@dido ik sliep ook beter hoor zonder F naast me. Maare het gaat goed bij jullie zo te lezen. Lekker hoor! @Jo waarschijnlijk vind J het wandelen veel leuker zo, hij kan al zoveel Zo weer een goede nacht gehad 19.15 erin, uur later ff heen voor speen maar verder haar kamer niet meer in geweest tot vanmorgen 7.45 Om 23u nog even gehoord, maar toen is ze zelf weer in slaap gevallen. Als ik nou zelf ook nog wat beter ga slapen zou wel fijn zijn.
Wauw bouwjaar dat is super! En ja jij bent natuurlijk gewend om niet door te slapen Losje lieverd wie weet En hahaha nee het ging echt niet meer, en de wagen heef een slaapstand en kan bijna plat dus als kan hij ook slapen. Nou hier heb ik m maar eens om 8:30 uit bed gehaald. Niet normaal hahahahaha....
@Bouwjaar, dat zijn de betere nachten. Hopelijk slaap jij ook snel door binnenkort. @Jo, ik zag de foto hihi. De wandelwageninzet is ook leuk. Ze zien zoveel meer. @Losje, oh wat spannend!! @Dido, wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk dat jullie eruit kunnen. Het is ook goed weer ervoor. Tien ik net bevallen was stormde het steeds. Niet handig met een kinderwagen M. is na een beetje jengelen zowaar gaan slapen. Ze sliep al om 19.50 en heeft doorgeslapen tot 8.50
Lekkerrrrrr Nou hier kwam mama er net achter dat ik gister de crocs van A heb laten liggen waar we waren gaan wandelen in het bos. Tja die krengen zijn duur dus net maar even terug gereden, heen en weer ben je zo een uur kwijt hihihi... Maar iemand had ze heel netjes op een steen gelegd op de parkeerplaats... Hahahahaha zo typisch voor ons zo'n dingen he de schoenen vergeten. Ze waren smerig dus ik had ze A uit laten doen maar dus niet in de kofferbak gelegd... Wat een wonder dat ze er nog lagen. En dan duurt het lang rijden een half uur om te kijken of ze er nog zijn.
Bouwjaar. Die F is goed bezig. Nu moet mama alleen nog ff wennen dat ze mag door slapen. Jolina. Wat een geluk dat ze er nog waren! zijn van doe dingen die veel mensen gewoon meenemen. Sorry internet is zo sloom. Ik ga vanavond proberen meer te typen. Moet nu wachten op wat ik typ..
Hebben nu voor onbepaalde tijd geen tv en internet. Lekker dan!! Kom hopelijk snel weer mee kletsen. Internetbubdel is ook bijna leeg.. oeps!
Nou Jo & ika, de kindjes slapen lekker! Ben benieuwd wat F vannacht gaat doen. @lizzie wat ontzettend irritant! F zit trouwens beetje raar te eten, sinds zaterdag is het net alsof ze met haar tong alles weer naar buiten wil duwen. Kweenie of dit spelen is of dat ze vergeten is hoe ze een normale hap moet nemen, maar ik vind t nogal onhandig. Duurde dus ook even voor het meeste eten erin zat vandaag.
Oja ik heb vandaag een stapel strijk uitbesteed Vl had van zijn vader nog een stapel met kleding die prima is (hij heeft de bouw van zn vader dus eea paste wel) maar dat was zo'n berg... Vanmorgen weggebracht en half uur geleden thuis afgeleverd
@Lizzie, bah wat vervelend. @Bouwjaar, zijn haar tandjes al door? Hier deed M. dat steeds toen ze net goed door waren. Ze was steeds met haar tong aan het voelen. Of ze probeert de structuur van het eten te voelen? Het zou ook te gepureerd kunnen zijn. Hier werkt ze het nu naar buiten als er geen stukjes in zitten. Dat hadden wij op vakantie. In Griekenland verkopen ze kennelijk alleen 6 maanden potjes
Hmm Ika haar tandjes zijn inderdaad goed door. Ik pureer niks meer tot snot zeg maar. Doe t in het hakselbakkie (geen idee hoe dat heet bakje met ronddraaiend mesje. In frankrijk hebben ze vast alle soorten wel. Zit dan alleen te denken ik wilde wel 1 of 2 potjes meenemen. Kan ik dan beter eentje hoger dan 6+ kopen?
Qua potjes had ik al snel de 8+ potjes. Het is toch vrij vloeibaar met stukjes aardappel of pasta erin. Ik vind ze ook wat smaakvoller en beter ruiken dan de 6+ potjes.
[emo-weekdier modus aan] Zit eens wat foto's te bekijken van de eerste weekjes. Jemig zeg die foto's kan ik eigenlijk niet meer opdiepen uit mn hoofd, zoals ze er toen uitzag. Ik moet het vnl van de foto's hebben. Wat gaat het dan toch hard, dat besef je je aan t begin gewoon niet. Ik denk dat je daar bij een 2e misschien bewuster van ben. [emo-weekdier modus uit] @ika dan koop ik voor de start van de vakantie maar een 8+ potje. Verder een volwaardige keueken tot de beschikking dus ga ook wel zelf maken
Ohhhh Bouwjaar dat is zoooo herkenbaar Wij hadden voor de eerste dagen zakjes mee van olvarit friends. Uiteindelijk ook zelf gekookt, want de Griekse potjes vond ze niet lekker.
