De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik baal...

Ik voel een koortslip op komen. :(
    Heb overal dettol staan. En raak L.ivvy nu niet aan zonder eerst mijn handen tw wassen.
    Ik hoop maar dat hij snel weg is. De zovirax ligt dichtbij me. Vind het wat eng met ons kleine meissie.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahhh lieve lizzie kan me voorstellen dat je het eng vind!
    Even geen kusjes,en als je het niet vertrouwd een mondkapje dragen,dat zei mijn kraamzorg toen d'r tijd....:(
    Knuffel van mij xx

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh wat balen Lizzie :( idd wat losje zegt. Je kan het volgens mij ook afplakken.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido ik ben ook benieuwd wat je wil....en hoe het gesprek gaat lopen succes in ieder geval!

Hier Kids op bed badkamer helemaal schoon en de koelkast en vriezer ontdooit!

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, succes met je gesprek! Weet je al wat je wil?

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Thanks meiden! Ik blijf naar nee neigen. Ik ken mezelf. Met de verantwoordelijkheden die directeurschap met zich meebrengt ben ik bang de privé-werkbalans kwijt te raken terwijl dat nu goed in balans is. Wel een beetje zenuwachtig voor morgen inderdaad.

@lizzie Balen van je koortslip! Kan me voorstellen dat je het eng vindt. Leuk zo'n shop uitje :)

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido ik wil tegen je zeggen dat je wat je kan bereiken altijd om je heen te bouwen is,laat ik het zo zeggen het komt nooit goed uit,maar er is altijd een oplossing,ik zou er voor kiezen als ik jou was om er voor te gaan!
    Alles is op te lossen,maar neem die kans en laat je niet gek maken!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, ik snap wat je bedoeld maar dit is wel een mooie kans! Balans werk en prive vind ik altijd lastig als ik eerlijk ben, ongeacht het werk dat ik doe. Misschien zijn er wel goede afspraken te maken?
    Succes in ieder geval!

Lizzie, hoop dat je koortslip meevalt!

Losje, lekker bezig hoor!

Hier een goede nacht. Hoefde er alleen maar een paar keer uit voor speen maar ze is niet een tijd wakker geweest.
    En zo trots op T. Hij heeft zonder luier geslapen en niet in bed geplast!
    Vandaag en morgen weer werken.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw knap mamsie!!!

Dido succes vandaag... Idd misschien kun je wek goede afspraken maken? Ik vindt je iig een topper...directeur... Jeetje :D

Nou hier wordt meneer iedere ochtend rond 6-6:30 wakker, maar we staan eigenlijk pas rond 7:00 op dus dat is balen voor mama....

De meisjes doen het goed op school en J kan lekker rond "kruipen" zonder zijn zussen :D

Net weer heerlijk de kasten volgeduwd met boodschapjes :D. Ga nu A van school halen en strakjes S ... Ik verveel me iig niet...hahahah

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lizzie: balen die koortslip... hopelijk vlug genezen hé

@dido: is wel een moeilijke beslissing hé, een carrière hebben is wel belangrijk, maar idd niet ten koste van... als ik luister rondom mij, zegt iedereen dat het zo vlug gaat en je moet genieten terwijl ze klein zijn... maar dat wil niet zeggen dat je het NIET moet doen (want ik vind dat heel goed meer vrouwen aan de top), gewoon idd goeie afspraken maken. maar die beslissing ligt aan jou. je kent je eigen het best, ik weet ook als ik zo'n functie zou hebben, dat ik te veel zou doen en er achteraf spijt van hebben. We zullen allemaal langer moeten werken, zeker tot 65 of misschien 68-70 jaar, dus laat ons ook genieten van de belangrijke momenten... maar dat is mijn mening.

WE was goed gevuld met mijn meter die op bezoek kwam

N. is sinds dinsdag 10 maanden en ze heeft nu door hoe ze zelf kan gaan zitten... heb haar ook 1 x zich zien optrekken van zit naar recht. nu verandert het toch vlug vind ik.

wat is jullie mening over een haardhekje? want we hebben een inbouwhaard en wil me dat aanschaffen want ik vind het risico te groot, maar mijn man zegt dat het niet nodig is, dat we ze dat kunnen leren dat het gevaarlijk is... ben niet overtuigd en zou hem van mening willen doen veranderen...

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wow! Thanks voor de lieve woorden en goede raad meiden. Jullie zijn stuk voor stuk ook toppers :)

@losje Wat omschrijf je dat mooi!

