De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier ook een bunker :D vis is hij dus dol op :da vandaag ook een beetje ei gegeven en dat vond hij maar gek :p

Oh Lizzie je mag zeker klagen hahahaha... Is toch soms zwaar dat opstaan s'nachts he ;) en lekker even geen bezoek!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Daag dames,
    vanmorgen teruggekomen. Reis ging goed maar wel compleet gaar.
    Bij gelezen maar kan niet alles onthouden. Ik haak hier weer in.

Losje nog gefeliciteerd

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Welkom terug bouwjaar!

@lizzie Veel plezier met je zusjes morgen! Hopelijk vannacht een betere nachtrust.

@ika Mooie auto! Poffertjes! Daar heb ik weer eens zin in.

@losje Leuke verjaardag gehad?

Tja...lekker zo'n vent hè :-s
    S-ouders zijn net weg. Was gezellig en ze zijn lief voor V, maar dan gaan ze druk zitten doen als ie in slaap valt...veels te lang wakker geweest, dus nu doorgedraaid mannetje. Maar even welterusten badje proberen.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dat is altijd moelijk he dido. Ze zijn natuurlijk helemaal blij om hem te zien... Maar ja jij hebt er nu wat last van ...
    Misschien nog lekker even aan de borst dalijk en dan lekker slapen...

Bouwjaar was het goed gegaan met je meisje?

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Hoe was het geweest? Welcome back!!

Dido. Irritant he dat druk doen. Doen ze hier ook. Alleen zeg ik er nu gewoon iets van. Heb ook L.ivvy uit schoonmoeders armen gepakt omdat zr haar wakker aan het maken was.

Trustr dames!! Ik geef straks nog een flesje en dan hopelijk snel slapen. Ohh wat wel opvalt, zelfs R, ik slaap voortaan heel snel in. Eerst lag ik uren wakker. ;)

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, welkom thuis!

Dido, laatig he, die mensen die vinden dat een baby wakker moet zijn want dat is "leuk"

Lizzie, dat snel slapen herken ik ;)

Losje, leuke dag gehad?

E zit duidelijk in een sprong en heeft vooral 's avonds moeite met gaan slapen. Nachten gaan best redelijk. Geen voedingen meer, alleen paar keer speen. Vandaag wel vroeg wakker (6 uur). Ben eruit gegaan omdat we een dagje naar Julianatoren gaan. Gaan ze mooi om half 8 er weet even in en nog slapen. En daarnaast maakt ze aardig wat herrie en vind ik het jammer als T wakker wordt. Die kan zijn slaap ook wel even gebruiken.

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo uiteindelijk in badje en nog even de borst. Daarna 5 uur geslapen.

@lizzie Ik moet er voortaan ook gewoon wat van zeggen. Dat snel in slaap vallen heb ik normaal tegenwoordig ook. Vannacht alleen minder. Ergerde me aan ML. Ik vind dat ie in de weekenden meer zou kunnen doen om mij wat te ontzien. Gister heb ik m wakker gemaakt om V aan te gaan kleden. Was ie niet zo blij mee, maar ja...

@mamsie Veel plezier vandaag! Ik snap nu wat iedereen met sprongetjes bedoelt. Fijn die ontwikkelingen, maar wel zwaar.

@hier Zo weer kraamvisite. Ben vandaag een beetje chagrijnig. Breekt me afven toe op die onderbroken nachten...ml die ik moet aansporen wat te doen en m'n gewicht dat blijft hangen op 10 kilo er af....zucht...

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Welcome back, Bouwjaar. Fijne vakantie gehad?

@Dido, ik snap ook niet waarom sommige mensen zo druk doen bij een baby. Hopelijk een goede nacht gehad.

@Mamsie, die 8 maanden sprong was hier ook wat heftiger. Vooral omdat ze ook zoveel leerde. E. is uiteraard ook volop bezig. Ik vergelijk het maar alsof je van de één op andere dag een superkracht krijgt. Dan ben je ook best uit je doen :D

@Lizzie, hoe was de nacht?

