Oh wow, Mgbk!! Dat zijn geen tuurstrepen. Ik wens mijn heel mijn hart dat jullie dit kindje dit najaar in jullie armen mogen sluiten!!! Gefeliciteerd en een dikke knuf. Na alles snap ik wel dat je nog niet opgetogen kunt zijn en uiterst voorzichtig met je gevoel.
Wij kunnen ieder moment visite krijgen dus ik kan even niet op iedereen reageren, maar ik ga natuurlijk wel op één persoon reageren Mgbk, wauw! Van harte gefeliciteerd meis!!! Ik snap wel dat je nog niet zo positief kunt zijn, maar ik hoop ook met heel mijn hart dat deze zwangerschap goed blijft gaan. Het is je zo gegund!
Lieve mgbk... ik wordt toch een beetje emo van jou strepen hoor. Ze zijn met mn ogen dicht nog te zien Gefeliciteerd. Het is je zooo gegund, maar ik snap ook dat je niet zo positief kan zijn en dat het moeilijk is om vertrouwen te hebben. Hopelijk kun je even luchten tijdens t midweekje met je mams. Ik ga ondertussen heeel hard voor je duimen dat we over een aantal weekje van jou ook een mooie echo zien! X (ps ik had ook geen kwaaltjes in te begin, later wat obstipatie) @ika ja dat verlof aanvragen mogen de ouders doen Leuk dat M zich zo lekker ontwikkeld
Mgbk. Meissie wat een super mooie testen heb je!! Ik snap jullie onzekerheid helemaal. Zo balen dat je daar door heen moet. Ik ga zo hard duimen!! Hoop zo dat dit kleintje lekker warm blijft zitten!! Heel veel plezier met je mams. En als er iets is je kunt het hier altijd er uitgooien!! Hele grote knuffel meis. Dat de tijd nu maar even heeeeel snel mag gaan!!
Lieve mgbk, moest deze week veel aan je denken. Misschien een voorgevoel Bij ons was het ook de 4e keer scheepsrecht lieverd. Ik ga keihard voor je duimen dat alles goed mag gaan!!! Hopelijk kan je toch een beetje genieten en ontspannen met je mams. Dikke knuf
Miep-onzekerheid heeft nog een vraagje Afgelopen nacht en die nacht daarvoor had F doorgeslapen. Hartstikke fijn natuurlijk. Maar daardoor heeft ze een voeding minder en gisteren en vandaag heeft ze maar 5 voedingen gehad. Is dat niet weinig voor een baby van 10 weken? Ze heeft zich ook niet vaker gemeld.(tenminste ik heb t niet gezien, ze heeft iig niet veel gehuild ofzo)
Dat is volgens mij geen probleem. Bij fv moeten ze rond deze leeftijd minimaal 5x150ml hebben. Maar bv past zich ook aan de behoefte aan dus is nog meer toegespitst op F. Wel zeggen ze dat het beter is om rond deze leeftijd maximaal tot 8 a 9 uur door te slapen om een suikerdip te voorkomen. Sommigen gebruiken de rekensom van per pond lichaamsgewicht een uur doorslapen. Dus is je kind 10 pond dan mag het 10 uur doorslapen. Maar als ze alert en niet suf wakker wordt is het geen probleem lijkt me M. sliep al snel 10 uur door en werd nooit suf wakker. Ze was toen nog geen 5kg.
Ze sliep bijna t klokje rond. s ochtends is het een pretletter, is alert en drinkt dan heel goed Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze 5x 150 drinkt (stel dat ze nu wel echt 5 kg weegt) Nouja ik las ook weer dat babies efficienter gaan drinken. Tja afgelopen nacht hoorde ik haar om 5u, maar toen ik naast haar bed stond sliep ze alweer. Enerzijds hoop ik dat ze nu wel komt ivm de voedingen, anderzijds is doorslapen wel fijn. (tis ook nooit goed ) Dinsdag kan ik niet wegen hopelijk kan mn moeder wel ff heen.
Het komt vast goed. En ook al drinkt ze minder je bv zal vast genoeg voedingsstoffen dan hebben. Ze is vrolijk en alert, dus lijkt het me geen enkel probleem.
*haakt hier weer aan* Mgbk, wat super zeg! Duimen draaien hier hoor. Bouwjaar, denk dat het prima kan hoor. Mooie leeftijd om door te gaan slapen. Als ze verder alert etc is, lijkt het me geen probleem. Hier drukke dagen gehad. Zelf ook niet fit. De nachtvoedingen breken me wat op. E. heeft nog nooit doorgeslapen. Lig nu al een pasr avonden rond half 10 in bed. Werkt goed zo!
Thx voor t meedenken @mamsie hoeveel uur slaapt E dan achtereen? Ik hoorde F weer om 4.45 stond nu misschien wat sneller naast haar bed, maar ze was echt wakker (dikke smile ) 19.55 laatste gisteren dus ach niet slecht. Alleen heb ik niet meer geslapen. Ik vraag me af hoe t zal gaan als ik straks weer naar mn werk moet. Ik hoop dat ze dan 1 uurtje later komt. Dat wordt wsl half 6 op douchen enz 6u F voeden. 6.45 F afleveren bij go en 7u de trein. Aagh
Bouwjaar aks je meisje het zelf zo doet gewoon meegaan over dat doorslapen en bloedsuiker.... Hier heb ik ze altijd gewoon zelf laten bepalen, geniet ervan dat ze doorslaapt Hier een nachtje van 21:00 1:00 en 4:00 en nu net een voeding gegeven. Vindt het prima zo. Straks naar de gyn.... Dan is het echt afgesloten en zal ik die beste man nooit meer zien ivm een zwschap... Toch gek
@lov ik denk ook te veel na bij alles. Ik dacht ook zo hoor van nouja als ze echt honger heeft laat ze het ook wel weten. Maar dan ga ik weer verder denken enzo.. Het in de nacht half 2 eetmoment is nog niet uit mijn klok, werd vannacht ook weer ff wakker maar kon toen wel weer snel inslapen. Succes by de gyn, het is een bepaalde afsluiting in je leven. Kan me voorstellen dat dat ff raar is.
Aard van het beestje he bouwjaar Ja is even een slikmomentje... Nooit meer het geluk hebben om zwanger te mogen zijn... Nooit meer bevallen....nooit meer een pasgeborene...
Lieve mgbk ik vind het super meis!!! Natuurlijk weer spannend maar we blijven positief! Zelf er weer helemaal aan toe om zwanger te zijn/worden, nu me lichaam nog z'n best doen hahahahahaha