@mamsie Jeeeee! Voor de goede nacht van beide kindjes.

@jo J wil natuurlijk zo vroeg mogelijk weer bij z'n lieve mams zijn :)

@Eda 10 maanden alweer! Gaat ook hard inderdaad. Ik zou wel voor zo'n hekje zijn. Je kan kindjes dingen afleren, maar ik zou dan zelf constant in de stress schieten.

@hier Baas is er zo. Ik laat t jullie weten. Vanochtend met z'n drietjes naar de tandarts geweest. Alles goed, dus een halfjaar van af. En paps is vanochtend verrast met een alles-zit-eronder-poepluier :) Dat gad V even voor m opgespaard.

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: succes met je baas!!
    hihi zo'n luier is altijd een vervelende verrassing, maar het hoort erbij hé!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahah lief dido :D
    En lekker voor papa zo'n luier :p tja hoort erbij he hahaha.

Eda zo'n hekje zou ik misschien wel doen, verbranden is toch heftig. Nu ben je natuurlijk wel bij haar in de buurt, maar als ze wat ouder worden kun je onmogelijk iedere seconden naast haar staan. Dus zeker doen zeg ik.

Ik ben geen moeder die alles van tafel af gaat halen enz... Maar dat is weer wat anders ;)

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Mijn vader vond zelfs dat we de planten met besjes uit de tuin moesten verwijderen voor V. Ik vind dat je natuurlijk een veilige omgeving voor je kind wil, maar je kan niet alle gevaren weghalen. Dan moet ik iedereen die op gaat passen ook vragen alle bessenplanten te verwijderen zeker :-s

Baas is net weg. Goed gesprek gehad. Wat ons betreft gaan we er voor :) Hij gaat het de komende tijd bij het bestuur polsen, want die hebben natuurlijk het laatste woord en weten nu nog niet eens van zijn plannen om te stoppen. Kan dus nog zijn dat zij nee zeggen. Als ze positief zijn gaan we het traject in dat ik m volgend jaar september over kan nemen.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw dido! Nou ik zeg gefeliciteerd hoor :D
    En als het nu echt niet gaat kun je toch altijd nog terug of niet?

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Proficiat met je promotie Dido!!! nog even wachten met de champagne tot de BV gedaan is... ;)

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh wow dido. Het is ook een te mooie kans om te laten schieten! Leuk. Alvast een kleine toost met kinderchampagne!!

Eda. Ik zou wel een hekje halen. Mijn vader heeft een houtkachel in de keuken. Echt elk kind heeft er met zijn vingers aangezeten.
    Gewoon ondat ze ook nieuwsgierig zijn en omdat ze het eigenlijk niet mogen. Ik zou het doen voorkomen is altijd beter.

Hier. L.ivvy kwam vannacht om half 4. Gaap. Dat was de eerste keer midden in de nacht. Gelukkig gibg ze na de fles lekker snel weer slapen. Hebben haar vandaag ook lekker in badje gedaan. En al lekker gewandeld met zijn 4tjes. :)
    Morgen is Roy zijn eerste werkdag. Vind het toch wel spannend. Eerste dag met zijn 2tjes.

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Haha lizzie...ik teken voor wakker zijn om half 4 ;) Leuk hè badje! Komt helemaal goed morgen. Lekker genieten met je meis.

Thanks voor de felicitaties. Is nog wel afwachten of het bestuur ook voor is. Ben benieuwd.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wauw Dido! wat goed zeg! Gefeliciteerd

Lizzie, whahaha ja dat doen baby's hé, 's nachts wakker worden;)

Jo, fijn dat de meiden het goed doen!

Eda, ik zou ook voor een hekje gaan. Net als Jolina, ik haal echt niet alles weg maar vind dit gevaar te groot.

Wederom een leuke werkdag gehad maar pfff moet echt weer wennen aan het ritme enzo.
    E vandaag bij mijn ouders en ging dus staan in box. Heeft ze thuis een paar weken geleden ook al eens gedaan maar vandaag dus 2x.
    Morgen ook weer werken en een druk maar leuk weekend voor de boeg!

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wat een mijlpaal mamsie staan :D
    J kruipt niet echt maar gaat wel bijna zitten... Moet zeggen dat de meiden ook nooit veel gekropen hebben.
    Staan doet hij gelijk als je zijn handjes vasthoudt. En in de loopstoel ziet het er zo grappig uit dat rennen :D

Deel Deze Pagina