@jo Beterschap voor iedereen! Lijkt me zo erg zo'n ziek kleintje... Dinsdag eerste prikjes voor V. Hopelijk valt de reactie mee :-s @hier Uitje was leuk. De mannen hebben het ook leuk gehad. Gewandeld en formule 1 gekeken...en mama naar en van de metro gehaald <3
Er komen ook nog 4 tandjes tegelijk door En fijn dat iedereen genoten heeft dido Bij zijn eerste prikjes had hij ook koorts en pijn, heb toen een zetpi gekregen in het zk, a lag er toen in. Maar fijn was het toen niet...geen auto zonder man ... Dan voelt het niet fijn. Nu ben al 2 x naar boven kunnen gaan...de meiden huilen. J huilen. Die zit nu nog bij ons op dr bank. Heb m maar lekker aangelegd... Dan is bv zo fijn ga nu proberen te slapen...
Beterschap losje... Hier om het uur opgestaan denk ik, de arme vent is strontverkouden...hij had koorts en krijgt in een keer boven 4 tanden door... Vanmorgen zat heel zijn neusje onder de harde snot... Zo zielig. Vandaag hadden de meiden gelukkig vrij... We hebben een uurtje langer geslapen. Maar mijn rug doet pijn want ik heb een paar uurtjes mey J in bed geslapen en dan lig je kreupel Ach ja het gaat gelukkig beter... De koorts is er niet meer. Ga dalijk een boterham geven...
Arme zieke kindjes en mama's hier! Losje, nog een beetje kunnen slapen? Leuk Dido, even op stap! Viel het je mee om te gaan? Lizzie, welke maat jas heb je gekocht? Ik ben vandaag lekker vrij. Druk met wasjes draaien, vanmiddag even wat telefoontjes plegen. Drukke week voor de boeg (locatie opent zaterdag dus schoonmaken, inrichten etc. Hoef pas volgende week mijn eerste dienst te draaien), ml is donderdag jarig (zijn ouders en mijn ouders komen eten) en zaterdag vieren we zijn verjaardag
Dido. Lekker hoor. Even tijd voor jezelf. En fijn dat je mannen het samen goed hadden. Mamsie ohh tijn bihna 4. Zag het op facebook. Wat een mijlpaal. Naar school. Jasje is maat 62. Waarom ik die maat heb gepakt is ook omdat zecwaarschijnlijk wel einde van deze maand in 56 zal zitten. En dan 62 einde van de winter. Ahh we zien wel. Anders krijgt ze nog een jas. Jolina. Ohhh beterschap voor je kindjes.. Allemaal ook. Gelukkig kunnen ze vandaag nog bijkomen. Hier. Schrok me kapot vanmorgen. L was knalrood en bellen op haar mondje staan en kreeg niet goed adem. Gelukkig is nu alles weer goed. Wel naar de dokter geweest. Heeft veel slijm uit haar mondje gezogen. En helemaal nagekeken. Waarscgijnlijk extra speeksel aangemaakt door maagzuur. Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen na een flesje.
Jeetje schikken Lizzie! Spuugt ze veel....? Nou de twee oudste gaat het goed mee, ze zijn naar oma. Kunnen wij goed doorklussen, maar ja ligt eraan hoeveel J slaapt. Vanaf gister heeft hij maar iedere keer een uur volgehouden .. Toen begon hij altijd te huilen. Nu is het stil gelukkig. Moet dalijk even naar de winkel...
Druk weekend gehad, was er even niet. @lizzie jeetje dat was even een hartverzakking dus. Gelukkig alles ok. Kan t nogmaals gebeuren,w at zei de ha erover? @Jo naar die verkoudheid. Bij F is t ergste voorbij. Douchen, sprayen, ui, luuf... heb alles ingezet. Heeft verkoudheid nog een relatie met tandjes? F krijgt haar bovenste 2 tanden @mamsie lekker bezig ondaks de drukte? @losje irritant kriebel, hopelijk gaat t snel weg @dido fijn dat je uitje leuk was!
