De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Bijna jullie mooie auto! Handig een tweede auto! Zou voor ons ook handig zijn, maar ik vind t voor nu te duur.

@jo Ik denk wat te zien. Spannend! Wanneer wil je weer testen? Fijn dat J goed heeft geslapen. Hier is V wat van slag, dus die ligt na de voeding van 4 uur even lekker bij mama te slapen.

Fijn dat jullie het begrijpen :) Fijn te lezen dat het gevoel herkenbaar is. Vanavond krijgt V een flesje van z'n oom :)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, dat is wel fijn om wat fv achter de hand te hebben.
    Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk snel duidelijkheid.

Ja een nieuwe auto ruikt altijd zo lekker! We gaan kijken voor zo'n citybug erbij. Dat zal een hoop gestress schelen qua dagen dat ik werk.

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Citybug? Ik ga eens loeren hahaha :D ja ach ik heb een grote kofferbak ook handig :D maar de auto is natuurlijk wel groter en dus moeilijker parkeren.

Dido ik wil misschien vrijdag of zaterdag testen. Jeetje stel je voor....maar goed dat is een risico die we genomen hebben, manlief nog maar niks verteld ... Denk zelf eerder dat de volgende test omowit is hoor...

Nou de frietjes liggen in de oven, tzaziki is klaargemaakt, zo jammer dat ik geen feta heb om te bakken dat is zoooooo lekker. Maar ach dit os ook al genoeg hahaha, nu nog even het vlees bakken.

Smakelijk :D

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spring, heerlijk zeg bijna vakantie!

Ika, leuke klas?

Dido, komt vanzelf allemaal meid! E vandaag voor het onrustig bij mijn ouders terwijl ik aan het werk was. Tja, is niet leuk maar ja....

Jo, had al op je foto gereageerd maar zie dus ook wat! Spannend

toeter, wauw...... gefeliciteerd! Heftige tijd dus als ik het zo lees....

Vandaag werkdag 2 gehad. Ben zo happy! Alleen nog even wennen aan het ritme etc. Moet weer dingen gaan plannen enzo ;)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido tja in t begin is t ook spannend V wegbrengen enzo. Maar t went vanzelf.

@ toeter jeetje zeg nou gefeliciteerd

@Jo en voor jou dus misschien ook

@mamsie heerlijk dat je weer lekker aan t werk bent

Hier tis heerlijk hier, maar F wordt elke nacht wakker tot nu toe.
    Verder doet ze t goed.
    Gaan nu eten, groetjes

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Toeter. Ten eerste gefeliciteerd! Wat een verrassing moet dat zijn geweest. Ennhoe raarcdat je ex je dochter bij je weg houd. Hoe oud is ze?
    Heel veel sterkte in deze moeilijke situatie.

Ika. Ohh heerlijk een nieuwe auto. Wij hebben 2 autos. Kan echt niet zonder. Zeker niet als ik weer werk krijg.

Jo. Spannend zeg met je test. Op mijn tel zie ik een lijntje maar lijkt ook wat grijzig.

Hier. Vandaag had L wat last van krampjes. Gaan nu ff een dr brown fles proberen. En toch nog wat kledibg bijgekocht. Vandaag 2 keer poepbroek. Zo erg alles zat onder. Hahaha.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, dat zal idd even wennen zijn om alles afvoer stemmen. Zo te horen heb je het naar je zin.
    De klas is leuk. 25 kids dus niet zo heel groot. Morgen mijn tweede dagje.

@Lizzie, Dr.Brown hoor ik veel goeds over. Wij hebben Born Free. Die zijn ook fijn, zelfde idee eigenlijk.

@Bouwjaar, lekker aan het genieten dus.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *gaap* goedemorgen! Weer een beroerde nacht hier. *zucht*

Lizzie, heb ook goede dingen over die flessen gehoord! Hoe voel jij je verder? Knap je wat op?

Ika, 25 is een mooi aantal zeg!

Jo, nog getest? ;)

Ben niet vooruit te branden vandaag. Pffff......

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ika, Hoorde ik ook en de kraamhulp zei er ook goede dingen over. Heb nu de difrax maar toch hebben we last van lucht daarmee. Dus ff een ander flesje proberen om te kijken of het minder is.
    Weet je wat voor 2de auto je wil?

