De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov dus niet handig als F te lang over een flesje doet. Daarom doen we als ze een flesje krijgt nu ook maar een papje maken.

@lies oh dat van die dip en de menstruatie wist ik niet, nou lekker dan van moeder natuur..
    Ik heb de freestyle ook, ben er erg tevreden over. Ik had m mede gekocht obv de vele positieve reacties op dit forum. Vriendin had m laten horen en qua geluid vind ik m ook wel meevallen.
    Leuk dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad!

@ika F kan inmiddels ook t geduld opbrengen dat we haar eerst rustig aankleden 's ochtends
    Oja en lag vannacht nog te denken dat slaap ritueel wat ik beschreef was wel echt voor de nacht. Overdag trek ik haar piama niet aan hoor.

Ennuh lekker dan ik ga sporten gaat F slapen, oke maar 45 min. Vervolgens geeft vl flesje, maar ze heeft amper gedronken. Ze kwam moe over en dus in pacco gedaan en op bed gelegd -geen muziekdoosje dit keer- ;). Ze slaap nu al vanaf 11.45?! (mama wordt weer te kakken gezet met haar gezeur van gisteren...)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, hier gaat ze overdag ook niet in pyjama, maar wel in een slaapzakje.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gewoon minder erin doen van dat spul bouwjaar ;)

Jeetje we krijgen vandaag toch wat lachjes van ons mannetje toegeworpen :D

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov ah ja ik deed al niet eens veel maar nog minder proberen dan
    Heerlijk die lachjes :)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Wat heerlijk die lachjes van J.

Bouwjaar. Ach die kleine had haar dag misschien ook wel niet helemaal gisteren. Wel heel fijn dat het vandaag weer een stuk beter is gegaan. Hopelijk morgen ook weer.

Hier. Doe voor mezelf weer even een dansje. Ik het soms nog steeds niet geloven dat ik al weer zo lang zwanger ben. Het is zo raar gegaan allemaal.
    vandaag vriendinnen op bezek gehad. 1tje heeft mijn haren geverfd. Ze zijn weer mooi ipv een super uitgroei. Pfff wat groeit het hard nu..
    Helaas is R niet thuis maar vanavond heerlijk bankhangen met Bullie en een heerlijk filmpje kijken met een zak chips.

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Lekker gesport bouwjaar?

@hier Drukke week achter de rug. Vandaag met VL naar open dag van het ziekenhuis geweest waar ik wilde bevallen. Weet het nu niet meer zo zeker. Ze zijn met nieuwbouw bezig en daar klinkt het fantastisch. Eigen kamer, kindje aldoor bij je, partner kan blijven slapen. Maar de oude situatie, die nog van toepassing is tegen de tijd dat ik beval is compleet anders. Voor een normale bevalling oké, maar als ik een nachtje zou moeten blijven vind ik dat minder. 15 april dus ook nog naar voorlichting van ander ziekenhuis op zelfde afstand. Daar hebben ze kraamsuites en doen ze ook aan natuurlijke keizersneden. Na open dag heerlijk uit eten geweest bij 2-sterren restaurant. Heerlijk genoten met m'n lief tegenover me en m'n andere mannetje trappelend in m'n buik :-D

Vandaag ook te horen gekregen dat de buurvrouw per ongeluk weer zwanger is. Hebben al 2 kindjes en ze vonden hun gezin compleet, maar nu toch weer zwanger. We schelen maar 8 weken. Dat wordt gezellig tijdens het verlof :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk dido hebben jullie wat aan elkaar strakjes

WHOOP WHOOP Lizzie!!

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Heerlijk die lachjes lov!

Jeeeeh!!! Lizzie. Ben zo blij voor jullie! Hier morgen alweer 22 weken!

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Gaat snel he... nog ff en wij weten ook wat het geslacht van ons kindje. Kan niet wachten tot het vrijdag is. Kan ik de afspraak maken voor de 20 weken echo...

