De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    het is hier idd rustig... Allemaal druk met andere dingetjes. Hier ook. ;)

Bouwjaar. Fijn dat het leuk was! Ik ga zo snel lezen.

Jolina. Ik ben zeer benieuwd of hij het zal vergeten. Ik ben ook zo iemand. OEPS. Maar gelukkig weet iedereen dat van mij. ;)

Hier. gisteren wezen wandelen in de bossen met Bullie en L.ivvy. Was heerlijk. Daarna even op een terasje gezetten en daar een flesje gegeven. Ze gedroeg zich voorbeeldig hahahah. :D
    Wel 3x gestoken door iets. Pas de 3de keer merkte ik het en heb het beest weggeslagen. Gistren was het een beetje dik maar nu gaat mijn hand zo over in mijn arm. En de knokkels bij mijn pink en ringvinger zijn weg. Zo dik is het. Best pijnlijk ook. :(

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Ik zwaai even. Zijn bijna in Duitsland voor V's eerste "vakantie" :)
    Hij heeft de afgelopen 2 nachten van 8 tot 2 geslapen!

Alvast gefeliciteerd Jo!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, fijne vakantie!!

@Bouwjaar, net ff in de club gelezen. Dat klinkt als een geslaagde dag. Leuk!!

@Jo, wat jammer als mensen het zouden vergeten. Hier horen we echt niks meer van mijn schoonvader....

@Lizzie, hoe is et nu met je hand. Leuk zo'n uitstapje met L.

Hier gaat alles zijn gangetje. M. is de laatste dagen wat moeilijker met de hapjes 's avonds. Ze wil niet alles meer eten. En voeren al helemaal niet graag meer. Dus nu kliedert ze lekker wat af :p

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wordt dat nog erger? :(
    Ik heb vandaag maar buiten de kinderstoel afgespoeld. F is gewoon een varkentje :p

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ja als ze zelfstandig gaan eten dan wordt dan een smeerboel :p

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw vandaag is het alweer 4 jaar geleden dat ons mooie meisje het levenslicht zag.

19 uur de avond ervoor begonnen licht wat weeeen, 0:00 uur maar eens naar het zk gegaan. Ik weeen op aan het vangen, manlief keek poker op tv :D
    Wel even pittig gehad omdat deze eigenwijze dame ook weer een sterrekijker was. Maar om 5:35 werd ze dan geboren.

We waren alweer op slag verliefd, nooit verwacht dat dit weer kon. Onze lekkere Hollandse dame, zo zag ze er ook uit maar haar lekkere dikke wangen :D

We moesten een nachtje blijven want ik had te veel bloed verloren en kreeg een infuus. Maar ach zo erg was dat niet. Alhoewel mijn buurvrouw een baby had van 3 maanden met de bijbehorende huiltjes...en ze keek tv tot 1:00 s'nachts.;) Ze had een baarmoederontsteking.

Het mooiste moment na de geboorte was toen S kwam kijken naar haar grote zus, oooooh wat zat ik vol spanning te wachten. Ze was gelijk zo lief voor haar. Maar ach na een kwartier was het spelen op de gang toch al snel veel leuker hahah :D

Wauw mijn meisje is alweer 4 jaar...... *pinkt een traantje weg*

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Jo!

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Gefeliciteerd jolina met jullie mooie dochter,4 alweer gaat te snel hè?!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, gefeliciteerd met A.!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jo. Gefeliciteerd met je meisje. 4 al weer. Gaat zo snel.

Hier bij cb geweest. L is 55 cm en weegt 3,65kg. Verder was alles goed. Ze heeft wel alles onder geplast toen der luier uit ging. Hahahah

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lekker hè Lizzie, ons meisje presteert dat ook telkens weer hahaha

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemorgen, wat is het hier rustig de laatste tijd...

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Goedemorgen...

Zou ik dan maar wat vertellen :p

Gister was leuk :D op school natuurlijk feestje gevierd en thuis mocht ze dan eindelijk de kados uitpakken :D wat wel gemeen was, papa had klanten op kantoor dus ze moest heel even wachten... Arme meid hahaha.

Ze is wel wat opstandiger aan het worden, komt vast door school enz... En het eten is een drama. Maar ook dat herken ik goed van de oudste toendertijd.

Verbouwing heeft dus even stil gelegen door de computer crash. We gaan vrolijk verder maar er moet natuurlijk wat tijd ingehaald worden door een paar dagen uit de lucht te zijn geweest. We hebben dus een hele nieuwe computer moeten kopen, moederbord was kapot ... Bah bah...

J begint praatjes te krijgen :D zo leuk :D mama en papa... En af en toe komt er zo'n kreetje uit als de tv bv uit gaat of als zijn zussen niet genoeg aandacht geven :D

Thx voor de felicitaties meiden!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, kleine meisjes worden groot. Klinkt als een gezellige dag.
    Nog iets gehoord van je broer?