Mamsie. Ohh das minder weer zo'n nacht. En anders gewoon een relaxdagje met de kindjes. Mag een keer tussendoor.
    Wat knap van E! Ik zag haar lekker kruipen op je filmpje! :D:D

Hier. L heeft ons weer een lekkere nacht gegunt. Ze kwam nu om 5 en daarna wel wat onrustig maar toch snel in slaap gevallen. We sliepen nog toen de kraamhulp voor de deur stond. :)
    Vandaag gaan we voor de eerste keer samen buiten wandelen. :D Helemaal zin in. :D

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hey meiden...P
    Ja ik heb vanmorgen toch maar het action testje gedaan, hij staa in het vage testjes topic ;)

Lizzie wauw wat een genot die kleine meid van jullie :D
    Dokter Brown hoor je veel,goede verhalen over , en zo heb je een smoes om naar prenatal te gaan :D

Ga je al wandelen? Rustig aan he meid, je komt jezelf tegen als je te snel te vee, wilt

Mamsie zal ook wel tegenvallen om weer te moeten werken he. Slaapt ze nu wel door?

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lizzie: niets aan te doen als bv niet wilt lukken... ik zou zo'n kleintje ook niet met honger kunnen laten hoor. Mijn tepels zijn ook te plat, maar met tepelhoedje is het dan toch gelukt en heb nooit last gehad van kloven..
    niet te veel willen doen, je hebt toch een operatie gehad hé

@toeter: amai, zo heftig allemaal, maar van harte proficiat!!! het gaat hard zo. Hoeveel verschil zal er nu tussen de kleintjes zitten?

@dido: vind ook dat het wat lang kan duren hoor tegen er ritme inzit

@mamsie: wat leuk dat je werk je bevalt! is wel even wennen wellicht!

@jolina: ik ben benieuwd of je testen oplopen...

dat van die cake en die citybug ken ik ook niet...

ik heb flesjes van Tommy Tippee, ben ik wel tevreden over

sorry als ik nog mensen vergeet, ik dacht ik stuur vlug een bericht vanop mijn werk :p

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, wat heerlijk dat L. jullie lekker laat slapen:) Hoe was het wandelen?

MamsieM, wat fijn dat je je werk zo leuk vindt! Jammer van je nachten hoor:(

Jolina, ik denk dat het eerder voorgedrukte streepjes zijn op je testen eerlijk gezegd. Zie ik zeker bij de kv testen de laatste tijd wel vaak voorbij komen. Wel spannend!

Toeter, jeetje wat heftig allemaal:( Vreselijk dat je je oudste nu al zo lang niet hebt gezien of gesproken, lijkt me heel zwaar. Sterkte met alles. Uiteraard ook gefeliciteerd!

Bouwjaar, T. is momenteel ook iedere nacht wel een keer wakker. Gaat F. weer makkelijk verder slapen? Fijn dat jullie genieten!

Dido, eerste keer je kind weg brengen of uit logeren laten gaan is ook erg moeilijk. Gelukkig went het wel.

Ika, oh fijn een nieuwe auto! Ook maar eens googlen op een citybug;) Fijn dat je een leuke klas hebt!

Eda, hoe gaat het met N.? Eerste verjaardag komt ook al in het zicht:)

Spring, jammer dat je ongesteld bent geworden. Leuk zo'n cake smash:) Geniet van jullie vakantie!!

Ik moet ook nog 1 dag werken en dan hebben we heerlijk 3 weken vakantie:D Veel afgesproken met vrienden en familie en we gaan leuke dagjes weg met z'n drietjes. Hopelijk wordt het weer wat beter.
    T. kruipt inmiddels vliegensvlug door het huis en gaat steeds bijna zitten. Vandaag lukte het haar om zelf te gaan zitten in de box:) Vanuit zitstand gaat ze ook kruipen. Staan is nog erg wankel, maar ze vindt het geweldig om aan de hand te stappen. Wat gaat het toch allemaal hard!

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wat rustig hier:p T. is vandaag weer zelf gaan zitten:D Ben een trotse moeder:)

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Zaterdag gaan wij naar mijn ouders en gaan we winkelen in Hoofddorp en zondag hebben we de verjaardag van mijn schoonmoeder. Ik tel de uren vandaag af voordat mijn vakantie begint!

Jolina, nog getest vandaag?

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nope heb ook geen testen meer...

We gaan zo naar de dierentuin :D

En wat knap van je meisje lies!