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie tja kan me voorstellen dat t raar is, maarja als je al zover instapt.
    Waarom kun je vrijdag pas een afspraak maken?
    Heb je nog een voorgevoel qua geslacht?

@dido ja sporten was lekker, maar springen voelt nog niet echt lekker . Vraag me af hoe lang t duurt voor ik op mn oude niveau ben. Ook is t lekker weer even iets voor mn zelf te doen.
    Ik vond t ook raar toen vl weg ging om te slapen toen ik bevallen was. Ons zh is ook bezig met nieuwbouw, jaartje later had vl wel kunnen blijven.

F had gewoon tot 15u geslapen, eind vd middag nog een kort dutje en slaapt nu sinds 20.15. Ze heeft maar 5 voedingen gehad dus ik ben benieuwd wanneer ze zich weer meldt.
    Vandaag nog eens doorgelopen wie we willen uitnodigen voor t trouwfeest en op hoeveel mensen we zitten. Locatie staat eigenlijk ook al vast, geen gereis, ceremonie, diner en feestje is op 1plek

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dan heb ik een afspraak bij gyn. Toen ik er de laatste keer was hoefde dat nog niet van hem. :( Dus ja.
    Maar hewl sterk het gevoel dat het een jongen is. Zou echt moeten omschakelen als het toch een meisje is.
    Als ik bijvoorbeeld naar namen kijk, kijk ik automatisch bij de jongensnamen. Hahahha kleding ook zo.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wow Lizzie, wat gaat het hard!

@Dido, een kraamsuite is erg fijn. De eerste nacht lag ik alleen op een tweepersoonskamer. De volgende nacht toen M. geboren was in de kraamsuite waar manlief ook kon blijven. Zo fijn. We hebben haast niet geslapen, maar wel genoten.

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Ik neig nu ook sterk naar dat ziekenhuis. Hoor net als jouw verhaal veel positiefs over kraamsuites.

@bouwjaar Leuk de eerste voorbereidingen! Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Wij rond de 90, maar er kunnen maar 65 de dienst bijwonen. Hopelijk nemen er niet te veel mensen voor vrij ;)
    Ik heb nu trouwens pas m'n papieren uit Aruba binnen....slechts 3 maanden over gedaan.

@lizzie Ik had ook een sterk voorgevoel voor een jongen, dus wie weet :) Zou leuk zijn als jullie kleintje er vrijdag goed voor ligt. Ik heb woensdag weer controle bij de vk. Hopelijk kan ze deze keer snel het hartje vinden.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido maar die 90 zijn dus niet allemaal daggasten?

Wij waren gisteren erg aan t dubben.
    Er zijn 85 mensen die we graag bij t feest willen hebben (al zal niet 100% komen denk ik), voor overdag wilde ik t klein houden en alleen de directe fam, getuigen zijn ook fam op 1 + partner na. Dan komen we op, incl 17 volw en 6 kinderen. Waarmee we zouden we dan proosten en dineren. We vroegen ons af of dat niet ongezellig weinig zou zijn.

Oh F wil eten

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar 17 is toch een prima aantal?

Wij doen alleen plechtigheid, receptie en eten. Eten doen we wel in een kleine groep met 20 gasten, maar we wilden verder geen onderscheid maken. We laten het aan de genodigden of ze ook bij de plechtigheid willen zijn. Als teveel dat willen moeten we op een gegeven moment alleen melden dat er geen plaats meer is tijdens de plechtigheid.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had niet zoveel geregel voorde bruiloft :p dat scheelt dan weer als je geen familie hebt :D

Hier begint J met geluidjes te maken zo leuk! Net zaten de meiden met hun rug naar hem toe...maakte hij een geluidje zij draaien zich om en hij lacht :D aaaaaaahhhhhhhhhhh zo leuk om te zien hoe hij contact maakt met hun!!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido wij vinden een feestje leuk en doen plechtigheid, borreltje, eten, feestje. Dus geen receptie. De 17 is dan ook waar we mee eten. Plechtigheid zal wsl om 14 of 15 u zijn. Ik hoef geen dagvullend programma.