Wij gaan straks even een uitstapje met de nieuwe auto. Misschien even met M. naar de kinderboerderij.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Dido, heel herkenbaar met je man. Maar dat komt wel. Jullie moeten allebei nog groeien in je rol. Wij zijn nu aardig ingependeld op elkaar, maar ik doe zeker nog het meeste ook in de weekenden.

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd herkenbaar dido, met dit soort dingen merk je weer hoe simpel ze soms kunnen zijn;)
    Verwende apen zijn het ook soms....:cool:

Dat kraambezoek is soms ook erg vermoeiend. Je moet echt strak plannen wanneer je mensen wilt ontvangen. Je moet zeker ook kunnen genieten van je gezinnetje. Dan moeten mensen maar wat langer wachten.

Kwa wakker houden van baby's... Toch snap ik dat nooit zo dat vaak juist ouders dit doen? Je weet toch als geen ander hoe vervelend het kan zijn? Vooral opa en oma zijn alle respect vergeten als ze bij de kleinkinderen zijn. Mijn schoonmoeder commandeert mij soms dat ik haar J moet geven, nou dan heeft ze aan mij de verkeerde... Ze kan me wat. Ook zegt ze dat J nu maar op donderdag naar haar moet komen, echt niet.

F is de badkamer aan het betegelen, misschien volgend weekend alles klaar en dan kan de keukentje eruit :$ aaaahhhhhh:D eindelijk die vieze oude badkamer weg... Ben er zo klaar mee!

En J zit nu ook in de box op zijn knietjes:D

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Was het leuk jullie uitje?

@jo Ja erg hè. Je zou denken dat ouders beter weten. Schiet lekker op met het klussen!

Belachelijk eigenlijk die mannen hè...ik zeg net ook tegen ML terwijl ik aan het voeden ben, de was moet nog opgevouwen worden. Niks geen reactie in de trant van ow dat doe ik wel even...grrr...

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Leuk he rond rijden in een nieuwe auto. Reukt dan ook zo lekker in de auto. ;)

Jolina. Ohh huisje bijna helemaal verbouwt!! Drukke man heb je maar. Weet je al wat je wil voor je keuken?

Dido. Mannen snappen zelfs de duidelijke hints niet he. Ik moet zeggen dat ik nog geluk heb met R maar vraag ook gewoon alles voortaan duidelijk. Hoop voor je dat hij het toch nog gedaan heeft.

Nachtje hier was waardeloos. Huilen huilen huilen... :( elke keer als ze bij een van obs lag was ze stil en dan in bedje weer huilen. :( heb haar rond 3 gewoon even laten huilen. Ze kon geen honger hebben. Had schone luier en ook geen krampjes. En ja hoor na paar minuten huilen was het in eens stil en lag ze te slapen. Vond dat wel heel moeilijk ondat ze zo huilde. Niet goed voor een moederhartje. Maar ze sliep wel en heb ik ook nog ff 3 uurtjes geslapen.

Bezoek. Was gezellig met mijn zussies. Damn zie die dames echt veel te weinig zeg. :( zo jammer.
    Mijn moeder kwam ze halen en heeft nig even met L geknuffeld. Ze lijkt wel een andere iemand als ze een baby/klein kindje bij zich heeft.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou de keuken wordt groter gemaakt zeg maar ;) de ruimte zelf. De keuken blijft gewoon, die wordt in de toekomst gedaan ;) die wil ik groter hebben uiteindelijk.

Dido de was vouwen gebeurt hier ook nooit hoor hahaha, maar ik moet zeggen dat mijn man veel heeft geholpen na de kzsnede.

Lizzie ik denk wel dat je het goed gedaan hebt ;) al is ze natuurlijk wel nog klein maar ja je kan niet bezig blijven he.
    Maar ik denk dat ze gewoon graag bij jullie wilt zijn... Zou ik ook willen als ik een baby was natuurlijk :)

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, ook zo herkenbaar. Grrrr om gek van te worden.

@Lizzie, dat is niet makkelijk. Ik heb eigenlijk nooit laten huilen. We namen haar op het aankleedkussen tussen ons in.

@Jo, heerlijk al die verbouwingen en dat je er wat ruimte bij krijgt. Fijn als het straks klaar is.