Ja hier zit het niet vast zeg maar.... Dus ik heb dat allemaal nog niet nodig. Ik denk dat het hier toeval is, de zussen hebben hem aangestoken en de tandjes waren al in aantocht. Alleen zo zielig voor hem dat alles tegelijk komt...
Jolina. Ze spuugt heel weinig. Komt bijna niks terug. Ze heeft nu 2 keer gehad dat er echt veel terug kwam maar dat was helemaal in het begin. In het ziekenhuis 1 keer en toen we net thuis waren. Moest nu opletten of ze vaak slikt maar nooit niks van gemerkt. Maar ja we gaan haar in de gaten houden ( al deed ik dat al) Succes met klussen aan de badkamer. Hopelijk geeft J jullie wat tijd. Bouwjaar. Zeker een halve hartverzakking. en het kan wel nog een keer gebeuren. Ze ging extra speeksel aanmaken door het maagzuur wat schijnbaar elke keer omhoog kwam. En dat speeksel werkte ze naar buiten door bellen te maken.
Maar het kan ook een verborgen reflux zijn ... Maa dat had je wel gemerkt demk ik...dat doet veel,pijn.
ja dat zei de dokter ook al. Maar ze huilt helemaal niet veel. Alleen bij honger vieze pamper of als ze gewoon lekker bij ons wil zijn ipv in bedje/box. Dus ja, ik hoop nu maar dat het eenmalig was. En dat ze toch niet ergens last van heeft. Ze heeft wel buikkrampjes af en toe. Vannacht ook een paar uur met haar beneden gezetten. Maar ja dat is ook niet vaak.
Ik denk dat je dan een erg onrustig kindje hebt als je reflux hebt J heeft veel last gehad van krampjes toen, was echt zielig
Lizzie, jeetje wat schrikken!! Hopelijk krijgt L. er niet nog een keer last van, arm dametje. Stomme krampjes ook nog eens Jolina, zo jouw kinderen hebben pech met het ziek en verkouden zijn. Gelukkig gaat het al beter met je meiden, hoop dat J. ook snel opknapt en weer beter slaapt. Zo 4 tanden tegelijk nog wel, arm kereltje. T. heeft nog steeds maar 2 tandjes en ik zie of voel nog niks. Ika, heerlijke dag gehad dus in het weekend! Volgens mij is M. inderdaad een erg makkelijk kind Dido, fijn dat je van je avond genoten hebt en je mannen ook van hun avond! T. heeft nooit last gehad van haar prikjes, maar het kan wel natuurlijk. Losje, had nog niet gereageerd, maar zo kut dat je ongesteld bent geworden Knuffel! Bouwjaar, heb jij nou morgen een sollicitatiegesprek? Hoe gaat het verder met je? MamsieM, drukke week inderdaad voor de boeg. Houdt je van de straat T. al bijna wennen op school, spannend hoor. Morgen t/m donderdag gaan wij naar Gelderland, mijn ouders zitten daar deze week in een huisje. Ik ging net spullen inpakken en had T. even in bed gezet. Ik draai me weer om en ze staat ineens rechtop in bed!! Ze was al continu bezig met willen staan en optrekken aan onze handen, maar optrekken aan iets anders was nog niet gelukt. Ze gaat zo enorm hard, straks loopt ze voorbij
Hoi meiden, Even een teken van leven Losje bah wat ontzettend k*t weer dikke kus! Jolina beterschap met je kinderen. Hopelijk knapt J gauw weer op! Dido fijn dat je een leuk uitje hebt gehad en dat papa en V zich ook goed gered hebben Wanneer moet je weer werken? Lizzie bah wat schrikken zeg!! Lijkt me echt eng. Hopelijk was het eenmalig en zijn de krampjes ook gauw over! Mamsie drukke week voor de boeg. Wat fijn dat je werk zo goed bevalt! Bouwjaar wanneer heb je dat sollicitatie gesprek? Is F weer helemaal opgeknapt? Lies wat goed van T! Veel plezier in Gelderland. Ika M klinkt als een makkelijk meisje. Alweer bijna 1 jaar! Mgbk ♡ Hier alles goed! Buikje groeit lekker, de kleine is flink actief en alle controles bij de vk zijn goed. Het kamertje is af nog wat kleine puntjes op de i. Werken wordt wel wat zwaarder, vooral eind van de dag. Nog 5 weekjes, dan verlof. Donderdag hebben we een pretecho 3D/4D als cadeau voor vl zijn verjaardag gegeven. Ben benieuwd hoe ons kleintje eruit ziet Liefs
