De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ahhh goed idee, Bouwjaar... nog snel ff doen!!

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Goede tip!

@hier Uiteindelijk goede nacht gehad. Waren gister nog even op kraamvisite geweest van buurmeisje van 1 week oud. Lijkt nu al een ienimini mensje naast V. Ze hadden alleen fel licht aan en een huge tv. V maar even op schoot genomen zodat hij wat kon slapen. Zijn ook op tijd naar huis gegaan, maar daar wilde het weer in slaap komen niet lukken. Uiteindelijk tegen twaalven gaan slapen en toen wel tot half 6 blijven slapen. Was maar goed dat hij toen wilde eten, want had enorme stuwing. Daarna wel weer even om half 7 wakker en ligt nu nog lekker te pitten.

Ik wil de laatste week van m'n verlof gaan oefenen met voeden, aankleden, naar werk ritme.

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: las van je ongi.. :( en net op dat moment bezoek.. echt niet leuk... we blijven hopen dat het de laatste keer was voor een lange tijd!!

@lizzie: wat apart wat L. deed met haar speeksel en belletjes...
    ik ben altijd bang dat N. haar verslikt met iets van eten... ze kan dan ook eventjes zo heel rood worden en dan houd ik mijn hart vast: oh nee, zit er nu iets vast of niet...
    heb trouwens N. ook nooit wakker gemaakt hoor 's nachts...

@manouk: amai, wat gaat het ook snel met je heb ik de indruk... zo'n mooie buik!!! fijn dat alles goed gaat!

@bouwjaar: hihi, hier is het ook zo, ze heeft meer dan genoeg babyspeelgoed, maar nee kapel van laptop is leuker, of waterbak van de hond, of fles water... misschien moet ik het speelgoed verstoppen en zal ze er eindelijk wat meer mee spelen...
    wel een goed idee van lid zijn bij de bieb, moet eens uitzoeken hoe het bij ons is... maar we zullen wel geen cadeautje krijgen, het zou me verbazen dat ze daarvoor geld hebben

@dido: zo moeten wenen voor de spuitjes: typisch mannetje dus ;)
    leuk die fotoshoot!
    hoe zit het met opvang voor V?

@ika: welk spuitjes heeft M. gekregen? ik moet pas terug als ze 1 jaar wordt... zo zie je maar weer een verschil met Nederland...
    wat is BMR?

hier alles gewoon zijn gangetje... ze heeft vind ik veel geleerd op korte tijd, toen ze 10 maand was, ging ze voor het eerst zelf zitten en nu trekt ze haar op aan alles... ze staat dus constant recht en valt ze ook regelmatig en dan heeft ze pijn of is ze boos... we kunnen dan een beetje lachen, want dat kind weent anders bijna nooit, dus doet raar om haar te zien wenen!!! maar er is veel komedie bij, want als ik een foto wilt trekken, stopt ze direct...

heb nog geen hekje gekocht, maar als die haard begint te branden in de winter, dan koop ik gewoon een hekje hoor, of mijn man daar akkoord mee is of niet!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Super schattige foto van V!!

Eda. Snap dat je een hekje wilt hoor. je kunt het beter voorkomen dan genezen.
    Goed van N dat ze zo goed vooruit gaat.

Manouk. Hele mooie babykamer heb je. Ik wil ook zo'n gave schommelstoel!

Bouwjaar. Goede tip. Ik ben alleen zelf nog steeds geen lid van de bieb hier. Vergeet ik steeds. ;)
    En heb net maar even mijn abbo in mijn oude dorp opgezegd. hahahha

Hier. Ik heb alles gelezen maar vergeet het steeds. Ik kan mijn DigiD dus ook niet meer herinneren. Moest ik net even hebben voor iets maar ik weet het echt niet meer. Komt wel weer. ;)
    Vannacht weer beneden gezetten met L. Ze had zo'n buikkrampjes. Had de tranen in mijn ogen staan. Ze gilde het soms echt uit. :(
    Best raar net gepoept en je zou zeggen dat dat verlichting moet geven maar zij begon juist met huilen toen ze moest poepen. Goed uurtje gehuild en toen heerlijk bij mij in slaap gevallen en geslapen tot 9.00 vanaf half 4.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, die stomme krampjes ook. Had ze juist moeite met poepen? Dat kan soms bij fv. Die is toch minder lichtverteerbaar dan bv.

