat altijd leuk om te horen

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Manouk Fijn weer even wat van je te lezen meis. Balen dat je eisprong weer later lijkt...ko*te... Moeilijk om het helemaal los te laten hè...is mij nooit gelukt. Ik denk aan je en blijf voor jullie duimen.

@Parel Alweer 5 weekjes jullie kleine meid! Wat een schattig popje.

@lov Leuk dat ze helemaal blij is met haar fietsje! Is nu ook lekker weer om de fiets uit te proberen.

Vervelend van die opdringerige buren...Hier gelukkig buren van dezelfde leeftijd die door hebben wanneer je ergens even geen zin in hebt :)

@lizzie Vervelend van je bandenpijn. Heb ik op drukke dagen ook last van. Vooral gister na een hele dag winkelen.

@hier Gister hele leuke dag gehad met m'n mamsen en een hele leuke jurk uitgezocht. Was er gelijk verliefd op. Wit kanten jurk...van achteren lang en van voren korter met een lint boven m'n buik om ons groeiende mannetje te benadrukken :) En een fashionator voor in m'n haar er bij. Nu alleen nog schoenen uitzoeken en 3 weken van te voren in laten nemen waar nodig. Hij is nu nog iets te groot. VL is met zijn broer en vader voor een pak op stap geweest en is ook goed geslaagd. Over 11 weken is het al zo ver! :) En vandaag 21 weken!

Veel plezier met alle bezoeken!

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Pfff...Even in deel 2 een beetje terug zitten lezen. Apart om de berichten terug te lezen naar het zwanger worden...de ovu test...de voorzichtige eerste positieve zwangerschapstesten en de zenuwen voor alle echo's. Daarbij ook helaas het verdriet van losje en mgbk en jouw lange weg manouk.....Ik hoop zo dat het jullie ook snel gegund mag zijn lieverds...Denk aan jullie.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38

Ik heb laatst het eerste deel weer eens even wat gelezen. Vond dat toch wel verdrietig hoor, al onze verhalen.....

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Go Bouwjaar, weg met die buuf! :D

Lov, veel plezier vanmiddag!

Joy, Dilan ook al bijna 3. Gaat hard he! Jesse is wel lang hoor. E zit echt in maat 62 (donderdag was 61 cm). T. was ook altijd lang (nog steeds). Zat ook al snel in maat 68. Hij zit nu in kledingmaat 110 (volgens de berichten voor kinderen van 4-6 jaar, hmmm hij is nog niets eens 3,5 ;))

Dido, klinkt super zeg je jurk! Spannend allemaal hé

Ik vind het zo lekker, dit weer! Helaas is T ziek. We zouden naar zwager en schoonzus maar zijn dus thuis gebleven. E ligt lekker in de kinderwagen buiten te slapen.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Yeah je bent geslaagd voor een jurk. Klinkt heel mooi!! Die 11 weken gaan voorbij vliegen. (Hoop ik :D) en ik doe je 21 weken dansje.
    Bandenpijn heb ik vooral na het slapen. Heel wazig. Lig fout ofzo. En na wandelen met bullie maar ja zo ver ga ik niet.

Bouwjaar. Lov. Lieve kindjes om mama zo te laten slapen. :)

Parel. Goed om weer iets van je te lezen. En zo fijn dat alles goed gaat. Ze is een mooi meisje. Had je fotos gezien. Mag je heel trots op zijn!!!!

Hier. Verveel me kapot. Zit wel in de zon met een boek maar heb geen zin om te lezen. Hahaha. R is met vrienden vissen. Vanavond vezoek. :)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tante van vl zou tussen 13.30-14.00 komen, ergens tussen 13.00-13.15 belt ze dat t een uur a anderhalf uur later wordt.
    Dus wij zijn gaan wandelen tis zo mooi weer. Zorgen wij dat we 14.30 thuis zijn, maar ze is er nu nog niet.:x

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Pffff... Zou haar gewoon ff bellen of ze nog wel komt want dit zijn geen afspraken!

Heb ik zelf zo'n hekel aan. Mensen die te laat komen.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oeh daar kan ik ook slecht tegen als mensen te laat komen.

Vanmiddag ff naar de prenatal voor een voetenzak geweest en geslaagd... daarna lekker een ijsje gehaald :)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ze kwam ff na vieren, ze was verdwaald doordat ze door haar slechte ogen niet alles meer goed kan lezen. Ze maakte er zelf al een opmerking over..

Dacht eerst bekijk t ik ga een uurtje motor rijden, maar mn accu is leeg. Terwijl die aan de druppelaar hangt, opnieuw gekoppeld, hopelijk laadt ie nog anders moet ik een nieuwe kopen :(

@ika een voetenzak voor in de wandelwagen of fietszitje?

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Voor de wandelwagen. We gaan de wiegbak binnenkort eraf halen. In de wandelwageninzet kan ze ook helemaal plat, maar ziet ze meer.

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, ben benieuwd hoe lang Jesse is. 18 maart pas naar het cb.

@ Ika, voetenzak heb je nu voorlopig niet nodig denk ik ;) gister met Jesse wezen wandelen ook zonder voetenzak

Pff ben weer zo erg ongi en vandaag weer de hele dag thuis omdat ik er gewoon helemaal niet lekker van ben... Ik hoop echt niet dat dit nu altijd zo gaat zijn

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nu was het vandaag best warm, maar hier aan de kust zal het de komende tijd nog niet erg warm zijn. Alleen een jasje met 11 graden in de wandelwagen vind ik te koud.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Aan de kust is het ook altijd wel wat kouder je. Je zult de voetenzak vast nog wel nodig hebben.

Bouwjaar. Hoop niet dat je een nieuwe accu moet kopen. Hopelijk was niet niet goed aangesloten. Was het bezoek verder wel leuk?

Mamsie. balen dat T juist nu ziek is. Hij had heerlijk in zijn nieuwe zandbak kunnen spelen.
    Laat E je al door slapen snachts of vind ze haar mama/dochtermoment nog te bijzonder?

Hier. Vandaag zijn 3 vriendinnen langs geweest. Soort van high thee hadden ze bij. Was heel gezellig en nog een cadeautje gekregen. Een mandje met Zwitsal ( schrijf je dat zo) En een cadeaukaart van de prenatal. Zo lief. Hadden ze niet hoeven doen.

Deel Deze Pagina