Het uitje naar de kinderboerderij was erg leuk. M. moest zo lachen om alle dieren.
    Had vandaag een smeltmoment. Ze stond bij onze zwartwitte poes en aaide steeds zachtjes en drukt toen haar gezichtje in haar vacht. De kat vond het helemaal niet erg. Ging zelfs met pootjes in de lucht liggen. Helaas geen foto kunnen maken.

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido oh irritant dat ze druk deden met V
    En sorry maar hihi wat ben je bezig met je gewicht. Er wordt niet voor niks gezegd negen maanden op, negen maanden af. Het komt vast goed als je gewoon gezond leeft verder.
    Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Hier heeft vl ook z'n weg moeten vinden.

@lizzie wakker maken vind ik helemaal asociaal
    Balen van je nacht. Maar als ze bij je wil zijn, ach ja ze is nog jong

@mamsie sterkte met de sprong. Vlgs mij is die hier ook begonnen.

@ika en tevree met de auto?

@jo fijn zeg nwe badkamer

Fijne vakantie gehad. F heeft t prima gedaan. Nu wel wat ontregeld, zoeken naar nieuw ritme of weer terug naar t oude. We zien wel.
    Helaas is ze verkouden sinds gisteren. Flinke loopneus, snotteren dus en net bij t naar bed gaan 38,1. Niet helemaal lekker in haar velletje dus arme mop

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah nie leuk bouwjaar.. Beterschap voor je meisje ;)

Ika aaaaahhhhhhh :)

J is al een paar daagjes lastiger dan normaal.. Hij zeurt wat veel en huilt meer in bed, net uit het niks begonnen te huilen...tandjes?

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie. Fijn dat het gezellig was met je zusjes. Grappig hè hoeveel effect zo'n kleintje op mensen kan hebben.

@ik a Ahh...schattig! Jammer dat je geen foto er van hebt kunnen maken.

@bouwjaar beterschap voor F. En qua gewicht...I know. Jarenlang eetstoornis gehad. Met gewicht bezig zijn zal ik helaas nooit helemaal los kunnen laten.

@jo Ahh...sneu voor J. Hij zit niet weer rond een sprongetje?

@hier morgen nacontrole bij vk.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Geen idee dido, hou me niet zo bezig wanneer die sprongen zouden zijn :)

Hij heeft iig doorgeslapen vannacht.... Iedereen is moe hier , opstaan is dan toch even minder. Maar gek want we stonden eerder ook op tijd op. Maar de meiden keten in bed en tja dan krijg je dit, dan gaan ze te laat slapen...

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika je bericht gemist gister. Lief zeg dat met poes

@dido weer een afsluiting he zo'n nacontrole. Vond t wel leuk om nog even langs te gaan

@Jo keek ff op dat oei ik groei schema maar ehh J zit rond de 30 weken? Volgens t schema is rond week 29/30 is hangerigheid enzo dan niet door een sprongetje maar doordat hij ontdekt heeft dat papa en mama weg kunnen lopen.
    Qua tanden, zie je wat in t kaakje of nog niet?

Tja hier was t een nachtje wel weer, lang leve t snot en op je speen willen sabbelen. Spray helpt t goed los te maken. Verder nog tips bij verkoudheid?
    Ook hier smelt momentje. Vanmorgen was ik nog even blijven liggen en vl was naar beneden. Kom ik later benden, F lekker op de grond tijgeren. Ga ik tegenover haar (stuk er vanaf) op mn knieën zitten leg mn handen voor me op de grond en zeg kom maar naar mama. Komt ze toch zeker meteen op me af tijgeren :D

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. had ml de was nog gevouwen? Hoop ik wel voor je!

Jolina. Tja 2 meiden bij elkaar op de kamer. Zullen ze vannacht wel lekker op tijd slapen. Schooldag dus zullen wel moe zijn.

Bouwjaar. Wat schattig! Die dingen maken een hoop goed toch! Dan vergeten we alle gebroken nachten enzo. :D

Hier. Een goede nacht voor L en ons. :D Elke keer na een flesje ging ze lekker slapen. Heb ook de laatste fles niet hoeven geven. Dus ben lekker op tijd gaan slapen en kon slapen tot half 4. :D

Deel Deze Pagina