Nou vannacht meldde madame zich weer wel om 4u. Misschien moet ik haar meer afmatten De nachten dat ze doorsliep was nadat ik bij mn broer geweest ben en nadat we naar t strand geweest waren. En dus een ander ritme had dan de andere dagen.
Hopelijk straks een stuk vermoeider als ze meer gaat bewegend op de grond enz... Hier werd hij om 7 uur wakker. Nou hij slaapt dus door meiden Alleen maak ik me druk over de bv... Hij eet goed zijn bijvoeding em krijgt daarom nog maar 3 keer. Nu last ik in een ander topic van een paar bv mama's... Dat 3 keer echt te weinig is nu en slecht voor je productie. Het lijkt hier gewoon goed te gaan ....de meiden kregen volgens mij so vroeg nog meer bv idd...
Dag dames! Ik had laatst per ongeluk een 8+ potje gekocht en dat ging er prima in. Ik pureer de hapjes ook niet heel fijn meer. Bouwjaar, ja wie weet helpt meer afmatten wel haha. Wie weet slaap je dan zelf ook beter Oh herkenbaar zo'n emomoment! Soms ben ik bang dat ik niet genoeg geniet van T., het gaat allemaal zo snel. Ik weet amper meer hoe klein ze was en hoe het een paar maanden geleden ging. Lizzie, irritant van je internet!! Ben heel benieuwd wanneer jullie meisje gaat komen Jolina, een vriendin van mij geeft ook maar 2-3 voedingen op een dag, haar kindje is van half december. Dit doet ze al een tijdje en het gaat prima. Als de bv zo in stand blijft is het prima toch? Anders merk je het wel aan J. en leg je gewoon iets vaker aan zodat je productie weer omhoog gaat. Mij lijkt zo'n natuurlijke afbouw naar 3 keer vrij normaal als de bijvoeding steeds meer wordt. Fijn dat hij doorslaapt! Ik krijg zo bezoek van die vriendin met haar zoontje van half december Heb er zin in. Rest van de week weer werken. Omdat onze gastouder met vakantie is, past mijn moeder een dag extra op. Mijn vader moet alleen donderdag naar het ziekenhuis en mijn moeder moet mee. T. zal dus logeren in Hoofddorp. Blijft gek, enerzijds moeilijk, anderzijds ook wel eens fijn.
@Jo als het bij jou goed gaat zo dan is dat toch prima? Bovendien J gaat met alles supersnel dus dan is het niet raar toch als hij nu al minder drinkt dan de meiden op deze lft deden? Ennuh ik geef F (als ze doorslaapt) nu nog maar 2x bv per dag. Ochtend en avond, tot nu toe lijkt dat prima te gaan. Bovendien heb ik al van div moeders gehoord dat ze dit lang hebben kunnen volhouden. Tja ik probeer F al zoveel mogelijk op de grond te leggen. De keren dat we onderweg waren heeft ze 's middags minder geslapen. Maar dan is ze stil omdat ze wat te kijken heeft. Thuis is het dan echt entertain-me-tijd en dat houd ik niet heel lang vol. @lies veel plezier. Het is leuk om te zien hoe babies op elkaar reageren. Tenminste vind ik. F gaat volgende week vrijdag voor het eerst echt logeren bij mn ouders. Dan hebben wij (hopelijk) een goede nachtrust want we willen zaterdagavond gaan rijden. We kunnen zaterdag dan rustig de auto inpakken, rijdens via de chinees naar mn ouders, eten daar en gaan dan op vakantie. Hopelijk zal F het grootste gedeelte slapen. oja weer een mail binnen: andere kandidaten pasten beter ...blablabla... AAAAAGGH
@Bouwjaar, gewoon lekker flink de hort op dus @Jo, lastig... Misschien een combi van goed bijvoeding eten en geen nachtvoedingen meer doen? Dat laatste schijnt goed voor de productie te zijn. Misschien zoals Lies zegt wat vaker aanleggen om productie weer te verhogen? @Lies, lijkt me ook vreemd als de kleine uit logeren gaat. M. heeft dat nog nooit gedaan. Veel plezier met het bezoek! Gisteravond weer een klein draakje dat niet wilde slapen, maar alleen staan Ze vraagt ook echt om aandacht nu. Speen gooien, schreeuwen, zingen en huilen. En als je dan even komt kijken dan staat ze te lachen. Ach ja, zo zijn we even bezig 's avonds Ze slaapt gelukkig door, dus het valt allemaal wel mee. Zo apart dat er in twee weken tijd zo'n ander persoontje is. Ze is bijna baby - af. Soms wel een beetje emotioneel dat we langzaam de baby tijd achter ons gaan laten *slik*...
@ika zoals je het omschrijft moet ik er om lachen (speen gooien hihi), maar ik kan me voorstellen dat jullie wel eens een zucht slaken.
Het is wel eens vermoeiend, maar we zien er de humor wel van in. Er staat nu echt een karaktertje in het bed