@Dido, lieve foto van V.

@Eda, met 11 maanden krijgen ze hier de DKTP, pneumokokken, hepB en hip. Met 14 maanden krijgen ze menigokokken en BMR: bof, mazelen en rode hond

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    M. heeft al 1 kies :$

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @eda Fijn dat N zo goed gaat! Raar dat het prikbeleid zo verschilt in de Benelux.

@ika Jeee! Go M! Lekker aan het knagen op spullen?

@lizzie Wat zielig die krampjes? Welke fles gebruik je nu? Ik hoor ook goede verhalen over dr Brown. En herkenbaar digid vergeten :) Toen ik een nieuwe had aangevraagd herinnerde ik me de oude ineens weer.

@hier Lijkt wel of V de jeugdverpleegkundige heeft gehoord ;) Gister wilde hij maar 6 voedingen en vannacht hoefde ik er maar 1 keer uit om 3 uur. Daarna om 7 uur weer wakker.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @eda misschien duurde t even voor ze eea ontdekte en gaat nu als een razende verder ontwikkelen.
    Enne veiligheid is belangrijk dus zou idd hekje kopen als je dat nodig vind.

@lizzie nou mooie nacht al
    Maar die stomme krampjes :( zo irritant dat je er niks aan kan doen

@ika gaat snel dat gebit van M

@dido mooi nacht zo. Ach wie weet was t ook zonder de opmerking van de vp wel zo gaan.

@hier
    Fantastische nacht gehad. Ik ben er geen eens uit geweest voor een speen! :) Ik heb haar wel gehoord rond 0.00 en 5.30, maar is toch weer gaan slapen. Ze lag er 19.15 in en vanmorgen om 7.45 eruit gehaald omdat ik 8.30 bij de tandarts moest zijn.

Toch dubben waardoor t komt, maar ja er veranderen zoveel factoren. Ik zie nu de witte randjes van beide voortanden dus misschien is de druk van de kaak. Mouwen aan t slaapzakje geritst dus misschien had ze t warmer zo. Ze had haar hele bakje avond eten opgegeten dus misschien dat dat nog weer scheelde.
    Uiteindelijk geen idee dus, maar was wel ff fijn zo. (ik werd af en toe wakker maar er neit uit hoeven is erg fijn)

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Wat fijn! Een goede nacht. En hij luister. wel goed! Hopelijk houd hij dat er in voor de rest van zijn leven! ;)
    Ik heb idd een dr Brown fles maar daar zuigt ze heel de tut van vacuüm. :p . Hebben nu de Difraxfles en dat gaat goed.
    Ze heeft ook door de foute drinktechniek extra lucht wat binnen komt. Heb nu weer wat infacol gebruikt.

Bouwjaar. Idd goede nachten. Wij hebben gewoon een slaapkopje denk ik. (net papa ;)) Voor haar is snachts 5/6 uur slapen heel normaal.
    Fijn dat jij ook een goede nacht hebt gehad. Is lekker of ff bij te tanken. Hopelijk is hij vannacht weer toppie!

Hier. Vanmiddag naar de kapper. Hahahha ikke helemaal happy. Is zo lang geleden. Mijn haar is er ook echt aan toe. Voor de rest is alles al klaar in het huishouden. Dus ga vandaag lekker veel met L knuffelen. ;)

ohh en ik zet wat in onze club.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Wow wat fijn zo'n goede nacht! Lastig om er achter te komen wat de truc nu was. Hopelijk vaker van zulke nachten.

@lizzie lekker naar de kapper! Ga je iets speciaals doen? Ik moet ook echt weer eens. Wat een gepuzzel met flessen...

@hier Hoe goed de nacht was zo slecht is de ochtend. Ben vanaf 10 uur met m in de weer geweest. Hij schrok ergens van wakker en wilde daarna niet slapen, maar was duidelijk wel moe. Dus even met m gewandeld. In slaap gevallen, maar thuis gelijk weer wakker. Even de borst gegeven...viel in slaap, maar bij het in bed leggen gelijk weer wakker. Ligt nu eindelijk op m'n schoot te slapen.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, wat een fijne nacht. Hopelijk zet het door en snapt ze wat doorslapen is ;)

@Dido, ahh die V. Het is soms echt zoeken hè.

