Spannend hoor, die eerste schooldagen! Hoe vinden de mama's het? Dido, lekker knuffelen dan met je ventje! Ika, racemonster Jolina, nog geen nare verkoudheid ofzo gespot? Hier zijn de eerste snotterbellen alweer dus moest even aan je meisje denken. Hoop dat ze een betere winter krijgt...... Losje, fb is inderdaad fijn en handig he! Jij nog een beetje positief deze maand? Succes met werken en met alle voorbereidingen! Ik vandaag en morgen vrij dus moet eigenlijk vanalles in huis doen maar E liep weer te spoken vannacht (wakker van 4.30 tot 6.00). Ook nog ongi geworden dus eigenlijk nergens zin in.....
Echt zo'n blehhhhhh gevoel dus mamsie... Nee nog geen verkoudheden hier, maar je ze is er pas 2 dagen op school. Ik vindt het wel lekker dat ik niet gelijk weer zooi in huis heb smorgens maar ja 12 uur haal ik haar weer op. Maar ze doet het erg goed volgens de juf. Dus mama is trots.
Hihihi mamsie vandaar die chocolade cakejes Tja ik denk deze maand ook weer niets,had zondag heel erge buikpijn een uurtje en witverlies....Daarna 's avonds last tijdens de sex.....maar dat was allemaal op dag 20 van mijn cyclus Ach ja deze week gaat weer snel voorbij omdat ik zo druk ben
Hmmm klinkt als een ei maar idd laat. Maar zou zomaar kunnen niet? Alles kan anders zijn na een mk...
Niet leuk weet nog wel hoe frustrerend het is als je opeens extreem lang erover doet om zwanger te worden. Bij de meiden was je ook vrij snel zwanger toch? Ziet je man het nog zitten?
Ongeveer 8 maanden maar toen ging het gewoon in 1x goed! Tja we hebben het er niet veel over,hij is druk met z ' werk en we hebben het er al 1,5 over gehad,dus we zien het wel! Als het zo mag zijn gebeurd het vast nog wel een keer.....
Inderdaad lekker afleiding Losje..... Moeilijk he dat het zo'n tijd duurt.... Haha ja die cakejes zouden we vorige week al maken maar boter vergeten. Kwam vandaag wel goed uit Jo, fijn dat ze het goed doet! En lekker even tijd met J!
Nee zou het er ook niet meer over hebben denk ik.... Het moet gewoon eens goed gaan nu ... Is toch bizar dat je voor een derde kindje opeens dit allemaal moet meemaken he. Ik was bij de meiden gelijk zwanger, dus toen het wel weer snel raak was maar zo verdrietig eindigde was hier ook even slikken en even met de neus op de feiten gedrukt dat het soms helemaal verkeerd kan gaan. Mamsie idd wat meer tijd en een beter ritme nu zo in de vakantie is het toch anders...nu kan ik een beter ritme creëren.
Ja is wel een voordeel van weer naar school he. weer wat meer structuur in de dagen! Het is hier gewoon al de hele dag best lekker weer. Had me ingesteld op kou en regen maar heb de was gewoon buiten hangen!
Het weer. Hier ook alleen maar regen Al de hele dag. Mamsie. lekker genieten vandaag. Huishouden komt morgen wel weer. Ik kom zo ff een cupcakeje eten Zien er erg lekker uit. Jolina. stel mijn vraag ff aan je in de club. Hier. Heb L.ivvy vandaag om 6 wakker gemaakt. Daarna flesje en ze vond dat ze niet meer hoefde te slapen. Wilde eigenlijk een stuk gaan wandelen vandaag maar helaas het weer zit niet mee. Heb maar een rekening voor L.ivvy geopend. Ze is al een best rijke dame
Kan ze later goed shoppen Nee ik wilde deze week lekker veel gaan wandelen maar hier is het ook k,tweer.... Wat een stomme zomer hadden we bah! Besef me net opeens dat jij Lizzie ook volop in de babypraat meedoet hahaha. Gaat soms zo snel Hoe gaat het nu met de Fv geven? Kun je wel lekker afwisselen he, soms je man soms jij.
Morgen is ze 2 weekjes. EEn week is niks. Hahha De fv gaat super goed. Heb nu ook al van verchillrnde mensen gehoort dat de bv waarschijnlijk nooit was gelukt. Kraamhulp en vrouw van de cb zei het. Ze heeft een foute drinktechniek ofzo iets en totaal geen zoekreflex. Maar happy dat ik de keuze heb gemaakt al had ik heel graag bv gegeven, de fv isbeyer voor L.ivvy
Fijn dat het zo goed gaat lizzie! Hier aan het werk maar pfffff wat heb ik het zwaar hahahahaha overal spierpijn,maar ja dit is dan ook wel al de derde dag op rij in de spoelkeuken.....
@Losje, sterkte met werken. @Jo, hier scheen de hele dag de zon. Het zal wel wennen zijn met twee kids op de basisschool. @Lizzie, fijn dat je het zo oppakt. Het is gewoon een goede keuze als het voor allebei zo goed werkt. Ik had er best moeite mee dat het maar niet lukte. Maar vanaf het moment dat ik was gestopt had ik er ook geen spijt van. Je hoort genoeg verhalen dan van mensen waar het ook niet vanzelf gaat. Het belangrijkste is dat je kindje genoeg voeding binnenkrijgt en niet dat je zo graag bv wilt geven. Ik weet nog zo goed dat de kinderarts zei bv prima, maar niet tegen elke prijs. Dat schudde ons wakker tussen alle wirwar van lactatiekundigen en verloskundigen.
Zo...de kleine man gunt me even wat tijd Ben net een uur met m wezen wandelen. Morgen gaat ie met me mee naar de tandarts. ML gaat ook mee, dus die kan m rustig houden. Morgenmiddag komt m'n baas langs om naar V te kijken en om over z'n voorstel te kletsen. @losje Is ook fysiek zwaar werk. Sterkte met het vele werken en je spierpijn! @lizzie Dan heb je de goede keuze gemaakt meis. 2 weken alweer Gaat hard hè. V is vandaag 6 weken.
Dido. Hmm tandarts moet ik ook is gaan bellen. Idd net als mamsie. Weet je wat je wil? Toch geen directeur? Ben benieuwd wat je keuze zal zijn. Mamsie. Vandaag wel kunnen genieten van je vrije dag? Hier. Eerste kleine uitje met L.ivvy gehad. Samen even naar de winkels geweest. Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Was ook echt nodig. En een horloge. Toch wel handig met alles.