De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, wauw! Op voorhand alvast gefeliciteerd, echt super hoor!

Lizzie, haha dat zal even wennen zijn om 's nachts wakker te worden;) Zo te horen zijn jullie helemaal aan het genieten en morgen komt ook helemaal goed.

Ika, knap dat M. af en toe al wat pasjes los maakt!

Jolina, is het erg rustig met 2 kids op school;)?

Losje, succes met je drukke leventje en je rug! Vindt je jongste school leuk of nog steeds weinig uitdagend:p? Zag dat ze graag had willen rekenen haha.

Bouwjaar, hoe is het in Frankrijk?

Eda, zou ook een hekje aanschaffen. Wij gaan ook zeker niet ons hele huis aanpassen, maar een kans op verbranden gaat me veel te ver en dat risico zou ik niet nemen.

MamsieM, snap wel dat je weer helemaal moet wennen aan het ritme! Knappe E. hoor:D

Manouk, hoe gaat het met jullie?

T. is echt zo'n vlotte dame! Kruipen met 7 maanden en sinds een week gaat ze ook zelf zitten. Even opgezocht, ik kroop pas met 11 maanden en ik ging zelf zitten met 10,5 maand. Ze kan ook al los staan aan de tafel en ze loopt aan 2 handjes. In dit tempo loopt ze misschien wel voor haar eerste verjaardag:)
    Afgelopen 2 avonden groot drama met inslapen, we denken verlatingsangst. Vanavond was ze zo ontzettend moe dat ze meteen is gaan slapen. Leuk al die fases haha. Heb nog een leuk filmpje voor ons groepje op FB:D

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Knappe E. en T. !!

@Eda, ik zou ook voor een hekje gaan. Wij hebben gevaarlijke dingen ook weggezet, maar spullen waar ze niet aan mag laten we wel staan. Nee is op die leeftijd nog lastig en een ongeluk is zo gebeurd.

@Lies, haha M. doet nog geen pasjes los hoor. Ze stapt om de tafel en verplaatst zich van meubel naar meubel waarbij ze soms los komt :D

@Lizzie, 4 uur is een prima tijd hoor ;) Je boft nog steeds :D
    Hoe is het met de koortslip? Leuk even erop uit met zijn viertjes en spannend straks helemaal alleen met L.

@Dido, gefeliciteerd! Wat een mooie kans. En of je nu een directie functie hebt of niet. Balans werk en thuis is hier zelfs lastig.

@Losje, druk druk met werken?

@Jo, hoe was de eerste schoolweek?

Morgen laatste dagje werken en dan kunnen we zaterdag de auto ophalen :D
    M. doet nu het hele riedeltje bijna van 'klap eens in je handjes' alleen nog handjes in de zij en wiegen maar. Zodra ik zing gaat ze klappen en haar handen op haar hoofd doen en daarna in de lucht 😂

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ika, nou dat vind ik al zo'n beetje de eerste stapjes los:p
    Leuk van de nieuwe auto! Zal vast erg lekker rijden. Ik zing dat liedje nu ook veel met T. Ze moet er altijd van lachen, maar het duurt nog even voordat ze me ook na doet;)

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha idd dat zijn toch de eerste stapjes los Ika :D
    Lies ze gaat snel!:$ maar dat is ook, als ze eenmaal gaan zitten optrekken enz....dan lopen ze best vlot.

Eerste schoolweek ging goed, A huilt nooit en ik kan zo weg ;) veel kindjes huilen als papa en mama weggaan maar zij heeft nergens kast van. Maar dat had de oudste ook nooit. Toppers zijn het.

Kwa drukte merk ik nog niet veel verschil, ik doe mijn ding smorgens en dan kan ik haar alweer ophalen. Ze gaat iedere dag behalve woensdag om 12 uur naar huis.

Merk wel dat ze moe is, maar da is natuurlijk normaal. En ze is anders dan S op die leeftijd. Ze verteld thuis hele verhalen van wat ze gedaan heeft en S deed dat nooit. Ze zijn ook echt 2 verschillende types.

Straks weer de eerste keer zwemles van S.

En nu zag ik dat A in oktober al de eerste keer schoolzwemmen heeft, vindt dat toch wel vroeg zeg.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Hahhaha je filmpje en T maar lachen, lekker jullie wakker houden.
    Ze gaat idd snel hoor. Kun je echt achter haar aan gaan rennen als zw atraks kan lopen.

Jo. Wat goee dat ze niet huilt. Knap van haar hoor!! Leuk dat ze er zo over verteld.Ze zal het wel heel leuk vinden.
    En idd nu al schoolzwemmen. Das snel. Want ze is pas 4 toch... dacht dat het pas vanaf groep3 was.

Hier. L.ivvy heeft me lekker wakker gehouden. Tot half 2 last gehad van krampjes. Zo zielig. Daarna in slaap gevallen en weer wakker om half 6. Daarna niet meer geslapen tot haar volgende flesje. :(
    Net lekker met haar gewandeld en nu slaapt ze al even.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Krampjes zijn zo niet leuk :( die bellywarmer misschien fijn?

Nee het is vrij zwemmen zeg maar.... Met ouders in het bad erbij, maar ja ik ken nog geen een. Dus echt een veilig gevoel heb ik niet en dan moet ik dus zelf in het water. Nou ja daar voel ik me niet zo op mijn gemak :( maar ik vindt het ook erg vroeg...