gvd heel verhaal getypt, kan laptop ff geen verbinding maken Tekst weg @lies vorige week woe gesprek, niet geworden. Het gaat erg wisselend, ene keer trek ik t beter dan andere keer. Wordt wel gek van thuis zitten. Ik ben alweer aan t kijken voor banen in utrecht terwijl ik helemaal niet meer zolang wil reizen. Veel plezier komende dagen! @manouk F is nog wel snotterig maar zit niet mee vast Veel plezier donderdag en lekker nog maar 5 wk werken Gisteren 2 rondjes in t wijkje gefietst met F. Ging goed volgens mij vond ze t leuk Verder in sprong 6, wat een mama-hanger. Ik moet de hele dag als klimrek fungeren (wat ik niet doe) blijkbaar snapt ze niet dat je je aan andere dingen ook kan optrekken. Of ze wil bij me zitten. Bovenste 2 tanden komen eraan, scheelt ook nog En waarom is toch alles wat geen speelgoed is juist leuk om mee te spelen??
@manouk Wat gaat t hard! Over 5 weken sl verlof! Lekker hoor. Veel plezier met de echo. @jo hoe is het met de ziekenboeg? @losje Al van je hoest af? @lies Veel plezier in Gelderland! Knap van T! @bouwjaar Leuke fietstochtjes dus binnenkort! Hahaha...lekker klimrek spelen @hier Net eerste prikjes voor V. Zo hard heb ik m nog nooit horen huilen. Ligt nu lekker te slapen. Weegt nu 5320 en is 58,5 cm. In 4 weken 1 kilo aangekomen en 4 cm gegroeid. Ze adviseerden hem wat vaker in z'n ledikant te laten slapen ipv beneden, meer nekoefeningen te doen en meer tijd tussen de voedingen proberen te krijgen. Huiswerk voor de komende 4 weken dus...
@dido vanwaar de adviezen? Slaapt V zo vaak beneden dan? Ik deed op een gegeven moment rond t middaguur haar in ieder geval in eigen bed. Waarom moet er meer tijd tussen de voedingen? 1 kilo in vier weken is toch oke dacht ik?
Ik spring hier weer ff in. @Bouwjaar, wat balen dat het met de banenjacht nog niet wil vlotten. @Lies, T. is een snelle! @Lizzie, pfffff wat een schrik. Hopelijk de laatste keer dat het is gebeurd. @Jo, sterkte met de ziekenboeg. @Dido, mooi gegroeid! Met nekoefeningen bedoelen ze meer tijd op de buik? @Manouk, wow wat gat het hard en het verlof komt in zicht!! @Losje, dikke knuffel. @Mamsie, wat een schattige foto van E. op de stoel. M. is alweer 11 maanden! Ze heeft vandaag haar prikjes gehad. Het was wel even huilen maar snel over. 2 december krijgt ze de BMR. Als ze er dan last van zou krijgen is het niet met kerst. Ze weegt nu 10,6 kg en is 77 cm lang. Ze heeft op de terugweg een babywalker gehad. Ze stapt er al mee rond
Het gaat weer goed hier de kids zijn naar school geweest en J heeft alleen een snotneus. Zie boven 4 mooie snijtandjes Hier gaat ook aan de bank hangen hahaha ... Ben eens benieuwd wanneer hij gaat staan Dido ach gewoon soms even lekker op de buik leggen het is natuurlijk goed voor ze om de nek te oefenen. Dat van het slapen vindt ik een beetje te... Als hij lekker beneden slaapt waarom niet.. Tenzij je het zelf beter vindt dat hij boven ligt...