Is niet helemaal goed gehecht. Op dat stukje zit nu wild vlees en dat irriteert. Heb nu een pen met zilveriets( geen zin om boven te gaan kijken wat het precies was) Moet nu dat plekje daarmee aanstippen en dat gaat het langzaam weg. Schijnt ook zo te gaan met wratjes. Ons meisje is vandaag niet van de slaapjes. Lang wakker al. Sinds 2 bijna niet meer geslapen. Ligt nu in de box. half slapen half mopperen. En als je gaat kijken dan gaan der oogjes wagenwijd open.
Nee het aanstippen is dus ook helemaal niet goed gegaan. Alleen het stukje wild vlees is aangestipt maar omdat het in een vouw zit. Nu is mijn halve wond zwart. Het zwarte van kleur is normaal maar hoort niet over de wond te zitten. Nu laat mijn vel daar dus los. Wordt morgen weer bellen... Ik wordt zo niet goed dat alles bij mij gewoon anders gaat. Kan nooit is meteen goed gaan. Alle medische dingen lijken wel fout te gaan. Infuizen prikken. 9/10x fout Piep spiraal wat zoek is Ruggeprik wat niet lukt Een reactie op medicijnen. Nu dit weer. Ik heb nooit iets maar als ik dus iets heb moet het eerst fout gaan. Sorry mijn klaag en egomodus gaat nu weer uit.
Jeetje lizzie het zit je niet mee meid Even een dikke knuffel van mij♡ Net thuis van het werk en nu lekker slapen....
Oei Lizzie dat klinkt niet gezond... knuffel meisje... Medisch gezien ben je idd geen goed voorbeeld... Losje spannend....... hoop zo dat je niet ongi wordt meis!
dank je dames. Ik moest ff klagen. Ben er klaar mee. Vanmorgen dus schoon moeten maken en de vellen hangen er aan. Ook bloed het nu dus heb de dokter maar gebeld. Assistente vond dat ik het gewoon moest laten genezen en dan verder moest kijken. Lekker dan. Ik vraag het wel weer bij de gyn. Dat is ook over 3 weken. Vannacht was weer een goede nacht. Lekker verder slapen na haar flesje. Net lekker gewandeld met Bullie. Hij vind het nog wel wat eng naast de wandelwagen wandelen.
Lizzie je kan ook je gyn nu al bellen denk ik voor die wond? Ik vindt het niet goed klinken .. Straks heb je een vies litteken meid...
Idd losje.. Nog steeds niks? Ik hoop het zo voor je. En je laat ons wel in spanning met pas een test eind deze week. Jolina. Met het litteken is op zich niks mis. Was/is heel mooi genezen met uitzondering van dat stukje wild vlees. Maar door die zilverpen ( is door de vaseline verspreid) laat mijn huid nu los op plekken waar het niet hoefde. Baal der flink van maar ja. Laten genezen nu en goed droog houden was het advies.
@lizzie Wat balen van je wond. Is niet echt een klik jij en de medische wereld inderdaad. Fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad. Kan me voorstellen dat het even wennen is voor Bullie. Hoe reageert hij verder? @losje duim...duim...duim @jo schattige foto weer op fb @manouk mooie buik! Schiet al op. @mgbk zomaar weer even een dikke knuffel voor jou. @hier relaxed dagje. Ik ga zondag misschien met een vriendin naar de bios. Vind t wel spannend. Wordt dan m'n eerste uitje zonder V. Goede test voor paps.
Nou dames ik zit nog maar op dag 30 dus kan alle kanten op als je me cyclussen bekijkt Jolina echt leuke foto op fb! Dido hahahaha ja de eerste keer is idd vreemd,maar V. zal in goede handen zijn
Losje, is het morgen al het einde van de week? Dido, spannend he, zo'n eerste uitstapje. Ik weet nog dat ik bij T huilend in de auto zat, op weg naar de kapper Jolina, geweldig kereltje heb je toch! Lizzie, balen hoor! Hopelijk herstelt het snel. Ika, leuk he, die driftbuien..... Vandaag nieuwe CV ketel geplaatst hier. Blij mee!
Lekkere foto he Dido oooh lekker even zonder kindje..gewoon weer even vrouw zijn Mamsie fijn he als je weet dat alles zeker weten goed werkt straks in de winter. Welke heb je?
Dames, sorry voor de verwaarlozing Wij hebben nu dus vakantie en ik heb gewoon amper tijd om mee te schrijven hier. Met T. gaat het heel goed. Ze is ontzettend snel aan het worden met kruipen en ze kan sinds 1,5 week ook zelf gaan zitten, dus ze is heerlijk alles aan het ontdekken. Ze maakt stapjes aan onze handen en ze wil continu gaan staan. Optrekken doet T. nog net niet, maar het duurt vast niet lang meer. We zijn vorige week nog naar de huisarts geweest met T. in verband met die bult op haar wenkbrauw. Ik heb gezegd dat ik dacht dat het geen talgklier was, maar een dermoid cyste. De huisarts vond dit plausibel en heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis. We zijn gisteren bij de plastische chirurg geweest (toch gek om daar te komen voor je bijna 8 maanden oude dochter) en T. zal rond de 13 maanden geopereerd worden. Dit soort cystes blijven doorgroeien namelijk. Bouwjaar, fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! Wat aso zeg van die vacature, dat kunnen ze echt niet maken. Succes met je aankomende gesprek. Gelukkig dat F. haar verkoudheid lijkt af te nemen. Lizzie, wat een pech heb jij Dat de vellen loshangen klinkt niet goed en vrij pijnlijk. Fijn dat L. jullie vooral goede nachten gunt. Jolina, T. valt momenteel ook vaak, best zielig. Ze worden er wel hard van hè Knap dat J. het kruipen nu ook heeft ontdekt! Losje, ooeeehhh spannend! Duim heel hard voor je! Dido, altijd spannend zo'n eerste uitje zonder je kind. Ik vond het toch ook wel heel fijn hoor Ika, wat een luxe zo'n auto!! Ga zo even de driftbui van M. bekijken haha. Manouk, 28 weken alweer! Mooie buik hoor! MamsieM, nieuwe cv-ketel is ook fijn Zal wel flink aan poten zijn zo met je nieuwe werk. Helemaal een nieuw ritme vinden. Heel erg, maar bij mij begint het weer te kriebelen om voor een kindje te gaan haha. We hebben afgesproken te wachten tot T. 18 maanden is