@ika kunnen kinderen vrij krijgen van school als hun oom of tante trouwt?
    Tis bij ons de vrijdag voor de herfstvakantie.

@lov kun je al een beetje gesprekjes houden. Dat vind ik zo leuk met F

De vraag is nog wie savonds op F zal oppassen, alle familie hoop ik op t feest te zien.
    Misschien maar 1 vd buren vragen.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oh al gevonden tm 3e graad fam zou een kind vrij kunnen krijgen ivm huwelijk

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, ze moeten wel een speciaal verlof aanvragen. De leerplichtambtenaar zal dit zeker controleren, want hier kwamen ze op school langs de vrijdag voor de voorjaarsvakantie. Alle zieke en zonder verlofformulieren afwezige kinderen kregen namelijk een huisbezoek erna.

@Lov, heerlijk hoe interactief ze worden.

M. begint een beetje het buikschuiven te ontdekken. Ze lag in de box op de buik en zag een speeltje voor zich, maar buiten haar bereik. Ze zette haar handjes voor zich en trok zich naar voren :)

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hey meiden,
    Lizzie en Dido wat super om te horen dat het goed met jullie en de kleintjes is. Spannend lizzie vrijdag!! Ben benieuwd of je gevoel klopt.

Bouwjaar, leis, ik lees nog wel s wat onzekerheden/onrust qua eten en slapen bij jullie. Hoop dat jullie snel wat rust krijgen en lekker kunnen genieten.

Zo te lezen loopt t bij de andere moeders goed? Fijn! Zie af en toe mooie fotosvoor bij komen op fb. Lekker genieten van de baby's.

Mamadj, liefoe, eda, jaydee, hoe gaat het bij jullie?

Dido en bouwjaar, leuk die trouwvoorbereidingen!! Ben benieuwd hoe jullie dag en jullie eruit gaan zien.

Losje hoe is het met jou mop? Thuis, financieel en met jou? is je vriendin al in haar eigen huis getrokken? Heb je geen last meer van je wond? waar zit je in je cyclus?

Manouk, ik hoop dat jij vertrouwen kunt houden in de toekomst, hoe moeilijk dat ook is. En dat je ook niet vergeet van je relatie te genieten want volgens mij heb jij een topper naast je. 't Is ook kut, als je zo hard je best doet, maar niet zwanger raakt. Het kan niet anders dan dat t oneerlijk voelt en je de moed soms in de schoenen zakt.

Hier. Druk op het werk. Mn vader gaat met de intensieve thuiszorg wel redelijk. En dan klinkt redelijk best goed, maar ja hij functioneert nog steeds maar op25% terwijl wij op 96-100% functioneren. Dus tis eigenlijk allesbehalve goed. Maar hij wordt door de thuiszorg geholpen bij opstaan, aankleden, douchen, eten, medicijnen innemen ed dus dan gaat t redelijk. Hij heeft nog steeds n katheter. Veel controles in het zkh. En omdat hij niet dichtbij woont rijden we veel op en neer.
    Mn contract wordt waarschijnlijk toch omgezet in een vast contract! Das dan wel weer positief. Maar ja, ook daar eerst zien en dan geloven.
    En ik denk dat ik weer zwanger ben. Fijn natuurlijk, maar bij de vierde keer ben je niet meer zo positief. Ik probeer het wel. Maar toch zitten we te wachten op t eerste bloedverlies... Ik durf ook nog niet het zkh te bellen. Ml wil pas over vier weken bellen en dan n echo op tien weken plannen. Haha hoe onzeker kunnen we zijn he? Ach, we zullen toch enigszins n beetje vertrouwen moeten hebben, maar das makkelijker gezegd dan gedaan he? Zeker omdat ik totaal geen kwaaltjes heb. En ook al zeggen kwaaltjes niks over het wel of niet goed verlopen van de zw schap,toch zou ik graag iets voelen....al is het alleen maar mn tieten die zeer doen...

Ik ga morgen n midweekje weg met mn moeder. Even weg van alles, even tijd voor ons zelf.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina