Dido. Hmm gaat met L toppie. Heel tevreden meisje. Met mama iets minder. Best veel pijn. Ik kan niet lang recht staan. Gaat helemaal trekken bij de wond. Zo irritant wat ik wil ook gewoon L verschonen en in badje doen. Jammer dat ze niet allemaal opgelost zijn. Ika. Drukke dag gehad op school? Mamsie. Hoe was jou eerste dag? Zal wel heel erg wennen zijn geweest. Jolina. Is er weer iets mis met haar bril? Die J heeft maar geluk met zijn nieuwe keertjes. Ik moet ook wat bij shoppen voor L. Ik ga is kijken. Hier. Wordt moe van de pijn in mijn buik. Heel raar trekkerig gevoel. Kan nietblang staan. Super irri maar ik ben te ongeduldig. Hahaha Ben benieuwd naar vanacht. Hoeven we geen wekker te zetten om haar te voeden maar moet ze zelf komen. Ben een beetje bang dat ik noet wakker wordt.
Uhm Lizzie je hebt een buikoperatie achter de rug he doet pijn he ik had het ook hoor. Je hebt nog pijnstillers neem ik aan? Neem die wel netjes iedere keer want je hebt ze nodig. Doe rustig aan want je hebt alleen jezelf ermee als je nu te snel gaat
@jo Fijn dat alles goed was! Is er weer iets met d'r bril? Leuk hè shoppen Ik heb laatst bij de h&m online nog wat kleertjes gekocht. Kon me niet inhouden. @spring Leuk idee zo'n cake smash. Had ik nog nooit van gehoord. Leuk thema ook. Zolang de ongi niet doorbreekt is er nog een kans toch? @lizzie Wat fijn dat het zo goed gaat met L! Hoe zijn de nachten? Vervelend dat je nog zo'n pijn hebt. Doe rustig aan. Je hebt inderdaad zoals Jo zegt net een buikoperatie achter de rug. Kan me de frustratie wel voorstellen. @hier ML heeft V net naar bed gebracht met een flesje. Hopelijk vannacht een betere nacht dan gister.
@Lizzie , wat fijn dat het zo goed gaat met L. Rustig aan, want een ks is niet niks. Ik snap wel dat je meer wilt dan dat je nu kan. Dus vooral maar lekker veel knuffelen met kleine L. Ik mis dat wel dat ze lekker bij je liggen te slapen 😍 @Mamsie, jou was jouw eerste dag??? Hier een goede start gehad. Een leuke groep kinderen. Wel een stelletje kletskousen 😂
@lizzie tja als iedereen blijer wordt van fv, dan is dat oké toch? Jammer dat je niet kan doen wat je wil maar ja een jz is ook niet niks @dido naar van je zwager @ika fijn dat je een leuke groep hebt Hier lekkere dag gehad, f slaapt overdag goed, werd vanmorgen vroeg om 4.45 wakker, uiteindelijk flesje een toen weer slapen tot 8.30.
Oh ja Ika ik dacht er gister nog even aan, J lag lekker bij me voor 2 sec en toen was het weer bewegen en kroelen en staan Bril van A is een poot helemaal los.... Grrrrrr. Hij valt constant van haa hoofd en hij is getapet met plakband echt zo'n kneusje hahaha, dus morgen even maken maar. Bouwjaar je bent lekker aan het genieten daar?
*schaam* heb jullie zwaar verwaarloosd, sorry . Iets gemist? Eerste werkdag was leuk! Collega's ontmoet, gebouw bekeken, eerste afspraken gemaakt etc. Komende drie weken moet alles op papier gezet worden, gebouw ingericht worden, etc. Worden drukke maar hele leuke weken! Streven is dat clienten half sept komen wonen. Heb er echt zoveel zin in!
Wow, Mamsie, dat klinkt ontzettend goed!! @Jo, wat sneu van de bril van A. @Spring, wat spannend allemaal weer. En bijna op vakantie toch? @Bouwjaar, geniet lekker van de vakantie! Hier de keuken gepoetst. Heel leuk een hoogglans keuken, maar niet handig met een baby die zich optrekt en stapt
@ Ika, oh ja hoogglans is vreselijk met kinderen haha! EInd volgende week gaan we op vakantie, zoooveel zin in. Nog 2 halve en 1 hele dag werken en dan 3 weken vakantie!!
Het is hier rustig. Hoe is het met alle dames? Spring. Laatste werkweek. Yeah!!! Hoe gaat het de verkoop van jullie huis. Hier. Goede nacht gehad. Half 6 kwam ze pas. Dus ff wat uren kunnen slapen. L is wel heel rustig. Alleen rond 12 uur savonds is ze wat onrustig. Was ze n mijn buik ook.
@lizzie Wow!! Dan heb je een betere nacht gehad dan ik...op zich wel prima nachtje. 2 uur, half 6 en half 9 er uit. Is R ook lekker even vrij? @jo sneu van de bril. Ik las op FB dat J je flink bezig heeft gehouden? @mamsie Fijn dat het zo goed bevalt! Goede keuze dus. @ika En jij ook een leuke eerste dag gehad. Fijn! Vind t knap hoor. Hoe lief ik kindjes ook vind, zo'n hele klas zou ik niet trekken denk ik... @spring Bijna vakantie! Heerlijk. Heeft je ongi doorgezet? @hier Straks even naar de verloskundige voor hechting. Vanochtend paar draadjes afgebroken, maar zit nog een hechting er echt in zeg maar. Straks met de billen bloot dus :-s Ik maak me wel een beetje zorgen hoe ik het straks allemaal moet regelen als ik moet gaan werken...hoeveel eten V dan nodig heeft..of m'n schoonmoeder en gastouder wel snappen wat ie wil..pfff...daarnaast wil ik toch kijken of ik kan regelen dat ik volgend jaar de werkdag dat ik een halve dag werk vanuit huis kan doen. Moet er niet aan denken om maar een halve dag met V te hebben...
Wauw Lizzie 😁👍 Dido is in het begin ookmoeilijk allemaal... En anderen vertrouwen is ook zo'n dingetje he😄 niet dat je dit niet kan maar ja het is wel je mupke he 😊 Ja j heeft gespookt niet normaal . Maar ik vermoed dat hij buikpijn had. Volgens mij reageert hij sterk op bloemkool dus die laten er even staan. Had Fv gekocht en een papje voor in de middag. Dus vannacht heb ik m maar wat van die pap gegeven. Maar ja op een gegeven moment was hij compleet wakker en aan het spelen. 👀 Had vandaag trouwens getest met een kruidvat. Ik heb maar in het testen topic geplaatst want ik twijfel of ik iets zie en blijf natuurlijk wat naar die test kijken. Dus ik moet even horen van anderen dat ik gek geworden ben😁 tegelijkertijd vraag ik me soms wel eens af hoe normaal het is die last die ik altijd heb.....
@jo Ow spannend! Ik ga even gluren! Hahaha...wat een heerlijk eigenwijs mannetje heb je toch...hoewel dat 's nachts natuurlijk minder leuk is. Ja, vindt t best moeilijk m'n kleintje uit handen te geven. Voel me ook een beetje onder druk gezet door m'n s-ouders om hem daar snel een keer te laten slapen. Ze hebben van alles in huis gehaald. Campingbedje, aankleedkussen, badje, box, speelkalender...heel lief allemaal, maar ik ben er nog niet aan toe. @hier Laatste hechting is er ook uit! Zag er allemaal mooi uit volgens de vk. Alleen een klein flubbertje aan over gehouden. Dit weekend krijgen we kraamvisite van een vriendin die in mei een meisje heeft gekregen. Gelijk nog kraamcadeau voor haar gekocht: opperdepop en calendula gezichtscrème. Die vind ik echt super.