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Wat knap van T! Lekker shoppen! Waarschijnlijk heb je het al gezegd, maar gingen jullie ook weg met de vakantie?

@jo Veel plezier! Hopelijk blijft het droog.

@hier Beroerde nacht achter de rug. Meneer is al 2 nachten aan het spoken. Ik stond vanochtend bij weer een huilbui chagrijnig op, maar als je dan een vrolijk mannetje ziet omdat mama er is kan je moeilijk chagrijnig blijven. Ben alleen wel super moe...

@lizzie Wow...dat L jullie zulke nachten gunt! Hoe doe je dat? ;) Hoe was de wandeling?

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Jolina, veel plezier in de dierentuin! In welke dierentuin zijn jullie?

Dido, nee we gaan niet weg. Genoeg geld uitgegeven aan de tuin en nieuwe fietsen. We gaan wel lekker dagjes weg, hopelijk wordt het minder regenachtig.
    Jammer dat V. aan het spoken is. Ik herken het wel van die eerste tijd en ook nu is er al ruim een week een onrustige periode qua slaap. Hopelijk gaat V. snel 's nachts lekker slapen:)
    Wel leuk zo'n vrolijk mannetje als je binnen loopt he! Kun je overdag een beetje slapen? Ik deed dat nooit, maar het is wel verstandig:p

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Wat fijn vakantie. Schijnt weer iets beter te wotden volgende week. Hopelijk mooie dagen erbij. Oh en wat knap van T dat zitten. Mag jr zeker heel trots op zijn.

Dido. Jammer dat V zo spookt zeg. Wou dat io je kon vertellen hoe L dat deed maar ik weet het ook niet. Hahahha
    Vandaag werd ik wakker om 5.45 en toen lag ze gewoon wakker maar huilde niet. Zo'n lach laat je smelten he. Ik kan niet wachtrn tot ze zover is.

Hier. Vandaag was de laatstr dag kraamhulp. Was er wel aan toe. Gewoon weer obs eigen ding doen. Heerlijk.
    Ik kan nu herstellen en dan kan ik weer mezelf zijn zonder rekenibg te moeten houden met van alles. Ohh heerlijk.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, oh ik vond het ook zo fijn dat de kraamhulp weg ging:p Lekker inderdaad mijn eigen ding doen en gewoon alles weer op de juiste plek hebben staan.
    Van hoe laat slaapt L. dan tot 's ochtends? Wat heerlijk zeg! Klinkt als een heel tevreden lief meisje.
    Hoop inderdaad dat het weer beter wordt zoals ze voorspellen:)
    Heb je trouwens nog een mooie foto van L.? Even in je album plaatsen ofzo:p Ben benieuwd!

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zal de foto die ik op mijn tel heb plaatsen. Hopelijk lukt dat.

Ze krijgt haar laatste flesje rond 11. Dan naar bedje. Zr is overdag wel voort vaak wakker ba haar fles. Kraamhulp staat er ook wat van te kijken dat zr zo laat wakker wordt.
    En dan vanmorgen ook niet eens huilen.

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Lizzie, wat fijn dat L. zo'n gemakkelijke baby is!!! je zult wel zien, die lachjes zullen er rap komen hoor

Lies: wat knap van T. N heeft het kruipen nog niet door, maar met sluipen kan ze overal heen en ik denk dat het niet lang gaan duren voor ze haar optrekt... je kunt er wel uren naar kijken
    ja, eerste verjaardag in zicht, maar nog iets meer dan 2 maanden hé, maar toch het echt baby'tje zijn is er zo wat af vind ik, tijd voor een nieuwe fase
    Geniet van jullie vakantie alleszins

plannen voor het WE: mijn meter komt zondag eten samen met mijn moeder en mijn broer komt ook langs
    en er is een gratis festival in onze stad, dus zullen we daar even binnenspringen denk ik

we hebben ook geluk dat ze zo gemakkelijk is: mijn man heeft ze deze morgen afgezet en blijkbaar waren er 4 kindjes aan het wenen, en zij maar kijken, maar allé: wat doen die daar.. ze heeft nog nooit echt geweend als we ze achterlaten, ze weent meer als we ze komen halen en ze is juist aan het slapen...

bouwjaar: geniet van je reis!!

hopelijk verbetert het weer gauw hier, want het is maar triestig zo!

Deel Deze Pagina