Hier gaat alles zijn gangetje. M. heeft haar ochtendslaapje overgeslagen en ligt nu alweer 2,5 uur te slapen. Ze had het te druk met door de kamer te stappen met de triptrap 😂

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Voor je het weet slaat ze het hele slaapje over. Nog ff en al weer 1. Wat is het jaar toch snel gegeaan zeg.

Jolina. Zo ff een nieuwe computer. Maar ja wat moet moet he. Succes nog met de verbouwing!

Hier. een top nacht gehad ze heeft 2x 5,5 uur achter elkaar geslapen. was ik wel blij mee. Kon ik wel weer ff gebruiken.

Ook vandaag mijn oude werk gebeld. Dat als ze iemand zoeken ik beschikbaar ben. Als ze dat willen natuurlijk. ;)
    Baas was er niet. Ze laten me nog iets weten. Fingers crossed dat er iets uitkomt.

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ja Lizzie hij heeft een bedrijf;) met dit soort dingen hou je van te voren rekening mee natuurlijk. Maar het is idd wel weer even een uitgave, maar het moet, zonder computer geen werk. Daarbij had hij een hoop verplichtingen ;)

Ika hahaháahah met de trip trap door de kamer... :D krijgt ze die vooruit dan?

Hier sliep A ook al heel snel helemaal niet meer overdag....en nu nog is zij iedere morgen als eerste wakker rond 6:00

En ja gelukkig had ik iets gehoord... Maar was er even bang voor want het was laat op de middag. Maar als hij maar belt ;)

Vandaag de kids aangemeld bij de bieb :D we waren gaan wandelen en kwam er langs en dacht..hup gelijk aanmelden.

Ik was altijd wat terughoudend ivm alles kapot maken hihi. J is ook aangemeld en zelfs hij kan boekjes lenen, nou ja badboedkjes enz :D

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, wat spannend. Ik duim voor je! En wat goed van L. Mama even laten bijtanken.

@Jo, fijn dat je broer heeft gebeld. Leuk hè, de bieb. Ik heb M. ook lid gemaakt na de tip van Bouwjaar.

Ja, ze krijgt de triptrap vooruit. Het is wel een grappig gezicht. Ze stuurt door steeds op een andere plek te gaan staan 😂

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ondernemd is ze wel he :D heerlijk zo'n kind! Hou ik altijd van. Kan zo genieten van J die overal op en af kruipt en trots en stoer in zijn box gaat staan.

En ja id toch even een gerustellend gevoel dat ze aan je kind denken ;) aangezien ze daar soms laks in zijn. Is omdat het om je kids gaat en dan doet je dat al snel pijn. En dan is ze nog jong natuurlijk maar op een gegeven moment gaan ze toch meer meekrijgen.

Vandaag zag ik trouwens de oma van dat kindje die bij A in de klas zou komen waarvan mijn moeder de oppas is...... Ze kwam vandaag voor het eerst, zou ik haar van de week nog tegen gaan komen....? Mijn moeder dan...

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, dat snap ik. Het doet toch iets met je. Ik vind het eigenlijk ook verdrietig dat mijn schoonvader geen moeite doet om zijn kleindochter te zien.
    Dat lijkt me toch een vreemd gevoel dat je misschien elk moment je moeder kunt tegen komen. Ik zou me voor kunnen stellen dat je allerlei scenario's in je hoofd al hebt gehaald.
    Dat ondernemende vind ik ook zo leuk. Ik geniet echt van deze fase. Grappig ook om te zien dat onze kindjes qua ontwikkeling steeds dichterbij elkaar komen. Over een jaar zie je bijna geen verschillen meer.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is ook erg van je schoonvader Ika :( doet toch pijn he....
    Ik ben blij voor de meiden dat ze die gekke oma niet meemaken... Maar als ze dan op school vragen op haar verjaardag, wat ga je vandaag nog doen? Krijg je bezoek...zeker van opa en oma...
    Dat doet pijn:(

En dan heeft ze wel een opa en oma maar die vieren geen verjaardag ivm geloofsovertuiging ... En dat zijn pijnlijke momentjes. Had ze liever iets anders gegeven ...
    En ik weet wat ze gaan missen, heb het zelf ook nooit gehad. En dat speelt ook allemaal weer mee. Ben gewoon zo boos op mijn moeder hiervoor!

En dan kwa school ben ik bang voor dingen die achter mijn rug gebeuren. Wat gaat ze doen enz enz.... En ik kan niks.
    Nou ja ik ga er niet meer van maken dat gun ik haar niet;) ze komt maar kijken wat ze mist...

Hoe gaat je man hiermee om?

Deel Deze Pagina