Hoi Meiden, Sorry dat ik niks meer van me heb laten horen maar ik heb hier ook goede reden voor. De verbouwing is gelukkig achter de rug en grote problemen gehad waar ik hier liever niet volledig alles over wil typen i.v.m privacy, iig is ex flink bezig heeft mijn oudste en brengt haar niet terug, heb haar al 3 maanden niet gesproken of gezien een heel gedoe en gevecht. Met D gaat het oke, hoewel hij nog last heeft van maagzuren (reflux) zijn we later met vast voedsel begonnen pas met 6,5 maand. Dit bewust omdat fruit te zuur was voor hem helaas. Maar het gaat stap bij stap beter hij is nog niet toe aan brood omdat hij nog niet weet hoe hij dit moet aanpakken en nog maar 2 tandjes heeft haha maar ook dit zal dan wat later zijn. Hij slaapt slecht in en heeft last van eenkennigheid pfff hahaha. Ik ben ook weer ongepland opnieuw zwanger , in alle drama, hectiek en stress periode hebben we 1 keer geklust en blijkbaar onvoorzichtig, wat ik me niet kan voorstellen het is me nog een raadsel... en was blijkbaar meteen raak ik wist het niet eens. We twijfelde wel voor nog een kindje maar dat zou pas veel later zijn , en de timing was ook niet echt fijn nu maar goed we zijn er nu aan gewend. ik kwam er pas achter toen ik 11 weken zwanger was want ik werd gewoon ongesteld dacht ik. Dit bleken later placenta bloedingen te zijn geweest omdat deze over baarmoedermond lag. Gelukkig is deze wat opgeschoven. Ik ben nu 17 weken, en we verwachten roze dit keer, erg spannend. Dido nog proficiat met jullie zoontje en Lizzie met jullie meisje. Ik vind het spijtig dat ik niet meer heb kunnen komen lezen. Ik zal de komende tijd ook niet echt veel aanwezig zijn, heb zoveel aan me hoofd. Voor de meiden die zwanger willen worden dikke knuffel... mgbk dikke knuffel en losje ook een dikke knuffel ik denk wel regelmatig van hoe zal het met hun zijn??
Heftig allemaal toeter . Gefeliciteerd ! Dido nou lekker niet doen meid. Ik heb dat ook nooit gedaan hoor. Hier sliepen ze pas eens met 1 jaar ergens anders dan thuis. Schoonouders kunnen een hoop willen maar jij bent de mama 😊
@toeter Jeetje meis, je krijgt het aardig voor je kiezen met het gedoe met je ex en de reflux en dan in alle hectiek ook zwanger. Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles snel in rustiger vaarwater komt.
@Lizzie, wat heerlijk dat je even kon bijtanken! @Jo, ik zie iets op je test @Dido, dat is heel herkenbaar. Je hebt toch dat gevoel dat jij je kind het beste kent. @Toeter, wow wat heftig allemaal en gefeliciteerd!! Ik moet morgen weer werken. Morgen ook de laatste dag dat we de huurauto hebben. Morgenavond kunnen we een leenauto ophalen van de dealer en hopelijk hebben we eind volgende week de nieuwe auto. Daarna gaan we kijken voor een klein autootje voor mij erbij. Door zijn promotie heeft mijn man nu vaker late vergaderingen en een tweede auto is dan toch wel handig met het ophalen van M.
Ja ik ook Ika.... Ik heb een beetje de schrik toch wel. Eerst maar eens zien of de test oploopt. Voel me totaal niet zwanger dus. Een nieuwe auto ruikt altijd zo lekker hier moet de auto weer eens gepoetst worden, met 2 oudere kindjes achterin wordt het al snel een rommel op uitstapjes. Vrijdag gaan we naar de dierentuin in Duisburg. En ja dan is een tweede auto handig he, hier dus maar een auto maar aangezien mijn man thuis werkt hebben we ook niet meer nodig. Al was zo'n kleine soms wel makkelijker .... Nou J heeft goed geslapen, hij slaapt altijd maar een keer per dag, als hi dan niet goed slaapt drinkt hij vaak niet goed om 20 uur en dat is gisteravond ook gebeurd. Op zich wel blij dat ik nu wat Fv in huis heb om te geven als het moet. Hij krijgt nu bij zijn sneetje brood 60 ml Fv.