@Lizzie, lekker naar de kapper!!

Het tweede kiesje is ook in aantocht :$ Ze lijkt er vooralsnog geen last van te hebben. Gelukkig maar. Het gaat nu wel hard...

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hier ook spontaan naar de kapper :) Kleurtje is nu aan het intrekken en zo knippen. De mannen hebben dus weer even het rijk alleen.

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah heerlijk Dido!

Wij zijn vanmiddag naar Babypark geweest voor een nieuw autozitje. Helaas niks op voorraad, dus we bestellen hem maar online. We gaan voor de Romer Trifix. De Maxi Cosi wordt nu echt te klein.

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Lekker hoor. Ik vobd het even een mama verwen momentje. Ze geven hier altijd een hoofdmassage tijdens het wassen. ;)

Ika. Jammer dat ze het niet op voorraad hadden. Heb ik altijd een helel aan. Hahhaha als ik ga moet ik het ook mee kunnen nemen. ;)

Bouwjaar. Hopelijk heb je een leuke dag vandaag!!

Hier. We hebben een slaapkopje vandaag. Al wou ze vannacht niet slapen. Elke keer als ze bij mij sliep en ik haar in bedje legde was jet huilen.
    Heb vanmorgen maar wat langer geslapen.
    Fijne avond dames!!

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Lekker hoor. Ik vobd het even een mama verwen momentje. Ze geven hier altijd een hoofdmassage tijdens het wassen. ;)

Ika. Jammer dat ze het niet op voorraad hadden. Heb ik altijd een helel aan. Hahhaha als ik ga moet ik het ook mee kunnen nemen. ;)

Bouwjaar. Hopelijk heb je een leuke dag vandaag!!

Hier. We hebben een slaapkopje vandaag. Al wou ze vannacht niet slapen. Elke keer als ze bij mij sliep en ik haar in bedje legde was jet huilen.
    Heb vanmorgen maar wat langer geslapen.
    Fijne avond dames!!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wow das knap van mij dezelfde post om 18.34 en om 20.07... hoe heb ik dat gedaan... hahahha

Vandaag is L trouwens al een maandje. Wow het zo snel...

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is knap Lizzie! En hieperdepiep voor L. 🎉

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hallo meiden.... :) hoe gaat het hier?

Lieve losje hoe is het meid....

Lizzie belachelijk hoe snel dat gaat he! Voor je het weet zit ze op school ...:$..:D

Dido wat heb je laten doen bij de kapper?
    Welk kleurtje..?

Ika oh fijn dat ze geen last heeft... Terwijl kiesjes normaal meer pijn doen...

Hier gister verjaardag gehad van mijn neefje dus....
    Zit nu beneden met buikpijn want ik ben eindelijk eens ongesteld.. He he ;) voelde me al een paar dagen niet lekker en had zelfs opvliegers.. Ben blij dat ik het nu eindelijk eens ben.
    Zo genoeg gezeur :D

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #539 Bouwjaar1979, 15 sep 2014
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
    Maar 1 post gisteren?
    Rustig;)

Nou zaterdag hele leuke dag gehad. Post zo wel wat meer in de club.
    Gisteren lekker naar de sauna geweest.

Na de doorslaapnacht , waren de nachten helaas weer vanouds.
    Het lijkt trouwens wel dat de snijtanden naast de voorste 2 er ok al aankomen.

@Jo hopelijk voel je je gauw weer beter nu je ongesteld ben

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gister voelde ik me ellendig maar vandaag al een stuk beter....

J stond gister opeens in de box.... Net zo lang gewacht tot ik een foto kon maken hahahaha... Ben zo trots. En nu heeft hij de smaak te pakken natuurlijk :D

Morgen is A jarig.... Wordt ze alweer 4, ga eens niks op FB plaatsen eens kijken of haar oom überhaupt denkt aan haar verjaardag.

Hier ook in een keer alle voorhanden bouwjaar, en dus ook veel wakker s'nachts. Maar dat is ook wel logisch dan.

Ik ga snel lezen

Deel Deze Pagina