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat heb ik nog nooit gehoord. Dat de ouders mee moeten zwemmen. Beetje raar ook voor de kinderen die ouders hebben die allebei moeten werken overdag. Mogen die dan niet zwemmen?
    En idd je er zijn zoveel vrouwen/mannen die zich niet comfi voelen in een zwemoutfit.
    Zo heb ik al JAREN!!! niet meer gezwommen. En ik ken genoeg mensen die dat ook al jaren niet meer hebben gedaan door schaamte voor hun lichaam.

Ik ben in Nl al helemaal geen schoolzwemmen gewent alleen in Belgie. En daar mochten ze pas vanaf een bepaalde leeftijd en werden ze in kleine groepjes gesplitst om te leren zwemmen.

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het is ook geen leren zwemmen he ;) het is gewoon in een pierenbadje zwemmen voor de Fun... Maar dat bad loopt ook over in dieper water. Er moeten genoeg ouders mee en anders gaat het niet door. Maa ik laat de veiligheid van haar niet bij andere ouders liggen

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh zo. Bij schoolzwemmen denk ik aan leren zwemmen. Hahhaha

Het liefst wil je daar bij zijn idd. Hmmm dan wordt het toch in een zwempak...

Hier. Verveel me. Alles in huis is gedaan. Mis Roy. Zo gewoon gewordeb dat hij thuis is. Hij heeft wel al 2x gebelt. Hij mist zijn meissie. ;)

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Aaahhhhhhh

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zo weekend!!

@Lizzie, niet leuk die krampjes en idd wat Jo zegt. Ik heb de kipkep woller. Die is ook fijn om het bedje of wiegbak van de kinderwagen mee te verwarmen.

@Jo, dapper meisje die A. Je ziet het wel vaker dat de tweede veel makkelijker de school binnenstapt. Ze zijn al veel gewend om mee te komen natuurlijk dus is het ook bekender.

M. ligt lekker te tukken. Ik had haar bij mijn moeder opgehaald. Nu ff uitpuffen op de bank.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zeker dat scheelt een boel Ika ;) ze kent de school. Maar ze is ook kwa karakter al wat stoerder als het om zoiets gaat. Maar in Plopsaland was ze wel weer bang in attracties.

En is zo verlegen en totaal niet bang voor enge dingen.
    Ze zijn allebei zo dubbel :p

Losje wordt je al gek van de voorbereidingen :p?

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi jaaaaaa jolina maar alles is klaar,nu even wakker worden en dan aankleden!
    Ooooooooo dames ze wordt zo groot:$

Fijn weekend allemaal xx

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik wens jullie een superdag vandaag losje! Je gaat vast een traantje wegpinken :D

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wat gaan alle kleintjes hard met alle stapjes en zelf staan! Leuk om te lezen :)

@lizzie Wennen is dat hè om er dan alleen voor te staan tijdens de werkdag. Ging t goed?

@losje Veel plezier vandaag!

@hier Jee!!! V heeft 6 uur doorgeslapen! Alleen jammer dat ML me wakker maakte omdat hij wilde "knuffelen".

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Gefeliciteerd met J! Heel veel plezier vandaag! Geniet er van!

Dido. ohh wat goed van V. Jammer dat ml andere plannen had. ;)

Hier. De eerste echt piepnacht. Ze was om de zoveel tijd wakker en dan echt huilen als of de wereld verging. :(
    Weer last van krampjes.
    Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen en ga ik zo even rusten.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie welkom in de wereld van baby's :D

Dido lekker dan... Kon hij niet even wachten tot vanavond :p

Hier gaat J regelmatig op zijn knietjes zitten vanuit kruipstand... ( is dat een woord :p) heb snel een foto gemaakt, zal m zo op onze FB pagina zetten

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat super van V. Nu alleen nog even manlief leren wat doorslapen is 😂

@Lizzie, daar zijn ze dan die gebroken nachten ;) M. had dat de nacht van woensdag op donderdag dat ze steeds wakker as 😕

@Losje, gefeliciteerd met J. En veel plezier vandaag!!

We hebben onze nieuwe auto. En wat rijdt dat heerlijk. Om het te vieren zijn we naar het strand gereden en hebben geluncht bij een tentje waar we ook de high tea hadden voor onze bruiloft. Wij een lekker broodje en M. een broodmandje :D

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina idd welkom. Hahahaha. Ik mag nog niet zo klagen. ;)
    Hoe vond J zijn visje?

Ika. Mooie auto!! Wij zijn aan het rond kijken voor een nieuwe voor mij. Een kleinje en 1 die een stuk zuiniger zal zijn.

Hier. Vanmiddag een heerlijk dutje gedaan toen L ook lag te slapen. Vanavond gelukkig geen bezoek. Heerlijk genieten van de rust.
    Morgen komen mijn zusjes.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh heerlijk om zo even bij te tanken, Lizzie! En leuk dat je zusjes komen.
    Ja, we zijn ontzettend blij met onze auto. Hij is volgens alle tests heel zuinig. We willen kijken voor een auto erbij voor mij. Private lease is op zich ook een goede optie.

M. heeft vandaag met ons poffertjes gegeten. Ze zat te bunkeren :$ uiteraard zonder boter en suiker :p

Deel Deze Pagina